Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Into the dark forest -Hunter-

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alassea

Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: 93 Years
Rang: Buitenstaander
Partner: Try it, but I think you don't even want to

BerichtOnderwerp: Into the dark forest -Hunter-   wo aug 10, 2011 8:35 am

Ombeurten raakten haar voeten de bosgrond, ze was op een plek waar de meeste elfen zich niet durfde te wagen, maar in haar hart was ze ook niet helemaal elf, ze was strijdlustig en niet bang voor het onbekende, wat de andere elfen wel waren, de meeste in iedergeval. Maar zij was anders, zij waagde zich in het ondoordringbare bos van niemandsland om haar kracht en vaardigheden uittetesten en alles uit haar zelf te halen, om helemaal vrij te zijn. Slechts gewapend met haar boog en een dolk ging ze dan oppad net als nu, maar nu was ze dieper in het woud dan ze ooit was geweest en krampachtig omklemde haar rechterhand de dolk en schoten haar ogen heen en weer bij elk geluidje, voor het eerst in tijden voelde ze zich een beetje bang, slechts een beetje, hield ze zichzelf voor al waren anderen het daar vast niet mee eens want als er weer een takje brak of de wind door de bomen raasde kroop er weleens een rilling langs haar riggengraat naar boven en moest ze even rustig stil staan om het op te laten houden. Maar de dappere elvin hield vol en liep daarna weer stug verder, ze zou het hard van dit verdoemde woud bereiken.
Langzaam begon moeheid te overvallen en besloot ze uit te rustten, ze hurkte neer bij een boom en trok haar cape dichter om zich heen tegen de kou, ze had een vuur moeten maken maar toen ze een riviertje doorwade was ze haar vuurstenen kwijt geraakt dus er zat niets anders op dan de nacht doorbrengen zonder vuur. Rustig, bijna zonder dat ze het merkte viel ze langzaam in slaap, ze had dat nioet gewild maar het was haar niet gelukt wakker te blijven.
Eenpaar uur later werd ze wakker van gekraak en behendig kloom ze de boom in waar ze de vorige avond tegen in slaap was gevallen en spande haar boog aan, haar handen trilden van de zenuwen en met een even trillende stem riep ze hard 'Wie is daar, laat je zien!' haar ogen flitstenden van de ene naar de andere kant in de hoop de onbekende te ontdekken.

-Alleen Hunter-
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   wo aug 10, 2011 9:10 am

Nog altijd onderweg terug liep een slank gestalte door het landschap. Hij wist dat hij hier beter niet kon zijn, maar het kon hem nu weinig schelen. In zijn hand hield hij zijn boog stevig vast en keek ondertussen oplettend rond. Hij wist dat hier de Shapeshifters leefden. Het was alweer ochtend en toch was er iets vreemds. Alsof hij niet alleen was hier. zijn blauwe ogen gleden over de omgeving, op zoek naar ander leven. Toen viel zijn blik op een vrouwelijk gestalte dat tegen een boom aan zat. Stilletjes liep hij op haar af en keek om zich heen. Zachtjes verkleinde hij de afstand en op een paar meter afstand stapte hij op een takje, dat natuurlijk onder zijn gewicht brak. Hij zag dat de vrouw in de boom klom waar ze tegenaan zat en haar boog aanspande. ''Wie is daar, laat je zien!'' klonk haar stem en langzaam keek Hunter omhoog. ''Mijn naam is Hunter Kil'jaedan, de King van de elven.'' Sprak hij kalm en keek om zich heen. ''En ik sta hier beneden,'' voegde hij er op een droge toon aan toe. Hij keek eens goed naar de jonge vrouw en zag toch dat ze een Elf was. Het verrasde hem, normaal kwamen hier nooit Elven. Dit door de Shapeshifters die hier rondliepen.

-kort xD-
Profiel bekijken
Alassea

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   wo aug 10, 2011 7:35 pm

Langzaam begon ze een vage schim te zien van iemand, hij kwam op het eerste gezicht niet bedreigend over en Alassea liet haar boog iets ontspannen terwijl ze de persoon scherp in de gaten hield. ''Mijn naam is Hunter Kil'jaedan, de King van de elven.'' zei de elf en wantrouwens keek Alassea op hem neer, hier kwamen geen elven op haar na, zover zij wist. ''En ik sta hier beneden,'' ging hij daarna droog verder. met een zucht sprong ze behendig uit de boom en hing daarna haar boog terug op haar rug, ze wou hem niet beschadigen. 'Alassea Culnámo' verklaarde ze kort terwijl ze haar dolk weer oppakte die bij de voet van de boom lag. 'Wat moet je?' vroeg ze daarna bruut aan de elf terwijl ze hem bekeek, hunter, hij was inderdaad de koning van de elven, maar niet die van haar en hij kon dan ook geen greintje respect krijgen. 'Normaal komen hier geen elven' zei ze daarna tegen hem, om een verklaring vragend.
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   do aug 11, 2011 1:21 am

Het viel hem op dat de onbekende Elf iets ontspande toen ze hem zag en zachtjes zuchtte hij. Hij wist dat ze hem wantrouwde, waarom zou ze dat niet doen? Maar waarom zou hij haar iets aandoen, dit was niet zijn land. Hij hoorde haar zuchten en zag dat ze behendig uit de boom sprong. Ze hing de boog op haar rug en even glimlachte hij. Zelf hing hij zijn boog ook op zijn rug om te tonen dat hij geen vijand was. ''Alassea Culnámo'' verklaarde ze kort en hij zag haar een dolk pakken die bij de voet van de boom lag. Hij knikte even en keek weer om zich heen. 'Wat moet je?' vroeg Alassea bruut en even fronste Hunter. Hij was zo'n toon niet gewend, maar hij zou zich er niet door op zijn kop laten zitten. Hij zag dat ze hem bekeek, maar bewoog geen spier. ''Normaal komen hier geen elven'' zei ze daarna tegen hem, om een verklaring vragend. Even haalde hij zijn schouders op. ''Dat klopt, er komt hier nauwelijks een Elf en ik ben alleen maar op weg terug naar het kasteel.'' Zei hij kalm, totaal niet onder de indruk van haar. ''en wat doe jij hier?'' Hij hield zijn toon rustig, hoewel hij er wel een beetje kwaad om werd.
Profiel bekijken
Alassea

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   do aug 11, 2011 2:44 am

Terwijl Alassea haar dolk in de schede stak zag ze uit haar ooghoek dat Hunter zijn schouders ophaalde en kalm zei ''Dat klopt, er komt hier nauwelijks een Elf en ik ben alleen maar op weg terug naar het kasteel. en wat doe jij hier?'' maar ze zag aan hem dat hij wel een beetje kwaad was en dat vond ze eigenlijk wel grappig. 'Wat gaat jou dat aan?' stelde ze brutaal als wedervraag op zijn vraag. Hij zou haar toch niet begrijpen als ze het hem probeerde uit te leggen en wat kon het haar schelen eigenlijk? Waarom was ze uber haupt met hem in gesprek gegaan? Ze haalde even haar schouders op en sloeg haar mantel dichter om zich heen terwijl ze haar witte haar achter haar schouder liet verdwijnen. Vervolgens liep ze gewoon langs de koning der elfen heen verder het bos in weg van die verwaande kwast.
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   do aug 11, 2011 7:51 am

Hij zag haar de dolk in zijn schede steken en haalde even een hand door zijn haar. Hij probeerde zsijn irritatie behoorlijk te verbergen, niet iedereen had respect voor hem. En dat moest hij maar gewoon accepteren, alsof hij respect had voor iedereen? 'Wat gaat jou dat aan?' was haar brutale wedervraag en hij fronste even. ''Ik mag het toch vragen? Jij vroeg het ten slotte ook.'' Antwoordde hij kalm en keek haar recht aan. onbewust had hij toch wat bewondering voor deze elf. Ze leefde vast al een tijdje ver weg van de bewoonde wereld. en bovendien het feit dat ze hier zomaar ronddwaalde had ook wel iets. hij besloot er maar niks van te zeggen, ze zou het toch niet kunnen waarderen. hij keek naar haar zodra ze haar mantel opnieuw om zich heen sloeg en haar witte haar achter haar schouders liet verdwijnen. Hij keek haar rustig aan en fronste toen ze hem gewoon voorbij liep. Hij haalde zijn schouders op en zuchtte. ''Whatever,'' mompelde hij kalm en pakte zijn boog. Soepel pakte hij er een pijl bij en keek alert rond. Onbewust liep hij dezelfde richting in als Alassea verdween. Hij week wel een beetje van koers af maar was niet ver bij haar uit de buurt.
Profiel bekijken
Alassea

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   do aug 11, 2011 8:03 am

Alassea zag dat Hunter fronsde ''Ik mag het toch vragen? Jij vroeg het ten slotte ook.'' hij keek haar recht aan en zij strak terug, zij was niet een van die personen die hun blik dwaas en laf afwendde 'Je zou het niet begrijpen,' zei ze kil 'Maar ik zwerf hier rond voor mijn lol. Ik hou van de adrenaline in mijn bloed en van de vrijheid. Het uiterste van jezelf vragen' Het kwam er nog verbazend makkelijk uit. ''Whatever,'' had hij gezegd toen ze langs hem liep maar het kon haar niets schelen, met haar boog netjes op haar rug opgeborgen en haar dolk in zijn schede maar haar rechterhand er vlakbij, op haar heup. Geruisloos liep ze een heel eind, ze hoorde voetstappen achter haar, duidelijk die van Hunter. Even kwam er toch een vlaag van sympathie bij haar op, hij was vriendelijk tegen haar geweest, iets wat ze lang niet meer had meegemaakt maar toch... Hij was een arrogante omhooggevallen dreumes, hield ze zichzelf voor en met haar linkerhand haalde ze een klein mesje zonder handvat uit een klein tasje aan haar riep, een werpmesje. Vliegensvlug draaide ze zich om en gooide het behendig, het vloog rakelings langs Hunters hoofd en liet zijn zwarte haar bewegen waarna het zich in een boom stam boorde vlak achter hem. 'Waarom volg je me?' vroeg ze sissend terwijl ze haar dolk trok en op hem afbeende 'Waarom?'
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   do aug 11, 2011 11:39 pm

Hij had niet echt antwoord van de Elf verwacht en zweeg ook gewoon maar. 'Je zou het niet begrijpen,' zei ze kil 'Maar ik zwerf hier rond voor mijn lol. Ik hou van de adrenaline in mijn bloed en van de vrijheid. Het uiterste van jezelf vragen' Hij keek haar even fronsend aan maar zuchtte toen. Het maakte toch niks uit, het zou haar niks kunnen schelen. Een beetje doeloos struinde hij verder. Door zijn gesprek met Alassea was hij een beetje zijn richting kwijtgeraakt. Dat hij haar volgde had hij niet echt door, maar hij wist echt niet waar hij heen ging. Waarom kon het hem eigenlijk schelen? Ze zou hem toch verwaand vinden alleen omdat hij King was. Hij zuchtte even, hij was niks dat daar in de buurt kwam. Hij was wel trots om King te zijn maar daardoor was hij niet anders tot de rest. Hij schrok op uit zijn gedachtes toen er opeens een werpmesje langs zijn hoofd schoot. Hij draaide zijn hoofd en keek naar het mesje dat nu vastzat in een boomstam. 'Waarom volg je me?' Vroeg een stem sissend en hij keek even verbaasd op. Was hij haar gevolgd? Hij zag haar met haar dolk op hem afkomen en trok snel het werpmesje uit de boom. 'Waarom?' Vroeg ze weer en hij keek haar kalm aan. ''Ik wist niet eens dat ik je volgde,'' sprak hij kalm en bekeek het werpmesje alleen maar. Daarna kijk hij op en fronste. ''Volgens mij is deze van jou.'' Sprak hij koeltjes en stak her mesje naar haar uit.

~~~~~~~~~~~~~~~~

~ Hunter ~ Sheila ~ Morgan ~ Brandon ~ Alice ~ Hadley ~ Astra ~ Aryanna ~
Profiel bekijken
Niko

Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Geen idee. Torenvalk
Partner: Nog geen

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   do aug 11, 2011 11:55 pm

Met krachtige en vlugge vleugelslagen vloog Niko tussen de bomen door hij begon het zat te worden hier in dit stuk bos. En hij verveelde zich dood hier. Hij wou er uit eens wat meer zien van de wereld. Niko liet af en toe een duidelijke gekrijs uit zijn snavel komen terwijl hij verder vloog. Wat hadden ze fout gedaan om hier te moeten leven. Alsof ze monster waren uitschot. Met een krachtige vleugels slag won hij wat meer hoogte en lande met een geïrriteerd bui op de tak waarna hij even met twee felle ogen de omgeving afspeurde opzoek naar iets om zijn woeden en frustraat op af te reageren. Ze hadden niks fouts gedaan en toch waren ze hier naar toe verbannen. Alsof hij en andere shapeshifters uitschot is. het maakte hem woeden en razend. Niko liet een krijs van woede los maar toen hij stemmen hoorde hield hij zich meteen stil en luisterde er even aandachtige na. Ze klonken niet van hier maar van buiten het bos. Niko’s ogen stonden vol haat en woeden eerste verbannen en nou probeerde ze ook nog hun gebied binnen te dringen. Niko sloeg zijn vleugels uit en zette zich krachtige af met zijn poten. met een paar krachtige vleugelslagen maakte hij vaart en wat meer hoogte en volgde de stemmen. Al snel zag hij een jongen en een vrouw staan. Niko vloog roekeloos langs de jongenman zijn hoofd en haalde flink uit met zijn klauw. Hij was iets groter dan een normale torenvalk en met een woeden blik in zijn ogen keek hij naar de twee indringers. Niko liet een dreigende en krassend geluid uit zijn snavel komen. Waarna hij zich vlak boven de twee elven nestelde op een tak. ‘Wat doen jullie hier stelletje indringers.’
Profiel bekijken
Alassea

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   vr aug 12, 2011 2:28 am

-Niko, ik negeer je post want dit topic was alleem voor Hunter en mij bedoeld en je hebt geen toestemming gevraagd-

Terwijl Alassea op Hunter afliep zag ze dat hij het werpmesje, dat ze even te voren naar hem gegooid had uit een boom. ''Ik wist niet eens dat ik je volgde,'' zei hunter terwijl hij het werpmesje bekeek en Alassea fronsde wanttrouwend. ''Volgens mij is deze van jou.'' zei hij daarna terwijl hij het mesje naatr haar uit stak, dankbaar nam ze het an en bekeek het nauwkeurig, het was een nieuw mesje en ze wou eigenlijk weten of het geen schade ondervonden had doordat het zich in de boom geboord had, wat het niet had. 'Vakwerk'mompelde ze nauwelijks hoorbaar teverden waarna ze het nestjes wegstopte in het kleine buideltje aan haar riem. Toen ze dat gedaan had wendde ze zich weer tot Hunter 'O nee,'zei ze fronsend 'Was onze omhooggevallen dreumes van een koning verdwaald dan' zei ze geërgerd, je volgde iemand niet per ongeluk, laat staan dat je niet eens wist dat je hem volgde. 'ooit gejord van een kompaw dan, als je al verdwaald was en me niet volgde' ze zei het ijzig met een lichtelijk kwade toon in haar stem waarna ze onderhands een kompas naar hem toe gooide, ze had het kompas even daarvoor uit haar buiedltje gehaald. 'Je weet waar het Elfenrijk ligt, neem ik aan'zei ze 'uw Majesteit'voegde ze er daarna honend aan toe.
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   zo aug 14, 2011 7:54 am

Zodra hij had gesproken had ze hem wantrouwend aangekeken. Er was echt iets vreemds aan haar, iets dat hij niet kon plaatsen. Hij hoorde haar wat mompelen nadat ze het mesje had aangenomen en goed bekeek. Wat ze had gezegd klonk als 'vakwerk'. Hij besloot er maar niet op in te gaan. Dat zou waarschijnlijk niet zo slim zijn als hij dat wel zou doen. hij keek hoe ze het mesje wegstopte en zich weer naar hem wendde. ''O nee,'' zei ze fronsend ''Was onze omhooggevallen dreumes van een koning verdwaald dan'' Ze klonk geërgerd. Omhooggevallen? wat denkt die trien wel niet? dacht hij stilletjes maar toonde zijn woede niet. ''En leg mij dan eens uit waarom ik omhooggevallen ben,'' sprak hij koeltjes en keek haar strak aan. ''Alleen omdat ik King ben?'' Hij snoof even minachtend. ''ooit gehoord van een kompas dan, als je al verdwaald was en me niet volgde'' Hunter zweeg en richtte zijn blik op een boomtak achter haar. Hij ving het kompaw toe dat ze hem toewierp en hij keek er even zwijgend naar. ''Je weet waar het Elfenrijk ligt, neem ik aan.'' zei ze. ''Uwe Majesteit,'' hoorde hij haar er honend bij voegen. hij besloot zich niks aan te trekken van haar toon. ''Nou bedankt dan maar,'' sprak hij koeltjes en keek op het kompas. Daarna deed hij een stap achteruit zonder haar zijn rug toe te keren.

~~~~~~~~~~~~~~~~

~ Hunter ~ Sheila ~ Morgan ~ Brandon ~ Alice ~ Hadley ~ Astra ~ Aryanna ~
Profiel bekijken
Alassea

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   zo aug 14, 2011 8:42 am

''Was onze omhooggevallen dreumes van een koning verdwaald dan'' zei ze geïrriteerd tegen Hunter zijn reactie hierop was koelbloedig maar Alassea kon aan hem zien dat ze hem boos maakte. ''En leg mij dan eens uit waarom ik omhooggevallen ben,'' sprak hij koeltjes, maar niettemin boos en keek haar strak aan en Alassea wende haar blik niet af maar keek minstens even strak terug ''Alleen omdat ik King ben?'' Alassea toverde een brede glimlach op haar gezicht, er niet over nadenkend dat dit hem nog bozer kon maken, maar het kon haar ook niks schelen. 'Ja,' antwoordde ze 'eigenlijk wel' ze had kunnen liegen maar waarom zou ze? Op z'n hoogst zou hij haar aanvallen waar ze hem niet toe in staat leek te zijn, daar was hij te 'nobel' voor vast en zeker, als ze alleen was geweest had ze in lachen uitgebarsten maar dat deed ze niet, enkel haar mondhoek trok eventjes iets verder omhoog. ''Nou bedankt dan maar,'' had hij gezegd nadat ze hem haar kompas toe had gegooid met een paar hatelijke woorden en hij had het goed opgevangen, gelukkig maar want het was een goed dingetje, ze wou niet dat het kapot ging. Ze zag Hunter daarna achteruit lopen terwijl hij zich niet van haar afwende. Daarna draaide ze zich om en liep het bos in, ze had niks te vrezen van hem anders had ze hem niet de rug toegekeerd wat ze trouwens ook nooit bij Shape Shifters deed. Ze zou verder gaan met haar leven en deze ontmoeting met de King van de elfen, voor wie ze ondertussen ene beetje respect had ontwikkelt zou tot het verleden behoren en ze hoopte grondig dat ze hem nooit meer zou zien.

-Vriendelijk he? Dat einde Very Happy-
-Topic Uit?-
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Into the dark forest -Hunter-   

Into the dark forest -Hunter-
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Niemandsland-