Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Wizards.. I hate Wizards..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vyndi
Queen

Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

BerichtOnderwerp: Wizards.. I hate Wizards..   ma aug 15, 2011 7:05 am

Met haar laatste kracht sprong Vyndi over het hek. Hijgend kwam ze neer in de brandstapel. Even hoestte de Queen van de vampiers wat bloed op en spuugde het in de ondiepe kuil. Zwaar ademend kwam ze omhoog maar viel toch duizelig weer neer. De diepe snee in haar zij van haar vlucht herrinerde haar van haar laffe gedrag. De rest van de wonden waren hoogstens bloeduitstortingen. maar haar rib deed toch pijnlijk veel zeer. Het was de plek waar ze een volle klap van de tovenaar Setherian had gekregen. Geschrokken kwam er een jong vampier meisje op haar af. Het meisje legde haar hand op Vyndi's schouder en keek haar licht angstig aan. "Wat is er gebeurd? Gaat het wel met u?" Fluisterde ze. Vyndi gromde hard en duwde haar weg tegen een van de spijlen. Vyndi wou wat zeggen maar er kwam meer bloed omhoog en ze spuugde uit. "Haal Mickey!" Siste ze terwijl ze door haar knieën zakte. "NU!" Gromde ze woest en het meisje rende weg in de richting van Mickey's holletje.

(only mickey)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mickey

Aantal berichten : 47

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: beschermer
Partner: Shake, shake, shake that tail! oh, i almost forgot! You have no tail!

BerichtOnderwerp: Re: Wizards.. I hate Wizards..   wo aug 17, 2011 7:05 am

Mickey werd door een klein meisje gehaald. "Vyndi heeft je nodig. Ze is ernstig gewon geraakt door de tovenaars!" Mickey schrok even van het bericht over hun queen. Mickey rende naar de plek die het meisje aanwees en Blacky rende haar achterna. Eenmal bij de ernstig gewonde queen aangekomen schrok Mickey. Vyndi was ernstig gewond! "Gaat het met u?" Vroeg Mickey aan de gewonde queen. Toen tilde Mickey met moeite haar queen naar haar holletje. In haar hol lag een matras, een deken, een kussen, En de mand van Blacky. Die had ze allemaal van de vuilins belt gehaald en schoon gemaakt. Om het matras had ze met wat oud hout een omhulsel eromheen gebouwd. Daar sliep ze altijd maar nu moest ze even plaats maken voor haar queen Vyndi. Voorzichtig legde ze Vyndi in haar bed. "U moet even rusten. Morgen kan ik u pas beginnen te healen." Miauwde Mickey naar Vyndi. "Ik ben zo terug" zei ze daarna. Mickey rende zo snel mogelijk naar de vuilinbelt toe. Daar kon ze nog een heel bed vandaan halen! Mickey sjouwde het bed naar haar holletje. Nu had ze ook een ziekebed! En dat ziekebed was veel beter dan haar eigen kleine bedje. Daarom legde Vyndi voorzichtig in het andere bed. Ook had ze wat kaarsen gevonden en meegenomen. Die had ze inmiddels aangestoken. "Als ik ze uit moet blazen moet u het zeggen hoor. Maar ik heb ze even aangestoken omdat ik licht nodig heb om u een warme deken te geven." Ze legde eenb warme deken van bont over Vyni heen en legde haar hand op Vyndi's voorhoofd. "Oei, u heeft flinke koorts! U koorts moet eerst genezen voordat ik u kan healen. Maar slaap lekker voor nu." Mickey legde Blacky's mand naast haar bed. Blacky ging erin liggen en spinde. Ze dekte haar katje toe en blies de kaarsen uit. "Slaap lekker iedereen" Zei ze nog even voordat ze haar diepgele heldere oogjes sloot.
Profiel bekijken
Vyndi
Queen

Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

BerichtOnderwerp: Re: Wizards.. I hate Wizards..   zo aug 21, 2011 11:15 am

Vroeg in de ochtend werd ze wakker en kwam licht omhoog. Ze kuchte even zacht om Mickey wakker te maken en gromde daarna. Ze spuugde nog wat bloed op en keek naar de slapende mickey, naast haar lag een klein katje. Ze probeerde even te lachen naar het katje maar het blies naar haar en kroop dichter tegen mickey aan. Vyndi gromde. "Ontdankbaar dier, ik zou je daarvoor moeten laten branden." Daarna zuchtte ze en keek naar haar bebloede handen.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wizards.. I hate Wizards..   

Wizards.. I hate Wizards..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Brandstapel-
Ga naar: