Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Training Pvt. Kajira

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jonathan

Aantal berichten : 38

Karakter
Leeftijd: 75 (20 als mens)
Rang: Beschermer
Partner: Solus Aeterna...(Alone Forever)

BerichtOnderwerp: Training Pvt. Kajira   zo aug 21, 2011 7:46 am

Jonathan had Kajira dicht bij de brandstapel neergezet na haar bij de ceremonie te hebben weggekaapt. Hij had een paar wilde dieren gevangen en vrijgelaten. Kajira moest ze gaan vangen en leegdrinken. "Ga erachteraan en kom pas terug als ze allemaal droog staan." ,zei hij vaderlijk. Haar laatste proef ging hij haar nog niet vertellen. Hij wachtte gewoon op het gehoorzame antwoord van de puber die lang niet meer zo puberaal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kajira
Deadhell

Aantal berichten : 16

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Leerling
Partner: kandidaten?

BerichtOnderwerp: Re: Training Pvt. Kajira   zo aug 21, 2011 12:20 pm

"Ga er achter aan en kom pas terug als ze allemaal droog staan.", zei John. Hij had ineens haar hand gepakt en haar meegesleept naar de brandstapel. Hij had wat wilde dieren gevangen en had ze daarna weer los gelaten. Nu moest Kajira ze weer zien te vinden en ze doden.
Kajira ging op pad en stuitte al snel op haar eerste prooi. Het hert wat John had vrijgelaten stond 100 meter verderop. Een klein geluidje en het dier zou weg zijn, bedacht Kajira zich. Ze begon snel maar onhoorbaar te sluipen. Dit had ze nog nooit gevoeld. De opwinding, dat het hert haar niet zag of hoorde voelde als een triomf. Ze was hier best goed in. Ze stond nog maar 10 meter van het hert af. Ze aarzelde. Tenminste, haar mensenkant aarzelde. Ze had altijd zo van dieren gehouden.
Ze kon het hertenbloed al bijna ruiken. Opeens leek Kajira's keel zo droog, zo droog... Zou ze het dier zijn nek gewoon breken? Dan zou het gelijk dood zijn. Maar een stem in Kajira's hoofd zei nee. Het zou moeten lijden. Het moest lijden. Ze stond er nu nog 5 meter vandaan. Kajira stortte zich zonder na te denken op het hert. Het hert was sterk, het was een jongvolwassen hert, maar Kajira voelde zich onoverwinnelijk. Met wat voor haar voelde als nauwelijkse moeite, drukte ze het dier naar beneden en zette ze haar tanden in zijn nek. Ze voelde het heerlijke bloed haar mond binnen worden gezogen, en zoog gulzig meer en meer naar binnen. Het hert bewoog inmiddels al niet meer. Kajira bleef met haar ogen gefocust op de nek. Ze wou niet zien hoe het dier aan het lijden was, en zijn ogen wegrolde. Ze zoog het hert leeg tot de laatste druppel.
Kajira stond op en sleepte het hert naar de brandstapel en John toe. "Gevonden.", zei ze met lichte trots en ze ging vol goede moed door haar eerste vangst verder. Al snel zag ze de roofvogel die John had losgelaten. "Waarom een vogel? En waarom uit alle vogels een roofvogel?", vroeg Kajira zichzelf.
Ze deed precies hetzelfde als wat ze bij het hert had gedaan. Ze sloop zoals ze voordat ze vampier was niet had gekund, en toen was ze al heel goed in sluipen geweest, als ze midden in de nacht naar de keuken van het weeshuis sloop om wat eten te halen voor de kleintjes. Die zouden het nu zonder haar moeten redden.
De roofvogel was in een boom gaan zitten, en snel en geluidloos klom Kajira omhoog. Gelukkig zat de vogel niet zo hoog en ze zat op het begin van de tak waar de vogel op zat, toen de roofvogel haar door kreeg en wegvloog. Shit, ging het door Kajira heen. In plaats van voorzichtig naar beneden te klimmen sprong ze uit vampier instinct de boom uit. Ze landde zacht en geluidloos.
Ze ging verder op zoek naar de roofvogel en vond hem alweer snel. Hij had blijkbaar geen zin om hoog te zitten, want hij zat op 10 meter hoogte op een tak. Kajira klom alweer geluidloos omhoog en was 1 meter verwijderd van de vogel toen hij weer wegvloog. Ze sprong en gooide zich op de vogel. Samen met de roofvogel viel ze naar beneden. Ze viel bovenop de vogel.
"Auw..", mompelde ze. Ze was benieuwd of John het had gezien. Het moest er waarschijnlijk behoorlijk stom uit hebben gezien. De vogel probeerde haar te pikken en zodra ze van hem af ging te ontsnappen. Ze greep naar zijn nek. Ze werd gepikt.
"Auw! Alsof ik al niet genoeg pijn heb, klein kreng.", zei ze chagrijnig en draaide zijn nek om. Ze dronk al zijn bloed en droeg het lichaam naar John.
Ze ving de 3 andere dieren die John had losgelaten en dronk ze allemaal een voor een leeg. De vijfde had ze vlakbij John gevangen en ze genoot zichtbaar terwijl ze het dier zijn levensenergie langzaam wegzoog. Ze voelde zich vergenoegd en gevuld. "Klaar.", glimlachte ze, en ze keek de vampier die de komende 6 jaar haar leraar zou zijn aan.
Profiel bekijken
Jonathan

Aantal berichten : 38

Karakter
Leeftijd: 75 (20 als mens)
Rang: Beschermer
Partner: Solus Aeterna...(Alone Forever)

BerichtOnderwerp: Re: Training Pvt. Kajira   ma aug 22, 2011 5:27 am

"Klaar." ,hoorde Jonathan Kajira zeggen. Ze glimlachte erbij. Op zo'n moment zou hij wensen dat hij kinderen had. Ze had echt alle prooien gevangen ,gedood en geheel droog gezet. Hij kon wel huilen van trots ,maar hij trok zijn gezicht weer in een prooi en zei : "Goed gedaan ,Kajira. Ik had je eigenlijk moeten vertellen dat je anders niet zou eten vandaag ,maar ik zie dat je al motivatie genoeg had." Hij pakte haar bij de arm en sleurde haar naar een andere plek. "Je krijgt 5 minuten om je voor te bereiden en dan ga je ervoor zorgen dat ik je mijn nek aanbied zonder dat je me ook maar hoeft aan te raken." ,zei hij glimlachend. Daarna liep hij met een grijns op zijn gezicht de andere kant op.

Profiel bekijken
Mickey

Aantal berichten : 47

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: beschermer
Partner: Shake, shake, shake that tail! oh, i almost forgot! You have no tail!

BerichtOnderwerp: Re: Training Pvt. Kajira   ma aug 22, 2011 6:07 am

Kajira, je bent nu versteend. Jij schreef dat jij al het bloed drinkt. In de regels staat duidelijk: "Als een vampier al het bloed van een slachtofffer drinkt is hij versteend. En een dier is ook een slachtoffer. Het spijt me dat ik het nu moet zeggen, Maar je account is zojuist dood. Let de volgende keer beter op. Het heeft nu geen zin meer om het te lopen veranderen en te ontkennen. let beter op de volgende keer Wink

Problemen PM me!

-Slotje-
Reden van het slotje: Jonathan heeft nu geen leerling meer om te trainen dus dit topic is nergens goed meer voor.

Mvg Mickey
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Training Pvt. Kajira   

Training Pvt. Kajira
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Brandstapel-
Ga naar: