Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Rangen uitleg:

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.

Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

BerichtOnderwerp: Rangen uitleg:   di jul 12, 2011 10:46 am

Hi,
ik heb een paar vraagjes over de rangen gehad,
en om onduidelijkheid te vermeiden heb ik hier de uitleg van de rangen.

King and Queen:
De King en Queen hoeven niet altijd een emotionele band te hebben,
oftewel, ze hoeven niet altijd Partners te zijn, het zijn Beschermers
die door het volk als King en Queen zijn gekozen. Vaak zien zij elkaar
als Broer en Zus. Maar ze kunnen het ook helemaal niet met elkaar eens zijn.
De king voert het leger aan.
De Queen houd zich bezig zaken voor haar territorium. MAAR onderschat de Queen niet, je zal haar mocht er een oorlog komen, ook op het slachtveld aantreffen.

Beschermers:
Beschermers zijn de soldaten van het Ras en zullen dus absoluut strijden voor hun ras. Vanaf hun 16e levensjaar zullen ze bekend staan als beschermers.
Ze hebben een strenge opleiding gehad en zullen ook de Kinderen onder hoede nemen als hun klaar zijn voor hun training.

Healers:
Ieder ras, behalve de Shapeshifters zullen een Healer hebben. Tijdens zijn/haar training word hij/ze door de King en Queen en vormalig healer uitgekozen om te leren als healer. Dit is een zware taak maar de healer word gerespecteerd en geëerd

Kinderen en Leerlingen:
Zij zijn letterlijk de kinderen van de beschermers! En zullen tot hun tiende jaar bekend staan als kinderen, als ze 10 zijn zullen ze Leerlingen worden gemaakt en zullen ze getraind worden. Rond de 16 zullen ze Beschermers worden! Vampiers zullen geen kinderen hebben! De nieuw gemaakte vampiers zullen direct leerling worden en zullen 6 jaar (maanden) trainen tot hun beschermers zijn!

Heb je verder nog vragen of opmerkingen, PB me gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://www.misheru-san.hyves.nl

Rangen uitleg:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Informatie & meldingen :: Informatie-
Ga naar: