Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Burn! Taste the infernal flames,

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Emptywo aug 17, 2011 12:39 am

(Brandon is welkom :3)

Setherian was Berserk geworden, een dode tovenaar gevonden bij de grens, niet goed verstopt en gevonden. De aanwijzingen duidde op 1 soort, vampiers. Seth liep met passen vooruit en had met geluk er drie gevonden. Waarschijnlijk waren 2 leerlingen aangezien ze er nog tamelijk jong uitzagen. Vanuit de schaduwen, doken twee armen op die een mep gaven aan de dichtsbijzijnde vampieren die uitweken. Seth liep recht op hun af en grijnsde breed. De eerste viel aan met een zekere bloedsmaak in diens mond anders was hij gewoon achterlijk. "Les 1 voor vampieren, geen directe aanval." Snoof Seth. De vampier kwam op hem af en 1 meter voor hem stak hij zijn arm in de lucht en mompelde. "Burningwall," uit het niets kwam een vangnet van vuur voor hem waar de vampier in rende en tot kleine stukjes werd gehakt door de vlijmscherpe brandende draadjes. Kleine brokjes en hompjes vielen op de grond. "Les 2, vluchten is onmogelijk," snoof Seth toen. Een vampier rende weg maar een bekende gezicht verscheen uit het niets, Selene. Ze haalde met een sluwe grijns de vampier onderuit en trapte met de hak van haar laars waar een mes uit verscheen in het strotten hoofd waarna ze de stembanden door scheurde. Seth mompelde enkel wat onverstaanbare woorden en de vampier knalde uit elkaar. De derde en vermoedelijk de mentor stond voor Seth en sprong weg in de boom. "Les drie, spelletjes als verstoppertje is zinloos." snoof hij en grijnsde naar de boom. "Levitate." Beide armen geheven rukte hij met al zijn kracht de kleine boom uit de grond die hij in elkaar brokkelde, toen los scheurde in twee en op de vampier gooide die eruit was gevallen. Drie verbrande, geplette en ontplofte lijken lagen er. Seth grijnsde demonisch en Selene verscheen naast hem. "Zo goed Heer?" vroeg ze kalm. Seth knikte met een glimlach waarna Selene even mee liep naar de lijken. Onkwetsbaar voor beten en enkel te doden via bogen waar ze voor kon uitwijken was ze de ideale kameraad om te checken of de vampiers dood waren. Hoewel dat hier al zeker was. Alle 3 konden ze niets meer. Seth snoof, "Mijn gevoel zegt me, dat er nog iemand is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandon

Brandon


Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Emptywo aug 17, 2011 2:48 am

Zo rustig als hij kon liep Brandon terug naar het Vampire territoria, hij had wel weer genoeg gedaan voor vandaag. Hij had geen mensen gepest dit keer, maar hij was ook niet zo geirriteerd. Hij was weer rustig, kalm en zelfverzekerd. Zodra hij het gebied in stapte kreeg hij een onheilspellend gevoel, er was iets mis. Onbewust begon hij sneller te lopen en schoot een boom in. Daar kon je meestal alles veilig bekijken. Snel sprong hij van boomtop naar boomtop. Hij kon vuur ruiken, maar het was geen normaal vuur. Het droeg een vreemde geur met zich mee. Hij ging nog sneller voorui en keek toen neer op een slachtpartij. Een of andere gestoorde tovenaar en een handlanger hadden zojuist drie van zijn soortgenoten vernietigd. Brandon onderdrukte een grom en keek naar beneden. "Zo goed Heer?" hoorde hij de handlangster vragen. De tovenaar leek te knikken en Brandon trok een vuil gezicht. hij hoorde de tovenaar snuiven. "Mijn gevoel zegt me, dat er nog iemand is." Even slikte Brandon, hoe kon hij dat weten? Hij mocht nu niet twijfelen, geen zwakte tonen! Soepel zette hij zich af van de top van de boom en sprong naar beneden. Het was een lange weg naar beneden, maar gelukkig kon hij dat aan. Met een plof landde hij en keek onmiddelijk op naar de tovenaar. ''Dat klopt, ik ben hier nog.'' Sprak hij koeltjes. Hij zou hem niet aanvallen, dat zou hem nu in zware problemen laten raken. Maar toch wilde hij echt weten waarom deze gek dit had gedaan. ''En mag ik weten wat hier de reden toe is geweest?'' Vroeg hij koeltjes. Hij mocht dan wel een beschermer zijn, hij wist dat dit niet nodig was geweest. Hij keek de tovenaar wachtend en ook argwanend aan. Hij vertrouwde die gek voor geen meter.


-Zo is hij welkom xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Emptywo aug 17, 2011 7:39 am

''Dat klopt, ik ben hier nog.'' Sprak een vampier. Seth draaide zich om en grijnsde eventjes demonsich van achter de helm. ''En mag ik weten wat hier de reden toe is geweest?'' Vroeg de vampier. "1 van mijn mensen, is gelijk aan 3 half doden. 1 half dode is een half mens, 2 half dode leerlingen is een half mens. Dus. Een rekening gelijk gezet." zei Seth kalm. Selene verscheen naast hem en legde een mes in zijn hand. Seth wierp, eigenlijk schoot hij hem door de lucht met zijn kracht en trof doel in de boom vlak naast de vampier. "Als je denkt hun te wreken denk dan maar na. Ik heb hun de tijd gegeven zich voor te bereiden en afgeslacht zonder moeite. Als jij nutteloos het vuren opend. Dan zal je net zo eindigen. Ik ben nu in een goede bui dus ik geef je de keuze." Zei hij kalm en hoorde Selene's stem in gedachten. 'Moet ik zijn stembanden lossnijden indien hij een belediging zegt?' Seth zei in gedachten terug 'Nee, dit maal niet.' Zo communiceerde hij nou eenmaal met sommige van zijn summons als praten te veel op viel. Selene stond naast hem en bestudeerde de nieuwe tegenstander even. Ze vermoedde dat hij krachtiger was, eveneens deed Seth dan alleen hij maakte er geen drama van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandon

Brandon


Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Emptydo aug 18, 2011 4:26 am

Zodra hij toegaf dat hij er nog was draaide de gestoorde tovenaar zich om, hij wist niet hoe zijn gezicht eruit zag achter de helm maar het kon niet veel goeds zijn. "1 van mijn mensen, is gelijk aan 3 half doden. 1 half dode is een half mens, 2 half dode leerlingen is een half mens. Dus. Een rekening gelijk gezet." Was het antwoord van de onbekende toen hij vroeg waar dit voor nodig was geweest. Brandon fronste even zwijgend, het maakte ergens toch wel een beetje zin. Maar nog altijd was dit niet nodig geweest. ''En toch was het niet nodig geweest, en bovendien sta je op Vampiersgrond.'' Sprak hij kil, maar zette geen enkele stap. Hij vertrouwde deze tovenaar voor geen meter. Hij keek even achter zich naar de boom waar zojuist een mes in was geland en keek toen weer strak naar de tovenaar. "Als je denkt hun te wreken denk dan maar na. Ik heb hun de tijd gegeven zich voor te bereiden en afgeslacht zonder moeite. Als jij nutteloos het vuren opend. Dan zal je net zo eindigen. Ik ben nu in een goede bui dus ik geef je de keuze." De stem van deze tovenaar klonk kalm maar Brandon richtte zijn blik op zijn handlangster. ''Ik geloof je niet, als ze zich hadden voorbereid dan hadden ze zich nog fatsoenlijk kunnen verdedigen.'' Sprak hij kil en snoof even. Aanvallen zou bij zelf niet doen, niet nu hij zo in zjn eentje hier stond. hij merkte dat hij bestudeerd werd en wierp een scherpe blik op de handlangster van de tovenaar. ''Maar welke keus heb ik dan?'' Vroeg hij kil en deed nu een stap naar voren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Emptydo aug 18, 2011 4:41 am

toch was het niet nodig geweest, en bovendien sta je op Vampiersgrond." zei de vampier. Seth knikte enkel en grijnsde eventjes. ''Ik geloof je niet, als ze zich hadden voorbereid dan hadden ze zich nog fatsoenlijk kunnen verdedigen.'' Sprak de vamp kil. ''Maar welke keus heb ik dan?'' Vroeg hij toen en stapte naar voren. Seth snoof toen hij opmerkte hoe die naar Selene keek. "Raak haar aan en dan scheur ik je aan stukken terwijl je godvergeten ledematen zullen verteerd worden in de magen van ratten. Hoewel dat een simpele uit weg zou zijn." zei Seth. Hij hief zijn arm en het ernstige verbrandde lichaam stond op. Het gezicht werd weer normaal behalve het verbrandde vlees en de weggebrandde lippen en oogleden. Seth grijnsde en het lichaam begon te spreken, "er zijn ergere dingen dan de dood......." zei het lijk met een vrouwenstem. De hand van de vrouw hief en ze draaide zich om zodat ze de vampier aan zou kijken. De linker helft van het lichaam werd bij elkaar gehouden door wat botten die te zien waren. De linker lichaams helft hing daar zowat los en bleef bij elkaar door Seth die het lichaam bewoog alsof het een pop was. "verzet maakt lijden, lijden maakt hem blij..... " zei de vrouwen stem en ze grijnsde toen waarbij een mond met afgebrokkelde tanden te zien was. Seth hief zijn andere hand en scheurde van afstand het lichaam in stukken en het hoofd viel op de grond met dezelfde grijns als net. "Luister maar gewoon, ze waren te langzaam. Ze vielen frontaal aan en je zag net wat ik van een afstandje kan doen." grijnsde Seth met een onheilspellende blik vanuit zijn ogen die door de spleten van zijn maskerachtige helm kwamen. "Ik ben Setherian, de tovenaars koning. Zeg tegen Vyndi dat ze haar soortgenoten uit mijn gebied moet houden en WEG VAN MIJN MENSEN." zei Seth waarbij Selene zich verstikte en toen hijgend omhoog schoot nadat ze gevallen was. Seth stopte met de woede en Selene stopte met hijgen. Seth keek de vampier aan, "En jij bent?" vroeg hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandon

Brandon


Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Emptydo aug 18, 2011 8:45 am

"Raak haar aan en dan scheur ik je aan stukken terwijl je godvergeten ledematen zullen verteerd worden in de magen van ratten. Hoewel dat een simpele uit weg zou zijn." Zei de tovenaar zodra hij een scherpe blik op de handlangster van de tovenaar had geworpen. Meteen keek hij de tovenaar weer aan en fronste. ''Klink geweldig, komt er ook nog een leuke suite bij?'' Vroeg hij sarcastisch en keek niet weg. Hij zag de tovenaar zijn hand opheven en zag toen tot zijn schrik een van de verkoolde lijken overeind komen. Onbewsut klonk er een grauw diep uit zijn keel. Waarom zou je de doden nog verder onteren? "er zijn ergere dingen dan de dood......." Sprak het lijk met een vrouwenstem en Brandon siste kwaad. "verzet maakt lijden, lijden maakt hem blij..... " Klonk de vrouwenstem opnieuw en onbewust voelde Brandon een rilling door zich heen gaan. Deze vent was echt levensgevaarlijk, en bovendien knettergek! Hij zag hoe de tovernaar zijn andere hand ophief en keek hoe hij het lijf aan stukken scheurde. Brandon kon zichzelf niet meer stoppen en trok een gezicht van afschuw. Hij staarde naar de tovenaar zonder ook maar een woord te zeggen. "Luister maar gewoon, ze waren te langzaam. Ze vielen frontaal aan en je zag net wat ik van een afstandje kan doen." Brandon snoof, maar bewoog niet meer. hij wist niet hoe het gezicht achter de helm eruit zag, hij wist dus ook niet hoe er naar hem werd gekeken. "Ik ben Setherian, de tovenaars koning. Zeg tegen Vyndi dat ze haar soortgenoten uit mijn gebied moet houden en WEG VAN MIJN MENSEN." Vervolgde de tovenaar, maar Brandons blik schoot weer naar de tovenaars handlangster. Brandon zweeg en knikte kort. ''Ik zag dat bericht doorgeven aan haar,'' sprak hij kalm en haalde zijn blik niet van het tweetal af. "En jij bent?" Vroeg de man die zich had voorgesteld als Setherian. Brandon snoof even maar haalde toen zijn schouders op. ''Ik ben Brandon, een van de beschermers.'' Sprak hij kortaf en keek Setherian argwanend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Emptydo aug 18, 2011 9:25 am

''Ik zag dat bericht doorgeven aan haar,'' sprak de vampier kalm. ''Ik ben Brandon, een van de beschermers.'' Sprak hij kort. Seth knikte, "Nou Brandon. Je bent een gelukkig man aangezien je mag gaan zonder schermutstelling. Ik wil dat je dat tegen Vyndi zegt en dit geeft." zei Seth. Hij pakte iets uit zijn broekzak en wierp het naar de vampier toe. Een soort amulet met een stierenkop erop. Alleen een menselijke contuur rond de horens en 2 vleugels aan de weerskanten. Het was erg dun en het vloog door de lucht en bleef stil hangen voor de vampier. "Geef deze aan je leidster en zeg haar, dat als ze dit amulet laat zien en mijn gebied betreed dat ze me dan uitdaagt voor nog een gevecht... als ze durft." zei Seth met een lichte grom. Hij keek naar Selene die hem aankeek, "Vrouwe Selene. Heb jij nog iets te zeggen wat ik me moet herinneren?" vroeg hij kalm ze knikte en fluisterde wat in zijn oor. Hoewel dat niet nodig was, "Ohja, zeg gelijk tegen Vyndi dat ik geen Summons gebruik. Enkel directe magie op mijn lichaam." zei Seth met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandon

Brandon


Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Emptyvr aug 19, 2011 3:13 am

Toen hij zijn naam had gegeven knikte de tovenaar. "Nou Brandon. Je bent een gelukkig man aangezien je mag gaan zonder schermutstelling. Ik wil dat je dat tegen Vyndi zegt en dit geeft." Setherian pakte iets uit zijn broekzak en wierp het hem toe. Soepel ving Brandon hem op en bekeek het eens goed. Het was een soort amulet met een stierenkop erop. Alleen een menselijke contuur rond de horens en 2 vleugels aan de weerskanten. Brandon zweeg en fronste even, wat moest hij hier nu weer mee? "Geef deze aan je leidster en zeg haar, dat als ze dit amulet laat zien en mijn gebied betreed dat ze me dan uitdaagt voor nog een gevecht... als ze durft." Brandon keek de tovenaar aan en knikte langzaam. ''Dat zal ik dan doen,'' sprak hij koeltjes. Hij negeerde grom van de tovenaar, maar volgde diens blik naar zijn handlangster. "Vrouwe Selene. Heb jij nog iets te zeggen wat ik me moet herinneren?" Vroeg de tovenaar aan haar en toch trok brandon even zijn neus op. Hij zag dat de vrouw hem wat in zijn oor fluisterde. "Ohja, zeg gelijk tegen Vyndi dat ik geen Summons gebruik. Enkel directe magie op mijn lichaam." Zei de tovenaar met een grijns en Brandon fronste zwijgend. ''Ik zal dat alles doorgeven aan mijn Queen,'' sprak hij nog altijd op een koele toon. Hij was dan niet bang, maar het liefst bleef hij weg van deze mafkees. ''Is er nog iets dat ik moet doorgeven of is dit alles?'' Dwong hij zichzelf te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Emptyvr aug 19, 2011 3:32 am

. ''Ik zal dat alles doorgeven aan mijn Queen,'' sprak hij nog altijd op een koele toon. ''Is er nog iets dat ik moet doorgeven of is dit alles?'' vroeg de vampier. "Je voelt je dus een loop jongen..... oke, vort scheer je weg. Ksst" zei Seth lachend en draaide zich om expres zijn rug toekerend naar de vampier. Als hij zou toeslaan zou hij pech hebben, Seth grijnsde en zei zacht. "Acidum," en grijnsde weer naar Selene. Als hij gebeten zou worden of nu zou gaan bloeden zou het door zijn aanvaller heen branden als zuur. Hij draaide zich toch maar om en glimlachte, "als je wilt vechten zeg, het maar en Ik vertrouw erop dat je het aan Vyndi geeft en dat ze het accepteert." zei Seth. Hij liep toen weg met Selene naast hem en ze verdween. Uit het niets verscheen ze voor de vampier en grijnsde, "Breng het naar haar," zei ze zacht fluisterend en met rode ogen waarvan de puppillen dierlijk vergrootte waardoor het zwarte leek op een deel van de oogkleur. Toen verdween ze. Gedurende die seconden was Seth verdwenen en allang weer op eigen gebied.

(Seth is topic uit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Burn! Taste the infernal flames, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burn! Taste the infernal flames,   Burn! Taste the infernal flames, Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Burn! Taste the infernal flames,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: