Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

No ordinary magic,

Go down 
AuteurBericht
Setherian
King

Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

BerichtOnderwerp: No ordinary magic,   zo aug 21, 2011 3:03 pm

Seth zat op de grond met zijn hoofd gebogen en kraste dingen in het zand voor hem met gesloten ogen. Zacht klonk de stem naast hem, "Heer weet u dit zeker? Uw mentrix Valencia had het ook geprobeerd alleen ze faalde, haar krachten zwakten af en.. toen grepen de vampiers haar." zei Selene. Seth zuchtte "dankje voor je waarschuwingen Selene alleen ik ben Setherian Fel'dan ik kan het. Vooral nu door Angelos." zei hij. Selene knikte en verdween in het niets. "De kracht vormt niet, ik vorm met de kracht. Ik buig het, beheers het en bestuur het. Mijn kracht is hier, eeuwig tot mijn dood." zei Seth zacht. De stenen die in het zand geplaatst waren hadden Erytin erin gekrast en Seth mompelde de woorden hele tijd. De stenen gloeiden op en Seth hief zijn armen, als tentakels verhieven zes zwarte stroompjes zich naar de stenen. Zijn linkerarm rood, zijn rechter arm zwart. Beide spande zich en de stenen absorbeerden zijn energie. Seth zag een cirkel rond de stenen verschijnen, enkele meters naar hem toe weer een cirkel, toen nog een en een zwart teken waar hij zat. Een schedel met horens, twee zwarte vleugels aan weerszijden alleen dit keer met een oog op het voorhoofd. Seth ging door en de stromingen die duwde Seth omhoog waardoor hij onzelfstandig op zijn benen belandde. Zij armen waren in elkaar gevouwen maar hij ging door met prevelen. Seth verhiefs zich tot de hemel en een donkere wolk weerhield het licht van de bergtop waar hij stond. De zwarte stromingen lichtte demonisch op en wierpen een schimmig licht dat leven leek uit te bannen. Seth verliet de cirkel waarna de stromingen onafhankelijk bewogen. Seth begon het te sturen maar hij was dwaas en afgeleid. De schaduwen begonnen met het opbouwen van een lichaam, een menselijk. Een vrouw hing stil in de lucht haar armen om haar benen gevouwen en haar ogen dicht. Langzaam opende de ogen zich terwijl de stromingen de details uitwerkten, de kleinste litttekens, moedervlekjes en details in de kleding. De vrouw deed haar ogen open en strekte een hand naar Seth uit, de stem klonk eerst laag en zwaar maar toen hoger, zachter en lief. "Geef me leven heer," bad stem tot Seth. Seth reikte de vrouwelijke gedaante een hand toe maar trok zijn arm weg. Zijn vrouwelijke summons waren een teken... van zijn verdriet voor zijn mentrix. Hij durfde er niet nog een te maken, alleen deze keer had hij zich overtroffen zijn herinneringen waren teruggekomen en hij gebruikte ze. "Sorry, je bent nog niet af. Ik maak een sterk wezen van je," zei Seth. De vrouw knikte en bleef zweven. Ze spreidde haar ledematen en de stralen gingen verder. De stralen vormden zich naar haar zij en begonnen. Na een moment van stilte waarbij de vrouw Seth aan keek met 1 groen oog en 1 blauw oog. Was Seth klaar met het lichaam. Ze was slank, lang, soepel gebouwd. Alleen vier armen staken uit, haar tanden waren niet menselijk en hadden wolfachtige krommingen, haar haar was lang en blond stijl achterover gegaan en toen was het tijd voor de rest. Seth liep de cirkel binnen en keek de vrouw aan, hij gaf haar een boog, en twee kort zwaarden. Waarna een lichte bepantsering rond haar nek en schouders. In haar haar kwam een zwarte lotus en een halsketting van goud met een klein blauw steentje voorgeluk aan de onder kant. De stromingen stopten en de vrouw viel uit de lucht waar Seth haar op ving en hielp met staan. Ze keek met een glimlachje aan en Seth zuchtte. "Fomorfis," sprak hij uit en de vrouw zweeg. Haar ogen werden groot en toen weer normaal. Seth had haar een mening en gedachte gang gegeven. De vrouw zette een stap maar gleed onderuit waarbij ze tegen Seth landde. "Wat is je naam?" vroeg Seth aan de vrouw. "Mijn naam....Sue..... Sue Lockhart," zei de vrouw. "Ik ben Setherian Fel'dan." zei Seth. De vrouw kreeg verbaasde ogen, "Kent u ene Valencia Fel'dan?" vroeg de vrouw. Seth knikte en richte zijn blik ten gronde. "Mijn mentrix, ze is veertien jaar geleden overleden," zei Seth. "Dan ben ik blij dat ik haar naam nog eer aan kan doen. Ik... was gedoemd tot een ongewenst leven, uit genade heeft ze de mijne genomen opdat mijn bloedlust zou verdwijnen. Ik dien u Setherian in naam van Valencia voor haar daad" zei Nadia. Seth glimlachte, "Noem mij maar Seth. Welkom Sue, welkom in de wereld van summons en duistere magie." zei Seth en hielp haar voorzichtig met lopen. "Mijn benen doen pijn," zei Sue terwijl ze in opdracht van Seth haar ledematen bewoog. Seth glimlachte, "dat is standaard. Sue... jij zal het eeuwige leven nu hebben. Pak je boog en probeer die uit." zei Seth. Nadia pakte met een arm haar boog, legde er een pijl op en schoot. Met de anderen pakte ze alvast een pijl en ze schoot de pijl af op een klein boompje verderop aan de voet van de berg. De pijl sloeg in de boom en de volgende ging er achter na, iets eronder en toen weer iets ernaast. Alleen goed, "trek je zwaarden met je onderste armen." zei Seth. Sue draaide zich om en trok de zwaarden en liet ze rond gaan in haar handen. Om het stabieler te maken had ze iets langere benen maar dat sierde haar daar mooi. "Sue, jij hebt een tweeling gehad. Ben je goed met kinderen?" vroeg Seth. Sue keek hem verrast aan, "hoezo, ja het klopt wel. Ik heb goed voor mijn dochter en zoontje gezorgd." zei Sue. Seth trilde even en dit keer werd hij gesteund door Sue. "Mijn dochter is in gevaar. Vampieren, als ik je ooit summon. Laat alles liggen zorg alleen dat ze van mijn dochter afblijven. Je herkent haar wel, ze is amper een week." zei Seth. Sue knikte en glimlachte "Seth, ik was al om na het zeggen van gevaar en dochter." zei Sue. Seth gleed bijna weg maar werd ondersteunt door Sue met twee armen. "Heer.. wakker worden." zei Sue en steunde hem de bergpas door terwijl Seth leidde. Sue met haar vier armen hield Seth stevig vast terwijl haar kortere gewaad dat net boven haar kniën kwam op zij bewoog bij elke stap. "Seth bij blijven...." zei Sue. Seth snoof en keek haar aan. Dit had hem al zijn krachten gekocht voor een paar dagen. Seth hief zijn arm en ze gleden vooruit als over een ijsbaan en stopten een stuk lager. Voor een aantal grotten stopten ze en gingen richting Seth's huis waar hij hun naar toe stuurde. Hij liep naar binnen in de grot die naar zijn huis lijdde en ging op de bank liggen. Moe en lichtjes uitgeput zuchtte hij, "Sue, maak het je gemakkelijk. Als er iemand aan de deur komt laat die binnen in dien die mij wilt spreken." zei Seth moe. Sue knikte pakte een stoel en ging even zitten wachten tot haar heer energie had gekregen. Plots klonk er een klop, alsof er iets omviel of er tegen een wand werd geslagen.

(Open voor iedereen die wilt, maakt niet uit welke soort wat mij betreft)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

No ordinary magic,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: