Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de tovenaars bedreiging

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptyza aug 06, 2011 1:10 am

Rox kwam met haar jurk vol bloed aan gewandelt naar het tovenaars terein. Ze had net een grote maaltijd zeemeerminnen op en moes haar nicht nog ontmoeten die op haar zou wachten bij de tovenaars.
Rox keek omzig heen de maan straalde in de duisternis en Roxze ogen begonnen te glimmen door de licht van de maan die weerkaatste op haar ogen en haar jurk onder de bloed.
Rox was vrijwel niet de netste vampier maar wel heel erg wild door haar verleden.
Rox keek over gebied en vond het nu al niks aan maar ze bleef door wandelen.
Na een tijdje was ze de weg kwijt en sloeg ze zichzelf op haar voor hoofd. "Wat ben ik een kluns!" Zei Rox heel hard door het bos en hoorde ze gerommel.
Het enigste wat ze tegen kwam was een dier die op haar stem was afgekomen.
Rox zuchte en pakt het diertje snel bij ed keel en plette het.
Rox keek zonder moeite naar het dier die zijn laatste uur heeft gehad en wandelde verder. Onder tussen dat Rox aan het wandelen is zweefde haar haar mee met de lucht die in het gebied was en verlichte de maan haar omgeving.
Rox was nu al een tijdje aan het lopen en kon haar nicht niet vinden.
Uit woede schopte ze tegen een boom waar weer een dier uit kwam vallen. Rox keek zonder gevoel naar het dier en plette het zonder moeite en hoorde toen een tak breken. Ze lied het dier vallen en keek omzig heen of ze het wezen kon zien en focuste toen om alle geluiden.
Rox keek met een ijzige blik naar de rest van het gebied en zette een kille stem op.
"Wie is daar?" Zei ze zonder gevooel in haar stem terwijl haar haar glimde in de maanlicht en haar ogen straalde en wachte op een antwoord van het wezen die hier ook ergens in het bos was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptyza okt 29, 2011 5:39 am

Kynia liep met rustige passen tussen de bomen door, die na elke meter ouder leken te worden. Even ging haar blik naar de lucht, maar het enigste wat ze kon zien was het dak van het bos. Over enkele stappen zou ze opnieuw weer het gebied van de tovenaars in gaan. Ze wist waar de grens lag. Het leek een sterke lijn in haar hoofd, die ze voor zich zag als ze er was. Zonder twijfel liep ze over de grens heen en maakte bijna geen geluid. Ze ging stiller lopen, maar haar voeten bewogen sneller. Ze liep wat gebogen om minder op te vallen, terwijl haar hoofd verborgen lag in de schaduw. De wind streek langs haar gezicht en ze rook de geur van bloed weer. In het begin dacht ze nog dat het een gewond iemand was, maar dat leek er in de verste verte niet meer op. De laatste tijd had ze niet veel gehad en de honger knaagde aan haar. ‘Wat ben ik een kluns!’ hoorde ze een vrouwelijke stem roepen en Kynia bleef stilstaan. Duidelijk was nu dat ze voor niks deze gevolgd had. Ze kon horen dat het een vampier was en de stem kwam haar vaag bekend voor. Het bleef stil en Kynia begon verder te lopen. Misschien kon ze nog iets te eten vinden in dit gebied, dacht ze stil. Ze hoorde plots een tak onder haar voet breken. Het klonk hard in haar eigen oren en ze keek met een ruk om zich heen. ‘Wie is daar?’ hoorde ze dezelfde stem zonder gevoel zeggen. Kynia’s ogen brandden even fel in het donker voor ze verder liep naar de plek waar de stem vandaan gekomen was. Ze verscheen recht voor de andere vampier, maar bleef nog half verborgen tussen de laaghangende takken van een boom. ‘Iemand die gehoopt had op wat fun en eten.’ Mompelde Kynia als antwoord. ‘Je laat een heel spoor achter.’ En kynia hield met haar hand wat takken opzij en keek de vampier aan. ‘Rox.’ Zei ze nog zacht toen ze haar herkende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptyza okt 29, 2011 6:29 am

Rustig liep Dave tussen de bomen, het was een prachtige avond en ook was het dood saai, Zijn zus was iets op der kamer aan het doen en Sean was nergens te bekennen en zijn vaders was ook niet thuis. Dus was Dave op avontuur gegaan, ook al was er niks leuk te bekennen in de tovenaar territoria. De jonge Tovenaar liet een zucht horen en liep rustig door tot hij stemmen hoorde ‘Iemand die gehoopt had op wat fun en eten.’ die stem kende hij ergens van, uit nieuwsgierig liep hij richting de stem en zag een vampier staan die hij meteen herkende Kynia hete ze, het was de vampier die hij paar jaar geleden ontmoet had 'protective shield'Zei hij in zijn hoofd, dit is een andere schild dan die hij vroeger kon, deze is extra sterk en niemand kan je geur ruiken, wat wel handig was in de buurt van vampiers. Dave ging achter een boom staan en keek wat er zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptyza okt 29, 2011 11:14 pm

‘Iemand die gehoopt had op wat fun en eten.’ Mompelde Kynia als antwoord. ‘Je laat een heel spoor achter.’ En kynia hield met haar hand wat takken opzij en keek de vampier aan. ‘Rox.’ Zei ze nog zacht toen ze haar herkende. Rox keek Kynia aan "Ik dacht ff dat je me niet meer herkende Kynia?" Rox stopte toen met praten en lied haar zintuigen de gan gaan."Er is hier iemand je kan hem niet ruiken." Rox keke toen naar Kynia. "al ik hem niet kan ruiken moet ik hem maar zien of horen." Rox liep om de randen van het bos en lied haar ogen overal op rusten. "Ik weet dat je er bent wees maar niet bang." Rox gaf toen een teken aan Kynia door van kom op help mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptyzo okt 30, 2011 12:27 am

Rox keek Kynia aan "Ik dacht ff dat je me niet meer herkende Kynia?" Rox stopte toen met praten en lied haar zintuigen de gan gaan."Er is hier iemand je kan hem niet ruiken." Rox keke toen naar Kynia. "al ik hem niet kan ruiken moet ik hem maar zien of horen." Rox liep om de randen van het bos en lied haar ogen overal op rusten. "Ik weet dat je er bent wees maar niet bang." Rox gaf toen een teken aan Kynia door van kom op help mee. Kynia knikte terwijl haar gehoor als stil naar de omgeving had geluisterd. Met een sprong verdween ze in een boom en zonder enig geluid te maken liep ze over de takken van boom naar boom. Haar ogen zochten de grond af. Een lichte grijns speelde op haar gezicht toen ze een gedaante onder haar boom zag staan. Ze herkende deze jongen van eerder. Een jonge tovenaar... de zoon van Setherian, die ze ook al een aantal keer tegen het lijf had gelopen op dit gebied. Ze trok zich langzaam terug in de bladeren en kwam kort daarna weer bij Rox op de grond neer. Ze maakte een licht gebaar naar de boom waar Dave achter stond. 'Tovenaartje.' fluisterde ze op een zachte en bijna niet hoorbare toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptyzo okt 30, 2011 12:40 am

"Ik dacht ff dat je me niet meer herkende Kynia?" Darna horde hij even niks ."Er is hier iemand je kan hem niet ruiken." Dave zag een vampier rond lopen op zoek naar hem "Ik weet dat je er bent wees maar niet bang.' Hoezo zou hij bang zijn? Dave liep achter het boom vandaan en ging tegen over Rox staan 'Hallo Rox, dag Kynia fijn je weer te zien' zei Dave op een rustige toon en bekeek de 2 vampiers. Wat moesten die bloedzuigers hier, bij Rox zag hij bloed aan haar jurk dus die had gejaagd....De vampiers hadden nog steeds niks gezegd, uit verveling haalde Dave zijn hand door zijn haar en keek van Kynia naar Rox, Vampieren waren snel dus moest je ze in de gate houd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptyma okt 31, 2011 9:08 am

Dave liep achter het boom vandaan en ging tegen over Rox staan 'Hallo Rox, dag Kynia fijn je weer te zien' zei Dave op een rustige toon en bekeek de 2 vampiers. Wat moesten die bloedzuigers hier, bij Rox zag hij bloed aan haar jurk dus die had gejaagd....De vampiers hadden nog steeds niks gezegd, uit verveling haalde Dave zijn hand door zijn haar en keek van Kynia naar Rox, Vampieren waren snel dus moest je ze in de gate houd."Kijk is eens aan het zoontje van Mimi."Zei Rox met ene grins en herkende Dave nog van zijn geboorte toen zijn moeder brande ot de hel. "Zo kleintje wat doe jij hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptydi nov 01, 2011 3:59 am

Dave liep achter het boom vandaan en ging tegen over Rox staan 'Hallo Rox, dag Kynia fijn je weer te zien' zei Dave op een rustige toon en bekeek de 2 vampiers. Wat moesten die bloedzuigers hier, bij Rox zag hij bloed aan haar jurk dus die had gejaagd....De vampiers hadden nog steeds niks gezegd, uit verveling haalde Dave zijn hand door zijn haar en keek van Kynia naar Rox, Vampieren waren snel dus moest je ze in de gate houd."Kijk is eens aan het zoontje van Mimi."Zei Rox met ene grins en herkende Dave nog van zijn geboorte toen zijn moeder brande ot de hel. "Zo kleintje wat doe jij hier?" Kynia keek Dave stil aan en was lichtelijk onder de indruk, maar liet dat verder niet merken. Schijnbaar kende Rox dus de moeder... en Kynia had hem al eens samen met zijn vader Sethrian gezien en toen ook gewoon met ze gesproken. Het ging toen eigelijk gewoon helemaal nergens over. Ze keek even van Dave naar Rox en weer terug. Ze wachte op zijn antwoord en zweeg zelf.


Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptydi nov 01, 2011 4:50 am

."Kijk is eens aan het zoontje van Mimi."Zei Rox met ene grins en herkende Dave nog van zijn geboorte toen zijn moeder brande ot de hel. "Zo kleintje wat doe jij hier?" Kynia keek Dave stil aan en was lichtelijk onder de indruk, maar liet dat verder niet merken. Schijnbaar kende Rox dus de moeder... en Kynia had hem al eens samen met zijn vader Sethrian gezien en toen ook gewoon met ze gesproken. Het ging toen eigelijk gewoon helemaal nergens over. Ze keek even van Dave naar Rox en weer terug. Ze wachte op zijn antwoord en zweeg zelf. Dave lachte met een brede lach. 'Nouw weetje Rox ik wandel gewoon door me eigen territoria, ik kan het beter jou vragen wat doe jij op deze territoria' Zei hij rustig en keek met een doordringende ogen naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptydi nov 01, 2011 5:48 am

Langzaam liep Mariah met Poekie in tijgervorm naast haar door het territorium, haar training was begonnen en het ging nog niet perfect, maar dankzij haar vaders kracht kon ze licht zichzelf onder controle houden in chaosmorph. Al deed ze het niet snel, het was bang voor het monster dat ze dan werd, het voelde niet als haar. "Zo kleintje wat doe jij hier?" Klonk de stem die Mariah aardig goed kende als het monster dat haar pijn had gedaan. 'Nouw weetje Rox ik wandel gewoon door me eigen territoria, ik kan het beter jou vragen wat doe jij op deze territoria' Antwoorde een nog bekendere stem en Poekie sprong grommend naar voren. Mariah volgde en kwam slippend tot stilstand met haar rechterhand voor Dave uitgestokenter bescherming. Poekie dook omlaag in aanvalshouding en gromde woest. "Rox!" Riep Mariah sissend terwijl de arm die ze voor Dave hielt leek te ontvlammen. "Everlasting fire." Fluisterde ze zacht en het vuur werd feller en leek naar Rox te willen springen. Wven keek Mariah naar de andere vampier, maar die leek niet de vijand. "Vampiers zijn niet welkom op ons gebied Roxanne! En dat geld ook voor u!" Sprak ze simpel en keek de vrouw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptydi nov 01, 2011 6:07 am

'Nouw weetje Rox ik wandel gewoon door me eigen territoria, ik kan het beter jou vragen wat doe jij op deze territoria' Antwoorde een nog bekendere stem en Poekie sprong grommend naar voren. Mariah volgde en kwam slippend tot stilstand met haar rechterhand voor Dave uitgestokenter bescherming. Poekie dook omlaag in aanvalshouding en gromde woest. "Rox!" Riep Mariah sissend terwijl de arm die ze voor Dave hielt leek te ontvlammen. "Everlasting fire." Fluisterde ze zacht en het vuur werd feller en leek naar Rox te willen springen. Wven keek Mariah naar de andere vampier, maar die leek niet de vijand. "Vampiers zijn niet welkom op ons gebied Roxanne! En dat geld ook voor u!" Sprak ze simpel en keek de vrouw aan. Rox glimlachde. "Kleine Mariah verteld ej vader niks het verdrag is verbroken." Zei rox met ijskoude ogen. "Ik wist nog toen ik klein was zaoals jou niks wetend wat je geliefde kunnen doen en ej dan veranderen is een ijskoude ziel die ej gata opvreten en je dan eenzaam achter laat." Rox keek met ene fronsede wenkbrauw naar Mariah. "jij kent vst Mimi wel die em dit aan heeft gedaan en nu inde zelfde vuur leeft. Alleen ik ben niet zwak om ieman pijn te doen ik over leef het." Rox keke toen naar Kynia en toen naar Dave en toen naar Mariah weer. "Zwakke overleven het niet bij de vampiers de sterkste blijven overeind en dat geld ook voor em nicht met haar gedrag ze blijft niet overeind." Hapte even naar adem en zuchte. "Zee gata ten onder in haar eigen vuur Mariah. Ze heeft me misschien o getraint dt ik alles kon afslhten alleen d geld niet voor haar. Wees niet zwak Mriah net zoals jou vader die uit eindelijk ten onder gaat door op andere te voeden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptydi nov 01, 2011 6:29 am

'Nouw weetje Rox ik wandel gewoon door me eigen territoria, ik kan het beter jou vragen wat doe jij op deze territoria' Antwoorde een nog bekendere stem en Poekie sprong grommend naar voren. Mariah volgde en kwam slippend tot stilstand met haar rechterhand voor Dave uitgestokenter bescherming. Poekie dook omlaag in aanvalshouding en gromde woest. "Rox!" Riep Mariah sissend terwijl de arm die ze voor Dave hielt leek te ontvlammen. "Everlasting fire." Fluisterde ze zacht en het vuur werd feller en leek naar Rox te willen springen. Wven keek Mariah naar de andere vampier, maar die leek niet de vijand. "Vampiers zijn niet welkom op ons gebied Roxanne! En dat geld ook voor u!" Sprak ze simpel en keek de vrouw aan. Rox glimlachde. "Kleine Mariah verteld ej vader niks het verdrag is verbroken." Zei rox met ijskoude ogen. "Ik wist nog toen ik klein was zaoals jou niks wetend wat je geliefde kunnen doen en ej dan veranderen is een ijskoude ziel die ej gata opvreten en je dan eenzaam achter laat." Rox keek met ene fronsede wenkbrauw naar Mariah. "jij kent vst Mimi wel die em dit aan heeft gedaan en nu inde zelfde vuur leeft. Alleen ik ben niet zwak om ieman pijn te doen ik over leef het." Rox keke toen naar Kynia en toen naar Dave en toen naar Mariah weer. "Zwakke overleven het niet bij de vampiers de sterkste blijven overeind en dat geld ook voor em nicht met haar gedrag ze blijft niet overeind." Hapte even naar adem en zuchte. "Zee gata ten onder in haar eigen vuur Mariah. Ze heeft me misschien o getraint dt ik alles kon afslhten alleen d geld niet voor haar. Wees niet zwak Mriah net zoals jou vader die uit eindelijk ten onder gaat door op andere te voeden." Kynia luisterde stil, dat deed ze altijd als ze wist dat de dingen die zou zou inbrengen geen waarde hadden in een gesprek. Kort ging even de gedachte door haar hoofd, dat Setherian dus meer kind had dan alleen Dave. 'Ik geef Rox gelijk. Zelf had ik het niet beter of anders kunnen zeggen dan haar. Ze keek Mariah aan met een lichte grijns. 'Ik weet dat we hier niet welkom zijn. Je vader heeft het me al een aantal keer gezegd.' Voor nu zweeg Kynia weer en de grijns bleef op haar gezicht staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptydi nov 01, 2011 6:41 am

Poekie sprong grommend naar voren. Mariah volgde en kwam slippend tot stilstand met haar rechterhand voor Dave uitgestokenter bescherming. Poekie dook omlaag in aanvalshouding en gromde woest. "Rox!" Riep Mariah sissend terwijl de arm die ze voor Dave hielt leek te ontvlammen. "Everlasting fire." Fluisterde ze zacht en het vuur werd feller en leek naar Rox te willen springen. Wven keek Mariah naar de andere vampier, maar die leek niet de vijand. "Vampiers zijn niet welkom op ons gebied Roxanne! En dat geld ook voor u!" Sprak ze simpel en keek de vrouw aan. Rox glimlachde. "Kleine Mariah verteld ej vader niks het verdrag is verbroken." Zei rox met ijskoude ogen. "Ik wist nog toen ik klein was zaoals jou niks wetend wat je geliefde kunnen doen en ej dan veranderen is een ijskoude ziel die ej gata opvreten en je dan eenzaam achter laat." Rox keek met ene fronsede wenkbrauw naar Mariah. "jij kent vst Mimi wel die em dit aan heeft gedaan en nu inde zelfde vuur leeft. Alleen ik ben niet zwak om ieman pijn te doen ik over leef het." Rox keke toen naar Kynia en toen naar Dave en toen naar Mariah weer. "Zwakke overleven het niet bij de vampiers de sterkste blijven overeind en dat geld ook voor em nicht met haar gedrag ze blijft niet overeind." Hapte even naar adem en zuchte. "Zee gata ten onder in haar eigen vuur Mariah. Ze heeft me misschien o getraint dt ik alles kon afslhten alleen d geld niet voor haar. Wees niet zwak Mriah net zoals jou vader die uit eindelijk ten onder gaat door op andere te voeden." Kynia luisterde stil, dat deed ze altijd als ze wist dat de dingen die zou zou inbrengen geen waarde hadden in een gesprek. Kort ging even de gedachte door haar hoofd, dat Setherian dus meer kind had dan alleen Dave. 'Ik geef Rox gelijk. Zelf had ik het niet beter of anders kunnen zeggen dan haar. Ze keek Mariah aan met een lichte grijns. 'Ik weet dat we hier niet welkom zijn. Je vader heeft het me al een aantal keer gezegd.' Voor nu zweeg Kynia weer en de grijns bleef op haar gezicht staan. Boos keek hij naar Mariah, wou hij even rust van zijn zusje hebben komt ze weer op duiken uit het niets. uit Dave's mond kwam een zucht hoezo gebeurde het elke keer. 'mariah doe is rustig, ik weet dat je rox haat maar heeft het nu zin om haar uit te dagen' Zei hij op een rustige ton en keek naar zijn zus en dan naar de 2 vampiers.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptydi nov 01, 2011 6:48 am

Rox keek met ene fronsede wenkbrauw naar Mariah. "jij kent vst Mimi wel die em dit aan heeft gedaan en nu inde zelfde vuur leeft. Alleen ik ben niet zwak om ieman pijn te doen ik over leef het." Rox keke toen naar Kynia en toen naar Dave en toen naar Mariah weer. "Zwakke overleven het niet bij de vampiers de sterkste blijven overeind en dat geld ook voor em nicht met haar gedrag ze blijft niet overeind." Hapte even naar adem en zuchte. "Zee gata ten onder in haar eigen vuur Mariah. Ze heeft me misschien o getraint dt ik alles kon afslhten alleen d geld niet voor haar. Wees niet zwak Mriah net zoals jou vader die uit eindelijk ten onder gaat door op andere te voeden." Kynia luisterde stil, dat deed ze altijd als ze wist dat de dingen die zou zou inbrengen geen waarde hadden in een gesprek. Kort ging even de gedachte door haar hoofd, dat Setherian dus meer kind had dan alleen Dave. 'Ik geef Rox gelijk. Zelf had ik het niet beter of anders kunnen zeggen dan haar. Ze keek Mariah aan met een lichte grijns. 'Ik weet dat we hier niet welkom zijn. Je vader heeft het me al een aantal keer gezegd.' Voor nu zweeg Kynia weer en de grijns bleef op haar gezicht staan. Boos keek hij naar Mariah.'mariah doe is rustig, ik weet dat je rox haat maar heeft het nu zin om haar uit te dagen' Zei hij op een rustige ton en keek naar zijn zus en dan naar de 2 vampiers. Goschokt keek ze van de vampiers naar hem. Met een ruk trok ze haar arm weg en het vuur verdween. Poekie spitste zijn oren en deed een stap achteruit op haar geluidsloze bevel. "Fijn, als je wil Dave.. Sterf dan maar alleen." Siste ze en keek hem woest aan. "En wat jou betreft Rox, mijn vader vermorzelt je tussen zijn duim en wijsvinger als hij wil, tot nu toe is je lot goed geweest. Maar een verkeerde beweging en je hoeft niet langer te lijden. Er bestaat iets ergers als de dood, en dat is waar jij heen zal gaan feeks!" Gromde ze en Poekie gromde mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptydi nov 01, 2011 7:05 am

Kynia luisterde stil, dat deed ze altijd als ze wist dat de dingen die zou zou inbrengen geen waarde hadden in een gesprek. Kort ging even de gedachte door haar hoofd, dat Setherian dus meer kind had dan alleen Dave. 'Ik geef Rox gelijk. Zelf had ik het niet beter of anders kunnen zeggen dan haar. Ze keek Mariah aan met een lichte grijns. 'Ik weet dat we hier niet welkom zijn. Je vader heeft het me al een aantal keer gezegd.' Voor nu zweeg Kynia weer en de grijns bleef op haar gezicht staan. Boos keek hij naar Mariah.'mariah doe is rustig, ik weet dat je rox haat maar heeft het nu zin om haar uit te dagen' Zei hij op een rustige ton en keek naar zijn zus en dan naar de 2 vampiers. Goschokt keek ze van de vampiers naar hem. Met een ruk trok ze haar arm weg en het vuur verdween. Poekie spitste zijn oren en deed een stap achteruit op haar geluidsloze bevel. "Fijn, als je wil Dave.. Sterf dan maar alleen." Siste ze en keek hem woest aan. "En wat jou betreft Rox, mijn vader vermorzelt je tussen zijn duim en wijsvinger als hij wil, tot nu toe is je lot goed geweest. Maar een verkeerde beweging en je hoeft niet langer te lijden. Er bestaat iets ergers als de dood, en dat is waar jij heen zal gaan feeks!" Gromde ze en Poekie gromde mee. Rox glimlachde. "Dat zou hij willen jammer genoeg ben ik onkruid." Zei Rox met en valse toon in haar stem. "Ik laat em niet vermorzelen door hem en ben er niet bang voor en kwam hier niks kwaad doen ik heb net nog een sappige hapje gehad Mariah dat zie jezelf ook." Rox keke toen boos naar haar. "Je denkt dat ik altijd zo monster ben geweest maar dan zit je goed fout de enige monsters hier zijn wie er zo een maakt." Rox spuugde dat er uit en keke toen naar Dave. "Ik ga je broertje niks aan doen hij doet niks verkeerd tot nu toe, Maar Mariah als ik jou was ou ik wat gaan dimmen kleine meid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptydi nov 01, 2011 8:27 am

Boos keek hij naar Mariah.'mariah doe is rustig, ik weet dat je rox haat maar heeft het nu zin om haar uit te dagen' Zei hij op een rustige ton en keek naar zijn zus en dan naar de 2 vampiers. Goschokt keek ze van de vampiers naar hem. Met een ruk trok ze haar arm weg en het vuur verdween. Poekie spitste zijn oren en deed een stap achteruit op haar geluidsloze bevel. "Fijn, als je wil Dave.. Sterf dan maar alleen." Siste ze en keek hem woest aan. "En wat jou betreft Rox, mijn vader vermorzelt je tussen zijn duim en wijsvinger als hij wil, tot nu toe is je lot goed geweest. Maar een verkeerde beweging en je hoeft niet langer te lijden. Er bestaat iets ergers als de dood, en dat is waar jij heen zal gaan feeks!" Gromde ze en Poekie gromde mee. Rox glimlachde. "Dat zou hij willen jammer genoeg ben ik onkruid." Zei Rox met en valse toon in haar stem. "Ik laat em niet vermorzelen door hem en ben er niet bang voor en kwam hier niks kwaad doen ik heb net nog een sappige hapje gehad Mariah dat zie jezelf ook." Rox keke toen boos naar haar. "Je denkt dat ik altijd zo monster ben geweest maar dan zit je goed fout de enige monsters hier zijn wie er zo een maakt." Rox spuugde dat er uit en keke toen naar Dave. "Ik ga je broertje niks aan doen hij doet niks verkeerd tot nu toe, Maar Mariah als ik jou was ou ik wat gaan dimmen kleine meid." Kynia volgde alles nog steeds en keek van de een naar de ander. Ze las de emoties op de gezichten en voelde zich zo niet een toeschouwer bij een geweldig spel. 'Kunnen tovenaars ook eens iets anders zeggen dan telkens... er bestaat iets ergers ald de dood, en dat is waar jij heen gaat...?' en ze keek Mariah vragend aan. 'Werkelijk elke tovenaar zegt dat. Ik geloof het best maar zeggen jullie het om angst aan te jagen of gewoon als vast zinnetjes... of weet ik veel. Op mij heeft het in ieder geval geen invloed meer.' zei ze met een wat verveelde stem. 'Maar het zal wel aan mij liggen. Praat gerust gezellig verder.' en ze grinnikte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptywo nov 02, 2011 5:06 am

Goschokt keek ze van de vampiers naar hem. Met een ruk trok ze haar arm weg en het vuur verdween. Poekie spitste zijn oren en deed een stap achteruit op haar geluidsloze bevel. "Fijn, als je wil Dave.. Sterf dan maar alleen." Siste ze en keek hem woest aan. "En wat jou betreft Rox, mijn vader vermorzelt je tussen zijn duim en wijsvinger als hij wil, tot nu toe is je lot goed geweest. Maar een verkeerde beweging en je hoeft niet langer te lijden. Er bestaat iets ergers als de dood, en dat is waar jij heen zal gaan feeks!" Gromde ze en Poekie gromde mee. Rox glimlachde. "Dat zou hij willen jammer genoeg ben ik onkruid." Zei Rox met en valse toon in haar stem. "Ik laat em niet vermorzelen door hem en ben er niet bang voor en kwam hier niks kwaad doen ik heb net nog een sappige hapje gehad Mariah dat zie jezelf ook." Rox keke toen boos naar haar. "Je denkt dat ik altijd zo monster ben geweest maar dan zit je goed fout de enige monsters hier zijn wie er zo een maakt." Rox spuugde dat er uit en keke toen naar Dave. "Ik ga je broertje niks aan doen hij doet niks verkeerd tot nu toe, Maar Mariah als ik jou was ou ik wat gaan dimmen kleine meid." Kynia volgde alles nog steeds en keek van de een naar de ander. Ze las de emoties op de gezichten en voelde zich zo niet een toeschouwer bij een geweldig spel. 'Kunnen tovenaars ook eens iets anders zeggen dan telkens... er bestaat iets ergers ald de dood, en dat is waar jij heen gaat...?' en ze keek Mariah vragend aan. 'Werkelijk elke tovenaar zegt dat. Ik geloof het best maar zeggen jullie het om angst aan te jagen of gewoon als vast zinnetjes... of weet ik veel. Op mij heeft het in ieder geval geen invloed meer.' zei ze met een wat verveelde stem. 'Maar het zal wel aan mij liggen. Praat gerust gezellig verder.' en ze grinnikte. Even keek Dave naar Kynia, het was waar dat die zin de tovenaars maar het was ook waar, dood zou een verlossing zijn van pijn. Weer keek Dave naar zijn zus en voelde woede op komen, had ze zo weinig vertrouwen in hem, dacht ze echt dat hij bij de eerste gevecht dood zal gaan. Hij voelde de woede in hem op komen maar liet zijn gezicht neutraal zien 'Zie je nouw wel Mariah er dreigt hier geen gevaar .' Zei hij rustig en keek naar Rox, waar zou er een slacht offer zijn gevallen? vroeg hij zich stil af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptywo nov 02, 2011 5:21 am

Rox glimlachde. "Dat zou hij willen jammer genoeg ben ik onkruid." Zei Rox met en valse toon in haar stem. "Ik laat em niet vermorzelen door hem en ben er niet bang voor en kwam hier niks kwaad doen ik heb net nog een sappige hapje gehad Mariah dat zie jezelf ook." Rox keke toen boos naar haar. "Je denkt dat ik altijd zo monster ben geweest maar dan zit je goed fout de enige monsters hier zijn wie er zo een maakt." Rox spuugde dat er uit en keke toen naar Dave. "Ik ga je broertje niks aan doen hij doet niks verkeerd tot nu toe, Maar Mariah als ik jou was ou ik wat gaan dimmen kleine meid." Kynia volgde alles nog steeds en keek van de een naar de ander. Ze las de emoties op de gezichten en voelde zich zo niet een toeschouwer bij een geweldig spel. 'Kunnen tovenaars ook eens iets anders zeggen dan telkens... er bestaat iets ergers ald de dood, en dat is waar jij heen gaat...?' en ze keek Mariah vragend aan. 'Werkelijk elke tovenaar zegt dat. Ik geloof het best maar zeggen jullie het om angst aan te jagen of gewoon als vast zinnetjes... of weet ik veel. Op mij heeft het in ieder geval geen invloed meer.' zei ze met een wat verveelde stem. 'Maar het zal wel aan mij liggen. Praat gerust gezellig verder.' en ze grinnikte. Even keek Dave naar Kynia, het was waar dat die zin de tovenaars maar het was ook waar, dood zou een verlossing zijn van pijn. Weer keek Dave naar zijn zus en voelde woede op komen, had ze zo weinig vertrouwen in hem, dacht ze echt dat hij bij de eerste gevecht dood zal gaan. Hij voelde de woede in hem op komen maar liet zijn gezicht neutraal zien 'Zie je nouw wel Mariah er dreigt hier geen gevaar .' Zei hij rustig en keek naar Rox. Mariah's mond viel bijna letterlijk open. "GEEN GEVAAR ZEG JE DOM KIND, JE KIJKT HIER JE DOOD IN DE OGEN!" Schreeuwde ze uit en deed een stap achteruit. Vlammen gloede op over poekie's huid en hij veranderde in zijn gevaarlijkste vorm. Nogmaals groeide hij tot hij evengroot was als de gemiddelde volwasse. Zijn ogen werden demonisch rood en vuur verspreide zich over zijn vacht. Nog even hielt Mariah zich in maar de woorden van haar vader herhaalde zich in haar hoofd. "Ik mag dan wel jong zijn Roxanne Nemesis, maar sterk ben ik zeker. Ik ben Mariah, Fel'dan in hart en bloed! Ik zal jou ten onder halen samen met je gehele volk!" Schreeuwde ze uit en een oorverdovende grom van Poekie klonk. "Misschien niet vandaag, misschien niet morgen, maar ooit, ooit zal ik je krijgen!"

-te druk om van acc te wisselen srry-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Emptyma nov 07, 2011 6:47 pm

Kynia volgde alles nog steeds en keek van de een naar de ander. Ze las de emoties op de gezichten en voelde zich zo niet een toeschouwer bij een geweldig spel. 'Kunnen tovenaars ook eens iets anders zeggen dan telkens... er bestaat iets ergers ald de dood, en dat is waar jij heen gaat...?' en ze keek Mariah vragend aan. 'Werkelijk elke tovenaar zegt dat. Ik geloof het best maar zeggen jullie het om angst aan te jagen of gewoon als vast zinnetjes... of weet ik veel. Op mij heeft het in ieder geval geen invloed meer.' zei ze met een wat verveelde stem. 'Maar het zal wel aan mij liggen. Praat gerust gezellig verder.' en ze grinnikte. Even keek Dave naar Kynia, het was waar dat die zin de tovenaars maar het was ook waar, dood zou een verlossing zijn van pijn. Weer keek Dave naar zijn zus en voelde woede op komen, had ze zo weinig vertrouwen in hem, dacht ze echt dat hij bij de eerste gevecht dood zal gaan. Hij voelde de woede in hem op komen maar liet zijn gezicht neutraal zien 'Zie je nouw wel Mariah er dreigt hier geen gevaar .' Zei hij rustig en keek naar Rox. Mariah's mond viel bijna letterlijk open. "GEEN GEVAAR ZEG JE DOM KIND, JE KIJKT HIER JE DOOD IN DE OGEN!" Schreeuwde ze uit en deed een stap achteruit. Vlammen gloede op over poekie's huid en hij veranderde in zijn gevaarlijkste vorm. Nogmaals groeide hij tot hij evengroot was als de gemiddelde volwasse. Zijn ogen werden demonisch rood en vuur verspreide zich over zijn vacht. Nog even hielt Mariah zich in maar de woorden van haar vader herhaalde zich in haar hoofd. "Ik mag dan wel jong zijn Roxanne Nemesis, maar sterk ben ik zeker. Ik ben Mariah, Fel'dan in hart en bloed! Ik zal jou ten onder halen samen met je gehele volk!" Schreeuwde ze uit en een oorverdovende grom van Poekie klonk. "Misschien niet vandaag, misschien niet morgen, maar ooit, ooit zal ik je krijgen!"
Rox lachde. 'Je wilt een oer fam uit scchakelen wat lief ik ben niet zo zwak als me nicht dat weet je heus Mariah. En zolang jij niet ed echte doochter van Seth ebn ben je geen Fel'dan en dus ook gene partij voor em als ej vader em al niet kan uitschakelen." Zei Rox ijskoud en keke haar aan met haar rode ogen. "Mijn lot was altijd al om sterk te zijn Mariah Daarom heb ik de beste leer meestter gehad en die heet pijn." spuugde Rox er uit en keke toen naar de kleine kinderen. "Je kan nu misschien al sterk zijn maar geen partij voor mij kom dara maar voor over 30 jjaar terug en kijk dan of ej me nog steets wilt uitdagen. Voor je eht weet zit er al een dubbelganger van em hier op de wereld de naam nemesis zou voor altijd hier gebrand staan en zou nooit uit sterven." Rox keke toen naar de kinderen en lachde naar Mariah. "Vergeet het Mariah."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de tovenaars bedreiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: de tovenaars bedreiging   de tovenaars bedreiging Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de tovenaars bedreiging
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ontmoeting met de tovenaars
» Aanmelden Tovenaars and Cerimonie *Important*

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: