Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 In the caves of our camp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptyma aug 08, 2011 9:36 am

De twee wezens, die Setherian Moora en Salia noemde, vonden Maia niet bedreigend, te horen aan hun spottende geluiden die ze maakte, zodra ze naar haar keken, Seth schudde z'n hoofd, met een blik die afkeurend leek. "Geweldig.. Twee krengen die op me asen.." Mompelde Maia angstig. Blijkbaar hadden ze dat gehoord, want een van de twee gaf haar een duw, waardoor ze bijna omviel. "Ze zouden me niets doen.. Pfft.. Het blijven demonen." Zei ze, minstens zo afkeurend als Setherian had geschud met z'n hoofd. Maia nam een verdedigende houding aan, en probeerde wat vernietigende spreuken. Geen effect, ze vlogen te snel. "Verdomme.. Ik geef het op." Zei ze, nadat ze finaal haar staf weer in de riem had gegespt, en Setherian aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptyma aug 08, 2011 9:58 am

"Geweldig.. Twee krengen die op me asen.." Mompelde Maia angstig. Blijkbaar hadden ze dat gehoord, want een van de twee gaf haar een duw, waardoor ze bijna omviel. "Ze zouden me niets doen.. Pfft.. Het blijven demonen." Zei ze, minstens zo afkeurend als Setherian had geschud met z'n hoofd. Maia nam een verdedigende houding aan, en probeerde wat vernietigende spreuken. Geen effect, ze vlogen te snel. "Verdomme.. Ik geef het op." Zei Maia. Seth grijnsde en stak zijn handen uit, de twee demonen daalden neer en namen de hand aan. De een giechelde en de ander lachte. "Dank jullie voor jullie medewerking dames, alweer zijn jullie niet verslagen." zei Seth kalm. Hij keek Maia aan, "winnaars worden beloond verliezers worden gestraft." zei Seth nogmaals. Hij liet de handen los van de demonen en liep richting Maia. Hij draaide zich om en schoot uit beide handen een vlam, Moora werd geraakt en viel naar achter maar Salia ontweek het. Seth liep terug en keek Moora aan, "Volgende keer beter." zei Seth. Hij pakte haar hand en trok haar omhoog waarna hij haar onderuit haalde en ze weg donderde in de cirkel. Salia giechelde en werd terug begeleid naar de cirkel waar ze boog en even snerend naar Maia keek. Seth zag hoe Salia verdween en liep naar Maia toe, "wel goed gedaan tegenover de eerste drie.. Ik moet zeggen dat je het erg goed hebt volgehouden. Alleen hun twee krijg je alleen met verassing, vleierij en trucjes verslagen. Wanneer kracht te kort schiet is het intelligentie dat je helpt met winnen." zei Seth en keek haar kalm aan. "Wil je mij nog testen of zoiets?" vroeg Seth met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptyma aug 08, 2011 11:15 pm

"Wil je mij nog testen of zoiets?" vroeg Setherian grijnzend, nadat hij de demonen had weggestuurd. "Ik geloof het wel, je bent ouder, wijzer en sterker dan ik ben." mompelde Maia verslagen. "En bovendien, ik mag die summons van jou niet echt, waarschijnlijk zij net zo min als ik." voegde ze eraan toe, met een grimas op haar gezicht. "Hoor je eigenlijk niet van die.. kongingsdingen te doen, in plaats van mij testen, n'eh?" Wou ze nog weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptydi aug 09, 2011 1:56 am

Ik geloof het wel, je bent ouder, wijzer en sterker dan ik ben." mompelde Maia verslagen. "En bovendien, ik mag die summons van jou niet echt, waarschijnlijk zij net zo min als ik." voegde ze eraan toe, met een grimas op haar gezicht. "Hoor je eigenlijk niet van die.. kongingsdingen te doen, in plaats van mij testen, n'eh?" vroeg ze. Seth zweeg even, "Ik heb al heel veel gedaan en het laatste beetje tja... dat merk je later wel -Ceremonie XD-" zei Seth kalm en liep waar Maia had gestaan. "Trouwens mijn ... summons mogen jou niet alleen Moora en Salia mogen bijna niemand, dat ligt in hun ras. Etherion daar in tegen mag je wel... alleen maar omdat je hem hebt verslagen alleen dat is juist degene die dat niet kan zeggen," zei Seth kalm en pakte Dreinor vast en plantte die voor zich en wachtte geduldig tot Maia zou beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptydi aug 09, 2011 11:10 am

Setherian had uitgelegd dat Moora en Salia niemand mogen, aangezien hun ras zo nou eenmaal was. En de grote vlammende rots, die blijkbaar een naam had, haar juist wel mocht, aangezien ze hem had geblust. Letterlijk. "Ugh. Klinkt als veel te veel werk." Zei Maia, nadat hij over z'n werk als koning begon. "Ik neem aan, dat je niet lui bent aangelegd. Zoals sommige mensen hier." Vervolgde ze, met een flauwe zweem van humor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptydi aug 09, 2011 11:29 am

"Ugh. Klinkt als veel te veel werk." Zei Maia, nadat hij over z'n werk als koning begon. "Ik neem aan, dat je niet lui bent aangelegd. Zoals sommige mensen hier." zei ze pesterig. Seth keek haar lachend aan, "Ik lui? Ik draag een harnas en helm van 30 kilo dag in dag uit, daarbij.... jij krijgt binnenkort de kans niet om lui te worden," zei hij lachend en hief zijn arm, enkele wortels kwamen uit de grond naar boven die als tentakels op hem af bewogen. Seth glimlachte kalm en zei zacht "Crossfire," en bewoog met zijn armen richting de wortels die afbrandde en toen als as wederkeerden. Seth grijnsde even en zag een vogel overvliegen, "Mauler," zei hij kalm en de vogel die rustig tsjilpte vergroeiden en leek te scheuren, vanaf een kleine duif was hij een havik geworden van vlees en botten die rond keek en een kraaiend geluid maakte. Seth grijnsde en liet het wezen wegvliegen waarbij het een andere havik lokte die honger had. Die van Seth was echter geen normaal dier en scheurde de ander aan stukken waarbij diens lijk aan die van de havik groeide. Seth snoof en het wezen verbrandde, "Oefening baart kunst," zei hij simpel en keek Maia aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptywo aug 10, 2011 8:18 am

"Ik lui? Ik draag een harnas en helm van 30 kilo dag in dag uit, daarbij.... jij krijgt binnenkort de kans niet om lui te worden." Zei hij, lachend. "Wat?" Zei Maia alleen maar, ze vond zijn vage mededeling maar.. Vaag. Hij hief z'n hand, waarna hij zacht wat mompelde, en de wortels die hij tevoorschijn had getoverd waren net zo snel weg als dat ze er waren. Een vogel vloog op, "Mauler," Zei hij kalm, waarna de vogel die een seconde daarvoor nog rustig opvloog, zonder iets te merken, groter werd en leek te scheuren, werd het een havik die een kraaiend geluid maakte. "Oefening baart kunst." Zei hij, en keek makkelijk. "Ja, jij hebt makkelijk praten." Antwoorde ze, "Waarom heb ik in het vervolg geen tijd meer om lui te zijn? Zover ik weet het ik genoeg tijd.." vervolgde ze, en wees gebarend op het boek dat ze las, van sowieso wel 7 centimeter dik, wat ze sinds dien overal meesleurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptywo aug 10, 2011 8:41 am

"Ja, jij hebt makkelijk praten." Antwoorde ze, "Waarom heb ik in het vervolg geen tijd meer om lui te zijn? Zover ik weet het ik genoeg tijd.." zei Maia en begon met lezen uit een boek. Seth schudde zijn hoofd en zijn rechter arm werd rood, voor de tweede keer die dag verscheen de rood bepantserde demon met haar vleugels, staart en horens. Ze keek Seth aan, "Vanwaar deze eer van een tweede maal? Mag ik haar nogmaals irriteren?" vroeg ze met een knik en greep de zweep die ze met een knal uitrolde. Seth schudde zijn hoofd, "probeer mij maar te irriteren," zei Seth kalm. De demoon twijfelde maar vloeg toen voorzichtig op. Ze liet de zweep door de lucht gaan maar Seth hield hem weg door Dreinor te heffen en de zweep naar hem toe te trekken waardoor ze weggleed. Salia verloor haar evenwicht en gleed daardoor weg en raakte de grond met haar benen. Seth stapte op de zweep en hief zijn hand "Cataclysm," zei hij met een gebaar van zijn andere hand. Salia liet haar geliefde zweep los om opzij te duiken en de plek waar ze had gestaan werd een krater door een grote steekvlam en lava dat omhoog spoot en het volgende moment verdween. Seth keek haar verbaast aan en ze rende op hem af. Seth grijnsde en haalde met zijn staf uit maar ze vloog over hem heen. Seth pakte de zweep op en haalde uit, de zweep wikkelde zich om haar enkel en Seth trok haar naar de grond, plaatste Dreinor voor haar keel. "Ik verwacht geen genade," snoof Salia. Seth fronsde en haalde Dreinor weg, Salia stond op. Seth was omgedraaid en hief zijn hand naar achter. "Soul Extinction" zei hij kort. Salia probeerde weg te vliegen maar greep haar zweep stevig vast in plaats van de aanval te ontwijken. Met een gil ontplofte de boel daar en bloed spetterde op de grond daar. "Zo krijg je er eentje simpel dood, oefen blijf niet alleen lezen om te leren" zei Seth tegen Maia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptywo aug 10, 2011 8:55 am

Bloed spetterde op de grond waar een seconde geleden Salia blijkbaar nog had gestaan. "Zo krijg je er eentje simpel dood, oefen en blijf niet alleen lezen om te leren." Zei Seth wijs tegen Maia. "Lezen is een perfecte manier om te leren." sputterde Maia tegen, die er niet tegen kon als mensen verschrikkelijk wijs tegen haar deden. "Ik heb het sowieso niet zo met het vermoorden van levende wezens." Vervolgde ze, terwijl ze quasi-geïnteresseerd haar nagels bestudeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptywo aug 10, 2011 9:15 am

"Lezen is een perfecte manier om te leren." sputterde Maia tegen, die er niet tegen kon als mensen verschrikkelijk wijs tegen haar deden. "Ik heb het sowieso niet zo met het vermoorden van levende wezens." Vervolgde Maia. Seth zuchtte, "Mijn minions ze voelen pijn ja, emoties. Ze voedde zich ermee. Als ze sterven voelt het als 1 harde klap en dan voelen ze het niet meer. Ze leven technisch gezien amper." zuchtte Seth. Hij keek Maia aan, "Een levend wezen het leven nemen kan wel, zolang het maar een hoger doel helpt. Trainen is in mijn ogen een hoger doel," zei Seth vastberaden. "Immolate," zei Seth kalm en zijn hand vloog in brand maar het deed hem geen pijn. Hij greep rustig een klein boompje vast dat daargroeide en verbrandde het tot aan de wortel, Enkele insecten kropen weg en met 1 beweging vlogen die ook in brand. "een miezerig leventje, ach weet je Maia. Mocht ik ooit sterven dan hoop ik dat het zo gebeurt, vermoord en vertrapt worden door iemand die veel sterker is. Geen trucjes of vermoord worden in de rug." zei Seth kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptywo aug 10, 2011 9:28 am

"Een miezerig leventje, ach weet je Maia. Mocht ik ooit sterven dan hoop ik dat het zo gebeurt, vermoord en vertrapt worden door iemand die veel sterker is. Geen trucjes of vermoord worden in de rug." Zei Setherian, op de een of andere manier, kalm. "Heb je een punt.." Zei Maia, en zweeg daarna, ze had niets meer te zeggen, het was nou eenmaal zo. Zoals Setherian het beeld in woorden aan haar uitlegde, was eigenlijk gewoon hoe ze vond dat de hele mensheid zou moeten denken, althans, hun ras dan. "Ander onderwerp?" Probeerde ze, met een zo realistisch mogelijke glimlach. "Laten we het hebben over.. ik weet niet. Eh, vertel wat meer over die minions. Zoals jij ze noemt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptywo aug 10, 2011 10:05 am

"Ander onderwerp?" Probeerde ze, met een zo realistisch mogelijke glimlach. "Laten we het hebben over.. ik weet niet. hobby's, interesses, familie? Ik zou het echt niet weten." zei Maia. Seth knikte, "Mijn ouders zijn afgeslacht door een ander ras, mijn broer en zuster zijn gesneuveld tijdens de achtervolging naar de dader en ik bleef alleen achter met mijn summons waarvan sommige mij hebben geholpen met trainen en overleven toen ik terug naar de grotten de weg moest vinden op zevenjarige leeftijd. Dat is alles over mijn familie, mijn hobby's zijn trainen, trainen en luieren onder een boom. Verder bestaat mijn leven uit plicht en taken. Trouwens ontmoet een van de aardigste en menselijkste summons die ik heb," zei Seth. Beide armen werden zwart en uit het niets dook een vrouw op in een zwart gewaad met een glimlach, bloedrode lippen en gele ogen. Een lang gewaad met strepen over de armen. "Maia - Helena, Helena- Maia. Helena is een summon die vroeger ook een summoner was. Ze heeft haar ziel gebonden aan de kracht zodat degene die haar naam spreekt haar op kan roepen indien die genoeg geleerd is," zei Seth met een knikje. De vrouw stak haar hand uit richting Maia met een kalm glimlachje. "Hoe zit het met jou famillie etc." vroeg Seth daarna.


-je wou geen last van Moora en Salia, dan krijg je een rustig iemand te ontmoeten-

Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptywo aug 10, 2011 11:53 am

"Hallo~" Zei Maia formeel, waarna ze de hand van de summon schudde. "Hoe zit het met jouw familie etc." Vroeg Seth, daarna. "Geweldig. M'n familie. M'n vader en moeder zijn hier ver vandaan, m'n broer heeft zichzelf om zeep geholpen en m'n zusje die is ook ergens op reis." Zei ze onverschillig. "Een geweldige familie dus, ik mis ze niet. Ze waren of in een slechte bui, en áls ze in een goede bui waren, kwam dat door de drank, en dat was niet leuk." Vervolgde ze, half lachend. "Maargoed.. Moeten we niet eens terug?" Zei Maia, gebarend naar een spleet in de grot, waar de lucht al lichte tekenen van ochtend begon te vertekenen.


Edit: Ik weet niet eens of dat in de avond was ofzo.
Edit2: Ik ga die vorige post niet veranderen. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Emptywo aug 10, 2011 1:36 pm

"Geweldig. M'n familie. M'n vader en moeder zijn hier ver vandaan, m'n broer heeft zichzelf om zeep geholpen en m'n zusje die is ook ergens op reis." Zei ze onverschillig. "Een geweldige familie dus, ik mis ze niet. Ze waren of in een slechte bui, en áls ze in een goede bui waren, kwam dat door de drank, en dat was niet leuk." Vervolgde ze, half lachend. "Maargoed.. Moeten we niet eens terug?" vroeg Maia. Seth knikte en hief zijn hand, "doei Helena, fijn je weer eventjes gezien te hebben," zei hij beleefd en Helena verdween zelfstandig met een glimlach. Seth knikte eventjes en glimlachte. Hij had haar als enige die dag nog niet vermoord. Hij keek Maia aan, "Kom je?" vroeg Seth en wachtte geduldig op Maia voordat hij verder liep de grot in, genereus opende hij zijn handen en meerdere lichtbollen verschenen door de grot. Zijn harnas was merkwaardig genoeg op de helm na verdwenen en Seth wist dat het in zijn kamer op hem lag te wachten.


-Seth topic uit, precies de laatste uren in Nl xd-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In the caves of our camp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the caves of our camp   In the caves of our camp - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In the caves of our camp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Berggrot-
Ga naar: