Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceremonie [19-8-2011]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hunter
Awesome Miss G
Hunter


Aantal berichten : 604

Karakter
Leeftijd: 82
Rang: Elf King
Partner: What has happend to me? Felix, I do love you, I swear, but Dawn There is a connection that I can not explain

Ceremonie [19-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie [19-8-2011]   Ceremonie [19-8-2011] Emptyvr aug 19, 2011 6:34 am

Met geruisloze passen liep de King van de elven door de gangen. Vandaag moest hij de ceremonie houden en eigenlijk was hij best wel nerveus. Dit was zijn eerste ceremonie, en gewoonlijk was het Mimi haar taak om de ceremonies uit te voeren. Vandaag was het de dag dat hun volk officieel een healer leerling krijgen. Natuurlijk hadden ze nog een leerling, en daar zou hij zelf mentor van worden. Zwijgend liep hij richting het balkon waar de spreker, dus hij, zou moeten staan. Hij knikte naar de wachters om ze de deur te laten openen. Langzaam stapte hij het balkon op en liep naar de reling. Vanaf daar keek hij neer op zijn volk en ademde even diep in. "Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een wel zeer speciale ceremonie!" Begon hij luid en glimlachte even. ''Vandaag zal ons volk, boven een healer, ook een healer leerling krijgen.'' Zijn blik gleed langs alle gezichten beneden. ''Ileana, voor jou is er een heel speciaal pad opgelegd. Vanaf de dag van vandaag ben jij de leerling van Daphne, onze healer!'' Hij keek de jonge leerlinge aan en glimlachte vriendelijk. ''Ileana, doe je best en word een wijze healer.'' Sprak hij bemoedigend en keek toen weer rond op zoek naar het gezicht van Daphne. Hij dacht terug aan de dag dat hij haar echt ontmoette, het was behoorlijk schaamtelijke gebeurtenis geweest. Vooral door het feit dat hij diegene was die uit de boom was gevallen. ''Daphne,'' begon hij zodra hij haar gezicht had gevonden. ''Leer de jonge Ileana alles wat je weet zodat zij op haar beurt een trouwe en goede healer zal worden voor haar volk.'' Zijn stem klonk vriendelijk en vol vertrouwen. ''Ik wens jullie beide veel succes,'' vervolgde hij en keek toen weer naar de rest van het volk. ''Ook hebben we de jonge Aelwen nog,'' Hij glimlachte weer en zocht het gezicht van het meisje. ''Aelwen, treed naar voren.'' Sprak hij luid en rustig. Hij keek de jonge leerling rustig aan. ''Aelwen, ik zal jouw leraar worden, ik zal je alles leren wat ik zelf weet. Om zo van jou een goede beschermer te maken.'' Hij glimlachte even naar haar, en knikte. ''Onze training begint al vroeg, ik zal op je wachten bij de Zilveren rivier.'' Hij knikte even naar haar en nu was de ceremonie eindelijk over. ''En met deze is de ceremonie beëindigd.'' Eindigde hij de ceremonie en draaide zich om. Met langzame passen verliet hij het balkon en glimlachte tevreden. Dit ging nog best wel goed, het was voor hem een geslaagde ceremonie geweest. Stilletjes liep hij weer door de gangen, waar hij heen ging wist hij zelf nog niet, maar veel maakte het niet uit...

-jeej Huntie's Ceremonie xD-
Leerlingen - Leraren
Ileana - Daphne
Aelwen - Hunter
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

Ceremonie [19-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [19-8-2011]   Ceremonie [19-8-2011] Emptyzo aug 21, 2011 4:41 am

Felix liep stil achter hunter aan. Ook hij had zijn gevoelens voor haar bekend, en ze liep nu samen met hem door de gangen van het kasteel. Dit was de eerste keer dat Felix hier liep voor een ceremonie. Ze voelde zich op haar gemak, terwijl ze voelde dat Hunter juist erg nerveus was.''Het lukt je wel.'' Zei ze zachtjes. Hij ging op het balkon staan en Felix ging in de schaduwen staan, alleen haar roodgloeiende ogen waren zichtbaar."Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een wel zeer speciale ceremonie!" Begon Hunter luid en hij glimlachte even. ''Vandaag zal ons volk, boven een healer, ook een healer leerling krijgen.'' Zijn ogen keken neer over de menigte. Felix luisterde aandachtig ''Ileana, voor jou is er een heel speciaal pad opgelegd. Vanaf de dag van vandaag ben jij de leerling van Daphne, onze healer!'' Hunter keek naar Ileana aan en glimlachte vriendelijk. ''Ileana, doe je best en word een wijze healer.'' Sprak hij bemoedigend en keek toen weer rond op zoek naar het gezicht van Daphne. ''Daphne,'' begon hij zodra hij haar gezicht had gevonden. ''Leer de jonge Ileana alles wat je weet zodat zij op haar beurt een trouwe en goede healer zal worden voor haar volk.'' Zijn stem klonk vriendelijk en vol vertrouwen. ''Ik wens jullie beide veel succes,'' vervolgde hij en keek toen weer naar de rest van het volk. ''Ook hebben we de jonge Aelwen nog,'' Hij glimlachte voor de zoveelste keer en Felix draaide met haar ogen. ''Aelwen, treed naar voren.'' Sprak hij luid en rustig. Hij keek de jonge leerling rustig aan. ''Aelwen, ik zal jouw leraar worden, ik zal je alles leren wat ik zelf weet. Om zo van jou een goede beschermer te maken.'' Hij glimlachte even naar haar, en knikte. Felix knikte alleen bemoedigend. Dit zou de eerste ceremonie zijn dat ze de nieuwe leerlingen niet omver zou lopen. Het zou de andere beschermers ook wel opvallen. ''Onze training begint al vroeg, ik zal op je wachten bij de Zilveren rivier.'' Hij knikte even naar haar. ''En met deze is de ceremonie beëindigd.'' Eindigde hij de ceremonie en draaide zich om. Met langzame passen verliet hij het balkon en glimlachte tevreden. Dit ging nog best wel goed, het was voor hem een geslaagde ceremonie geweest. Felix kwam uit de schaudwen en liet zich even zien, ze glimlachtte even en volgde toen Hunter die weer Stilletjes liep door de gangen, Felix volgde hem maar sloeg af, naar de uitgang, en liep om de menigte heen het groenbos in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aelwen

Aelwen


Aantal berichten : 39

Karakter
Leeftijd: 10
Rang: Apprenitce
Partner: If you say i love you, i know it.

Ceremonie [19-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [19-8-2011]   Ceremonie [19-8-2011] Emptyzo aug 21, 2011 9:02 am

Aelwen zat afzijdig van de anderen, rustig een konijn te aaien die ze had gevonden, ze was toen bezig met fruit plukken. Ze vond het zielig om dieren te doden. Maar ze wist dat ze het zou moeten leren, en er mee zou moeten leven, het was de natuur. Elven waren jagers, en de andere dieren waren gewoon prooi dieren. Ze keek naar het konijn. 'Wanner jij weer beter bent laat ik je vrij,' Mompelde ze. Ze pakte haar zelf gemaakte hokje en deed het konijn daar in, ze zette het terug op de verstop plaats waar ze de konijn altijd verstopte. "Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een wel zeer speciale ceremonie!" Galmde in haar oren. Aelwen keek op en een brede, maar toch zenuwachtige grijns kwam er op haar lippen. Aelwen stapte op en ging bij de rest staan. ''Vandaag zal ons volk, boven een healer, ook een healer leerling krijgen.'' Zei Hunter. ''Ileana, voor jou is er een heel speciaal pad opgelegd. Vanaf de dag van vandaag ben jij de leerling van Daphne, onze healer!'' Hoorde ze. Ze keek naar Ileana. ''Ileana, doe je best en word een wijze healer.'' Vervolgde Hunter. Aelwen keek bewonderend naar de healer leerling. ''Daphne,'' begon de king of the elven. ''Leer de jonge Ileana alles wat je weet zodat zij op haar beurt een trouwe en goede healer zal worden voor haar volk.'' Zei hunter. ''Ik wens jullie beide veel succes,'' Was eht laatste over dat onderwerp. ''Ook hebben we de jonge Aelwen nog,'' Aelwen werd zenuwachtig toen ze haar naam hoorde. Maar ze bleef rustig, tenminste, zo rustig mogelijk. ''Aelwen, treed naar voren.'' Zei Hunter. Aelwen deed wat hij zei. ''Aelwen, ik zal jouw leraar worden, ik zal je alles leren wat ik zelf weet. Om zo van jou een goede beschermer te maken.'' Aelwen voelde zich vereerd. Ze knikte en er zat een blije glans in haar heldere ogen. ''Onze training begint al vroeg, ik zal op je wachten bij de Zilveren rivier.'' Zei Hunter toen. Aelwen knikte. En de Ceremonie was beëindigd. Ze wist even niet wat ze moest doen. Ze verheugde zich op de trainingen, en ze wist nu echt niet hoe ze haar tijd moest verspillen om zo snel mogelijk bij de vroege snelle leuke training te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

Ceremonie [19-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [19-8-2011]   Ceremonie [19-8-2011] Emptydi aug 23, 2011 12:11 am

Daphne keke nog even snel naar haar drankjes die ze bij elkaar mengde en toen iets gebeurde alleen wist ze niet wat ze keek ernaar en vond het ton niks aan en zuchte. Ze wist dat er vandaag iets zou gebeuren alleen wist ze nog niet wat ze wachte even en dacht goed na over haar formule die ze had gebruikt bij het drankje en zag dat er iets niet klopte.
Maar opeens hoorde ze de balkon open gaan en Daphne rende snel naar buiten voor wat de King ging zeggen ze kon het al raden ene Ceremonie!
"Beschermers, leerlingen en kinderen, ik heb u vandaag bijeen geroepen voor een wel zeer speciale ceremonie!" Roepte de king luid die Daphne al eerder had ontmoet in het bos terwijl ze muziek toen aan het spelen was.. Daphne haalde gedachte it haar hoofd en luisterde verder. ''Vandaag zal ons volk, boven een healer, ook een healer leerling krijgen.'' Daphne schrok op en dacht in haar zelfs een elf die ik nu krijg als leerling en moes toen glimlahen van geluk alleen wist ze nog niet wie het was. ''Ileana, voor jou is er een heel speciaal pad opgelegd. Vanaf de dag van vandaag ben jij de leerling van Daphne, onze healer!'' Daphne zoekte dor de groep elfen en zag een meisje die ze niet herkende en dacht dat moes haar wel zijn en glimlachte toen naar haar. ''Ileana, doe je best en word een wijze healer.''
Daphne moes glimlachen van trots en zag toen dat Hunter haar gezicht zocht en Daphne moes weer lachen van de dag van de ontmoeting toen ze hem ontmoete en uit de boom viel.
Daphne kreeg ene kleinlachje op haar gezicht en begon ton verder te luisteren.
''Daphne,'' ''Leer de jonge Ileana alles wat je weet zodat zij op haar beurt een trouwe en goede healer zal worden voor haar volk.'' Daphne knikte naar de king met een vast beraden blik dat ze het goed zou doen.''Ik wens jullie beide veel succes,'' Zei hij terwijl hij over het hele volk keek maar Daphne wist dat het nog niet afgelopen was en blef toen staan en kijken. ''Ook hebben we de jonge Aelwen nog,'' Daphne keek rond of ze haar zag en herkende haar meteen en glimlachte toen gerust.
''Aelwen, treed naar voren.'' En Daphne keek rustig met ingehouden adem. ''Aelwen, ik zal jouw leraar worden, ik zal je alles leren wat ik zelf weet. Om zo van jou een goede beschermer te maken.'' hunter knikte naar haar en en glimlachte Daphne keek blij naar het meisje.
''Onze training begint al vroeg, ik zal op je wachten bij de Zilveren rivier.'' en Daphne wou zo snel mogelijk naar haar nieuwe leerling maar het was nog niet afgelopen.
''En met deze is de ceremonie beëindigd.'' En Daphne zuchte en liep meteen op haar nieuwe leerling af.
Daphne keek naar haar en gaf een lieve glimlach. "Gefeliciteerd." Zei ze zacht tegen haar en gaf toen een mooie glimlach naar haar en begon weer iets op een mooie prachtige stem iets te zeggen.
"Onze lessen beginnen vroeg ik zie je graag bij het kasteel dan." Daphne glimlachte naar haar en liep toen rustig naar haar kamer waar ze bezig was met de formule voor haar nieuwe drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceremonie [19-8-2011] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie [19-8-2011]   Ceremonie [19-8-2011] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie [19-8-2011]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie [23-9-2011]
» Ceremonie [02-08-2011]
» Ceremonie 06-08-2011
» Ceremonie {12-10-11}
» Ceremonie [11-8-2011]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: