Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Next to the big, gray mountains~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maia

Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

BerichtOnderwerp: Next to the big, gray mountains~   za aug 13, 2011 7:30 am

Langzaam maar zeker kwam Maia in de richting van een plat stuk land, ergens op het midden van de berg. Gapend rekte ze zich uit, en keek naar het zonlicht dat de ochtendlucht verdrong. En nu moest ze wachten, wachten tot haar nieuwe leerling, Denaii kwam, aangezien ze een briefje onder de deur van haar vertrekken had geschoven met exacte plek en tijd, maar als ze net zo was als haarzelf, om pas ergens in de middag wakker te worden, zou Maia nog lang moeten wachten. "Oh, nu snap ik wat Setherian bedoelde met het "Jij hebt binnenkort geen tijd meer op lui te zijn." Mompelde ze, waarna ze nog een keer gaapte. Ze begon de tijd te doden door de dauwdruppels van de grassprietjes die met enkele kleine groepjes naast haar te tikken, en begon in haar gedachten onlogische logica op te dreunen, wat haar meestal hielp om de tijd te verdoen. Na ongeveer 2 uur te hebben gewacht, merkte Maia op dat er een persoon was aangekomen, en haar waarschijnlijk vreemd had aangekeken, wanneer ze haar logica zacht mompelde. Ze stond op en boog lichtjes. "Hallo." Zei ze, wanneer ze de persoon recht in het gezicht keek, en legde haar hand op het lemmet van de dolk die ze altijd door haar riem had gestoken.

(Alleen Denaii~)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

BerichtOnderwerp: Re: Next to the big, gray mountains~   zo aug 14, 2011 8:33 am

Denaii keek om zich heen, ze was pas laat terug gekomen van haar, uitstap naar de bergen. Eigenlijk kon je beter vroeg zeggen, want het was zo pas rond drie uur ofzow geweest. In ider geval, was ze heel moe, en liet zich gewoon op haar bed vallen, zonder iets te doen. Ze viel metteen in slaap, en bleef liggen tot de volgende morgen, of middag, dat kon je beter zeggen. Denaii stond slaapdronken op, en bleef zo nog even liggen. Iets bleef tegen haar hersenspan aan duwen, tergend, alsof ze iets heel belangrijk vergeten was. Denaii opende een oog, wahct een s even. Gisteren had ze .. wat had z egedaan? Haar mentor! O nee! Ze stormde naar dedeur, trok die zowat open, en stormde naar buiten, met een constant nieging om xcuses aan te bieden. In haar vlucht naar buiten had ze briefje voor haar deur mee gegrabbelt, en las ondertussen wat er op stond. Ze liep ze snel ze kon naar de laats waar Maia aan het wachten was, en merkte dat ze ongeveer twee uur te laat was. Awesome begin! zei ze tegen zichzelf. Eindelijk kwam ze er aan, en ze trok even alles recht. Maia was al duidelijk lang aan het wachten, Ze stond op en boog lichtjes. "Hallo." Zei ze, wanneer ze de persoon recht in het gezicht keek, en legde haar hand op het lemmet van de dolk die ze altijd door haar riem had gestoken. 'Hey Maia!' Hijgde Denaii, 'Was iets te laat wakker vanacht!' Verontschuldigend, heel slim. Haar eerste training, gehehe... Typisch haar.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken
Maia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the big, gray mountains~   zo aug 14, 2011 8:46 am

"Hey Maia!" Hijgde Denaii, als antwoord. "Was iets te laat wakker vannacht!" vervolgde ze verontschuldigend. "Ach, laten we maar zeggen dat het bij een van je slechte gewoontes hoort, te laat komen. Is niet erg hoor, ik ben exact hetzelfde." Zei ze, kalm. Waarna ze in lachen uitbarste. "Het is alleen dat Setherian me wat aandoet, zodra ik geen goede mentor ben." en pakte haar staf uit haar riem, en Maia probeerde, tevergeefs haar kalmte terug te vinden. "Maargoed.. Wat wil je leren, Denaii? Het is jouw keuze."

W/N; Vergeef me mijn inspiratie block xD
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the big, gray mountains~   zo aug 14, 2011 9:27 am

Ze viel metteen in slaap, en bleef liggen tot de volgende morgen, of middag, dat kon je beter zeggen. Denaii stond slaapdronken op, en bleef zo nog even liggen. Iets bleef tegen haar hersenspan aan duwen, tergend, alsof ze iets heel belangrijk vergeten was. Denaii opende een oog, wahct een s even. Gisteren had ze .. wat had z egedaan? Haar mentor! O nee! Ze stormde naar dedeur, trok die zowat open, en stormde naar buiten, met een constant nieging om xcuses aan te bieden. In haar vlucht naar buiten had ze briefje voor haar deur mee gegrabbelt, en las ondertussen wat er op stond. Ze liep ze snel ze kon naar de laats waar Maia aan het wachten was, en merkte dat ze ongeveer twee uur te laat was. Awesome begin! zei ze tegen zichzelf. Eindelijk kwam ze er aan, en ze trok even alles recht. Maia was al duidelijk lang aan het wachten, Ze stond op en boog lichtjes. "Hallo." Zei ze, wanneer ze de persoon recht in het gezicht keek, en legde haar hand op het lemmet van de dolk die ze altijd door haar riem had gestoken. 'Hey Maia!' Hijgde Denaii, 'Was iets te laat wakker vanacht!' Verontschuldigend, heel slim. Haar eerste training, gehehe... Typisch haar. Ach, laten we maar zeggen dat het bij een van je slechte gewoontes hoort, te laat komen. Is niet erg hoor, ik ben exact hetzelfde." Zei ze, kalm. Waarna ze in lachen uitbarste. "Het is alleen dat Setherian me wat aandoet, zodra ik geen goede mentor ben." en pakte haar staf uit haar riem. Denaii lachte mee, en keek haar mentor aan. "Maargoed.. Wat wil je leren, Denaii? Het is jouw keuze." Denaii keek haar mentor aan, ze had tot nu toe nooit gedacht over verschillen tussen magie, maar nu ze het wel deed, leek het best logisch! 'Wel, wat dacht je van.... Alles?' GLimlachte ze half, 'Ik weet niet echt welke soorten er zijn dus, ja..' Maakte ze onhandig haar zin af.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the big, gray mountains~   zo aug 14, 2011 9:27 am

Ze viel metteen in slaap, en bleef liggen tot de volgende morgen, of middag, dat kon je beter zeggen. Denaii stond slaapdronken op, en bleef zo nog even liggen. Iets bleef tegen haar hersenspan aan duwen, tergend, alsof ze iets heel belangrijk vergeten was. Denaii opende een oog, wahct een s even. Gisteren had ze .. wat had z egedaan? Haar mentor! O nee! Ze stormde naar dedeur, trok die zowat open, en stormde naar buiten, met een constant nieging om xcuses aan te bieden. In haar vlucht naar buiten had ze briefje voor haar deur mee gegrabbelt, en las ondertussen wat er op stond. Ze liep ze snel ze kon naar de laats waar Maia aan het wachten was, en merkte dat ze ongeveer twee uur te laat was. Awesome begin! zei ze tegen zichzelf. Eindelijk kwam ze er aan, en ze trok even alles recht. Maia was al duidelijk lang aan het wachten, Ze stond op en boog lichtjes. "Hallo." Zei ze, wanneer ze de persoon recht in het gezicht keek, en legde haar hand op het lemmet van de dolk die ze altijd door haar riem had gestoken. 'Hey Maia!' Hijgde Denaii, 'Was iets te laat wakker vanacht!' Verontschuldigend, heel slim. Haar eerste training, gehehe... Typisch haar. Ach, laten we maar zeggen dat het bij een van je slechte gewoontes hoort, te laat komen. Is niet erg hoor, ik ben exact hetzelfde." Zei ze, kalm. Waarna ze in lachen uitbarste. "Het is alleen dat Setherian me wat aandoet, zodra ik geen goede mentor ben." en pakte haar staf uit haar riem. Denaii lachte mee, en keek haar mentor aan. "Maargoed.. Wat wil je leren, Denaii? Het is jouw keuze." Denaii keek haar mentor aan, ze had tot nu toe nooit gedacht over verschillen tussen magie, maar nu ze het wel deed, leek het best logisch! 'Wel, wat dacht je van.... Alles?' GLimlachte ze half, 'Ik weet niet echt welke soorten er zijn dus, ja..' Maakte ze onhandig haar zin af.
Profiel bekijken
Maia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the big, gray mountains~   wo aug 17, 2011 8:44 am

"Wel, wat dacht je van.. Alles?" Glimlachte Denaii als antwoord. "Ik weet niet echt welke soorten er zijn dus, ja.." Ze maakte onhandig haar zin af. "Denaii, dat weet je toch wel? Het is simpel als wat.. Slecht en goed.. Duister en die zwarte vis en.." Begon ze, "Maargoed.. Ik drijf af, je snapt het nu wel, toch?" Vervolgde ze, kauwend op haar onderlip. "Ugh, Setherian vermoord me. Ik ben niet goed in lesgeven.." zei ze, half paniekerig, en pakte haar toverstaf. "Wat dacht je van wat spreuken uitproberen? Praktijk gat vast en zeker beter.." Zei Maia, en wachtte ongeduldig op Denaii af.
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the big, gray mountains~   do aug 18, 2011 3:09 am

"Hallo." Zei ze, wanneer ze de persoon recht in het gezicht keek, en legde haar hand op het lemmet van de dolk die ze altijd door haar riem had gestoken. 'Hey Maia!' Hijgde Denaii, 'Was iets te laat wakker vanacht!' Verontschuldigend, heel slim. Haar eerste training, gehehe... Typisch haar. Ach, laten we maar zeggen dat het bij een van je slechte gewoontes hoort, te laat komen. Is niet erg hoor, ik ben exact hetzelfde." Zei ze, kalm. Waarna ze in lachen uitbarste. "Het is alleen dat Setherian me wat aandoet, zodra ik geen goede mentor ben." en pakte haar staf uit haar riem. Denaii lachte mee, en keek haar mentor aan. "Maargoed.. Wat wil je leren, Denaii? Het is jouw keuze." Denaii keek haar mentor aan, ze had tot nu toe nooit gedacht over verschillen tussen magie, maar nu ze het wel deed, leek het best logisch! 'Wel, wat dacht je van.... Alles?' GLimlachte ze half, 'Ik weet niet echt welke soorten er zijn dus, ja..' Maakte ze onhandig haar zin af. "Denaii, dat weet je toch wel? Het is simpel als wat.. Slecht en goed.. Duister en die zwarte vis en.." Begon ze, "Maargoed.. Ik drijf af, je snapt het nu wel, toch?" Vervolgde ze, kauwend op haar onderlip. "Ugh, Setherian vermoord me. Ik ben niet goed in lesgeven.." zei ze, half paniekerig, en pakte haar toverstaf. "Wat dacht je van wat spreuken uitproberen? Praktijk gat vast en zeker beter.." Zei Maia, en wachtte ongeduldig op Denaii af. 'euhm okaay. Sorry als Seth je gaat vermoorden, maar ik ga dan wel boos op hem zijn!' Lachte ze. Maia leek wel grappig als mentor. 'Zoo, spreuken he? Kan je dan geen magie bedrijven door euhm, zonder spreuken?' denaii keek haar mentor aan, ze had er eigenlijk nooit op gelet, maar spreuken moest je toch niet altijd gebruiken? Ze zuchtte, en keek de andere kant uit, Maia kon zichzelf een slechte mentor vinden, maar ze vond zichzelf meer een slechte leerling.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken
Maia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the big, gray mountains~   do aug 25, 2011 8:49 am

"Zoo, spreuken he? Kan je dan geen magie bedrijven door euhm, zonder spreuken?" Wou Denaii weten. "Ja.. Je kan nonverbale spreuken beoefenen, ja. Alleen dat duurt wel een tijdje.. Eerst gaan we oefenen op spreuken en runen." Antwoorde Maia, en het antwoord klonk wijzer dan ze had verwacht. "Laten we eerst beginnen met Runen, dat vind ik zelf een wat makkelijkere manier, en daarbij, je kan ook dingen voorspellen met runen, jezelf ermee verdedigen. Maar het zijn ook zeer effectieve wapens. Maar ik zal je eerst de basis ervan leren, voordat je er mee verder kunt in de praktijk." Besloot Maia, en pakte een boek uit haar rugzak, ze sloeg hem open op een willekeurige bladzijde open. Ze wees op een van de plaatjes, en zei erbij: "Dat is.. Ýr.." Terwijl ze een aantal stenen met dezelfde tekens erop uit haar tas haalde. "Een rune die je beschermt.." Vervolgde ze, en legde nog wat uit vanuit het boek, in de hoop dat Denaii het interessant zou vinden.
Profiel bekijken
Denaii
Moderator & Queen

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Next to the big, gray mountains~   do aug 25, 2011 9:08 am

euhm okaay. Sorry als Seth je gaat vermoorden, maar ik ga dan wel boos op hem zijn!' Lachte ze. Maia leek wel grappig als mentor. 'Zoo, spreuken he? Kan je dan geen magie bedrijven door euhm, zonder spreuken?' denaii keek haar mentor aan, ze had er eigenlijk nooit op gelet, maar spreuken moest je toch niet altijd gebruiken? Ze zuchtte, en keek de andere kant uit, Maia kon zichzelf een slechte mentor vinden, maar ze vond zichzelf meer een slechte leerling. "Ja.. Je kan nonverbale spreuken beoefenen, ja. Alleen dat duurt wel een tijdje.. Eerst gaan we oefenen op spreuken en runen." Antwoorde Maia, Denaii knikte onder de indruk van het onverwachtte wijze antwoord. "Laten we eerst beginnen met Runen, dat vind ik zelf een wat makkelijkere manier, en daarbij, je kan ook dingen voorspellen met runen, jezelf ermee verdedigen. Maar het zijn ook zeer effectieve wapens. Maar ik zal je eerst de basis ervan leren, voordat je er mee verder kunt in de praktijk." Besloot Maia, en pakte een boek uit haar rugzak, ze sloeg hem open. Denaii ging naast Maia staan om mee te kijken, ze wou alles weten! Ze wees op een van de plaatjes, en zei erbij: "Dat is.. Ýr.." Terwijl ze een aantal stenen met dezelfde tekens erop uit haar tas haalde. "Een rune die je beschermt.." Vervolgde ze, en legde nog wat uit vanuit het boek. Denaii keek Maia aan, stenen die je beschermden? Cool! 'Zijn er ook aanvallende steenkrachten?' Vroeg ze nieuwsgierig. Denaii keek verder op de bladzijde. 'Hoe werkt dat dan, dat hij je beschermd?' Vroeg ze meteen.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Next to the big, gray mountains~   

Next to the big, gray mountains~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: