Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wow.. What A Big City

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



Wow.. What A Big City Empty
BerichtOnderwerp: Wow.. What A Big City   Wow.. What A Big City Emptywo aug 17, 2011 2:55 am

(heb toesteming van Jasmyn fuuuu )

Huppelend ging het kleine in groen geklede meisje door de voor ridders krappe straatjes maar voor haar heuse snelwegen zo breed. De mensen waar zij lachend langs huppelde keken haar raar aan tot ze besefte dat ze een dwergen meisje was. En het groen geklede meisje was nog wel groot voor haar leeftijd. Met haar Teddybeer in haar handje huppelde ze zo verder. Haar beertje was betoverd door een tovenaar, hij had de beer levend gemaakt en daar was het meisje hem dankbaar voor. Met een glimlach op haar gezicht huppelde ze verder. Niet lettend op haar omgeving botste ze plotseling frontaal op de knieën van iemand. Ze viel om en keek angstig naar boven. Een geschalte torende boven haar uit. Het meisje bibberde over haar hele lichaam en drukte het zachte beertje dicht tegen zich aan. "S...so...sorry mevrouw.." Stamelde ze terwijl ze angstig omhoog bleef kijken.


(jeej hele post zonder een naam x)
maar goed only Amynedd (my lovely bear)
and Jasmyn fuuuu )
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Wow.. What A Big City Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wow.. What A Big City   Wow.. What A Big City Emptywo aug 17, 2011 1:40 pm

Jasmyn was net klaar met oefenen om zigzelf in conditie te houden en gezond voor de volgende strijd die er zal komen.
Terwijl ze naar de stad liep zwaaide ze ed rest van haar beschermes gedag en glimlachten naar hun.
Jasmyn stapte met een vieze haarnas naar ed stad en keek goed omzig heen.
Terwijl ze door liep kreeg ze trek en ging even langs de baker voor een broodje als maaltijd om dan meteen doro te stappen naar het kasteel voor haar king.
Jasmyn kwam rustig bij de bakker binnen en bestelde een broodje met een glimlach en pakte het toen van hem aan en gooide wat geld op de toon bank de rest mag hij houden dacht Jasmyn en zwaaide hem uit.
Terwijl ze gulzig haar broodje op at botste ene kind tegen haar knieen aan en keek toen helemaal naar onder en zag een super klein kind toen.
Jasmyn kon haar ogen niet geloven een dwerg leek het wel.
Ze glimlachde even en luisterde naar de elf die voor haar zat. "S...so...sorry mevrouw.."
Jasmyn hielp haar overeind en gaf een lieve glimlach en keek toen naar haar teddy met vreemde ogen en schrok een klein beetje toen de ogen opeens rood gaf.
Ze haalde in haar gedachten wat het moest zijn en dacht meteen aan 'magie'.
Ze keek het meisje even aan en gaf toen ene aai ovverhaar bolletje en zei toen iets met haar lieve zachte stem.
"Ik ben Jasmyn Muzen en jij?"
Sprak Jasmyn rustig uit en wachte op het kleine meisje voor een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Wow.. What A Big City Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wow.. What A Big City   Wow.. What A Big City Emptywo aug 17, 2011 1:51 pm

De grote ridder vrouw hielp haar overeind en gaf een lieve glimlach en keek toen naa het meisje teddy en leek te schrikken van haar Teddy's ogen, in haar handen voelde het kleine meisje haar teddy een boos beweginkje maken en gaf hem even een kusje op zijn oor waarna hij zich stil hielt. De mevrouw keek haar aan en gaf een aai over haar hoofdje en zei toen iets met een lieve zachte stem. "Ik ben Jasmyn Muzen en jij?" Het meisje keek de vrouw even aan en glimlachte een klein beetje. "Mijn mama heeft mij de naam Aaliyah Hybris gegeven, en dit is mijn Teddy Amynedd, hij is mijn beste vriendje." Even keek Aaliyah bewonderend naar haar Amynedd en daarna keek ze weer naar de ridder vrouw die Jasmyn bleek te heten. "Amynedd is verlegen." Sprak ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Wow.. What A Big City Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wow.. What A Big City   Wow.. What A Big City Emptydo aug 18, 2011 12:29 pm

Jasmyn keek naar de kleine meisje terwijl ze de teddy een kus gaf en Jasmyn trekte toen ene raar gezicht en daht die is wel echt gehecht aan haar teddy. Het meisje gaf toen ene glimlach op Jasmyn verhalen en Jasmyn bukte voor haar om het makkelijker voor haar te maken dat ze het beter kon zeggen. "Mijn mama heeft mij de naam Aaliyah Hybris gegeven, en dit is mijn Teddy Amynedd, hij is mijn beste vriendje." Jasmijn lachde om haar antwoord en mooi en zette een mooie lieve stem op "Heey"Amynedd." Maar toen hoorde Jasmyn opeens het meisje zeggen dat haar teddy verlegen was en keke toen lachend naar de teddy en kneep in zijn bollewangtjes. "Die lijk me niet zo verlegen hoor." Zei Jasmyn met een spottende lachje terwijl de teddy opeens haar arm pakte met roden ogen en Jasmyn schrok op met grote ogen en dacht "Wat krijgen we nou!" Jasmyn wou zorgn dat de teddy haar los lied maar kreeg zigzelf niet los en keke toen met ene verbaasde blik en vergesperte ogen naar het dwergen meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Wow.. What A Big City Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wow.. What A Big City   Wow.. What A Big City Emptydo aug 18, 2011 12:38 pm

"Heey"Amynedd." Zei de riddervrouw en keek toen lachend naar de Amynedd en kneep in zijn bollewangtjes. "Die lijk me niet zo verlegen hoor." Zei Jasmyn met een spottende lachje. Aaliyah's ogen werden groot terwijl de teddy opeens haar arm pakte met roden ogen en Jasmyn schrok op met grote ogen en dacht "Wat krijgen we nou!" Jasmyn wou zorgn dat de teddy haar los lied maar kreeg zigzelf niet los en keke toen met ene verbaasde blik en vergesperte ogen naar het dwergen meisje. "Touch me one more time and I'll make sure that your inside will be your outside foul woman!" Sprak Amynedd demonisch. "Amynedd!" Sprak het kleine meisje bestraffend en de teddy draaide zich naar haar om. "But the only one who may ever touch me is you Aaliay, your mother even asked me to protect you, So I am protecting you from this foul woman!" De Teddy draaide zich weer om naar de riddervrouw die Aaliyah angstig aan keek. Aaliyah knuffelde de teddy even. "Ze vormt geen bedreiging voor me Amynedd, en als ze dat wel doet mag je doen met haar wat je wil." Aaliyah gaf hem een kusje op zijn oor en hij liet gewillig de arm los. "Het spijt me mevrouw, Amynedd, wil me nogal graag beschermen, ik hoop niet dat hij u bang heeft gemaakt." Met verdrietige oogjes keek ze naar de Riddervrouw wachtend op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Wow.. What A Big City Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wow.. What A Big City   Wow.. What A Big City Emptyvr aug 19, 2011 7:31 am

"Touch me one more time and I'll make sure that your inside will be your outside foul woman!" Sprak de beer Jasmyn aan Jasmyn chrok opeens niet meer en dacht het is maar een betoverde teddy die kan me niet veel aan doen.
Jasmyn lette even op en het dwergen meisje bestrafte toen meteen haar teddy en Jasmyn keek raar naar de teddy en stak toen kinds hhaar tong uit onder dat het dwergen meisje het zag."But the only one who may ever touch me is you Aaliay, your mother even asked me to protect you, So I am protecting you from this foul woman!" Jasmyn grijnsde toen de teddy aan en wou een klein lachje laten horen dat niet zo werkte en bleef toen stil staan. "Het spijt me mevrouw, Amynedd, wil me nogal graag beschermen, ik hoop niet dat hij u bang heeft gemaakt." Met verdriietige ogen keke het dwergen kind Jasyn aan en die gaf een glimlach naar haar terwijl ze een aai over haar hoofd gaf.
Jasmyn pakte toen haar hand vast en ging op een rustige toon praten.
"k word niet bang hoor wil ej misschien even naar het kasteel of moet ik j de stad laten zien?" Zei ze op een lieve toen en pakte haar hand vast en grijnsde toen naar de teddy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Wow.. What A Big City Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wow.. What A Big City   Wow.. What A Big City Emptyma sep 05, 2011 1:24 am

"k word niet bang hoor wil ej misschien even naar het kasteel of moet ik j de stad laten zien?" Vroeg de vrouw en Aaliyah lachte breed. "Weet U het zeker? Ik zei toch dat er niets aan de hand is Amynedd, je overdrijft het altijd zo veel." De laatste woorden waren naar haar beer die een afgunstig geluidje maakte, maar daarna knikte Aaliyah. "Ik zou heel graag de stad zien, hij is ZOO groot." De verwondering was duidelijk hoorbaar in haar stem en ze lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Wow.. What A Big City Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wow.. What A Big City   Wow.. What A Big City Emptydo okt 20, 2011 12:41 pm

Aaliyah lachte breed. "Weet U het zeker? Ik zei toch dat er niets aan de hand is Amynedd, je overdrijft het altijd zo veel." De laatste woorden waren naar haar beer die een afgunstig geluidje maakte, maar daarna knikte Aaliyah. "Ik zou heel graag de stad zien, hij is ZOO groot." De verwondering was duidelijk hoorbaar in haar stem en ze lachte. Jasmyn lachde om het kleine meisje en pakte haar hand vast en liep rustig vooruit "Ik laat ej one practige smerige stad zien." Jasmyn liep uit het gangetje en liep richtig ed winkels en het kasteel die hoog boven alles ut steekte. "Zo Aaliyah wat doe je hier helemala bij de ridders?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wow.. What A Big City Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wow.. What A Big City   Wow.. What A Big City Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wow.. What A Big City
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: De Stad-
Ga naar: