Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Training..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mickey

Aantal berichten : 47

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: beschermer
Partner: Shake, shake, shake that tail! oh, i almost forgot! You have no tail!

BerichtOnderwerp: Training..   za aug 13, 2011 9:58 pm

Mickey liep naar de rand van niemandsland. Toen ze daar stond twijfelde ze om naar binnen te gaan. Toen dacht ze aan de vampiers. Wat had ze te verliezen? Haar leven? Maar dat boeide haar niks. Met wat twijvelende pasjes en wat trillende pootjes liep ze het bos in. Ze zag een dikke eikeboom en ging er voor staan. Ze zuchtte heel diep in en uit. Toen liet een harde vechtkreun zich horen "HIIYYAA!" Galmde het door het bos. "Oei! ik heb talent!" Zei de jonge kat vampier. Er zat een hele deuk in de boom. Toen hoorde ze een "Miauw!" uit de bomen. Ze kwam dichterbij. Toen viel er een pik zwart katje uit de boom. Ze ving hem op en miauwde: "Hallo kleintje! Dit zal best verwarrend kunnen zijn. Ik ben bijna net zoals jij. Kom ik neem je mee naar mijn grot. Je kan bij mij blijven wonen." "Miauw! prrrr" KLonk het katje. Op de weg terug sprong de kleine kitten op haar hoofd en zo liepen ze naar het kamp. Ze werd achtervolgd door iemand. Boos draaide Mickey zich om. "Kom te voorschijn!" Blies mickey naar diegene die haar en haar nieuwe beste vriend achtervolde. Het leek wel een vampier te zijn.

(graag een volwassen vampier)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Brandon

Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

BerichtOnderwerp: Re: Training..   zo aug 14, 2011 5:02 am

Soepel rende een jong gestalte tussen de boven door, zijn roge ogen glinsterden in het licht. Hij had net nog gejaagd en het was precies genoeg om even door te kunnen gaan. even ontstond er een grijns op zijn gezicht en hij ging even wat harder rennen. Zijn doel was om snel teurg te zijn, maar toch leidde iets hem af. Het was de geur van nog een vampier. Stilletjes veranderde hij van richting en volgde de geur. Diegene die hij aan het volgen was had hem waarschijnlijk door, want ze stond daar ineens voor zijn neus. Hij bleef nog even in de schaduw van de bomen staan en bekeek haar eens goed. "Kom te voorschijn!" hoorde hij haar zeggen en hij grinnikte even kalm. Langzaam stapte hij tevoorschijn en keek haar aan. ''Of anders?'' Vroeg hij droog en rolde met zijn ogen.
Profiel bekijken
Mickey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   zo aug 14, 2011 5:07 am

Mickey draaide zich om naar achteren en ineens stond er een jonge vampier voor haar neus. "Of anders?" Mickey werd bozer en bozer. Toen ging ze in een vecht houding staan (karate) en blies. "Anders zou je willen dat je mij nooit gezien had!" Haar katje die ze inmiddels Blacky had genoemd kroop in haar T-shirt. "Waag het om mij of Blacky aan te raken!" Siste ze. Toen haalde ze uit.
Profiel bekijken
Brandon

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   zo aug 14, 2011 6:43 am

Het was duidelijk dat de jonge onbekende vampier boos werd. eigenlijk vond hij dit wel grappig, het was altijd leuk om te zien hoe anderen boos werden. Hij lachte even toen ze in vechthouding ging staan en keek haar aan met een opgetrokken wenkbrauw. "Anders zou je willen dat je mij nooit gezien had!" Na die woorden lachte hij zelfs nog harder. ''Jij en welk leger?'' Vroeg hij nog na lachend. "Waag het om mij of Blacky aan te raken!" Sizte ze en haalde daarna uit. Soepel sprong hij achteruit en grinnikte. ''Waarom zou ik jou en of Blacky willen aanraken. Ik weet niet eens wie wie is,'' antwoordde hij koeltjes. Zijn blik werd killer terwijl hij zijn spieren aanspande en opnieuw achteruit sprong. Dit keer deed hij het niet simpel, hij maakte nu een soort van salto achterover en keek haar toen weer aan. ''Ga ju nu nog iets zeggen waar ik van onder de indruk raak?'' Vroeg hij honend en grijnsde even.
Profiel bekijken
Mickey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   zo aug 14, 2011 6:57 am

''Jij en welk leger?'' Vroeg de vampier lachend. "Ik en Blacky! Met mijn kracht en Blacky's snelheid zijn we sterker dan jij ooit zal worden!" ''Waarom zou ik jou en of Blacky willen aanraken. Ik weet niet eens wie wie is,'' Mickey gromde en liet eenzachte grauw horen. "Jij denkt zeker dat je stoer bent he!" Blacky was inmiddels op haar schouder komen zitten. ju nu nog iets zeggen waar ik van onder de indruk raak?'' Vroeg de bijdehante vampier jongen. "Niet zeggen! Maar wel laten zien!" Zei de grijnzend. "HYYAA!!""Schreeuwde ze en ze liet haar vuist in de boom knallen. Daarna rende Blacky over haar arm en klom de boom in. Daarna rende Mickey tegen de boom op en maakte een hoge salto achterover. Ze kwam op haar pootjes terecht. Daarna sprong Blacky de boom uit en landde op haar arm. Mickey knikte naar Blacky. "En?" Vroeg Mickey met een glimlach.
Profiel bekijken
Brandon

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   zo aug 14, 2011 8:28 am

"Ik en Blacky! Met mijn kracht en Blacky's snelheid zijn we sterker dan jij ooit zal worden!" Was haar eerste antwoord en opnieuw kon hij het niet laten om te lachen. Hij was alles behalve onder de indruk van haar. Dit was niet alleen te horen aan zijn lach, het was ook nog eens te zien in zijn ogen. "Jij denkt zeker dat je stoer bent he!" Zijn blik viel even op de kat op haar schouder. ''Ik denk het niet, ik ben het gewoon,'' antwoordde hij koeltjes en haalde een hand door zijn haar. "Niet zeggen! Maar wel laten zien!" Zei ze grijnzend en hij fronste, niet echt overtuigd. "HYYAA!!""Schreeuwde ze en ze liet haar vuist in de boom knallen. Daarna rende het katje over haar arm en klom de boom in. Daarna rende het nog altijd onbekende meisje tegen de boom op en maakte een hoge salto achterover. Ze landde gewoon en daarna sprong het katje op haar arm. Al die tijd had Brandon zwijgend, met zijn armen over elkaar geslagen, toe staan kijken. "En?" Vroeg het meisje met een glimlach. Even fronste hij, nog altijd niet onder de indruk. ''Nog altijd niet onder de indruk,'' antwoordde hij koeltjes en keek haar strak aan.
Profiel bekijken
Mickey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   zo aug 14, 2011 9:40 pm

''Nog altijd niet onder de indruk,'' Mickey gromde en Blacky ook. "Doe jij dan is wat waar IK onder de indruk van moet zijn!" Snauwde ze. Ze was niet van plan met zich te laten sollen. Ze ging op een grote steen zitten en Blacky sprong op haar schoot. "En? Ga je nu nog wat doen of niet!" Vroeg Mickey sissent aan De uitslover.
Profiel bekijken
Brandon

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   ma aug 15, 2011 12:49 am

Het feit dat hij niet onder de indruk was bleek niet positief te worden opgenomen door de onbekende vampier. Hij hoorde zowel haar als de kat grommen, maar trok zich er niks van aan. "Doe jij dan is wat waar IK onder de indruk van moet zijn!" Snauwde ze en hij lachte weer. Waarom zou hij dat doen? Ze zag haar op een grote steen gaan zitten en keek naar de kat op haar schoot. "En? Ga je nu nog wat doen of niet!" Vroeg de onbekende sissend en hij lachte opnieuw. ''Geef mij een goede reden om iets te gaan doen,'' sprak hij koeltjes en keek haar strak aan. Toen draaide hij zich ineens om, om weg te lopen. Even bedacht hij zich en draaide alleen zijn hoofd achterom. ''Dus als je me wilt excuseren, ik heb wel belangrijkere dingen te doen hier.'' Sprak hij koeltjes en begon al weg te lopen.
Profiel bekijken
Mickey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   ma aug 15, 2011 6:02 am

''Geef mij een goede reden om iets te gaan doen,'' Zei de onbekende uitslover. Mickey´s enige antwoord was een lichtte grom. De ijzige vampier sprak opnieuw. "Als je me wilt excuseren, ik heb wel belangrijkere dingen te doen hier.'' Mickey blies even en wachtte tot hij uit het zicht verdwenen was. Toen kreeg Mickey een briljant idee. "Kom Blacky!" Miauwde ze tegen haar vriend. Toen sprong Blacky op haar schouder en ze rende hem achterna. De vampier liep langs een meer. Ze legde haar hand op zijn schouder en draaide hem om. "Trainen in het vechten, Jij en ik. Nu!" was het enige wat ze nog kon uitbrengen. Blacky ging op een steen zitten en Mickey ging in een vecht houding staan. "En?" Miauwde Mickey uitdagend.
Profiel bekijken
Brandon

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   ma aug 15, 2011 6:50 am

De onbekende vampier gromde alleen licht als reactie op zijn opmerking. Hij grijnsde opnieuw en keek haar sarcastisch aan. Belangrijker dingen had hij niet echt te doen, maar wat had hij hier te zoeken. Rustig sjokte hij verder en keek af en toe weer eens rond. Achter zich hoorde hij ineens voetstappen en onmiddelijk stond hij stil. Hij draaide zich abrubt om en keek naar de jonge vampier die hem weer naderde. Wat wilde ze nu weer van hem? Hij zuchtte even zo dat niemand het hoorde en keek haar strak aan. De reden dat hij zich had omgedraaid was meer vanwege de hand op zijn schouder. Diep vanuit zijn keel kwam een kwade grauw op. "Trainen in het vechten, Jij en ik. Nu!" Wat dacht ze wel niet? Dacht ze nu echt dat ze zich met hem evenaren? Hij keek het meisje fronsend aan. "En?" Klonk het en hij keek haar nog altijd fronsend aan. ''Als jij ingemaakt wil worden...'' Antwoorde hij koeltjes en keek haar strak aan, afwachtend. Nooit eerst aanvallen, tenzij je de perfecte kans hebt. Alert wachtte hij tot ze zou toeslaan, klaar om uit de weg te springen en zichzelf te verdedigen.
Profiel bekijken
Mickey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   ma sep 05, 2011 4:29 am

''Als jij ingemaakt wil worden...'' Mickey ging in een vecht houding staan en begon de aanval. Ze sprong hoog en kwam op de vampiers nek terecht. Ze Kruisde haar benen zodat zijn nek klem kwam te zitten. "En wat ga je nu doen?" Zei ze met een grote glimlach op haar gezicht.
Profiel bekijken
Brandon

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   di sep 06, 2011 4:49 am

Hij zag haar in gevechtshouding gaan staan en keek haar kalm aan, totaal niet onder de indruk van haar. Ze sprong hoog en kwam op Brandons nek terecht. Ze Kruisde haar benen zodat zijn nek klem kwam te zitten. "En wat ga je nu doen?" Zei ze met een grote glimlach op haar gezicht. ''Heel simpel,'' sprak hij koeltjes en greep haar benen en maakte zich moeiteloos los uit haar greep. zo snel hij kon draaide hij haar om en klemde zijn arm om haar keel. Hij zette zich af waardoor ze tegen een boom belandde. Zonder te bewegen hield hij haar daar. ''Ik heb je gewaarschuwd.'' Siste hij in haar oor. ''Was ik je vijand dan was je nu dood.''
Profiel bekijken
Mickey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   wo sep 07, 2011 12:46 am

Mickey werd tegen een boom aangeduwd door de vampier. ''Ik heb je gewaarschuwd.'' Mickey gromde even. Blacky kwam dreigend op de vampier af rennen. Mickey knikte naar Blacky om te zeggen dat het goed was. De vampier zou haar toch niet doden. Mickey bukte en tackelde de vampier zodat hij op de grond knalde. "Achum, wie had wie gewaarschuwd?"
Profiel bekijken
Brandon

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   di sep 13, 2011 10:31 am

Zodra hij haar tegen de boom had geduwd gromde ze en hij glimlachte zonder emotie. Dit ging nog heel makkelijk worden. Ze had dan wel wat ervaring in het vechten, maar vergeleken met haar was hij een ware meester. Hij merkte dat het meisje bukte en hem tackelde. Maar in plaats van te vallen, wat ze waarschijnlijk verwachtte, rolde hij door en sproeng moeiteloos terug op zijn voeten. "Achum, wie had wie gewaarschuwd?" Hoorde hij haar zeggen en snoof. ''En zoals ik bij mijn leerling ook altijd al zeg, je hebt veel meer nodig om mij echt te kunnen verslaan.'' Sprak hij op een kille toon en boorde zijn blauwe ogen in die van het meisje. Snel zette hij zich af en schoot naar voren, zijn ogen waren op haar schouder gericht zodat het leek dat hij haar daar zou aanvallen. Maar in werkelijkheid mikte hij voor haar middel, via haar middel kon hij haar volledig uit balans brengen. Met nog een paar extra passen zette hij zich af, greep haar middel en lanceerde haar zowat van de grond. Geruisloos sprong hij naar achteren en verdween in de schaduw van de bomen. Als hij stil genoeg was kon je hem niet zien, en dat was altijd wel een voordeel.

-vergeet niet Brandy moet winnen xD-
-en kun je je volgende post iets langer maken, dan kan ik er iets meer uit halen-
Profiel bekijken
Mickey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   wo okt 19, 2011 3:31 am

''En zoals ik bij mijn leerling ook altijd al zeg, je hebt veel meer nodig om mij echt te kunnen verslaan.'' Mickey keek hem geiriteerd aan. WIe dacht hij wel dat hij was? Mickey lag op de grond met een treurig gezicht. ''Oke, jij wint, nou blij!?" Schreeuwde ze hem toe.

inspiloos -.-''
Profiel bekijken
Brandon

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   wo nov 02, 2011 11:29 am

Brandon voelde zijn overwinning opnieuw en grijnsde breed. Hoe makkelijk was het wel niet om een gevecht te winnen van iemand die totaal geen talent had voor het vechten zelf. Het meisje lag met een treurig gezicht op de grond en Brandon grinnikte zacht. ''Oke, jij wint, nou blij!?" Schreeuwde ze hem toe En Brandon stapte tevoorschijn uit de duisternis. ''Zoals ik al zei, jij wilde met me vechten maar ik had je gewaarschuwd.'' Zijn stem klonk vol kilte en zijn grijns was zelfs nog erger. ''Dus had je nog iets tegen me?'' Sprask hij koeltjes en leunde tegen een boom met zijn armen over elkaar geslagen.

okee ik verveelde me xd
en ik wilde met Brandon posten
Profiel bekijken
Mickey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   ma jan 02, 2012 9:03 pm

''Zoals ik al zei, jij wilde met me vechten maar ik had je gewaarschuwd.'' Zei de vampier jongen op kille toon tegen haar. Mickey draaide zich verontwaardigd om, stond op, en liep naar hem toe. Voordat ze voor hem ging staan keek ze eerst een paar seconde weg. ''Zou jij me dan willen trainen?'' Vroeg ze aan hem, haar staart nog wat heen en weer zwiepend. Ze wou een echt goede beschermer worden. ''Ik wil leren de aderen rijken teonthoofden, ze te laten boeten omdat ze op deze wereld geschapen zijn. Asjebliefd, leer mij dat.'' Haar gele ogen bleen hem diep, en diep aankijken.

lol moet weer inkomen xD
Profiel bekijken
Brandon

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Training..   di jan 03, 2012 10:45 am

De andere vampier draaide zich verontwaardigd om en een grijns onttrok zich op zijn gezicht. Hij fronste toen ze naar hem toeliep maar bleef onbewogen staan. Voordat ze voor hem ging staan keek ze eerst een paar seconde weg. ''Zou jij me dan willen trainen?'' Vroeg ze aan hem, haar staart nog wat heen en weer zwiepend. Hij grinnikte even schamper. Moest hij nu weer iemand gaan trainen, hij was net van die overmatig irritante leerling af. Moest hij dan nu nog iemand gaan leren vechten? ''Ik wil leren de anderen rijken te onthoofden, ze te laten boeten omdat ze op deze wereld geschapen zijn. Asjeblieft, leer mij dat.'' Haar gele ogen bleven hem diep, en diep aankijken. Brandon sloeg zijn armen over elkaar. ''Waarom moet ik altijd maar anderen alles leren?'' Antwoordde hij koeltjes. Eigenlijk wilde ze van hem alleen maar leren vechten en dat was niet echt een probleem. Dat was voor hem ook een extra training. ''Ik zal een poging wagen, maar op een voorwaarde.'' Hij keek haar nu strak aan. ''Je doet alles wat ik je zeg en ik wil geen enkele tegenspraak horen. Hoor ik die wel dan kun je het verder vergeten. Duidelijk?'' Hij keek haar priemend aan en wachtte op haar antwoord.

-jeej bitchy Brandy is back

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Training..   

Training..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Niemandsland-
Ga naar: