Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

A lost song, and a broken tear

Go down 
AuteurBericht
Denaii
Moderator & Queen

Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

BerichtOnderwerp: A lost song, and a broken tear   di aug 09, 2011 5:26 am

Denaii keek vluchtig om zich heen. Ze was bang dat iemand haar iets zou vragen. Daarstraks had ze haar mentor gekregen, Maia. Ze was heel blij, maar ergens was ze woedend. Niet op Maia, of Seth, maar op.. Denaii stopte met denken, en rende de grotten uit. Haar ouders, ze hadden haar in de steek gelaten, en nu waren ze vast ergens, heel blij dat ze van haar af waren. Zouden ze nog ooit eens aan haar denken, was een vraag die in haar hoofd speelde. Vast niet, anders was ze niet in het bos achter gelaten. Een traan liep oer haar wang, ze veegde hem weg, maar er kwamen er steeds meer, dus ze liet ze maar de vrije loop nemen. Zo huilend rende ze verder. Denaii lette niet echt op waar ze liet, en was dus al gauw ergens waar ze nog nooit was geweest. Het maakte haar niet uit. Als ze maar alleen was! Ze ging op een boomstronk zitten vlak bij een klein stroompje en liet zich helemaal uithuilen. Ze keek in het water, wat niet meer nu een spiegelgladde opervlak was, maar ze keek naar zichzelf. Haar gouden haar omkransde haar gezicht en scheen in de zon. Haar Grijsblauwe ogen waren uitgelopen, en met een lichtrood randje omlijst. Fijn, zo kon ze nooit terug naar het kamp! Denaii keek om zich heen, en droogde haar gezicht af. Ze begreep niet wie haar ouders waren, en waarom ze was achtergelaten in het bos! Maar ze had toverkrachten, dat was wel zeker. Ze zuchtte, totaal uitgeput, en een kleine vlam schoot uit haar vingers. Zo bleef ze zitten, alleen bij het vuurtje. Als er nu iemand zou opduiken, zou die haar nooit vergelijken met Denaii de Wizard. Maar ja, dat was een andere kant van haar. Degene die evil, sarcastisch en krachtig was. En zij was eigenlijk lief, levendig en vrolijk. Maar dat was er allemaal uit gekomen. Ze hield haar ketting vast, met haar naam. Hij was van lichtgroen levendig gesteente. Niemand wist wat voor steen, en dat was ook al zo raar. Ze slikte, en bewoog het water met een voet zachtjes heen en weer. Ze wist niet precies waar ze was, maar het Vamps territorium was dichtbij. Denaii keek naar wat het Vamps gebied moest voorstellen en vroeg zich af hoe je moest leven als je moest moorden om te overleven. Zij zou het niet kunnen, en ze vroeg zich af of er ook goede vamps rondliepen. vast niet, dat zou er wel afgeleerd worden. Ze draaide zich om en keek eenzaam naar de vlam. Had ze maar een vriend van haar leeftijd, dan zou het allemaal een stuk gemakkelijker worden. Iemand die haar werkelijk kende, en haar nam hoe ze was, zonder dt ze gemene Wizard moest spelen. haar ogen stonden dof en het verdroet werd er in uitgeschreeuw terwijl nog een traan over haar wang liep. Ze sloot haar ogen, en haalde de enigste herinnering op die ze aan vroeger had, Een meisje speelden met haaar ketting, en een man loopt op haar af. Lachend neemt hij haar in de armen. Ze gilt en krijst, en hij zwaaid haar rond terwijl ze kraaid van plezier. Denaii opende haar ogen, haar vader had vroeger van haar gehouden, dat wist ze. van haar moeder wist ze niets, al had ze soms het gevoel dat de ketting van haar was geweest. Denaii staarde in de verte naar iets wat niemand kon zien behalve zei.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elias

Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   wo sep 07, 2011 7:21 am

Rustig liep Elias rond, niet precies ergens naar toe op weg, hij had net gejacht en probeerde tegen het brandende schuld gevoel te vechten, de man was al oud geweest, maar niettemin had hij een leven genomen, het was wreed vond hij, maar er was geen andere manier van leven meer voor hem en zichzelf doden kon hij niet, een wilde levenslust brandde in zijn hart en die vlam zou niet gauw doven. De jongen zuchtte, als er maar iemand was die hem begreep maar alle andere vampiers schenen geen moeite te hebben met het doden van iemand en als hij er over tegen Brandon zou beginnen..... Hij moest er niet eens aan denken, die zou hem ronduit uitlachen en zijn trainingen nog strenger maken, nog erger dan ze al waren, altijd zag hij tegen zijn trainingen op... Nou ja, altijd niet, soms was het een heerlijke manier om zijn frustratie kwijt te raken en om afgeleid te worden. Plotseling schrok Elias op uit zijn gedachten en keek vlug om zich heen, bijna meteen herkende hij het gebied waarin hij terecht gekomen was, het tovenaars territorium, een gevaarlijke plek om te zijn, tovenaars hadden spreuken die pijn konden doen, nog wel meer dan een kogel in je arm, onwillekeurig legde hij zijn hand op het litteken op zijn bovenarm toen hij plotseling iemand zag zitten, een meisje iets ouder dan hem. Nieuwsgierig liep hij wat dichter naar haar toe, ze was waarschijnlijk tovenaar bedacht hij zich. 'Ehh..'zei hij vriendelijk 'Hallo'.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   wo sep 07, 2011 8:00 am

Degene die evil, sarcastisch en krachtig was. En zij was eigenlijk lief, levendig en vrolijk. Maar dat was er allemaal uit gekomen. Ze hield haar ketting vast, met haar naam. Hij was van lichtgroen levendig gesteente. Niemand wist wat voor steen, en dat was ook al zo raar. Ze slikte, en bewoog het water met een voet zachtjes heen en weer. Ze wist niet precies waar ze was, maar het Vamps territorium was dichtbij. Denaii keek naar wat het Vamps gebied moest voorstellen en vroeg zich af hoe je moest leven als je moest moorden om te overleven. Zij zou het niet kunnen, en ze vroeg zich af of er ook goede vamps rondliepen. vast niet, dat zou er wel afgeleerd worden. Ze draaide zich om en keek eenzaam naar de vlam. Had ze maar een vriend van haar leeftijd, dan zou het allemaal een stuk gemakkelijker worden. Iemand die haar werkelijk kende, en haar nam hoe ze was, zonder dt ze gemene Wizard moest spelen. haar ogen stonden dof en het verdroet werd er in uitgeschreeuw terwijl nog een traan over haar wang liep. Ze sloot haar ogen, en haalde de enigste herinnering op die ze aan vroeger had, Een meisje speelden met haaar ketting, en een man loopt op haar af. Lachend neemt hij haar in de armen. Ze gilt en krijst, en hij zwaaid haar rond terwijl ze kraaid van plezier. Denaii opende haar ogen, haar vader had vroeger van haar gehouden, dat wist ze. van haar moeder wist ze niets, al had ze soms het gevoel dat de ketting van haar was geweest. Denaii staarde in de verte naar iets wat niemand kon zien behalve zij. 'Ehh..'zei iemand vriendelijk 'Hallo'. Verbaast draaide ze zich om, en keek in het gelaat van een jongen. Ze slikte even, en glimlachte toen. Toch was ze ergens onzeker, en ze strekte haar hand, die haar ring nu aanhad. Ze had hem pas, en hij hielp haar magie te controleren, vandaar dat er niets meer in brand vloog als ze zich kwaad maakte. 'Wat doe je hier? Het is hier wizardterritorium!' Zei ze tegen hem. Ze schudde haar hoofd, en deed een stap achteruit. De jongen was duidelijk geen wizard, en ze vroeg zich af wat hij wel was. 'Wat ben je, en wat doe je hier?' SNauwde ze naar hem. Misschine moest ze aardiger zijn, maar ze was geschrokken van een plotselinge aanwezigheid, en ze keek hem kwaad aan. Toen merktte ze het pas, en nogmaals deinsde ze een stap achteruit. Hij was een ... en VAMP! Onmiddelijk veranderde haar hele gedrag, en ze was plots heel koud. 'Ga. Van. Het. Wizard. Territorium. Af. Moordenaar.' Snauwde ze hem toe.

-Ze heeft even een gemene bui, veranderd strks wel ^^ -

~~~~~~~~~~~~~~~~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elias

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   wo sep 07, 2011 9:10 pm

'Wat doe je hier? Het is hier wizardterritorium!'vroeg de tovenares en Elias glimlachte ongemakkelijk, altijd die vraag, zelf wanneer hij niet op jacht was, dat werd waarschijnlijk weer rennen, bedacht hij met een zucht. 'Ga. Van. Het. Wizard. Territorium. Af. Moordenaar.' snauwde ze hem toe en Elias keek naar de tovenares 'Ik geniet er anders ook niet van hoor!' zei hij verontwaardigd terwijl hij een paar stappen achteruit deed 'En ik was een soort van verdwaald toen ik plotseling hier was' ging hij daarna verder Én ik was trouwens niet eens op jacht, ik had gewoon even geen zin in andere moordenaars om me heen!'

-kortheid.... I'm sorry-
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   do sep 08, 2011 6:16 am

'Ehh..'zei iemand vriendelijk 'Hallo'. Verbaast draaide ze zich om, en keek in het gelaat van een jongen. Ze slikte even, en glimlachte toen. Toch was ze ergens onzeker, en ze strekte haar hand, die haar ring nu aanhad. Ze had hem pas, en hij hielp haar magie te controleren, vandaar dat er niets meer in brand vloog als ze zich kwaad maakte. 'Wat doe je hier? Het is hier wizardterritorium!' Zei ze tegen hem. Ze schudde haar hoofd, en deed een stap achteruit. De jongen was duidelijk geen wizard, en ze vroeg zich af wat hij wel was. 'Wat ben je, en wat doe je hier?' SNauwde ze naar hem. Misschine moest ze aardiger zijn, maar ze was geschrokken van een plotselinge aanwezigheid, en ze keek hem kwaad aan. Toen merktte ze het pas, en nogmaals deinsde ze een stap achteruit. Hij was een ... en VAMP! Onmiddelijk veranderde haar hele gedrag, en ze was plots heel koud. 'Ga. Van. Het. Wizard. Territorium. Af. Moordenaar.' Snauwde ze hem toe. 'Ik geniet er anders ook niet van hoor!' zei hij verontwaardigd terwijl hij een paar stappen achteruit deed 'En ik was een soort van verdwaald toen ik plotseling hier was' ging hij daarna verder Én ik was trouwens niet eens op jacht, ik had gewoon even geen zin in andere moordenaars om me heen!' Nog even keek ze hem kwaad aan, en zuchtte toen. 'Laat ook maar, ik ben te moe voor dit..' Zuchtte ze, en ze viel terug neer op haar eerste plek. Het kon haar n niets schelen dat er iemand achter haar stond, die waarshcijnlijk niet wist wat hij moest doen, en waartegen ze heel erg was geweest. Ze zuchtte, en plots kwam een idee bij haar op, 'He Vamp, ' Ze draaide zich om, 'Ken jij toevallig ene.. 'Ze twijfelde even, 'Brandon?' Vroeg ze toen maar. Hop glinsterde op in haar ogen, en ze keek hem aan.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elias

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   vr sep 09, 2011 3:36 am

'Laat ook maar, ik ben te moe voor dit..' Zuchtte de tovenares en Elias keek haar raar aan, plotseling was ze schijnbaar al haar vechtlust kwijt, maar erg vond hij het niet hoor, dan was het een keer niet rennen of vechten. Elias haalde zijn schouders op en wou net weglopen toen hij plotseling de heledere ste, van de tovernares weer hoorde. 'He Vamp,' riep ze en Elias keek verbaasd naar het meisje wat zich weer naar hem ondraaide, hij bromde wat waarna het meisje weer verder ging 'Ken jij toevallig ene..' Ze twijfelde even, 'Brandon?' kwaad spuugde Elias op de grond, waar hij ook was, zijn mentor scheen hem toch altijd te achtervolgen. 'Ík heb een naam'snauwde hij haar toe waarna hij zich iets meer ontspande 'Elias'. Toen bewoog hij vaag met zin hand en zei 'Probelemen ermee als ik naast je kom zitten, magiër?' vroeg hij waarna hij zonder op antwoord te wachten op antwoord naast heer neer plofte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   vr sep 09, 2011 4:59 am

'Ga. Van. Het. Wizard. Territorium. Af. Moordenaar.' Snauwde ze hem toe. 'Ik geniet er anders ook niet van hoor!' zei hij verontwaardigd terwijl hij een paar stappen achteruit deed 'En ik was een soort van verdwaald toen ik plotseling hier was' ging hij daarna verder Én ik was trouwens niet eens op jacht, ik had gewoon even geen zin in andere moordenaars om me heen!' Nog even keek ze hem kwaad aan, en zuchtte toen. 'Laat ook maar, ik ben te moe voor dit..' Zuchtte ze, en ze viel terug neer op haar eerste plek. Het kon haar n niets schelen dat er iemand achter haar stond, die waarshcijnlijk niet wist wat hij moest doen, en waartegen ze heel erg was geweest. Ze zuchtte, en plots kwam een idee bij haar op, 'He Vamp, ' Ze draaide zich om, 'Ken jij toevallig ene.. 'Ze twijfelde even, 'Brandon?' Vroeg ze toen maar. Hop glinsterde op in haar ogen, en ze keek hem aan. Bij het horen van die naam werd hij kwaad, en meteen verdween haar belangstelling weer. Ze vond het grappig hoe hij reageerde, blijkbaar had deze vamp slechte herinneringen aan Brandon. Ze begon haar verloren broer steeds meer te mogen. 'Ík heb een naam'snauwde hij haar toe waarna hij zich iets meer ontspande 'Elias'. Toen bewoog hij vaag met zin hand en zei 'Probelemen ermee als ik naast je kom zitten, magiër?' vroeg hij waarna hij zonder op antwoord te wachten op antwoord naast heer neer plofte. NU haalde zij haar schouders op, 'Dus Elias, ik denk dat je nu ook wel mijn naam wilt weten?' Vroeg ze gedeeltelijk geämuseerd, 'Ik ben Denaii' Vervolgde ze toen. Ze twijfelde even, en zuchtte toen. 'Ik ga je nu niets doen, maar de volgende keer, ..' Ze maakte haar zin niet af, hij zou wel weten wat ze bedoelde. 'Maar oke, Elias he?' Vroeg ze. 'Waarom werd je zo kwaad plots?' Vroeg ze, ze wou het weten over Brandon, vanwaar kende hij hem, waarom was hij kwaad, hoe was het met hem? Ze liet de vragen in haar hoofd stuiteren, en keek de jonge vamp aan.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sára

Aantal berichten : 10

Karakter
Leeftijd: 16 Years already
Rang: Apprentice
Partner: Love is a lie made to make you weak.. Look at my mum..

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   vr sep 09, 2011 7:32 am

Elias glimlachte vreugdeloos toen de magiër haar schouders ophaalde. 'Dus Elias, ik denk dat je nu ook wel mijn naam wilt weten?' vroeg ze met een geamuseerde ondertoon in haar stem en Elias knikte onverschillig 'Ik ben Denaii' vervolgde ze toen en Elias knikte opnieuw. 'Ik ga je nu niets doen, maar de volgende keer, ..' dreigde Denaii toen en Elias lachte schil 'Ik zal jou ook nu niets doen, maar de volgende keer...' zei hij haar half na op een nogal uitlokkende toon. 'Maar oke, Elias he?' Vroeg ze toen en Elias knikte tevreden, ze leerde snel, zelfs vampiers hadden een naam, 'Waarom werd je zo kwaad plots?' kwam de onverbiddelijke vraag toen en Elias haalde zijn schouders op 'Brandon zei je, hè?' zei hij onverschillig waarbij hij het meisje serieus aan keek 'Zie je wat ik ben,' vervolgde hij langzaam en zacht maar met een toon in zijn stem die vol haat en vuur was 'En weet je aan wie ik dat te danken heb?' vroeg hij daarna. 'Maar zal ik aan het begin beginnen?' vroeg hij daarna terwijl hij het meisje onderzocht, ze had wel iets weg van hem, van Brandon, maar het zou toch niet.... 'Wie ben jij dat je zomaar naar hem vraagt?' vroeg hij aan Denaii toen 'Zijn dochter..' zei, die Brandon kon eeuwen oud zijn, al was dat waarschijnlijk niet het geval maar als die gast ondertussen vijftig jaar oud was kon het best 'Of zijn zusje...' vervolgde hij daarna terwijl hij Denaii vragend aankeek.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   za sep 10, 2011 1:52 am

Ze begon haar verloren broer steeds meer te mogen. 'Ík heb een naam'snauwde hij haar toe waarna hij zich iets meer ontspande 'Elias'. Toen bewoog hij vaag met zin hand en zei 'Probelemen ermee als ik naast je kom zitten, magiër?' vroeg hij waarna hij zonder op antwoord te wachten op antwoord naast heer neer plofte. NU haalde zij haar schouders op, 'Dus Elias, ik denk dat je nu ook wel mijn naam wilt weten?' Vroeg ze gedeeltelijk geämuseerd, 'Ik ben Denaii' Vervolgde ze toen. Ze twijfelde even, en zuchtte toen. 'Ik ga je nu niets doen, maar de volgende keer, ..' Ze maakte haar zin niet af, hij zou wel weten wat ze bedoelde. 'Ik zal jou ook nu niets doen, maar de volgende keer...' zei hij haar half na op een nogal uitlokkende toon.'Maar oke, Elias he?' Vroeg ze. 'Waarom werd je zo kwaad plots?' Vroeg ze, ze wou het weten over Brandon, vanwaar kende hij hem, waarom was hij kwaad, hoe was het met hem? Ze liet de vragen in haar hoofd stuiteren, en keek de jonge vamp aan. 'Brandon zei je, hè?' zei hij onverschillig waarbij hij het meisje serieus aan keek 'Zie je wat ik ben,' vervolgde hij langzaam en zacht maar met een toon in zijn stem die vol haat en vuur was 'En weet je aan wie ik dat te danken heb?' vroeg hij daarna. 'Maar zal ik aan het begin beginnen?' vroeg hij daarna terwijl hij haar aankeek. Ze begon het gevoel te krijgen dat hij iets aan het vermoedden was. 'Wie ben jij dat je zomaar naar hem vraagt?' vroeg hij aan Denaii toen 'Zijn dochter..' Zei Elias vragend. 'Of zijn zusje...' vervolgde hij daarna terwijl hij Denaii vragend aankeek. Ze twijfelde, wat kon ze hem toevertrouwen? Ze zuchtte, 'Ik zie wel dat ik het niet lang weg kon houden, Ik ben Denaii, zijn lang verloren zusje' Zuchtte ze. Auw, die ging waarschijnlijk hard aankomen. Ze keek naar haar handen, en na een stilte keek ze eindelijk op. Wat zou Elias hiervan vinden? 'Pas geleden, was ik weer eens in de problemen gekomen met een vamp, maar toen ontdekten we dat ik zijn zusje ben' Vervolgde ze. Ze wou dat hij het ging begrijpen, ze had nooit iemand gehad, en hoezeer ze vamp's ook haatte, dat kon gewoon niet bij Brandon.
'

~~~~~~~~~~~~~~~~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elias

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   za sep 10, 2011 10:54 pm

'Wie ben jij dat je zomaar naar hem vraagt?' vroegElias toen aan Denaii 'Zijn dochter..', die Brandon kon eeuwen oud zijn, al was dat waarschijnlijk niet het geval maar als die gast ondertussen vijftig jaar oud was kon het best 'Of zijn zusje...' vervolgde hij daarna terwijl hij Denaii vragend aankeek. 'Ik zie wel dat ik het niet lang weg kon houden, Ik ben Denaii, zijn lang verloren zusje' Zuchtte ze en Elias knikte, dat was eigenlijk wel logischer dna zijn dochter, ondanks de totaal verschillende haarkleur, 'Pas geleden, was ik weer eens in de problemen gekomen met een vamp, maar toen ontdekten we dat ik zijn zusje ben' en bij die laatste woorden van het meisje kreeg Elias toch een steek in zijn hart, zijn zusje was hij kwijt, voor altijd, ze treurde waarschijnlijk niet eens over hem, waarschijnlijk kon ze hem niet eens herrinneren en anders nauwelijks, ze dacht dat hij dood was, net als zijn moeder, of dat was in iedergeval waar hij de gehele tijd vanuit gegaan was. 'Ik was een elf'begon ELias toen moeizaam met zijn verhaal 'Eens, vier jara geleden,'daarbij bewoog hij zijn rechter hand naar zijn puntige oor en voelde aan de top ervan, nog altijd puntig, een deel elf van hem dat nooit weg zou gaan. 'Ik had een arm leven met mijn moeder en zusje, we waren gelukkig samen, mijn zusje was vier jaar jonger dan mij en van mijn vader heb ik nooit iets gehoort,' hij zuchte, nooit was hij geinteresseerd in zijn vader geweest, hij had een gelukkig leven met zijn moeder en zusje, zo was het altijd geweest. 'Overdag ging ik altijd spelen met een aantal andere elfen jongens, dan trokken we het niemandsland in en probeerde te ontdekken wat daar leefde, van mijn moeder mocht het niet, maar dan zei ik dat we naar de elfen heuvel gingen of de zilveren rivier' Met moeite vocht hij nu tegen de tranen 'Op een dag was ik te laat of waren ze in ieder geval er niet, ik dacht dat ze het woud al in waren en ging ze maar achterna in de veronderstelling dt ik zo snel weer zou vinden, wat dus niet het geval was want anders zaten we hier waarschijnlijk niet.' Elias haalde diep adem terwijl er een glimlach op zijn lippen speelde en er een traan over zijn wang liep 'Maar ik vond ze niet, Wel vond ik iemand anders, maar niet een van de wezens van het woud waar we altijd nara opzoek waren omdat we wouden weten wat het waren, een vampier' nu rilde de jonge vampier gewoon, hij zag de man nog in de schaduwen van de boom staan in gedachten 'Ik was nog maar negen jaar en dus had hij me zo over meesterd en dronk van mijn bloed, ik dacht dat het mijn einde betekende, maar ik ha d het mis, al was het einde misschien beter geweest, hij dronk niet veel van mijn bloed maar dwong me daarna om van zijn bloed te drinken, en vanaf dat moment zou ik nooit meer kunnen terugkeren aar mijn geboorte dorp, hij nam me mee naar een nieuwe plek waar de geur van bloed hing en kreeg daar opdracht om mij in zes jaar tot volleerd vampier te trainen, het stonk in dat kamp naar vloed en dood maar je wende er snel aan.' Elias zuchtte terwijl hij even een blik op Denaii wierp 'Je kan zeker al raden wie mijn mentor is,' zei hij zacht 'Brandon'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   ma sep 12, 2011 6:13 am

Ze begon het gevoel te krijgen dat hij iets aan het vermoedden was. 'Wie ben jij dat je zomaar naar hem vraagt?' vroeg hij aan Denaii toen 'Zijn dochter..' Zei Elias vragend. 'Of zijn zusje...' vervolgde hij daarna terwijl hij Denaii vragend aankeek. Ze twijfelde, wat kon ze hem toevertrouwen? Ze zuchtte, 'Ik zie wel dat ik het niet lang weg kon houden, Ik ben Denaii, zijn lang verloren zusje' Zuchtte ze. Auw, die ging waarschijnlijk hard aankomen. Ze keek naar haar handen, en na een stilte keek ze eindelijk op. Wat zou Elias hiervan vinden? 'Pas geleden, was ik weer eens in de problemen gekomen met een vamp, maar toen ontdekten we dat ik zijn zusje ben' Vervolgde ze. Ze wou dat hij het ging begrijpen, ze had nooit iemand gehad, en hoezeer ze vamp's ook haatte, dat kon gewoon niet bij Brandon. 'Ik was een elf'begon ELias toen moeizaam met zijn verhaal 'Eens, vier jara geleden,'daarbij bewoog hij zijn rechter hand naar zijn oor, en voor het eerst merkte ze dat die puntig waren. 'Ik had een arm leven met mijn moeder en zusje, we waren gelukkig samen, mijn zusje was vier jaar jonger dan mij en van mijn vader heb ik nooit iets gehoort,' 'Overdag ging ik altijd spelen met een aantal andere elfen jongens, dan trokken we het niemandsland in en probeerde te ontdekken wat daar leefde, van mijn moeder mocht het niet, maar dan zei ik dat we naar de elfen heuvel gingen of de zilveren rivier' Met moeite vocht hij nu tegen de tranen 'Op een dag was ik te laat of waren ze in ieder geval er niet, ik dacht dat ze het woud al in waren en ging ze maar achterna in de veronderstelling dt ik zo snel weer zou vinden, wat dus niet het geval was want anders zaten we hier waarschijnlijk niet.' Elias haalde diep adem terwijl er een glimlach op zijn lippen speelde en er een traan over zijn wang liep 'Maar ik vond ze niet, Wel vond ik iemand anders, maar niet een van de wezens van het woud waar we altijd nara opzoek waren omdat we wouden weten wat het waren, een vampier' nu rilde de jonge vampier gewoon, en Denaii kreeg echt medelijden met hem. 'Ik was nog maar negen jaar en dus had hij me zo over meesterd en dronk van mijn bloed, ik dacht dat het mijn einde betekende, maar ik ha d het mis, al was het einde misschien beter geweest, hij dronk niet veel van mijn bloed maar dwong me daarna om van zijn bloed te drinken, en vanaf dat moment zou ik nooit meer kunnen terugkeren aar mijn geboorte dorp, hij nam me mee naar een nieuwe plek waar de geur van bloed hing en kreeg daar opdracht om mij in zes jaar tot volleerd vampier te trainen, het stonk in dat kamp naar vloed en dood maar je wende er snel aan.' Elias zuchtte terwijl hij even een blik op Denaii wierp 'Je kan zeker al raden wie mijn mentor is,' zei hij zacht 'Brandon' Ze zuchtte, haar broer had fouten begaan, en zeker voor bevoorbeeld Elias, waren ze moeilijk te vergeven. Ze vermoedde zelfs dat hij nog iets achterhield, en ze kon goed begrijpen hoe Elias zich nu voelde. 'Ik..' Ze zuchtte, hoe moest ze dit nu uitleggen? 'Het.. spijt me voor je ' Zei ze uiteindelijk. 'Brandon is niet perfect, verre van zelfs, en ik geloof dat hij ook iets achter houd voor mij,' Ze keek de amp aan, 'Vroeger, werd Brandon vamp, onze ouders vluchtten voor zijn bloeddorst, en legden mij te vondeling in het bos voor ze dood gingen' Ze keek weg. Ze vond het moeilijk om dit te vertellen, niemand had het ooit geweten.

-Srry voor de laatheid :3 -

~~~~~~~~~~~~~~~~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elias

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   ma sep 12, 2011 6:24 am

Met een zucht en tranen in zijn ogen had Elias zijn verhaal afgerond en staarde hij nu naar het gras voor hem. 'Ik..' Zie Denaii en ze zuchtte, Elias begreep haar wel, hoe ongelooflijk schuldig moest ze zich wel niet voelen, maar geen woord van wat hij verteld hij was gelogen. 'Het.. spijt me voor je ' Zei ze uiteindelijk. 'Brandon is niet perfect, verre van zelfs, en ik geloof dat hij ook iets achter houd voor mij,' en Elias knikte, Brandon was het meest onpeilbare persoon dat hij kende, als hij hem een keer dacht door te hebben scheen het altijd weer anders in elkaar te steken 'Niemand is perfect' mompelde Elias toen de tovenaar hem aankeek 'En het is jouw schuld niet'. 'Vroeger, werd Brandon vamp, onze ouders vluchtten voor zijn bloeddorst, en legden mij te vondeling in het bos voor ze dood gingen' vertelde Denaii toen en Elias knikte, hij bofte eigenlijk maar, als hij zou willen zou hij op een dag naar het elfen territorium kunnen gaan en daar zijn moeder en zusje bespieden, kijken hoe het met ze ging, maar nooit had hij het gedaan, maar zijn familie leefde, hopelijk, nog, de familie van vele anderen waren dood.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   di sep 13, 2011 5:29 am

'Ik was nog maar negen jaar en dus had hij me zo over meesterd en dronk van mijn bloed, ik dacht dat het mijn einde betekende, maar ik ha d het mis, al was het einde misschien beter geweest, hij dronk niet veel van mijn bloed maar dwong me daarna om van zijn bloed te drinken, en vanaf dat moment zou ik nooit meer kunnen terugkeren aar mijn geboorte dorp, hij nam me mee naar een nieuwe plek waar de geur van bloed hing en kreeg daar opdracht om mij in zes jaar tot volleerd vampier te trainen, het stonk in dat kamp naar vloed en dood maar je wende er snel aan.' Elias zuchtte terwijl hij even een blik op Denaii wierp 'Je kan zeker al raden wie mijn mentor is,' zei hij zacht 'Brandon' Ze zuchtte, haar broer had fouten begaan, en zeker voor bevoorbeeld Elias, waren ze moeilijk te vergeven. Ze vermoedde zelfs dat hij nog iets achterhield, en ze kon goed begrijpen hoe Elias zich nu voelde. 'Ik..' Ze zuchtte, hoe moest ze dit nu uitleggen? 'Het.. spijt me voor je ' Zei ze uiteindelijk. 'Brandon is niet perfect, verre van zelfs, en ik geloof dat hij ook iets achter houd voor mij,' Ze keek de amp aan, 'Vroeger, werd Brandon vamp, onze ouders vluchtten voor zijn bloeddorst, en legden mij te vondeling in het bos voor ze dood gingen' Ze keek weg. Ze vond het moeilijk om dit te vertellen, niemand had het ooit geweten. 'Niemand is perfect' mompelde Elias toen de tovenaar hem aankeek 'En het is jouw schuld niet'. Ze glimlachte wrang naar hem, nee, het is niet mijn schuld, natuurlijk wel! Maar dat zou hij niet uit haar hoofd kunnen praten, het was gewoon zo. 'Heb je nooit, terug gewilt? Om te zien hoe iedereen is geworden?' Vroeg ze he nieuwsgierig. als het kon, was ze zelf allang op onderzoek uit gegaan! Althans, dat dacht ze nu, op het moment zelf is natuurlijk anders. 'Zou je anders niet nu willen proberen?' Vroeg ze toen. Als zij meeging, was het moeilijker voor hem om terug te gaan! Ze glimachlachte zwak naar hem.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elias

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   vr sep 16, 2011 7:11 am

Niemand is perfect' mompelde Elias toen Denaii hem aankeek 'En het is jouw schuld niet. Maar Denaii glimlachte wrang en Elias wendde zijn blik af en staarde voor zich uit. 'Heb je nooit, terug gewilt? Om te zien hoe iedereen is geworden?' vroeg Denaii toen en er liep een traan over Elias' wang heen 'Altijd' zei 'Ik ben vaak terug geweest in het elfen territorium, maar heb nooit mijn zusje noch mijn moeder gezien en bij ons huisje terug geweest.' zei hij, verwonderd over zijn eigen eerlijkheid en de rust waarmee hij met de magiër kon spreken, maar hij vond het wel fijn. 'Misschien moet ik dat maar eens doen' mompelde hij terwijl hij de traan van zijn gezicht afveegde en zijn haar voor zijn ogen weg blies.

-sorry voor kortheid D:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   za sep 17, 2011 11:33 pm

en ze kon goed begrijpen hoe Elias zich nu voelde. 'Ik..' Ze zuchtte, hoe moest ze dit nu uitleggen? 'Het.. spijt me voor je ' Zei ze uiteindelijk. 'Brandon is niet perfect, verre van zelfs, en ik geloof dat hij ook iets achter houd voor mij,' Ze keek de amp aan, 'Vroeger, werd Brandon vamp, onze ouders vluchtten voor zijn bloeddorst, en legden mij te vondeling in het bos voor ze dood gingen' Ze keek weg. Ze vond het moeilijk om dit te vertellen, niemand had het ooit geweten. 'Niemand is perfect' mompelde Elias toen de tovenaar hem aankeek 'En het is jouw schuld niet'. Ze glimlachte wrang naar hem, nee, het is niet mijn schuld, natuurlijk wel! Maar dat zou hij niet uit haar hoofd kunnen praten, het was gewoon zo. 'Heb je nooit, terug gewilt? Om te zien hoe iedereen is geworden?' Vroeg ze he nieuwsgierig. als het kon, was ze zelf allang op onderzoek uit gegaan! Althans, dat dacht ze nu, op het moment zelf is natuurlijk anders. 'Zou je anders niet nu willen proberen?' Vroeg ze toen. Als zij meeging, was het moeilijker voor hem om terug te gaan! Ze glimachlachte zwak naar hem. 'Altijd' zei 'Ik ben vaak terug geweest in het elfen territorium, maar heb nooit mijn zusje noch mijn moeder gezien en bij ons huisje terug geweest.' zei hij. 'Misschien moet ik dat maar eens doen' mompelde hij terwijl hij de traan van zijn gezicht afveegde en zijn haar voor zijn ogen weg blies. Ze glimlachte half naar hem, 'Je moet hun nooit opgeven, familie is een van de belangrijkste dingen in het leven' Zij kon het weten. 'Als je de kans hebt, moet je die nemen' Ze stond op, het was misschien beter tijd om afscheid te nemen, ze wist het niet zeker, maar ze dacht het wel. 'Ik moet maar eens gaan..' Zei ze half.

-EN sorry voor de laatheid, ben niet echt in een poststemming nu, dus ik heb er maar wat van gemaakt-

~~~~~~~~~~~~~~~~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Elias

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   di sep 20, 2011 3:06 am

'Heb je nooit, terug gewild? Om te zien hoe iedereen is geworden?' vroeg Denaii toen en er liep een traan over Elias' wang heen 'Altijd' zei 'Ik ben vaak terug geweest in het elfen territorium, maar heb nooit mijn zusje noch mijn moeder gezien en bij ons huisje terug geweest.' zei hij, verwonderd over zijn eigen eerlijkheid en de rust waarmee hij met de magiër kon spreken, maar hij vond het wel fijn. 'Misschien moet ik dat maar eens doen' mompelde hij terwijl hij de traan van zijn gezicht afveegde en zijn haar voor zijn ogen weg blies.Toen hij plotseling nadacht over wat ze gezecht had voordat hij was begonnen te praten 'Zou je anders niet nu willen proberen?' had ze voorgesteld en Elias keek verbaasd op, wou ze hem nu helpen? 'Je moet hun nooit opgeven, familie is een van de belangrijkste dingen in het leven' Zei Denaii en Elias knikte zacht met zijn hoofd 'Als je de kans hebt, moet je die nemen' ging ze daarna verder waarna ze opstond Ik moet maar eens gaan..' Zei ze half en Elias knikte terwijl ook hij opstond. 'Misschien wel..' mompelde hij waarna hij naar de magiër keek en verlegen naar haar glimlachte 'Ik vond het fijn met je te praten' zei hij 'Zal ik je nog een keer zien?' het laatste stelde hij als een vraag, maar het was meer een voorstel of zelf een smeekbede.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: A lost song, and a broken tear   

Terug naar boven Go down

A lost song, and a broken tear
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: