Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Ceremonie] 18-8-2011

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

[Ceremonie] 18-8-2011 Empty
BerichtOnderwerp: [Ceremonie] 18-8-2011   [Ceremonie] 18-8-2011 Emptydo aug 18, 2011 1:36 am

Met zwijgende en korte pasjes liep de jonge FeeënQueen door haar huis. Ze moest vandaag een Ceremonie gaan houden voor Loriana, haar jong zusje. Zij zou een speciale leerling worden. Ze zou de leerling worden van Enya, de healer van het volk. Wat ze ook konden zeggen, ze was trots op haar jongere zusje. Even zuchtte ze, maar ze mocht dat natuurlijk niet tonen. Ze mocht haar zusje niet voortrekken vergeleken met anderen. Dan zou ze geen goede Queen zijn voor haar volk. Ze moest iedereen hetzelfde behandelen. In privé maakte het niet veel uit, daar mocht ze haar zusje behandelen zoals ze zelf wilde. Ze ademde even diep in en liep toen maar richting de deur. Ze had de wachters al opdracht gegeven het sein gegeven om iedereen te roepen. Zodra de deuren voor haar werden geopend kneep ze haar ogen even omdat ze een beetje verblind werd door het felle daglicht. Ze zuchtte even en liep toen het licht in en keek rond naar haar volk. Ze liep even door tot ze op de goede plek stond en keek toen rond. "Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb jullie vandaag bijeen geroepen voor een speciale ceremonie!" Begon ze te sreken, met haar melodieuze stem. ''Vandaag is de dag dat onze healer haar eigen leerling krijgt.'' Ze zweeg even en haar ogen zochten die van haar zusje en ze glimlachte even. ''Loriana, kom naar voren.'' Vervolgde ze helder. Ze wachtte geduldig ot ze naar voren was gelopen. ''Loriana, vandaag is de dag dat jij leerling word. Maar jouw pad zal anders zijn dat dat van alle andere leerlingen.'' Ze keek even naar haar volk en sloot even haar ogen. ''Loriana, vanaf vandaag ben jij de leerling van Enya, zij zal je alles leren wat zij nodig acht voor je toekomstige functie.'' Ze verbaasde zichzelf even over haar wijze woorden maar ze verborg het razendsnel. Ze draaide haar hoofd naar Enya en klapperde even met haar vleugels. ''Enya, ik ga ervanuit dat je de jonge Loriana alles leert wat je weet, zodat ook zij, nt als jij een goede healer zou kunnen zijn voor haar volk.'' Ze knikte even naar Enya en deed toen een stap vooruit en legde haar hand op Loriana's schouder. ''Veel succes,'' sprak ze zachter zodat alleen zij het kon horen. Daarna stapte ze weer achteruit en hief haar handen even in de lucht. ''Doe allebei jullie best.'' Sprak ze helder, en liet haar handen weer zakken. ''En bij deze verklaar ik deze ceremonie tot geëindigd.'' Met die woorde draaide ze zich om en liep langzaam weer terug naar binnen. Dit was nog best wel goed gedaan, en ze wist zeker dat haar zusje een goede healer zou worden voor haar volk.

-ik hoop dat ik het goed heb gedaan xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Enya
Healer
Enya


Aantal berichten : 35

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: healer
Partner: Love is difficult

[Ceremonie] 18-8-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ceremonie] 18-8-2011   [Ceremonie] 18-8-2011 Emptydo aug 18, 2011 3:47 am

Enya stond verwachtingsvol voor het paleis en friemelde znuwachtig aan haar rok. De nieuwe leerling kon van iedereen worden maar dus ook van haar, en als dat zo was zou ze zich geëerd voelen. Sheila kwam naar buiten en iedereen werd stil. "Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb jullie vandaag bijeen geroepen voor een speciale ceremonie!" Begon ze te sreken, met haar melodieuze stem. ''Vandaag is de dag dat onze healer haar eigen leerling krijgt.'' Ze zweeg even en haar ogen zochten die van haar zusje en ze glimlachte even. ''Loriana, kom naar voren.'' Vervolgde ze helder. Ze wachtte geduldig ot ze naar voren was gelopen. ''Loriana, vandaag is de dag dat jij leerling word. Maar jouw pad zal anders zijn dat dat van alle andere leerlingen.'' Ze keek even naar haar volk en sloot even haar ogen. Enya werd nu nog zenuwachtiger en keek in de richting van de groep beschermers, die er nogal stoer bijstonden, totaal op hun gemak. ''Loriana, vanaf vandaag ben jij de leerling van Enya, zij zal je alles leren wat zij nodig acht voor je toekomstige functie.'' Enya kon nog net een vreugdekreet onderdrukken, ze was zo blij dat ze haar kennis kon delen met iemand die, dat wist ze haast zeker, altijd aandachtig naar haar zou luisteren en haar werk met eer behandelen. ''Enya, ik ga ervanuit dat je de jonge Loriana alles leert wat je weet, zodat ook zij, nt als jij een goede healer zou kunnen zijn voor haar volk.'' Ze knikte even naar Enya en deed toen een stap vooruit en legde haar hand op Loriana's schouder. Enya klapperde opgewonden met haar vleugels en knikte ook even. ''Doe allebei jullie best.'' Sprak ze helder, en liet haar handen weer zakken. ''En bij deze verklaar ik deze ceremonie tot geëindigd.'' Met die woorde draaide Sheila zich om en liep langzaam weer terug naar binnen. Enya keek opgewonden naar de beschermers die er met een tikje jaloerse uitdrukking bijstonden, hoe kon het ook anders? Het zusje van de koningin was nu haar leerling!
Terug naar boven Ga naar beneden
Loriana
Healer apprentice
Loriana


Aantal berichten : 37

Karakter
Leeftijd: Gosh, I'm already 15
Rang: leerling (Healer)
Partner: I have somone, but I dont think he likes me..

[Ceremonie] 18-8-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ceremonie] 18-8-2011   [Ceremonie] 18-8-2011 Emptydo aug 18, 2011 7:14 am

Loriana stond als een van de eersten op het plein voorhet huis van haar zus, de queen. Ze keek met een onschuldige blik rond en probeerde de healer te ontmaskeren, maar ze kon haar maar niet vinden. Ze had de healer nog nooit ontmoet, maar ze had wel gehoord dat de healer er altijd wel anders uitzag. Sheila was geariveerd en iedereen werd stil. "Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb jullie vandaag bijeen geroepen voor een speciale ceremonie!" Begon ze te sreken, met haar melodieuze stem. ''Vandaag is de dag dat onze healer haar eigen leerling krijgt.'' Ze zweeg even en haar ogen zochten de ogen van Loriana op. Ze glimlachte even en Loriana glimlachtte terug. ''Loriana, kom naar voren.'' Vervolgde ze helder. Ze liep een beetje nerveus en onzeker naar voren. ''Loriana, vandaag is de dag dat jij leerling word. Maar jouw pad zal anders zijn dat dat van alle andere leerlingen.'' naar de andere feeen en ze sloot kort haar ogen.Loriana wist hoe ze zich voelde. ''Loriana, vanaf vandaag ben jij de leerling van Enya, zij zal je alles leren wat zij nodig acht voor je toekomstige functie.'' Loriana sprong bijn een gat in de lucht van blijdschap. Ze keek rond en zag een jonge vrouw erg blij kijken. ''Enya, ik ga ervanuit dat je de jonge Loriana alles leert wat je weet, zodat ook zij, net als jij een goede healer zou kunnen zijn voor haar volk.'' Ze knikte even naar Enya en deed toen een stap vooruit en legde haar hand op Loriana's schouder. Loriana voelde de warme aanraking van haar zus, en ze sloot haar ogen glimlachend'' Veel succes'' Fluisterde Sheila haar nog toe. ''Doe allebei jullie best.'' Sprak Sheila helder, en liet haar handen weer zakken. ''En bij deze verklaar ik deze ceremonie tot geëindigd.'' Met die woorde draaide Sheila zich om en liep langzaam weer terug naar binnen. Loriana keek rond. De groep beschermers keek niet zo blij, maar ze ontmoette de ogen van de jonge vrouw weer, die een en al blijdschap uitstraalde. Loriana liep naar de vrouw toe.''U bent Enya toch? Ik hoop veel van u te leren.'' Sprak Loriana beleefd. Toen draaide ze zich om en liep met rustige passen terug naar haar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Ceremonie] 18-8-2011 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ceremonie] 18-8-2011   [Ceremonie] 18-8-2011 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Ceremonie] 18-8-2011
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie [13-11-2011]
» Ceremonie [23-9-2011]
» Ceremonie [02-08-2011]
» Ceremonie 06-08-2011
» [Ceremonie] 25-10-2011

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: Feeën dorp-
Ga naar: