Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 First time alone,

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: First time alone,   First time alone, Emptyzo aug 07, 2011 8:29 pm

Cormag was in de schemering snel weggeslopen opdat hij even alleen kon jagen en lopen, hij hield nog niet van moorden en zocht dan ook vaak op goed geluk iemand die een ongeluk was overkomen of de pech had in de rug vermoord te kunnen worden door Cormag. Cormag sloop stil verder op zoek naar een prooi die niet tegen zou of kon stribbelen. Misschien eentje die vermoord was door wilde dieren, alleen het geluk hielp niet mee. Uiteindelijk kwam hij ver van vampier terrein iets tegen, een vrouw stond voorover gebogen bij de rivier. 'Een vrouw zou wel lukken,' dacht Cormag en sloop er naartoe. Hij trok voorzichtig het kortzwaard dat hij de dagen en nachten in zijn armen had geklemd. Langzaam stond hij achter de vrouw maar toen hij het zwaard hief werd hij getrapt en viel achterover. De vrouw duwde een mes op zijn keel, "welke idioot doet zoiets doms!" riep ze uit. "Leg je handen achter je nek, wacht dan kalm twintig seconden dan laat ik je gaan." zei de vrouw dreigend. Cormag had het zwaard laten vallen en legde zijn armen rond zijn nek. De vrouw keek hem aan en zag een wond in zijn nek. "Jij bent een vampier, in dat geval.... alleen.. je bent nog maar een kind..." zei de vrouw twijfelend. Cormag snoof "de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet, jij bent maar een vrouw." zei Cormag. De vrouw drukte het mes tegen zijn kin en Cormag zweeg. Stiekem had hij het kruisje los gehaald van zijn ketting, als een groot zakmes lag het in zijn hand. Hij schoot snel met zijn arm naar voren toen de vrouw afgeleid leek en doorboorde haar luchtpijp. De vrouw greep naar haar keel maar toen ze dat deed kwam het bloed er sneller uit en langzaam stikte ze. Cormag die moeite deed niet te gaan snikken. Hij deed het zwaard in de schede en toen de vrouw stil lag trok hij het kruis los en hing het rond zijn nek met het bloed dat langs zijn borst gleed. Hij beet de vrouw die een elf bleek in de nek en dronk met spijt. Hij had het gewoon nodig, het was zonde alleen het kon niet anders. Cormag keek om zich heen en legde wat stenen over het lijk heen als een graf. Vanwege Rox had hij het nooit eerder kunnen doen maar het luchtte op. Hij draaide zich om en zag een gedaante staan. Hij was geschrokken maar stond nog overeind.

Terug naar boven Ga naar beneden
Iluna

Iluna


Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Kind
Partner: ..

First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptyma aug 08, 2011 3:27 am

Iluna was op pad een beetje langs de grenzen en door haar volksgebied aan het trekken. door wat de koning had gezegd tegen haar was ze de laatste tijd nogal onrustige en kan slecht slapen. Dus had ze zich bedacht dat ze dan maar betere van haar rusteloosheid het terrein kon geen bewaken en de gebieden in de gaten kon gaan houden. Met twee mooie dolken en een boog en pijlen was ze op pad gegaan. En liep ze rustige langs de rivier. Met haar ogen bekeek ze alles goed en hield ze elke bewegend takje in de gaten. Toen ze ineens in de verte stemmen hoorde die niet al te vriendelijke klonken. Bleef ze even staan maar de nieuwsgierigheid won het al snel van haar verstand. En snel liep ze er op af. Maar toen ze zag wat er aan de hand was bleef ze even verschrikt staan en keek met wat angstige ogen toe hoe een jongen een vrouw in haar nek beet. Een vampier was het gebied binnen gedrongen en gebruikte het als jacht terrien. Meteen pakte ze haar boog en spande een pijl. Met wat aarzelende passen deed ze wat stappen dichterbije zei met een boze en kwade stem. 'Blijf staan jij vies monster en leg je wapens neer.' Ze richten haar gespannen boog richt op de borst van de jongen en hield hem scherp in de gaten. Ze had geen idee wat ze nou precies moest doen even liet ze haar blik over de vrouw gaan wat een elf die bij haar volk hoorde. Dat maakte haar nog wat kwader. Ze snapte soms niet goed waarom ze en de andere rassen toelieten dat deze monster vrij mochten rondlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptyma aug 08, 2011 3:41 am

'Blijf staan jij vies monster en leg je wapens neer.' zei een elf en wees met een boog op Cormag. Cormag snoof en trok de elvenoor van de dode vrouw af en tilde haar lichaam als schild op. Hij keek met een angstige blik van achter het lijk dat hij voor zich hield. "Ik.. ik moet ook eten en drinken, ik wou het niet... alleen.... de honger en dorst," snikte Cormag. Het bloed was weggeveegd van zijn gezicht en hij keek de elf aan die hem bedreigde met haar boog. Zacht snikte hij en liep achteruit. "Ik ben maar een kind... alsof ik moorden leuk vind. Het is te lastig... om te ...." hij zweeg met een trieste blik maar stond nog steeds achter het lijk. Hij keek met een zielige blik naar de elf en zweeg. Eigenlijk was het moorden simpel, het was gemakkelijk en hij vond het wel.... droog hoe de slachtoffers in hun laatste seconden reageren. De vrouw die stikte en hem leek te smeken om het kruis uit haar luchtpijp te trekken. De man van pas geleden voordat Cormag zijn nek volledig brak. Zijn angstige krijs toen de oogbal uit de oogkas hing. Het was eigenlijk best vermakelijk, de oogbal had hij in een klein zakje bij zich op zak. Cormag snikte en keek met een kinderlijke blik met grote ogen naar Iluna. Zijn grote blauwe ogen stonden triest, vol verdriet en pijn. Als een weerspiegeling op zijn verleden en heden. Cormag gleed bijna weg maar hield het lijk voor zich terwijl hij op de grond zakte, "auw," jammerde hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iluna

Iluna


Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Kind
Partner: ..

First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptyma aug 08, 2011 4:00 am

Met een trillende houding en trillende handen bleef ze de vampier strak aankijken. Hij moets nog niet oudere dan 9 of 10 jaar zien hij was nog zo jong. Ook leek het erop alsof dit de eerste keer was. Iluna liet haar boog wat zakken maar bleef hem met een strenge en ook wat angstige blik aankijken. Hij snoof en trok een oor van de vrouw af. Iluna moest moeite doen om niet te gaan overgeven. De jongen leek te schrikken van haar en gebruikte de vrouw als schild. Wat er angstaanjagend uitzag. ’Ik.. ik moet ook eten en drinken, ik wou het niet... alleen.... de honger en dorst.’ Snikte de jongen en keek haar bang aan. ’Ik ben maar een kind... alsof ik moorden leuk vind. Het is te lastig... om te ....’ Zei hij nog waarna hi zweeg en met een trieste blik achter het lichaam van de vrouw stond. Even vroeg ze zich af wie er nou bangere was, maar ze ging er vanuit dat ze weinig van hem te vrezen had. En als hij iets probeerde had ze haar twee dolken nog naast haar boog en pijlen. Iluna liet haar boog zakken en keek de jongen wat twijfelend aan. Die op de grond zakte. Iluna keek de jonge vampier maar wat aan niet wetend wat ze er nou verder mee moest of mee doen. Ze liet even een duidelijke zucht los en kreeg een beetje medelijden met hem. ‘Het komt allemaal wel goed.’ Zei ze maar echt overtijgend was het niet. ‘Maar het is denk ik beter als je hier niet meer komt om te jagen voor eten.’ Ze wist niet hoe de beschermers over vampier dachten of wat ze deden als ze er een tegen kwamen. Ze was nog een leerling van mimi. Iluna hurkte valk voor hem neer en glimlachte even vriendelijke naar hem. ‘Wat is je naam?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptyma aug 08, 2011 4:09 am

‘Het komt allemaal wel goed.’ Zei de elf maar echt overtuigend was het niet. ‘Maar het is denk ik beter als je hier niet meer komt om te jagen voor eten.’ De elf hurkte valk voor hem neer en glimlachte even vriendelijke naar hem. ‘Wat is je naam?' vroeg ze. Cormag zweeg eventjes en kroop achteruit, "Ik... ben hier ... vanwege dorst. Ik wil zelf.... doden en niet... gedwongen bruut. Liever zelf en snel dan martelen," zei hij zachtjes met een snik. "Ik ben Cormag, vorige week was ik nog bij mama en papa in ridderstad." zei hij zacht. Hij hief zijn hand voorzichtig en trok het lichaam weg terwijl hij erachter verschool, terug naar de plek en legde de stenen als grafkist om haar heen. "Ik ben nog niet als hun... ik wou niet eens drinken alleen de dorst is te groot." zei Cormag met een snik. Hij sloop weer terug en wist dat hij geen bescherming had tegen de elf als ze aanviel behalve zijn snelheid en reflexen. Angstig keek hij haar aan en snoof en snikte langzaam. Hij keek heel schuw en zweeg weer.

(flutpost)
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptydi aug 09, 2011 6:16 am

Samina liep over het pad dat langs de rivier stroomde, hoemeer ze naar de voetstappen in het gras keek, hoemeer ze het onaagename gevoel kreeg dat er iemand was die geen elf was. Plotseling schrok ze op, ze had een vrouwestem gehoord en daarna gegorgel. Ze liep snel in de richting van het geluid, door de bladeren van het struikgewas heen zag ze Iluna haar boog spannen en op iemand richten, haar adem stokte, een vampier! Ook zij spande haar boog en sloop langzaam dichterbij, de vampier was nog maar een jongetje. Ze hoorde hem snikkend praten, opeens kreeg ze medelijden. Dit jongetje was duidelijk nieuw en had er duidelijk veel moeite mee zijn dorst te lessen. Ze kwam uit het struikgewas en richtte haar pijl naar de grond, maar een verkeerde beweging en de vampier zou nooit meer opstaan. ''alles goed Iluna?'' vroeg ze met een wantrouwende blik naar het trillende kereltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iluna

Iluna


Aantal berichten : 12

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: Kind
Partner: ..

First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptydo aug 11, 2011 11:19 pm

Iluna keek met medelijden toe hoe de jongen zijn verhaal begon te doen. ’Ik... ben hier ... vanwege dorst. Ik wil zelf.... doden en niet... gedwongen bruut. Liever zelf en snel dan martelen.’ Zei hij zachtjes en met een snik met iedere woord leek haar medelijden wel te vergroten. ‘Ik ben Cormag, vorige week was ik nog bij mama en papa in ridderstad.’ Zei de jongen Cormag met een snikkende stem Iluna wist totaal niet meer wat ze moest zeggen of doen. Ook durfde ze niet echt in de buurt te komen bang dat hij haar dalijk in de nek vloog. En ze zou dan niet weten wat ze moest doen ze hoorde hier thuis bij de elven. Iluna schudde haar kop de gedachten alleen al maakte haar misselijk en wanhopige. Iluna keek verschrik op toen ze voetstappen hoorde die steeds dichterbij kwamen. langzaam kwam er een elf tevoorschijn die ze niet echt herkende maar de elf kende haar wel. Iluna knikte vriendelijke naar haar. Ze kan al zien dat dit een beschermer was die zou vast weten wat het beste was. ‘Ja. Mag u vragen wat jou naam is?’ vroeg ze vriendelijke en met een beleefde stem terwijl ze de jongen vampier in de gaten hield. De andere elf vertrouwde hem ook niet dat zag ze meteen aan de wantrouwende blik die ze had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptyza aug 13, 2011 9:08 am

Angstig keek Cormag naar de tweede verschijning en pakte het kruisje in zijn handen en zweeg. In gedachte prevelde hij even wat woordjes in hoop van genade. Hij keek de gedaante's aan, "I-ik.. moest wel. Ze stond daar, uitlokkend, vals, gemeen. Alsof ze me uitlachtte voor wat er was gebeurd. De dorst deed het, a-alleen ik heb haar begraven en een eervol gevecht geleverd voordat..... ik... haar..." toen zweeg hij en snikte enkel. Angstig keek hij beide elven aan terwijl hij zich verschool achter het kruisje dat zijn redding was geweest. "..Nu hoef ik dagen en uren niet meer te drinken.... ik... ik heb er niet eens plezier in, gun mij genade en zeg me alstublieft hoe ik hier weg kan komen," klonk het zielig en zachtjes uit zijn mond. Met grote ogen keek hij hun aan en stond even later op waarbij hij een weggerolde steen terug legde op de stapel. "Ik... niemand kiest zijn eigen lot." zei hij nog ter verdediging terwijl hij voorzichtig tegen de boom aan schuifelde en daar tegen ging zitten, in elkaar gekrompen. Zijn dorst was gestild en hij zou geen bloed meer willen, kunnen of gedwongen moeten drinken. Als hij het nu zou zien zou hij zeker moeten braken. "Doe me geen pijn," smeekte hij met grote kinderlijke blauwe ogen.

(concl. area clear :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptyza aug 13, 2011 6:24 pm

Samina staarde naar de kleine vampier en richtte zich tot Iluna. ''mag ik vragen hoe je heet?'' vroeg het meisje. ''tuurlijk mag je je dat.'' antwoorde Samina vriendelijk. ''mijn naam is Samina en ik zie dat jij al heel goed jezelf kan beschermen, wat een prachtige boog.'' zei Samina glimlachend en ze richtte zich weer tot de vampier die hen nog steeds aan keek. ''en jij...'' begon ze nu ijzig, ''jij kunt maar beter uitleggen wat je hier doet en als je probeert ons aan te vallen zal ik eens het stof uit je jas kloppen terwijl je er zelf nog in zit!'' siste ze. "I-ik.. moest wel. Ze stond daar, uitlokkend, vals, gemeen. Alsof ze me uitlachtte voor wat er was gebeurd. De dorst deed het, a-alleen ik heb haar begraven en een eervol gevecht geleverd voordat..... ik... haar..." toen zweeg hij en snikte enkel. Angstig keek hij beide elven aan terwijl hij zich verschool achter het kruisje dat zijn redding was geweest. "..Nu hoef ik dagen en uren niet meer te drinken.... ik... ik heb er niet eens plezier in, gun mij genade en zeg me alstublieft hoe ik hier weg kan komen," klonk het zielig en zachtjes uit zijn mond. Met grote ogen keek hij hun aan en stond even later op waarbij hij een weggerolde steen terug legde op de stapel. "Ik... niemand kiest zijn eigen lot." zei hij nog ter verdediging terwijl hij voorzichtig tegen de boom aan schuifelde en daar tegen ging zitten, in elkaar gekrompen. Samina keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan, ze voelde weer een beetje medelijden en richtte ze zich tot Iluna. ''wat vind jij ervan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Isa

Isa


Aantal berichten : 11

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: beschermer
Partner:

First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptyza aug 13, 2011 10:06 pm

Isa liep door het elfen territorium. Ze spitste haar katten oortjes en hoorden een... Vampier! Boos rende isa verder ne ze zag een meisje, een vrouw en een vampier. Ze trok haar vlijm scherpe zwaard en ging verdegigend voor het kleine vampier meisje staan. "Ga weg of je zou willen dat je nooit geboren was!" Siste Isa boos naar de indringer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Emptyzo aug 14, 2011 10:45 pm

Rustig liep Lily door het bos, ze was gewoon aan het wandelen, ze had ook geen honger dus kon zij gewoon rustig lopen. Ze hoorde stemmen niet ver vandaan, rustig liep lily in het schaduw naar die plek.Toen ze er eindelijk was zag ze cormag zitten met een dode erf en 3 elven voor hem. Een leerling en 2 beschermers, snel dacht ze na hoe ze hem kon redden.
lily deed haar cap zo veel mogelijk over haar hoofd en liep naar de elven toe.
"Hallo" zei ze met een kinders stem 'Het spijt me van me broertje, hij kan zich nog niet onder de controle houden." Zei ze onschuldig. "Ik heb je nog zo gewaarschuwd cormag ga niet jagen bij de elven." Zei ze op een strenge toon, naar cormag. "het spijt me echt heel erg, maar onze trainingen zijn heel zwaar dus verbruiken we snel onze energie.' Zei Lily op een zielige toon. En keek af wachtend naar de elven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





First time alone, Empty
BerichtOnderwerp: Re: First time alone,   First time alone, Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
First time alone,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's time... Time for me to go...
» First time talking...
» Time to start your training
» The first time I felth it...
» Mariah, time it is, si?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: De Zilveren Rivier-
Ga naar: