Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Magician's work~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyza aug 20, 2011 3:08 am

"Hm.. sinds ik een leerling was.. Zo'n 12 jaar gok ik.. Sneeuwvlok is al zo oud als wat." zei ze uiteindelijk. "Jij hebt geen huisdieren, Hmm? Heb je wel huisdieren gehad?" Vroeg Maia. Seth schudde zijn hoofd, "geen huisdieren, mijn summons zorg ik al een soort van voor." lachte Seth terwijl hij nog wat dronk. "Aylin, jij een huisdier gehad?" vroeg Seth grappend. "Eigenlijk wel, een cobra en een hond. Ze konden met elkaar om gaan. Heer, da thad u niet verwacht neem ik aan," zei Aylin kalm en vriendelijk. Ze had gelijk, Seth had nooit zoiets verwacht, "Inderdaad. Alleen nu weer... Maia? Hoe gaat het gewoon met jou, nog iets gebeurd, ergens mee te maken gehad of iets anders?" vroeg Seth terwijl hij haar meer dan redelijk geintresseerd aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyzo aug 21, 2011 10:19 am

"Inderdaad. Alleen nu weer... Maia? Hoe gaat het gewoon met jou, nog iets gebeurd, ergens mee te maken gehad of iets anders?" Wou Setherian weten, en keek Maia geïnteresseerd aan. "Hmm.. Niet echt. Een beetje het normale.. Struikelen, in kloven vallen, over de geiten van de man ergens naast de grotten struikelen, waarna hij me kwaad achterna rent.." Grinnikte Maia, "Volgens mij haat die gast me.. Nou ja, wat wil je dan ook. Maar goed, Ik hoorde dat je voogd was geworden?" Vervolgde ze, en keek Setherian weer met een gemaakt serieuze blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyzo aug 21, 2011 11:40 am

"Hmm.. Niet echt. Een beetje het normale.. Struikelen, in kloven vallen, over de geiten van de man ergens naast de grotten struikelen, waarna hij me kwaad achterna rent.." Grinnikte Maia, "Volgens mij haat die gast me.. Nou ja, wat wil je dan ook. Maar goed, Ik hoorde dat je voogd was geworden?" Seth knikte, "een baby, een meisje. Ik houd van haar alsof ze mijn eigen dochter is, en het moederlijke gedeelte helpt Selene me mee, ondanks haar situatie is ze de ideale moeder. Ze.... geeft het kind voeding.... ik weet het klinkt raar alleen gelukkig kan ze dat anders was Mariah dood. Dat is haar naam trouwens. Haar ouders zijn beide dood en nu ben ik haar vader en ... Selene een soort van moeder. Nee, ik heb niks met haar. Nee, ik word niet soft alleen het is wel een van ons." zei Seth duidelijk en keek Maia glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 5:20 am

"een baby, een meisje. Ik houd van haar alsof ze mijn eigen dochter is, en het moederlijke gedeelte helpt Selene me mee, ondanks haar situatie is ze de ideale moeder. Ze.... geeft het kind voeding.... ik weet het klinkt raar alleen gelukkig kan ze dat anders was Mariah dood. Dat is haar naam trouwens. Haar ouders zijn beide dood en nu ben ik haar vader en ... Selene een soort van moeder. Nee, ik heb niks met haar. Nee, ik word niet soft alleen het is wel een van ons." Zei Setherian glimlachend. "Hm.. Je houd echt van haar, je straalt het uit. Is ze nu op dit moment hier?" Wou Maia weten, en keek rustig om zich heen. "Ik zou haar graag willen ontmoeten.." Vervolgde ze, en keek weer naar Setherian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 5:42 am

"Hm.. Je houd echt van haar, je straalt het uit. Is ze nu op dit moment hier?" Wou Maia weten, en keek rustig om zich heen. "Ik zou haar graag willen ontmoeten.." Vervolgde ze. Seth grijnsde "Mariah is bij Selene, ik weet niet waar alleen ze zijn veiliger daar dan hier. Laatst, was er een vampier langsgekomen en was zo brutaal haar te bedreigen. Je snapt.... dat als ik al woedend word als iemand aan me summon komt..... dat na wat hij deed....." zei Seth. Hij strekte zijn hand uit. Een kleine mist flard steeg op en liet zien wat er was gebeurt.
Spoiler:
Seth zuchtte "Ik vrees dat we ruzie krijgen met de vampieren. Erger dan normaal," toen vervormde de mist en Mariah viel te zien, een slapend gezichtje eventjes en toen verdween het. "Niemand.... komt aan haar, elke vampier die zijn vinger uitsteekt ondergaat vanaf nu een erger lot dan de dood." bevestigde Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 7:51 am

"Ik vrees dat we ruzie krijgen met de vampieren. Erger dan normaal," Zuchtte Setherian. De mist die hij daarvoor had opgeroepen om Maia het beeld te laten zien, vervaagde en vervormde tot het beeld van een slapende baby. "Ah.. Ze is best wel schattig." Zei Maia, en hoorde het deel over de ruzie met vampieren niet. "Niemand.... komt aan haar, elke vampier die zijn vinger uitsteekt ondergaat vanaf nu een erger lot dan de dood." bevestigde Setherian. Maia keek hem nog half in gedachten aan. "Hm.. Ja.." Mompelde ze, waarna ze opschrok. "In de bergen kwam ik de queen van de vampieren tegen.. Ik was op zoek naar Denaii. Maargoed.. Ze vroeg me wat spreuken, en zei dat ik jou dit alles moest vertellen. Bij deze." Vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 8:00 am

"Hm.. Ja.." Mompelde ze, waarna ze opschrok. "In de bergen kwam ik de queen van de vampieren tegen.. Ik was op zoek naar Denaii. Maargoed.. Ze vroeg me wat spreuken, en zei dat ik jou dit alles moest vertellen. Bij deze." Vervolgde Maia. Seth knikte, "Dank je Maia. Jou kan ik vertrouwen." zei Seth en keek naar Aylin en ze verdween. Seth keek naar Maia en zweeg. "Ik snap niet hoe die wezens zijn ontstaan. Ze kosten iedereen zoveel doden, we moeten ze wegvagen. Alleen Maia, ik snap waarom je Vyndi niet hebt aangevallen in een gevecht met haar heeft ze Salia en Moora verslagen. Jou was dat niet gelukt, hoewel het een truc van haar was. Heb je verstandig gehandeld een queen en king is vaak niet de zwakste." zei Seth wijs en schonk wat alcohol voor zichzelf in en dronk beetje bij beetje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 9:28 am

"Ik snap niet hoe die wezens zijn ontstaan. Ze kosten iedereen zoveel doden, we moeten ze wegvagen. Alleen Maia, ik snap waarom je Vyndi niet hebt aangevallen in een gevecht met haar heeft ze Salia en Moora verslagen. Jou was dat niet gelukt, hoewel het een truc van haar was. Heb je verstandig gehandeld een queen en king is vaak niet de zwakste." Zei Setherian wijs, en schonk wat alcohol voor zichzelf in. Maia nipte wat van haar water. "Hm.. Ze ging uit zichzelf weg.." Mompelde Maia, die nadenkend met haar glas het erin water heen en weer liet golven. Ze keek op toen ze een geluid van voortkomende voetstappen hoorde, en zag Selene met een baby staan. Vragend keek Maia Setherian aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 9:34 am

Haar moeder bracht haar naar de kamer waar haar vader was. Ze hoorde een onbekende stem spreken en ze keek even haar moeder aan. Daarna naar het meisje en glimlachte even. Met haar handje wees ze naar de vrouw en kirde zacht. Even keek Mariah naar het glas en glimlachte. Al haar energie richtte ze op het glas en binnen enkele seconden spatte het uit elkaar en vloog het water over haar vader en de vrouw heen. Zelf kreeg ze ook enkele druppels op zich en begon lachend in haar handjes te klappen. Terwijl haar oogjes op haar vaders rug bleven branden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 9:43 am

Seth merkte het al toen het glas ontplofte, hij stond op draaide zich om keek Selene aan. Nam Mariah over en knuffelde haar. "Mijn lieve meisje." zei Seth. Hij liep op Maia af en hield Mariah dichtbij. "Mariah, dit is Maia. Maia dit is het wondertje dat Mariah heet." zei hij glimlachend en keek zijn dochter aan. Selene kwam erbij staan en zuchtte, "Ze heeft lekker liggen slapen. Ik ben blij dat ze hier veilig is." zei Selene tegen niemand in het bij zonder en ze streek met haar duim langs Mariah haar wang. "Nog iemand die dol is op mijn stem," lachte ze zachtjes. Seth glimlachte, "Maia, dankzij Selene is Mariah nog in leven. Zoals je weet voedden babies zich met melk van de moeder. Laat ik maar zeggen dat Selene als enige geschikt was als moeder.... en nog een goeie ook." lachte Seth en keek Mariah aan. "Haar ouders zouden trots zijn zelfs nu al op haar. Hoewel ze wel het servies kost," grapte Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia

Maia


Aantal berichten : 61

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Beschermer
Partner: I prefer not!

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 9:52 am

Maia haalde de laatste stukjes glas uit haar handen toen ze eindelijk naar de baby opkeek. "Haar ouders zouden trots zijn zelfs nu al op haar. Hoewel ze wel het servies kost," Zei Setherian. "Ah.. Dat geloof ik maar al te graag." Antwoorde Maia, en keek toen opgetogen naar Mariah. "Hoi, ik ben Maia." Zei ze tegen de baby, en schudde voorzichtig haar handje. "Ze word vast en zeker een hele goede tovenares.. Aangezien ze nu al dingen kan laten ontploffen." Grinnikte Maia tegen niemand in het speciaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 10:02 am

Ah.. Dat geloof ik maar al te graag." Antwoorde Maia, en keek toen opgetogen naar Mariah. "Hoi, ik ben Maia." Zei ze tegen de baby, en schudde voorzichtig haar handje. "Ze word vast en zeker een hele goede tovenares.. Aangezien ze nu al dingen kan laten ontploffen." grinnikte Maia. Seth zuchtte, "Naar wat ik heb voor mogelijk heb genomen zijn haar ouders opgejaagd. Ik ga doen wat ik kan om hun dochtertje de grootste te maken.... daarom ga ik haar zelf lesgeven om haar bij te staan als ze groter is en te begeleiden. Ik ga haar leren summonnen net als Valencia mij had verkozen." zei Seth en keek Maia aan. "Ik heb vertrouwen erin dat jij Denaii op het rechte pad houd. Evenveel vertrouwen als in dit kind, mocht ik het fout hebben.... dan zou dat mijn eerste worden sinds ik leider ben." zei Seth en hield Mariah dicht tegen zich aan en ging weer op de bank zitten. "Ze is trouwens erg goed met dieren, je moest haar maar eens zien. Gewoon heel erg lief," zei Seth. Selene glimlachte, "wat gaat de tijd toch snel,79 jaar in een oogwenk maar van de laatste 30 heb ik het meeste genoten en vooral van dit moment," zuchte Selene en pakte Mariah weer over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 10:24 am

"Hoi, ik ben Maia." Mariah greep blij het handje van Maia vast en glimlachte naar haar. Daarna raakte ze even haar wang aan. Dit was nu een nieuwe vriendin van haar. Haar vader zei nog iets tegen Maia en zij tegen hem. Maar Mariah lette er al niet meer op. Haar vader ging daarna met haar op de bank zitten en ze knuffelde hem even voor haar moeder haar overpakte. Ze nestelde zich veilig in de schoot van haar moeder terwijl haar nieuwsgierige donkere oogjes op Maia gericht bleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 10:36 am

Seth glimlachte naar Mariah en bewoog wat met zijn hand. Hij ging voor haar staan en in zijn handpalmen verscheen een summon cirkel, daaruit verscheen een witte kleine kat met een ubercute kopje en een wit strikje. "Mariah, cadeautje" zei Seth glimlachend. Hij hield de kat voor haar en Selene glimlachte naar Seth en keek ook toen naar Mariah. "Kijk wat papa heeft," zei ze zachtjes. Seth hield zijn handen met de kleine kitten vlak voor Mariah zodat ze erbij kon. Ze hield van dat soort diertjes dat had Seth al vaker gezien. Hij glimlachte en gaf Mariah een kus op haar voorhoofd.



http://kifmanga.k.i.pic.centerblog.net/a9ebr665.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 10:49 am

"Mariah, cadeautje." Zei haar vader." Kijk wat papa heeft." Zei haar moeder daarop. Mariah's ogen werden groot bij het zien van het kleine pluizige beestje en haar mond viel zowat open. Ze stak haar handjes uit en het katje sprong er spinnend in. Mariah kirde even en keek met grote oogjes naar haar vader. Met het katje in het kommetje in haar ene hand pakte ze met haar andere hand haar vaders kleding vast en drukte zich er dankbaar tegen aan. Daarna keek ze beter naar het katje en kirde dolgelukkig. Haar kleine oogjes straalde bij het zien van het diertje en aaide over het zachte pluizige vachtje. Ze kirde nogmaals en kriebelde daarna onder het nekje van het katje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Magician's work~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magician's work~   Magician's work~ - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Magician's work~
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Berggrot-
Ga naar: