Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Roxanne's verhaal bij de tovenaar

Go down 
AuteurBericht
Rox

Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

BerichtOnderwerp: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   wo aug 24, 2011 7:56 am

Rox was door het bos aan het lopen terwijl haar keel branden van de pijn. Ze moest hijgen en dacht dat ze het niet ging overleven met een strak droge keel.
Rox liep door en viel paar keer omdat ze zwak werd van zolang weinig bloed. Ze probeerde vooruit te blijven gaan op een kans dat er een levend wezen voorbij ging maar zonder hoop kon ze het beter op geven.
Rox struikelde nog ene keer en kwam niet meer overeind en sloot haar ogen en bleef uitgeblust op de grond liggen.
Na paar uur rook ze de ucht van een levend wezen en probeerde uit alle macht op te staan om haar dorst te lusten.
Rox gaf het niet op en zat al op haar knieen heel langzaam maar voorstig stond ze al op een voet en toen de andere ze zette paar stappen vooruit maar voelde haar levenloze lichaam al richting de grond vallen.
Rox keke naar de grond toen ze twee schoenen voor haar zag die bezorgd verschuifde en bukte voorhaar.
Het was een tovenaar en Rox had haar kans de tovenaar sprak en Rox luisterde uit geput met knipperde ogen naar het wezen.
"Gaat het wel leef je nog sluit niet je ogen!" Zei het wezen en op dat moment zette Rox haar vlijmscherpe tanden in het wezen en ging dwars door haar huid en voelde het warme bloed stromen door haar kurk droge keel en voede op de tovenaar.
Rox dee haar ogen langzaam open en zag nog een gedaante en lied het lijk toen los.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   wo aug 24, 2011 8:09 am

Seth zag voor zijn ogen een medetovenaar sterven die hij kwam controleren. Seth zag de vampier drinken en fronsde, hij was dom geweest en nu moest hij sterven. Seth snoof en door zijn helm keken twee bruine ogen minachtend neer op de vampier vrouw. "Dankje....... je hebt hem tenminste een eerlijke kans gegeven en hem waardig in gevecht laten sterven." zei Seth sarcastisch. Hij had de neiging haar een klap te verkopen nu het kon maar wachtte geduldig op een antwoord.
"Weet je, normaal let jouw soort op of er nog iemand in de buurt is en of ze de sterkste hadden uitgeschakeld." zei Seth geirriteerd en hij hief zijn arm. "Phoenixrise," zei Seth en het lichaam van de tovenaar verbrandde waarna de as op vloog als een vogel en in de wind verspreid werd. "Tenminste een waardige dood, ..... dinges.... was een goede tovenaar.... alleen vertelde zijn naam nog niet aan mij." zei Seth mompelend. Hij keek de vampier aan en zijn blik werd ijzig maar toch vol met brandende haat. Koud maar toch vurig. Seth snoof en zweeg terwijl hij met zijn blik de vampier onderzocht, hij herkende haar niet.... maar dat was wel logisch, de meesten kwamen niet meteen levend weg als ze hem tegenkwamen of probeerden aan te vallen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rox

Karakter
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   wo aug 24, 2011 8:29 am

Rox keek naar de tovenaar die ze niet herkende en veegde haar mond af en kwam toen snel weer op krachten en stond gerust op.
Haar ogen glansde in het zonlicht en waren puur bloed rood. Rox keek naar de wezen voor haar die iets ging zeggen ana zijn mond te merken terwijl Rox bloed lust alleen maar groter werd.
"Dankje....... je hebt hem tenminste een eerlijke kans gegeven en hem waardig in gevecht laten sterven." Zei de tovenaar voor haar sarcastisch maar Rox lied geen angst zien wat die kende ze niet ze was toch a dood al dood en achter gelaten vanaf haar eerste moment als vampier.
Rox keke met ijskoude ogn door de vampier heen en negeerde de rest van zijn worden en keek hem toen pissig aan met ogen die hem kill aan stonden te kijken.
"Wat moet je het was toch maar een tovenaar die toch zou sterven ik oet ook overleven."
Zei Rox zonder een gevoel te laten klinken in hhaar stem en keek de tovenaar met een doode blik aan en wachte er op of hij zou uitbarsten om het haar niks kon intreseren wie voor haar dorst zou sterven.
Rox dacht even na en wist toch dat al die wezen zouden sterven terwijl zij ene brandrige vloek moes lijden die voor eeuwig zal branden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   wo aug 24, 2011 8:45 am

"Wat moet je het was toch maar een tovenaar die toch zou sterven ik oet ook overleven."
zei de vampier. "Ik zou je gelijk hebben gegeven als het geen tovenaar was, als je niet al dood was en als ik hier niet was om deze onzin aan te horen. Wat mij betreft mag je overal gaan maar... blijf van mijn volk af." zei Seth met een woeste blik. Zijn stem begon licht te kraken en klonk zwaarder alsof er iemand de bas bij zijn stem hoger had gezet. Hij gromde als een beest aan het einde van zijn zin en sloeg met een vuist tegen de boom aan, waar een gekraak klonk dat niet van zijn hand afkomstig was. Hij haalde zijn hand weg en liep op de vampier af.
"Nooit gedacht dat jullie soort nog dommer kon worden," snoof Seth en hij hief zijn hand met de vlakke kant naar hem toe, trok zijn hand richting zijn gezicht in de vorm van een vuist en die vatte vlam in zwart vuur. "Want wij hebben het niet op jullie soort. Ik... vooral niet, Setherian Fel'dan Wizardking, Jij vermoorde net een van mijn mensen dus ik zou zeggen. .... nog wat te zeggen ?" vroeg Seth vijandig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rox

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   do aug 25, 2011 12:43 am

"Ik zou je gelijk hebben gegeven als het geen tovenaar was, als je niet al dood was en als ik hier niet was om deze onzin aan te horen. Wat mij betreft mag je overal gaan maar... blijf van mijn volk af." Zei de tovenaar en Rox moes gimlachen en zag het as uit daging ze veegde het bloed van haar lippen van de tovenaar en keek de andere tovenaar aan met haar puur rode ogen.
De tovenaar gromde en sloeg een vuist tegen de boom maar Rox gaapte er van en dacht weer zon gek kan het niet beter.
De Tovenaar liep op haar af maar Rox keke met ene kie blik aan en had geen angst gezien in hem terwijl de tovenaar begon te praten.
"Nooit gedacht dat jullie soort nog dommer kon worden," Rox lied ene sterke grom uit haar keel horen naar de Tovenaar toe en aceepteerde zijn gedrag niet en keek hem boos aan terwijl haar ogen dood naar hem bleef kijken.
"Want wij hebben het niet op jullie soort. Ik... vooral niet, Setherian Fel'dan Wizardking, Jij vermoorde net een van mijn mensen dus ik zou zeggen. .... nog wat te zeggen ?"
Rox keke hem toen verleidelijk aan en Zei met een bijdehante stem.
"Ga je nou een meisje slaan wat een king ben je dan eens geen nette heer."
Zei Rox met een grijns en stond opeenachter heb terwijl ze zijn keel greep en dicht kneep en toe op tilde.
"Ik wee dat ej me dood wil maar wat heeft dat voor zin als ik al andere mensen heb gebeten die netzoals mij worden."
Rox gebruikte toen haar vrije hand en grapte zijn nek open en keek naar het bloed aan haar nagels en kreeg flinke dorst.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   do aug 25, 2011 1:27 am

"Ga je nou een meisje slaan wat een king ben je dan eens geen nette heer." Zei de vampier met een grijns en stond opeenachter heb terwijl ze zijn keel greep en dicht kneep en toe op tilde. "Ik wee dat ej me dood wil maar wat heeft dat voor zin als ik al andere mensen heb gebeten die netzoals mij worden." Seth achtte haar geen antwoord waardig en voelde het bloed stromen. "Bloodstrike," zei hij simpel. Zijn bloed rees op en boord als een dolk richting de hand van de vampier. Of het raakte zag Seth niet maar hij kwam vrij en rolde weg, Het bloed dat als een slang uit zijn wond was gedropen kroop terug en werd hard. "Sterf..... Ik heb geen genade voor je, Man of vrouw, jij moordde een van mijn mensen en nu ga je boeten." Gromde hij. Hij kon het niet als Valencia dat zijn bloed echt dingen kon verwoesten of vermoorden, hij kon verwonden maar daar had hij niet veel aan. Hij liep naar achter en grijnsde nog meer, "Demonrage," gromde Seth. Zijn stem werd zwaar hijgend en zijn ogen kregen een brute glans. Zijn helm deed hij af en het jonge gezicht was te zien voor het vertrok en gehard was. Zijn tanden waren scherp en gekromd geworden, zijn handen waren groot genoeg een meloen vast te laten houden als een voetbal. Zijn lengte was veranderd en hij keek nu een beetje omlaag naar de vampier, armen en benen waren vol spieren en de lichte beschermertjes waren verdwenen en zouden niet meer terug komen. "Tientallen vampieren hebben dit voor het laatst gezien voordat ze stierven!" riep Seth emt zijn verzwaarde en grommende stem. Zijn vuist kwam neer op een rots die in 2 brak door de klap. "Ik heb veel schedels gekraakt als eieren... ik vraag me af of jij ook zo gilt als je sterft, net als alle anderen vrouwen..en vampier mannen."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rox

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   vr aug 26, 2011 12:22 pm

"Bloodstrike," Zei de tovenaar en het bloed keerde tegen haar en Rox lied los. Rox keek even naar haar hand en moes er meer om lachen en likte toen haar hand en zag de wond snel helen en glimlachde toen lief naar de tovenaar die de volgende woorden uitsprak. "Sterf..... Ik heb geen genade voor je, Man of vrouw, jij moordde een van mijn mensen en nu ga je boeten." en de tovenaar gromde toen naar Rox en ze zei de volgende woorden terwijl ze in een vecht houding ging staan. "Je kan eens niet zonder magie en je vecht nu tegen een meid die meer moes lijden dan jou veel meer ik brand al voor eeuwig jij niet." Zei Rox zonder ene glimlch en meende het sirieus want het was geen grap meer of om et spelen maar de tovnaar zei al. "Demonrage," Rox zag hem langzaam veranderen maar het kon haar niks schelen en luisterde naar de volgende woorden wat hij te zeggen had. "Tientallen vampieren hebben dit voor het laatst gezien voordat ze stierven!" Rox fronste toen haar wenkbrouwen en keek hem toen aan met ene ijzige blik. "Ik ben niet zoals die andere vampiers ik ben Roxanne Nemesis of herken je me niet meer of ben ej dara soms te jong voor? Ik ben niet altijd zo geweest meneer jij hoeft niet te branden jij werd niet in ed steek gelaten terwijl ej ziel er uitgerukt werd jij werd niet in de steek gelaten door je beste vriendin voor je eigen veiligheid." Zei Rox op ene pissig toon terwijl haar ogen begonnen te glanzen en Zei toen luid. "Voel is ook ed pijn die andere kunnen mee maken! We zijn niet altijd zo dood geweest als ej dat denkt ik heb er niet voor gekozen!" Rox keke woest naar hem en voelde zig beledigt en kwam toen vlak bij hem staan. " Ben jij ed volgende persoon die me pijn wit doen ookal heb ik genoeg gelden sla me dan kraak em dan maar denk er wel aan als me zo graag wilt vermoorden dat je een onschuldige vermoord die niet voor dit leven heeft gekozen!"

(je mag haar niet doden als ej dat dacht ze wilt dat ej naar haar luisterd)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   vr aug 26, 2011 7:27 pm

"Ik ben niet zoals die andere vampiers ik ben Roxanne Nemesis of herken je me niet meer of ben ej dara soms te jong voor? Ik ben niet altijd zo geweest meneer jij hoeft niet te branden jij werd niet in ed steek gelaten terwijl ej ziel er uitgerukt werd jij werd niet in de steek gelaten door je beste vriendin voor je eigen veiligheid." Zei Rox op ene pissig toon terwijl haar ogen begonnen te glanzen en Zei toen luid. "Voel is ook ed pijn die andere kunnen mee maken! We zijn niet altijd zo dood geweest als ej dat denkt ik heb er niet voor gekozen!" Rox keke woest naar hem en voelde zig beledigt en kwam toen vlak bij hem staan. " Ben jij ed volgende persoon die me pijn wit doen ookal heb ik genoeg gelden sla me dan kraak em dan maar denk er wel aan als me zo graag wilt vermoorden dat je een onschuldige vermoord die niet voor dit leven heeft gekozen!" zei de vampier. Seth moest bijna lachen, "Jij... jij hebt zelf een keuze meegekregen.. ik weet niet wie jij bent, alleen jouw soort heeft veel levens genomen van mijn mensen, Was het mijn keuze! Dat mijn mentrix en ouders waren vermoord! Ben jij de onschuldige, degene die dus blijkbaar tegen haar zin bloed drinkt en moord. Ik zal je wat logica in die holle kop van je boren. Je zegt zelf dat je geen ziel meer hebt. Wat boeit jou dan je slachtoffers.... wat boeit jou het dat iedereen die je vermoord een echtgenoot of echtgenote kan zijn. Een moeder of vader, een zus of broer of ook maar een kind." gromde Seth boos. "Als je zoveel spijt en berouw hebt van dit leven beken het dan hier op de grond.... en blijf hier liggen tot je vloek voorbij si en jij dood." blafte Seth met een woedende blik.

(was ik nooit van plan Sigh-om te doden- alleen Seth moet wel een beetje klaar staan hé -.- je denkt niet dat hij afwacht als je hem kan bijten...)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rox

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   wo aug 31, 2011 8:27 pm

Ze zag dat de tovenaar haar uit lachde en werd toen woedent maar luisterde wel eerst naar zijn verhaal voordat ze iets bij hem deed. "Jij... jij hebt zelf een keuze meegekregen.. ik weet niet wie jij bent, alleen jouw soort heeft veel levens genomen van mijn mensen, Was het mijn keuze! Dat mijn mentrix en ouders waren vermoord! Ben jij de onschuldige, degene die dus blijkbaar tegen haar zin bloed drinkt en moord. Ik zal je wat logica in die holle kop van je boren. Je zegt zelf dat je geen ziel meer hebt. Wat boeit jou dan je slachtoffers.... wat boeit jou het dat iedereen die je vermoord een echtgenoot of echtgenote kan zijn. Een moeder of vader, een zus of broer of ook maar een kind." Gromde de tovenaar boos en Rox keek hem aan. "Als je zoveel spijt en berouw hebt van dit leven beken het dan hier op de grond.... en blijf hier liggen tot je vloek voorbij si en jij dood." Rox werd toen boos en gromde haar naam er uit "Ik ben Roxanne Nemesis! En als jij een beteje respect heb voor me zou ikje toon maar houden meneer!" Zei Rox met een boos gezicht en sprong toen snel in een bood en toen op de tovenaar en trapte hem op en stapte toen gerust op hem af. "Heb ik die bewuste dag gekozen op me verjaardag dat ik zo werd? NEE! Wil ik wel blijven leven? JA! Ik probeer ook maar te leven netzoals jou, want het maakt jou ook geen flikker uit of ej iemand dood om op je speel terein te spelen. Of toch wel soms? Dacht het niet." Rox bleef met een boos gezicht voor hem staan en bleef dreigend kijken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   do sep 01, 2011 2:07 am

"Ik ben Roxanne Nemesis! En als jij een beteje respect heb voor me zou ikje toon maar houden meneer!" Zei Rox met een boos gezicht "Heb ik die bewuste dag gekozen op me verjaardag dat ik zo werd? NEE! Wil ik wel blijven leven? JA! Ik probeer ook maar te leven netzoals jou, want het maakt jou ook geen flikker uit of ej iemand dood om op je speel terein te spelen. Of toch wel soms? Dacht het niet." Rox bleef met een boos gezicht voor hem staan en bleef dreigend kijken. Seth grijnsde enkel, "Sommige die leven verdienen het niet, sommige die sterven verdienen het niet alleen wie is een mens of vampier of elf of wat dan ook om dat te bepalen. Er zou een uit weg voor jullie zijn! Drink dan zonder te doden! Drink dan van dieren! Drink dan van stervenden! Alleen wat jullie doen is moorden als wilde beeste en wat ik doe... is wilde beesten een spuitje geven. Trouwens, vampiertje let op je woorden, ik ben en blijf een king..." gromde Seth. Hij keek de vampier aan en spuugde op de grond een paar meter voor haar. "Wat mij betreft mogen jij en je soortgenoten wegzakken naar plaatsen die zelfs beangstigend zijn voor demonen en wezens." gromde Seth weer.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rox

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   do sep 01, 2011 2:47 am

De tovernaar grijnsde naar haar en begon zijn woordje te houden. "Sommige die leven verdienen het niet, sommige die sterven verdienen het niet alleen wie is een mens of vampier of elf of wat dan ook om dat te bepalen. Er zou een uit weg voor jullie zijn! Drink dan zonder te doden! Drink dan van dieren! Drink dan van stervenden! Alleen wat jullie doen is moorden als wilde beeste en wat ik doe... is wilde beesten een spuitje geven. Trouwens, vampiertje let op je woorden, ik ben en blijf een king..." Gromde de tovenaar en spuugde paar meter voor Rox en rox keek Arogant en moes lachen even en luisterde toen weer met ene grijns. "Wat mij betreft mogen jij en je soortgenoten wegzakken naar plaatsen die zelfs beangstigend zijn voor demonen en wezens." gromde de tovenaar were en Rox lag in een deuk. "Lieve king van me."begon Rox met een grijns. "Ik ben Rox de nichtje van Vyndi en waarschijjnlijk de nieuwe troon opvolger. Dus doe niet zo eer vol met ej titel want ik weet dat Vyndi binnen kort de pijjp gaat uit hangen wat ze in het verleden heeft gedaan echt dom van haar ze verdient eens niet ed titel queen." Rox keek de tovenaar aan met een klein lachje en besloot iets n haar hoofd. "Je weet het he de sterkste overwint maar als je nou twee sterke hebben die elkaar alleen maar botsen kun je beter een besluit nemen wat het beste voor je volk ik meneer ed king want jij weet niet wat er nog allemaal kan gebeuren. En het is mooi om te zien dat je haat aan em nicht hebt das precies wat ik zocht." Rox rijkte haar hhand uit en hielp hem overeind met haar sterke kracht en keek hem toen aan. "Jij wete ik weet dat wij alleen maar botsen maar wat vind je mooier als we samen twee rijken hebben die de macht aan houden of wou je alleen de macht en dan dat de tovenaars were voedsel word voor de vampiers ik kan er voor zorgen dat dat niet meer gebeurd als ik op de troon kom." Rox lachde toen naar hem zonder een grijns en ging toen op een rots rustig zitten tot ed king een besluit heeft genomen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   do sep 01, 2011 7:30 am

"Lieve king van me."begon Rox met een grijns. "Ik ben Rox de nichtje van Vyndi en waarschijjnlijk de nieuwe troon opvolger. Dus doe niet zo eer vol met ej titel want ik weet dat Vyndi binnen kort de pijjp gaat uit hangen wat ze in het verleden heeft gedaan echt dom van haar ze verdient eens niet ed titel queen." Rox keek de tovenaar aan met een klein lachje en besloot iets n haar hoofd. "Je weet het he de sterkste overwint maar als je nou twee sterke hebben die elkaar alleen maar botsen kun je beter een besluit nemen wat het beste voor je volk ik meneer ed king want jij weet niet wat er nog allemaal kan gebeuren. En het is mooi om te zien dat je haat aan em nicht hebt das precies wat ik zocht." Rox rijkte haar hhand uit en hielp hem overeind met haar sterke kracht en keek hem toen aan. "Jij wete ik weet dat wij alleen maar botsen maar wat vind je mooier als we samen twee rijken hebben die de macht aan houden of wou je alleen de macht en dan dat de tovenaars were voedsel word voor de vampiers ik kan er voor zorgen dat dat niet meer gebeurd als ik op de troon kom." Rox lachde toen naar hem. Seth keek haar bedenkend aan en zuchtte, "Rox, ik accepteer het." zei Seth kort en simpel. Hij keek Rox recht aan en zuchtte, langaam hief hij zijn hand en hij gromde. "Ik heb echter drie probleempjes er mee. Ten eerste, ik heb een liefde in mijn leven.... alleen zij heeft dezelfde mening als mij tegenover jullie, ten tweede... jouw domme soort heeft mijn adoptiedochtertje met de dood bedreigt...." gromde Seth woedend. Hij knikte met zijn hoofd en zijn rug scheurde open, vier tentakelachtige angels kwamen uit vier wonden op zijn rug. Volledig gemaakt van bloed, alleen dit drinken... zou een doodsvonnis zijn. Zelfs voor de ondoden. De angels schoten naar voren alsof het levende wezens waren. Seth's gezicht stond vast als een woedende, demonische blik. "Daarbij.... heb ik een pesthekel aan jullie soort. Mijn erfenis... is mijn kracht.. niet van mijn zielige ouders maar van mijn voorgangers van deze kracht." gromde Seth. "Fel'dans fury" mompelde hij. Een zwarte flits doorkliefde de lucht en raakte Seth. De vier angelachtige tentakels van zijn eigen bloed om cirkelden Rox en Seth leek te grommen bij elke ademhaling. Toen snoof hij, "Tot weerziens." zei hij. De angels kwamen terug en de tentakels omwikkelde hem en een zwarte flits kwam tevoorschijn. Seth was verdwenen.
Hij was weg.... nergens in tovenaars gebied was hij voorlopig te vinden en niemand zou hem weten te vinden, kunnen vinden of hem traceren. Waar Seth toen was...... is enkel bekend bij de schaduwen van eht verleden, het heden en de toekomst.

-topic uit, Rox ngo en dan si het over-
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rox

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   zo sep 04, 2011 12:08 am

Rox zag de tovenaar zuchte die haar bekend stond als Seth en hij begon te praten en Rox bleef naar hem kijken. "Rox, ik accepteer het." Rox zag toen dat hij hij haar aan keek en zuchten en toen ene grommende hand op hief en Rox wist nu al dat er iets mis was maar dat ze het wel zou krijgen. "Ik heb echter drie probleempjes er mee. Ten eerste, ik heb een liefde in mijn leven.... alleen zij heeft dezelfde mening als mij tegenover jullie, ten tweede... jouw domme soort heeft mijn adoptiedochtertje met de dood bedreigt...." gromde Seth woedend. Hij knikte met zijn hoofd en zijn rug scheurde open, vier tentakelachtige angels kwamen uit vier wonden op zijn rug. Volledig gemaakt van bloed. Rox zuchte en had er vertrouwen in dat hij van gedachte ging veranderen. De dingen schoten naar voren maar rox had geen angst ookal keek hij haar woedent aan en ton begon hij kwaad te praten hoorde Rox aan de toen. "Daarbij.... heb ik een pesthekel aan jullie soort. Mijn erfenis... is mijn kracht.. niet van mijn zielige ouders maar van mijn voorgangers van deze kracht." Rox knikte naar hem en keek hem nog dood aan waar ze niks aan kon doen. "Fel'dans fury" Mompelde seth een zwarte flits doorkliefde de lucht en raakte de tovenaar. De vier angelachtige tentakels van zijn eigen bloed om cirkelden Rox zag ze en Seth leek te grommen bij elke ademhaling. Toen snoof hij en Rox keke hem recht aan. "Tot weerziens." En opeens verdween hij en Rox stond dara nog dood te kijken en grijnsde en zei met ene kille blik. "Tot de volgende keer mijn bloedverband." Rox ging toen snel naar de vampieren toe met ene lach op haar gezicht ze had vandaag genoeg gezien en hd al zeker weten een bloed verband er bij.

(Rox topic uit en zet wel slot er op en nieeuwe topic maken we aan)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Roxanne's verhaal bij de tovenaar   

Terug naar boven Go down

Roxanne's verhaal bij de tovenaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: