Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 such peace

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

such peace  Empty
BerichtOnderwerp: such peace    such peace  Emptyma jul 11, 2011 11:07 am

Mimi keek vanaf het balkon over het Elfen territorium. Ze zuchtte zacht en draaide zich om. Haar volk was compleet gelukkig op dit moment. Ze hoopte dat de Elfen zo lang nog gelukkig bleven. Voor nu was alles veilig, maar iets in haar gedachte maakte Mimi bang, wat als deze rust niet zo lang zou aanhouden. Wat als de Ridders besloten aan te vallen. Wat als de Vampiers zich toch een weg door hun veiligheids barriere wisten te maken. Mimi schudde haar hoofd. Ze wist dat ze niet over zulke dingen na moest denken. Ze liep opnieuw naar het balkon keek naar het bos wat zei thuis noemde. Oppeens voelde ze iemand bij de deur staan en ze glimlachtte. " Fijn je weer te zien Hunter." Fluisterde ze zacht en ze draaide zich om naar de Elf.

(Only Hunter
was inkomertje
met Mimi xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

such peace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: such peace    such peace  Emptydi jul 12, 2011 1:17 am

Met hele kalme stappen liep Hunter door het kasteel, zijn gedachtes lagen bij de verslagen van de beschermers. Er was nog niks aan de hand, maar je moest altijd op je hoede blijven. Even zuchtte hij en liep richting het maar al te bekende balkon. Vanaf daar kon je echt ver kijken, het aanzicht was ook al prachtig. Zijn ogen gleden door de gang, hij was op dit moment best leeg. Stilletjes liep hij verder en bleef in de deuropening staan kijken naar Mimi, een glimlach trok om zijn mond. Hij wist dat zij wist dat hij er was. " Fijn je weer te zien Hunter." Fluisterde ze en draaide zich om. Ook haar zag hij glimlachen en geruisloos liep hij naar voren en kwam naast haar staan. '' Het is ook heel fijn jou weer te zien,'' gaf hij zacht antwoord en leunde met zijn armen op de ballustrade. hij richtte zijn ogen op het bos, het was zo'n pachtig gezicht. Hij knipperde even en keek weer naar Mimi. '' Volgens de beschermers is er voorlopig geen dreiging voor het volk.'' Zei hij serieus en zuchtte even. Hij draaide zich om en leunde met zijn rug tegen de ballustrade.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

such peace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: such peace    such peace  Emptydi jul 12, 2011 2:21 am

'' Het is ook heel fijn jou weer te zien. Volgens de beschermers is er voorlopig geen dreiging voor het volk.'' Zei Hunter zacht en serieus. Mimi zuchtte. "Iets in me zegt dat deze rust niet lang zo blijft. Het is gewoon te rustig." Sprak ze op een Fluistertoon. Ze wist dat ze de Beschermers kon vertrouwen op hun woord. Maar gevaar bleef door haar hoofd spoken. Misschien gedroeg ze zich wel dom om zo te denken. Maar dat was waarschijnlijk de prijs voor Queen zijn. Altijd bang voor het volk. Mimi schudde opnieuw haar hoofd en keek weer over het grote landschap. De eeuwig groene bomen die uitnodigend in de wind leken te dansen. De Elfen gelukkig met elkaar praten, de kinderen spelend met elkaar. Er hing geen vuiltje aan de lucht leek het wel. Maar hoe lang kon die rust blijven? Mimi's hoofd vulde zich opnieuw met vragen. Wat als haar grootste angst toch waar zou worden. Haar gedachtes schoten even terug naar de kleine vampier die zij had gered en terug gebracht naar zijn kamp. Hij zou zich op een dag tegen haar keren, dat wist ze zeker. Mimi schudde haar hoofd en keek Hunter aan. De stilte die er was maakte haar gek en ze hoopte dat hij snel wat zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

such peace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: such peace    such peace  Emptydi jul 12, 2011 3:41 am

Hunter hoorde haar zuchten en keek haar aan. "Iets in me zegt dat deze rust niet lang zo blijft. Het is gewoon te rustig." Sprak ze opnieuw fluisterend. Even haalde hij zijn gespierde schouders op en dacht na. Ze had wel gelijk, het was veel te stil. Maar je kon het woord van je volk toch gewoon vertrouwen? Hij keek opnieuw naar het bos, en richtte opnieuw zijn blik op Mimi, de Queen van dit volk. Hij was de King, en hij was er trots op. Hij zag dat ze haar hoofd schudde en bedacht zich toen dat hij nog niks had gezegd. ''Je hebt wel gelijk,'' begon hij zacht en zuchtte zelf even. ''Maar we weten niet wat er nog moet komen.'' Nu draaide hij zich weer om zodat hij voor zich uit kon kijken. Hij kon zich geen ander thuis wensen, hier lag zijn hart. Hij merkte dat Mimi hem weer aankeek en hij draaide zijn hoofd in haar richting. Opnieuw glimlachte hij, eigenlijk meer om haar een beetje moed te kunnen geven, want zelf had hij ook zijn twijfels wel. Hij wist niet voor hoelang ze nog veilig zouden zijn, maar het was zeker weten niet voor de rest van zijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

such peace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: such peace    such peace  Emptydi jul 12, 2011 12:22 pm

''Je hebt wel gelijk. Maar we weten niet wat er nog moet komen.'' Fluisterde Hunter. Mimi knikte, daar lag het probleem juist. Mimi ergerde zich er aan. De toekomst bleef onverwacht en dat was juist absoluut niet wat ze wou. Mimi draaide zich om naar Hunter. "Dat is het probleem Hunter. De toekomst. Als we de toekomst konden zien zagen we de problemen voor dat ze kwamen." Mimi probeerde haar toon te onderdrukken maar het leek toch sissend uit haar mond te komen. Ze draaide zich met een ruk om en staarde naar de bomen. Ze waren groen zoals altijd en opeens irriteerde Mimi zich toch flink. Wat als de bomen niet altijd groen bleven. Mimi schudde haar hoofd en keek opnieuw Hunter aan. "Het spijt me Hunter, ik voel me niet helemaal goed vandaag, denk ik." Fluisterde Mimi opnieuw. Ze zuchtte, sloot haar ogen en liet de aanwaaiende wind door haar haar waaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

such peace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: such peace    such peace  Emptywo jul 13, 2011 4:35 am

Hij zag hoe Mimi knikte na zijn woorden en even dacht hij weer na. Wanneer ging het fout, wanneer zouden ze na de tijd van rust en vrede weer moeten vechten? Hij keek naar Mimi zodra ze zich omdraaide. ''Dat is het probleem Hunter. De toekomst. Als we de toekomst konden zien zagen we de problemen voor dat ze kwamen.'' Langzaam knikte hij en zuchtte even. '' En als we het wisten konden we ons erop voorbereiden en misschien zelfs voorkomen.'' hij keek haar aan. Ze draaide zich met een ruk en aar blik lag op de bomen. Vragend keek Hunter naar haar, er zat haar echt iets dwars. Hij zag dat ze haar hoofd schudde en hem weer aankeek. "Het spijt me Hunter, ik voel me niet helemaal goed vandaag, denk ik." Fluisterde ze weer. Hij hoorde haar zuchten en zag dat ze haar ogen sloot. Zachtjes legde hij een hand op haar schouder en zuchtte zelf ook even. '' Het geeft niet, iedereen heeft zo zijn dag wel niet.'' Zei hij rustig en keek haar aan. Het zat waarschijnlijk iedereen dwars.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

such peace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: such peace    such peace  Emptywo jul 13, 2011 7:31 am

'' En als we het wisten konden we ons erop voorbereiden en misschien zelfs voorkomen." Sprak Hunter. Hij wachtte even op haar woorden. "Het geeft niet, iedereen heeft zo zijn dag wel niet.'' Sprak Hunter zacht. Mimi knikte afwezig en kreeg een lichte glimlach op haar gezicht. Ze hoorde het vrolijke gelach van een aantal kinderen beneden. Ze zuchtte gelukkig licht denkend aan haar jeugd al was die nou alles behalve leuk geweest. Haar ouders waren gedood in een oorlog waarin zij was geboren. Ze schudde haar hoofd toen ze daar over dacht en zuchtte licht.

(inspiloos D: )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

such peace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: such peace    such peace  Emptydi aug 02, 2011 7:14 am

Hunter hield zijn ogen op Mimi gericht, na zijn woorden kreeg ze een glimlach op haar gezicht en dit deed Hunter iets opvrolijken. Hoewel ze nog wel een afwezige blik in haar ogen had was het wel goed zo. Hij richtte zijn andacht op het kinderlijke gelach in de verte. Hij kon het zich niet meer voorstellen hoe het was in zijn jonge jaren. Er waren veel soortgenoten gestorven in de oorlog. Hij zuchtte even en keek naar het gras ver beneden het balkon. Het leek zo groen, alsof het wist dat er niks aan de hand was. Een lange zucht ontsnapte uit zijn mond en hij keek weer naar Mimi. Zij mocht niet ontmoedigd worden door zijn houding. Ze hadden elkaar nodig, nu meer dan ooit. Net als zijn familie hem nodig had lang geleden. Maar toen was hij te jong om wat te doen, maar nu niet! Hij was nu King van zijn ras, King van de Elfen. Het was nu zijn taak om zijn volk bij te staan in slechte tijden. opnieuw zuchtte hij en keek Mimi recht aan. ''Volgens mij is het beter als we een ander gespreksonderwerp nemen,'' mompelde hij zacht en keek weer naar het bos in de verte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





such peace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: such peace    such peace  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
such peace
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Peace.....
» Peace, love and friendship..... sounds like a fairytale

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: