Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Oh no! What now!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mickey

Mickey


Aantal berichten : 47

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: beschermer
Partner: Shake, shake, shake that tail! oh, i almost forgot! You have no tail!

Oh no! What now! Empty
BerichtOnderwerp: Oh no! What now!   Oh no! What now! Emptydo aug 25, 2011 5:40 am

Rustig wandelde Mickey door het donkere woud. De zacht maar grieselige wind bries een lekker koel briesje langs Mickey's lange bruine haren. Met Blacky op haar schouder en de rest van haar katten achter zich aan, Liep ze daar maar wat rond te snuffelen. Toen schrok ze en zag een donkere schim. Ze blies:"Wat doe je hier!" En ze zette zich schrap voor de aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Aantal berichten : 33

Karakter
Leeftijd: 26 years of a Shapeshifterlife
Rang: Slechtvalk
Partner: Legolas, Il love you forever, You and me.

Oh no! What now! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! What now!   Oh no! What now! Emptydo aug 25, 2011 6:50 am

Shadow zweefde door del ucht, gedragen door de wind. Haar scherpe ogen zochten niemandsland af. Ze dook lager om het woud in te duiken en met rustige vleugelslag remde ze een beetje af. Ze krastte even, als een soort waarschuwing. Ze ging achter een boom zitten en veranderde zich terug in een mens. Haar Zwaard lag glinsterend op haar rug. De wind woei, maar he was een koel briesje dat enkel met de haren van Shadow speelde. Ze hoorde naderende voetstappen en een tikeltje verlegen gluurde ze langs de boom. Was dat ook een Shapeshifter? Het meisje dat daar liep, was half kat. Maar geen enkele shapeshifter kon dat, na goed getraind te hebben. Het meisje had haar waarschijnelijk opgemerkt want ze blies."Wat doe je hier!" zei ze, en ze zette zich schrap voor de aanval. Felix trok haar zwaard en kwam achter de boom vandaan.''Ik kan beter vragen wat jij hier doet! Ik leef hier!'' Ze keek het meisje achterdochtig aan. Haar zwaard fonkelde in het dansende zonlicht dat door het dichte bladerdak naar beneden kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Misty
Sunheaven
Misty


Aantal berichten : 22

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner: -

Oh no! What now! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! What now!   Oh no! What now! Emptydo aug 25, 2011 11:40 pm

"Njiwdrev Nips" Sprak Misty uit zodra ze een spin zag, Helaas werkte het niet want in een flits was ze ergens anders toe getelleporteerd. Ze zat nu op een tak in de boom, Beneden haar waren schepsels, Het was nogal moeilijk te zien door al die bladeren die in haar gezicht zaten maar ze kon wel stemmen horen 'Wat doe je hier!' Klonk het nogal geschokken maar heel waaks. Even later daarna volgde een kreet, Misty gokte dat het van een vogel was. Even later hoorde ze nog een stem alleen deze klonk heel anders, 'Ik kan beter vragen wat jij hier doet! Ik leef hier!' Misty slaakte een zucht. Gelukkig het was niet tegen haar bedoeld, Opeens zag ze een fel wit fonkelend licht beneden. Misty schok want wat ze zag was dus een zwaard. De zon scheen in haar ogen en besloot zich weg te toveren, " Njiwdrev Snegre Sredna" Fluisterde Misty zachtjes zodat niemand het hoorde. Even was er weer een flits en boem, Misty stond nu opeens op de grond. Helaas midden in het zicht zodat iedereen haar zag. "Shit, Ik ben er nu bij" Dacht Misty somber.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mickey

Mickey


Aantal berichten : 47

Karakter
Leeftijd: 16
Rang: beschermer
Partner: Shake, shake, shake that tail! oh, i almost forgot! You have no tail!

Oh no! What now! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! What now!   Oh no! What now! Emptyvr aug 26, 2011 7:17 am

Mickey hoorde iets avnuit de boom. Njiwdrev Snegre Sredna" Klonk het. Mickey keek omhoog. Even knipperde ze met haar ogen en plots stond er een meisje voor haar neus. Mickey keek haar even aan met verbaaste ogen. "Umm, Hoi?" Vroeg ze wat verwarrend. Maar toen werd opeens alles duidelijk. Het was waarschijnlijk een wizzard. Dat verklaart alles. "hey, Ik ben Mickey, En jij?" Vroeg Mickey. Want het meisje zag er aardig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oh no! What now! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh no! What now!   Oh no! What now! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh no! What now!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Niemandsland-
Ga naar: