Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Next to the river

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alassea

Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: 93 Years
Rang: Buitenstaander
Partner: Try it, but I think you don't even want to

BerichtOnderwerp: Next to the river   do aug 11, 2011 9:49 pm

Ondertussen al een paar dagen geleden had Alassea had Niemands land of donkere bos, zoals zij het noemde, verlaten en was teruggekeerd naar de bewoonde elfen wereld, maar uit ervaring wist ze dat ze hier niet lang zou blijven, het was er te druk en de elfen waren te angstig en nog meer van dat soort dingen. En ook in de tijd dat ze er was zocht ze altijd, eigenlijk bijna altijd, eenzaamheid op. Nu, zat ze ook alleen aan de kant van de Zilveren Rivier, ze hield van dat water en de zilveren gloed die het afgaf, het deed haar denken aan de jaren toen ze nog heel jong was, nog geen leerling, en ze nog bij haar familie leefde, de jaren voordat ze door hen verstoten was. Maar zacht geritsel klonk in het gras en onderbrak haar in haar gedachten. 'Hallo' zei ze tegen de elf die aan was komen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   do aug 11, 2011 11:24 pm

Na een lange reis was Hunter eindelijk teruggekeerd in zijn thuisland. Nu eindelijk kon hij zijn rust weer zoeken bij de Zilveren rivier. De zon weerkaatste op zijn donkere haar en zijn ogen glansden vol rust. Geruisloos liep hij tussen de bomen door richting de rivier. Het was een lange tocht geweest, maar hij was blij weer terug te zijn. Met zijn boog op zijn rug hangend keek hij even rond. Er was zoveel rust hier, het was ongelofelijk. Maar zijn gevoiel zei hem dat hij niet volledig alleen was hier. Er was nog iemand in de buurt. Al wist hij niet wie het was, het kon hem weinig schelen. Zachtjes naderde hij de Zilveren rivier en zag daat een gestalte zitten. Even schoot er een flits van herkenning door hem heen. Dit was dezelfde Elf als uit het Niemandsland. Hunter fronste even, wat deed zij hier? Langzaam liep hij op haar af, maar het geritsel van het gras verried hem. Ze had hem gehoord. ''Hallo,'' klonk haar stem en hij bleef staan. Niks gemeens, geen gesnauw? Hij haalde even diep adem en stapte toen verder naar voren. ''Goedendag,'' sprak hij op zijn koninklijke toon en keek naar Alassea.

~~~~~~~~~~~~~~~~

~ Hunter ~ Sheila ~ Morgan ~ Brandon ~ Alice ~ Hadley ~ Astra ~ Aryanna ~
Profiel bekijken
Alassea

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   do aug 11, 2011 11:40 pm

Terwijl ze de vreemdeling gegroet had had Alassea haar blik niet van de rivier afgewend maar de koninklijke toon in het "Goedendag" van de vreemdeling verrade wie het was, de omhooggevallen King van een Hunter. Ze maakte zich klaar oom hem gelijk even af te snauwen maar deed het toch niet, ze had niet zo'n zin in ruzie op het moment, ze had behoefte aan rust dus zweeg ze eerst een tijdje. Maar op een gegeven moment maakte ze haar blik los van de rivier en keek naar de iets jongere elf 'Wat moet je?' vroeg ze, niet onaardig of snauwend maar ook weer niet vriendelijk.
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   vr aug 12, 2011 12:08 am

Terwijl ze had gesproken had ze niet opgekeken, waarschijnlijk wist ze niet eens dat hij het was. Hij bereidde zich voor op een snauw van haar, niet dat hij daar bang voor was. Maar hij hoorde niks, even fronste hij maar zweeg. Net zoals hij deed zweeg zij ook, zachtjes zuchtte hij en keek naar het water. Zodra ze zich bewoog keek hij haar aan, ze keek naar hem, waarschijnlijk om wat te snauwen. ''Wat moet je?'' Vroeg ze, niet onaardig of snauwend maar ook weer niet vriendelijk. Hij keek haar even verbaasd aan en zei even niks. ''Ik denk dat ik hetzelfde doe hier als jij,'' begon hij rustig te praten. Aangezien zij nog wel normaal tegen hem sprak deed hij hetzelfde. Stilletjes liep hij naar de oever en zakte door zijn benen en bleef gehurkt naar het water zitten staren. Langzaam liet hij zijn hand in het water zakken en keek haar weer aan. ''Ik kom hier altijd om rust te zoeken.'' Vervolgde hij toen. ''En dus doe ik dat nu ook, en ik denk dat ik niet de enige ben. Nietwaar?'' Hij had zijn blauwe ogen alweer op het water gericht en schepte voorzichtig wat water uit de rivier. Terwijl het in een kommetje van zijn hand lag blies hij even. Hij verwachtte niet eens meer een antwoord van Alassea, hij bleef zwijgend zitten. Toen kwam er een vraag in hem op, even twijfelde hij of hij hem wel moest stellen. ''Maar waarom ben je nu hier dan?'' Vroeg hij toen maar, het was geen onaardige vraag, maar toch een heel klein beetje nieuwsgierig. Stilletjes liet hij het water teruglopen in de rivier en keek Alassea weer aan. ''Ik bedoel in dit gebied dan hé,'' zei hij erachteraan.

-heb je hier meer aan?-

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken
Alassea

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   vr aug 12, 2011 7:07 am

-Fantastisch Very Happy-

''Ik denk dat ik hetzelfde doe hier als jij,'' begon Hunter rustig met praten en Alassea hield haar hand voorzichtig in het koude water "Ik kom hier altijd om rust te zoeken.'' ging hij verder terwijl hij gehurkt bij het water ging zitten en Alassea knikte. ''En dus doe ik dat nu ook, en ik denk dat ik niet de enige ben. Nietwaar?'' Zij hij daarna terwijl ze elkaar heel even aankeken en opnieuw knikte Alassea maar ze sprak niet, het was onnodig. Even zaten ze zwijgend, Alassea in kleermakers zit en Hunter nog steeds op zijn hurken. Maar toen verbrak Hunter de stilte door een vraag te stellen die ze niet helemaal begreep ''Maar waarom ben je nu hier dan?'' had Hunter nieuwsgierig gevraagd maar Alassea dacht dat dat al duidelijk was, voor haar rust namelijk maar al snel verduidelijkte de elf zijn vraag ''Ik bedoel in dit gebied dan hé,'' hij keke haar even aan maar Alassea wende haar blik af en staarde naar de rivier, een deel van haar riep wat heeft hij er mee te maken maar een ander deel van haar riep het is maar een onbenullige vraag en voordat ze er goed over nagedacht had zei ze met heldere stem 'Je zou het niet begrijpen'.
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   zo aug 14, 2011 7:03 am

Zodra hij was gaan praten hield Alassea haar hand voorzichtig in het water. Onbewustr kon hij het niet laten om te glimlachen en keek naar het water. Ze knikte even, waarschijnlijk als teken dat hij het juist had. Na zijn volgende woorden had hij haar aangekeken en opnieuw had ze geknikt. Hij had het dus juist, maar het was algemeen bekend dat Elfen hier vaak kwamen om rust te zoeken. Het viel hem op dat ze niet had gesproken terwijl hij stil was. Hij had eigenlijk wat snauwende woorden van haar verwacht, maar die kwamen niet. Zodra hij zijn laatste vraag had gesteld keek Alassea weg van hem en even fronste hij. Had hij iets verkeerds gevraagd? ''Je zou het niet begrijpen.'' Zei ze met een heldere stem. Hij keek haar even serieus aan en keek weer naar de rivier. ''Try me,'' sprak hij kalm en bleef naar het water kijken.

-flut sorry Embarassed

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken
Alassea

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   zo aug 14, 2011 8:07 am

Heel even keek Hunter haar serieus aan maar zij wendde gelijk haar blik af, tereug naar de zilveren gloed van de rivier. "Try me" zei Hunter en ze knikte, als hij het zo graag wou weten. 'Ben je weleens iemand verloren die alles voor je betekende??' ze zuchtte, dat was haar wel meerdere keren overkomen, veel te vaak. 'Ik ben mijn moeder kwijt geraakt omdat mijn vader half Shape Shifter was, daarom heeft ze mij en mijn vader verstoten en werden we binnen de kortste keren nagejaagd in het hele elfen gebied. Ik was toen pas zeven en had geen idee wat er gebeurde.' ze zuchtte even diep en vocht tegen de opwellende tranen 'Mijn vader werd gedood en dat wouden ze ook bij mij doen maar ik vluchtte niemandsland in en werd daar gevonden door een Shape Shifter, ze was aardig en behandelde mij als haar eigen dochter, ik had de moeder terug die ik verloren was maar toen ik achttien jaar was kwam er een andere Shape Shifter die blijkbaar wel van elfen vlees hield, hij wou mij hebben maar zij liet dat niet toe en is daarbij gedood, opnieuw moest ik vluchten en dat deed ik, ik ging terug naar het Elfengebied en bleef daar een paar jaar, daarna heb ik weer zo'n tien jaar in het niemandsland doorgebracht en daarna ben ik het blijven wisselen. Met altijd het gevoel in mijn hart dat ik nergens veilig ben, altijd de rust en de onbewoonde plekken opzoeken, altijd blijven vluchten.' met trillende stem stopte ze met praten terwijl haar wangen nat waren van haar zoute tranen, ze wende haar gezicht af van Hunter, ze mocht haar zwakheden niet tonen had ze altijd geleerd. Pas toen drong de werkelijkheid tot haar door, ze had hem haar levens verhaal verteld, bijna alles dan, sommige kleine dingen, die eigenlijk best groot waren had ze weggehouden, delen die verafschuwd zouden worden, als haar afkomst niet genoeg was, ze had gewerkt als dievegge, er was geen andere manier geweest maar later was ze kostbare stenen en andere spullen mee gaan nemen en had die verkocht, dat was een betere inkomst geweest en dat deed ze nog steeds in het geheim.
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   zo aug 14, 2011 8:42 am

Nadat hij had gesproken had ze geknikt. 'Ben je weleens iemand verloren die alles voor je betekende??' Vroeg ze en hij knikte. ''Ja mijn moeder en mijn vader,'' mompelde hij zacht en keek even naar haar. 'Ik ben mijn moeder kwijt geraakt omdat mijn vader half Shape Shifter was, daarom heeft ze mij en mijn vader verstoten en werden we binnen de kortste keren nagejaagd in het hele elfen gebied. Ik was toen pas zeven en had geen idee wat er gebeurde.' Hij hoorde haar zuchten en keek naar de rivier. 'Mijn vader werd gedood en dat wouden ze ook bij mij doen maar ik vluchtte niemandsland in en werd daar gevonden door een Shape Shifter, ze was aardig en behandelde mij als haar eigen dochter, ik had de moeder terug die ik verloren was maar toen ik achttien jaar was kwam er een andere Shape Shifter die blijkbaar wel van elfen vlees hield, hij wou mij hebben maar zij liet dat niet toe en is daarbij gedood, opnieuw moest ik vluchten en dat deed ik, ik ging terug naar het Elfengebied en bleef daar een paar jaar, daarna heb ik weer zo'n tien jaar in het niemandsland doorgebracht en daarna ben ik het blijven wisselen. Met altijd het gevoel in mijn hart dat ik nergens veilig ben, altijd de rust en de onbewoonde plekken opzoeken, altijd blijven vluchten.' Hij hoorde haar stem trillen en keek haar toch weer aan. Ze keerde haar gezicht van hem af, en nog net kon hij zien dat ze huilde. Langzaam tilde hij zij hand op en legde die op haar schouder. Het kon hem niet schelen wat ze nu zou doen of zeggen. ''Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe je je voelt, maar na de dood van mijn ouders moest ik de zorg van mijn broertje overnemen. Ik had het zwaar, maar ik kwam erdoorheen.'' Nu zuchtte hij zelf even. De dood van zijn ouders had hem heel erg veranderd, maar toch...

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken
Alassea

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   ma aug 15, 2011 7:44 am

Terwijl ze de zoete tranen van haar wangen veegde voelde ze dat Hunter een hand op haar schouder legde. ''Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe je je voelt, maar na de dood van mijn ouders moest ik de zorg van mijn broertje overnemen. Ik had het zwaar, maar ik kwam erdoorheen.'' zei hij en Alassea knikte zacht, hij was ook zijn ouders verloren, maar zij wel tot drie keer toe en het waren hele andere situaties, niet met elkaar te vergelijken maar toch wel heel erg hetzelfde, de dood van zijn ouders moest zijn leven ook veranderd hebben net als dat bij haar had gedaan, als haar grootvader geen Shape Shifter was geweest dan was ze vast een goede beschermer geworden, ze kon boog schieten als de beste en ook messen werpen ging haar erg goed af alleen haar afkomst had in de weg gezeten besefte ze met een schok.
-Flutpost D:-
Profiel bekijken
Hunter
Awesome Miss G

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   wo sep 07, 2011 3:29 am

Ze had haar tranen weggeveegd, maar toch had hij wel wat medelijden met hem. Ze had veel geleden en dit was iets dat niemand verdiende. Om je ouders een keer kwijt te raken was voor hem zwaar, maar meerdere keren had hij zelf niet aangekund. Hij zuchtte even en haalde zijn hand weer van haar schouder. Hij wist gewoon niks meer te zeggen of te doen. Zachtjes zuchtte hij en dacht terug. Het was voor hem een zwarelast geweest om voor zijn broertje te zorgen, maar hij was er heel sterk van geworden. Maar niet alleen sterk maar ook zelfstandig en wijs. Hij had er juist een hoop geleerd van alles. ''Ehmm, ja...'' Zei hij ten maar want het was ondertussen best stil geworden.

-flut to en ongelofelijk laat, je mag me slaan-

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken
Elias

Aantal berichten : 122

Karakter
Leeftijd: nearly sixteen
Rang: Beschermer
Partner: I can't love untill I've found her...

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   vr sep 09, 2011 4:11 am

''Ehmm, ja...'' zei Hunter en onderbrak daarmee haar gedachten, de tengere elf sprong op en hefte haar hand naar de king als afscheid waarna ze haar kap tot ver over haar ogen trok 'Ik zal je later vast nog wel ontmoeten,' ze glimlachte terwijl haar hand met de kleine steentjes uit het niemandsland speelde en er een naar hem toegooide met een kleine beweging van haar pols waarna ze aan haar woorden plagerig toevoegde 'Uwe majesteit' Vervolgens liep ze in een behoorlijk tempo weg en liet de elf daar in zijn eentje achter, misschien was het toch goed geweest om er een keer over te praten, haar verleden. Langzaam liep ze door de straten en toen een herberg binnen waar ze 'Een kamer voor twee nachten' scherp tegen de herbergier zei en wat munten over de toonbank(?) schoof om vervolgens naar de kamer te gaan die de herbergier haar gewezen had, daar aangekomen deed ze haar mantel af en plofte vermoeid op het bed neer.

-Topic na jou uit-
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Next to the river   

Next to the river
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: De Zilveren Rivier-
Ga naar: