Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 a day of hiking

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a day of hiking  Empty
BerichtOnderwerp: a day of hiking    a day of hiking  Emptydi aug 16, 2011 1:22 am

Rustig liep Lily langs de bomen, ze was nooit in dit gebied geweest. Het was een prachtige bos, en nu kon ze gewoon wandelen zonder aan het eten te denken. Rustig keek ze om zich heen het was hier zo groen als of hier nooit winter is geweest alleen maar zomer. Deze keer hoopte Lily dat ze geen elf tegen zou komen, ze had vorige keer genoeg gehad van Mordon. Hij had belooft om het aan niemand te vertellen dat ze hier was geweest. Snel klom ze in een boom en ging zitten op een tak Sloot haar ogen en luisterde naar de natuur.

"Vandaag is het een bijzondere dag, vandaag hebben we nieuwe beschermer tussen ons, Lily kom naar voren jou tijd is gekomen, je hebt hard getraind en nu verdien je het om een beschermer te worden" Zei Vyndie
het was zover zij, zij word eindelijk een beschermer. Al die zware trainingen worden beloond door dat ze een beschermer word.

Lily schrok zich wakker door dat ze iemand hoorde lopen, snel keek ze naar beneden wie daar was.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

a day of hiking  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day of hiking    a day of hiking  Emptyza aug 20, 2011 6:34 am

Felix was ontsnapt uit de drukte van het paleis en zwierf zoals bijna altijd rond door het groenbos. Ze had voor het eerst in tijden last van een vrolijke bui en ze slenterde door het zonlicht. Haar zwart witte haren zweefde even door de lucht bij een fris briesje en ze snoof de lucht op. Hunter had zich een tijdje opgesloten in het kasteel en niemand mocht bij hem, zelfs zij niet. Ze zuchtte even en een kleine sluwe glimach kwam tevoorschijn op haar gezicht. Het zou niet lang meer duren voordat er eens verandering kwam in het elvenrijk, eigenlijk kwam er in heel Miracles of Fantasia verandering, alles zou samensmelten tot een rijk, en zij,zij zou de macht krijgen. Een klein gemeen lachje kwam uit haar mond. Heerlijk om er zo over te denken. Ze had er dromen en visioenen over gehad en, het zou prachtig zijn als ze uitkwamen. Ze begon even te rennen en ze voelde de koele bries te gemoet komen en spelen met haar haren. Ergens in de verte zat iemand op een tak. Het was een jong meisje, en Felix vertraagde haar pas, het was niet iemand van hier, zo te zien een vampier. Felix had niks tegen vampiers, ze vond het aardig volk, maar meer niet. Felix ging weer lopen en naderde het, zo te zien, jonge meisje. Felix keek haar aan.''Jij bent een vampier, ik heb niks tegen je hoor. Ik ben Felix.'' Ze zei het rustig en liet ondertussen haar blik over het meisje gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a day of hiking  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day of hiking    a day of hiking  Emptyza aug 20, 2011 6:47 am

''Jij bent een vampier, ik heb niks tegen je hoor. Ik ben Felix.'' Hoorde ze een elf zeggen die blijkbaar Felix hete. Lily sprong van haar tak af en kwam geluidloos op de grond. "Hoi mijn naam is Lily.' Zei ze vriendelijk. Ze bekeek Felix goed. Felix was een dark elf Of hoe die ras ook hete. Die elf was ook een stuk groter dan zij, dus als ze ooit met haar moest vechten was zij in een klap geraakt. Lily keek vriendelijk naar Felix en wachten af wat zij zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

a day of hiking  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day of hiking    a day of hiking  Emptyza aug 20, 2011 10:09 pm

''Hoi mijn naam is Lily.'' Zei het jonge vampiermeisje. Felix glimlachtte even en ging met haar armen overlkaar glimlachend tegen een boom aan leunen.''Lily is een mooie naam, weet je. Zeker voor iemand zoals jij.'' Felix wilde haar niet kwetsen maar vampiers waren nu eenmaal zo. Ze ging onder de boom staan en met een sprong belandde ze naast Lily op de tak. Ze keek haar glimlachend aan. Een vampier zou wel heel handig zijn als Felix hulp nodig had tijdens haar plan. Ze dacht diep na. Lily was daar nog te jong voor misschen waren er nog andere vampiers in de buurt/
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

a day of hiking  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day of hiking    a day of hiking  Emptyma aug 22, 2011 1:11 am

''Lily is een mooie naam, weet je. Zeker voor iemand zoals jij.'' Zei felix. " Nou ik heb die naam sinds me geboorte dus dan zal het wel van mij zijn." Zei ze. lily keek even naar de lucht en schrok zich dood. Als ze nu niet snel gaat komt ze te laat voor haar les. "Eeeh sorry maar ik meot gaan.' Zei ze snel, en begon richting het vampire kamp te lopen, toen felix haar tegen hield. 'Is er wat??"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





a day of hiking  Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day of hiking    a day of hiking  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a day of hiking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het Groenbos-
Ga naar: