Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 You will never see me again Elves.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptyma aug 22, 2011 4:05 am

Nature rende kei snel weg van de plek waar het allemaal gebeurt is. Ze had nog nooit zo hard gerend. iedereen beschuldigt haar. Niemand geloofde die arme vampier. Hoezo moest zij dat wel dan, hoezo liet ze hem ontsnappen. Ze wou niet meer leven, het was haar schuld allemaal haar schuld. hoorde ze nog in haar hoofd.
in de verte zag ze een prachtige plek om uit te huilen. er lag een grote steen en daar ging ze op zitten en begon te huilen, zo had ze nog nooit gehuild. Ze sloot haar ogen en dacht wat er allemaal gebeurt is. 'Het is jou schuld, als jij ons niet had afgeleid dan zou die vampier nooit ontsnapt zijn.' Ze opende haar ogen weer en de tranen rolde over haar wang. Nature wou nooit meer terug naar de elven ze voelde zich schuldig door dat ze de vampier had vrij gelaten. Ze had geen andere keus, ze wist hoe het voelde om bedreigt te worden en vampiers hadden geen andere keus. Nature was even gestopt met huilen toen ze geluid hoorden in het bosje recht voor haar neus. 'wie is daar' vroeg ze op een bange stem. Ze keek om zich heen deze gebied kende ze niet. Ze had het zeker niet gemerkt dat ze uit de grens was gerend, na bijna dan. Ach het boeide haar niet of ze nog binnen of buiten was, geen een elf zou haar nu nog vertrouwen. Ze zuchten, wat moest ze doen Ze kon niet terug maar waar moest ze dan heen. Toen keek ze weer naar de struiken waar ze eerst geluid uit hoorde komen.

- only Setherian -

Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptyma aug 22, 2011 4:45 am

Seth liep door het elfen gebied weer op goed geluk hopend voor Mimi, zachtjes lopend en sluipend. 'wie is daar' klonk een meisjes stem alleen ze keek verkeerde kant op. Seth grijnsde en wachtte op, uit de bosjes verscheen een everzwijn dat wild om zich heen keek en snoof. "Destruction," het wildezwijn stortte in elkaar en was dood. "Aardig agressieve beestjes en zo te horen was er wat commotie bij de elfen en ik vermoed.. dat jij er iets me te maken hebt," zei Seth grijnzend en keek de elf aan die voor hem stond. Hij grijnsde en wachtte eventjes af. "Ze hadden het over... ontsnapping, verraad en schreeuwden boos. Zelfs een dove had het kunnen horen. Aangezien jij hier alleen bent, neem ik aan dat jij de schuldige bent," zei Seth kalm en keek naar zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptyma aug 22, 2011 5:03 am

Plotseling sprong er een wilde everzwijn uit de bosjes toen hoorde ze een stem "Destruction," en de everzwijn viel dood. "Aardig agressieve beestjes en zo te horen was er wat commotie bij de elfen en ik vermoed.. dat jij er iets me te maken hebt," "Ze hadden het over... ontsnapping, verraad en schreeuwden boos. Zelfs een dove had het kunnen horen. Aangezien jij hier alleen bent, neem ik aan dat jij de schuldige bent," Zei een vreemdeling. Ze slikte even, "ja dat is waar, en mag ik weten wie me gered heeft.' vroeg ze beleefd. Snel weegde ze haar tranen weg en keek naar de vreemdeling. Ze was iets kleiner maar het scheelde niet veel. In de verte hoorde ze stemmen van haar soort genoten 'snel we moeten hier weg.' ze keek om zich heen. Sunlightly ren de andere kant op dan volgen de beschermers jou, we komen elkaar wel later tegen.' zei ze haar vosje Die knikte en rende weg. 'We moeten hier weg of ik ga er aan.' Ze slikte en keek naar de vreemdeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptyma aug 22, 2011 5:28 am

"ja dat is waar, en mag ik weten wie me gered heeft.' vroeg ze beleefd. 'snel we moeten hier weg.' ze keek om zich heen. 'Sunlightly ren de andere kant op dan volgen de beschermers jou, we komen elkaar wel later tegen.' zei ze haar vosje Die knikte en rende weg. 'We moeten hier weg of ik ga er aan.' zei de elf. Seth zuchtte, "Elfen toch..." zuchtte hij. Hij hief zijn hand, "Banish, see no evil." zei Seth. "Ze zien ons niet meer, het werk niet lang maar het geeft je extra tijd. Mijn naam is Setherian Fel'dan. Koning van de tovenaars." zei Seth en hij hief kalm zijn arm. ".... Als je het me uitlegd kan ik je onderdak verschaffen," zei Seth kalm en hij boog eventjes beleefd waarna hij liep. Hij voelde een aanwezigheid in de elf. Dat was reden 1 dat hij haar nog niet spottend had aangesproken. Hij kuchte even en zette zijn helm af waarbij zijn jonge gezicht tevoorschijn kwam. "Je weet mijn naam, alleen ik weet de jouwe niet. Met wie heb ik het genoegen?" vroeg Seth beleefd en alsof er niets aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptyma aug 22, 2011 5:59 am

"Banish, see no evil." "Ze zien ons niet meer, het werk niet lang maar het geeft je extra tijd. Mijn naam is Setherian Fel'dan. Koning van de tovenaars." zei de vreemdeling, ze knikte uit respect ".... Als je het me uitlegd kan ik je onderdak verschaffen," Setherian deed zijn helm af en er kwam een jong gezicht te voorschijn, Ze glimlachte zo te zien was Setherian paar jaar jonger dan zij. "Je weet mijn naam, alleen ik weet de jouwe niet. Met wie heb ik het genoegen?" Ging de jonge verder. "Mijn naam is Nature, en ik was de beschermer van de elven." Zei ze rustig. Ze zuchten en begon aan haar verhaal ' we waren met paar andere beschermers dingen aan het bespreken toen we een schreeuw hoorden een jonge vampier had een van ons, er was een hele gesprek met die elf, uit eindelijk wouden al de andere soort genoten hem doden." Ze stopte even. "Ik heb de andere af geleid dat de elf kon ontsnappen, daardoor zijn ze op mij boos geworden." ze stopte weer "Ze beschuldigen mij verantwoordelijk voor die vampier en de dode vrouw, maar die kind kon er niks aan doen ze hebben ook honger." Dit was haar verhaal. Ze keek in de rug van Setherian en wachten af wat hij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptyma aug 22, 2011 6:06 am

"Mijn naam is Nature, en ik was de beschermer van de elven." Zei ze rustig. Ze zuchten en begon aan haar verhaal ' we waren met paar andere beschermers dingen aan het bespreken toen we een schreeuw hoorden een jonge vampier had een van ons, er was een hele gesprek met die elf, uit eindelijk wouden al de andere soort genoten hem doden." Ze stopte even. "Ik heb de andere af geleid dat de elf kon ontsnappen, daardoor zijn ze op mij boos geworden." ze stopte weer "Ze beschuldigen mij verantwoordelijk voor die vampier en de dode vrouw, maar die kind kon er niks aan doen ze hebben ook honger." zei Nature. Seth fronsde, " alleen je heb wel een punt. Het was niet jouw volledige schuld. Die vampiers geven iedereen last, kind of niet.... het beste is om ze te vermoorden.... ze moorden en maken ons een van hen..... zielige wezens. Daarvoor ben ik veilig in gevecht, liever sterven dan 1 van hun worden. Alleen... je kan niet meer terug. Kom met mij mee of zie je lot hier onder ogen ik ben bereid je veiligheid te bieden." zei Seth kalm en keek Nature rustig aan en glimlachte even zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptyma aug 22, 2011 7:48 pm

" alleen je heb wel een punt. Het was niet jouw volledige schuld. Die vampiers geven iedereen last, kind of niet.... het beste is om ze te vermoorden.... ze moorden en maken ons een van hen..... zielige wezens. Daarvoor ben ik veilig in gevecht, liever sterven dan 1 van hun worden. Alleen... je kan niet meer terug. Kom met mij mee of zie je lot hier onder ogen ik ben bereid je veiligheid te bieden." Zei setherian en glimlachten, 'Ik snap dat het stom van me was om die vampier vrij te laten, maar laat maar." ze zuchte, ze had geen terug weg. "Ik ga wel met u mee als u dat niet erg vind.' Zei ze en kek setherian aan. Wat was hij van plan???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptyma aug 22, 2011 7:53 pm

'Ik snap dat het stom van me was om die vampier vrij te laten, maar laat maar." ze zuchte. "Ik ga wel met u mee als u dat niet erg vind.' Zei Nature. "Oke, dan zal ik je alvast vertellen dat als ik je veiligheid bied, dat je dan wel enkele taken op je kan nemen alleen... als we op veilige afstand zijn dan maak ik je onherkenbaar voor de elfen die achter je aanzitten. Iemand onders een tovenaars dak is te gast, die moet je beschermen, kleden en voeden als zijn ze nog zo slecht. Het geld echter niet voor vampieren." zei Seth kalmpjes en liep door. In zijn hand zweefde een duistere balletje rond dat vrolijk leek te zweven in zijn handen maar toen hij het op de grond gooide vatte het vlam en raakte de bosgrond. "Afleiding, het zal lang duren voordat ze door hebben dat dit vuur geen pijn doet" zei Seth kalm en liep door zonder om te kijken naar Nature. Het was aan haar om nu te volgen en te vertrouwen voordat ze een gedaante verandering zou ondergaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptyma aug 22, 2011 8:09 pm

"Oke, dan zal ik je alvast vertellen dat als ik je veiligheid bied, dat je dan wel enkele taken op je kan nemen alleen... als we op veilige afstand zijn dan maak ik je onherkenbaar voor de elfen die achter je aanzitten. Iemand onders een tovenaars dak is te gast, die moet je beschermen, kleden en voeden als zijn ze nog zo slecht. Het geld echter niet voor vampieren." "Afleiding, het zal lang duren voordat ze door hebben dat dit vuur geen pijn doet" Ze zag hoe jongen er door heen liep, ze keek even achter om en liep daarna door het vuur. Het vuur deed geen pijn. toen Ze er uit was zag ze Seth staan wachten. Ze keek nog is achter om en nam afscheid van de natuur en haar vorige leven. En liep daarna richting seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptydi aug 23, 2011 6:16 am

Nature kwam aan lopen en Seth keek haar aan. "Body and soul both reunited... unknown eyes, unknown lies, uknown truth, unknown face, darkness let those shadows raise. Cover the tracks of the past to make a new future." fluisterde Seth en hij maakte zes bewegingen met zijn armen waarbij er zes pilaren verschenen uit de grond. Ze richtte zich op Nature, "beweeg je niet," waarschuwde Seth ehn hij begon met de gedaante aanpassing. Hij maakte haar ogen een tintje blauwer al was dat haast onmogelijk, haar haren maakte hij bruin, haar gedaante vervormde lichtjes maar met meerdere dingen tegelijk en Seth concentreerde zich op al die dingen. Als finishing touch veranderde hij haar kleding dracht in een iets meer tovenaars achtig en een cape die met een kap haar oren bedekte. "Zie hier, de nieuwe jij," zei Seth. Hij plaatste zijn handen op elkaar en toen van elkaar waar tussen een weerspiegelende vloeistof begon te zweven en richting Nature vloog. "De elven zullen je niet herkennen Nature," zei Seth kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Emptydi aug 23, 2011 9:51 am

"Body and soul both reunited... unknown eyes, unknown lies, uknown truth, unknown face, darkness let those shadows raise. Cover the tracks of the past to make a new future." luisterde Setherian. "beweeg je niet," Zei hij "Zie hier, de nieuwe jij," "De elven zullen je niet herkennen Nature," Ze keek naar zich zelf, ze was anders geworden. Heel anders zelf, ze had tatoeages op haar gezicht gekregen haar prachtige blonde haar was in bruin verandert. haar eige zus ou haar niet herkent hebben. Ze keek naar Seth en lachte dankbaar."Ik zal dit nooit vergeten." Zei ze tegen hem respect vol.


(sOrry dat het zo kort is ben uitgeblust.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud





You will never see me again Elves. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You will never see me again Elves.   You will never see me again Elves. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You will never see me again Elves.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jeeez.. Why are these Elves so...
» [rpg] Secret live of Elves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het Groenbos-
Ga naar: