Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cormag Ashbringer Leshiré

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Cormag Ashbringer Leshiré Empty
BerichtOnderwerp: Cormag Ashbringer Leshiré   Cormag Ashbringer Leshiré Emptydi aug 09, 2011 8:41 pm

Naam: Cormag
Leeftijd: 9 jaar,
Geslacht: Jongen
Ras: Vampier
Rang: leerling/Kind
Uiterlijk: lichte kleur haar, blauwe ogen, amper 1.50 groot.
Ouders: Gabe (Gabrïel Ashbringer,) & Mevrouw Melanie (Leshiré) alleen sinds hij vampier is geworden is zijn soort van voogd Rox geworden die achteraf beter voor hem is dan zijn eigen moeder.
Overige familie: nee
Partner: nog niet
Kinderen: nimmer
Verleden: Op een stormachtige namiddag kwam Melanie boos op Cormag aflopen die op de stoel voor zich uit had zitten staren. “Cormag…. Cormag. Cormag!” riep ze. Cormag keek bij de derde keer pas “Wat is er mevrouw?” vroeg Cormag. Melanie keek hem aan, “Wat er is? Wat ik heb gehoord is dat jij weer buiten de stad bent geweest…. Ellendig rotkind! Ik heb je zo vaak gezegd dat je moet luisteren en braaf in de stad blijven. Als ik nog één keer zoiets hoor of merk, dan…” zei ze. Ze had met haar vlakke hand Cormag in zijn gezicht geslagen. Verschrikt wreef hij over de plek, “Nu naar je kamer! Ik wil je vanavond niet meer zien, klein mormel!” zei ze geïrriteerd en Cormag sjokte weg.
Sindsdien was het telkens tegenover zijn moeder erger geworden. Hij begon haar te haten en reageerde gewoon niet meer als ze iets zei waarna ze altijd twijfelend tegen hem aanduwde om hem te laten kijken. Hij wou later bewijzen dat hij net zo dapper kon zijn als zijn vader en ging dus s’nachts door de stad patrouilleren, waar Rox hem beet.
Extra: Cormag draagt een kruisje om zijn nek groot genoeg om in je hand te pakken en gebruiken als een kleine dolk aangezien de onderkant een scherp puntje had.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cormag Ashbringer Leshiré
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als je Karakter-
Ga naar: