Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 missing...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shadow

Shadow


Aantal berichten : 33

Karakter
Leeftijd: 26 years of a Shapeshifterlife
Rang: Slechtvalk
Partner: Legolas, Il love you forever, You and me.

missing... Empty
BerichtOnderwerp: missing...   missing... Emptydo aug 25, 2011 7:03 am

Shadow zat in haar mensengedaante in de boom, diep na te denken. Haar famillie had haar verlaten zodra ze had verteldt wat ze kon. Ze verafschuwde haar, en hadden haar weggestuurd. Shadow snapte niet dat de rassen zoveel angst voor haar en de rest hadden. Ze konden gewoon van gedaante veranderen, dat was toch niet zo erg als de vampieren. Die konden je nog doden of leegzuigen, maar Shapeshifters niet. Ze sprong uit de boom en liep een stk het woud door. Het zonlicht kwam dansend het bladerdak door, en een ijnzige wind speelde met haar haren. Shadow was zo aan het peinzen dat ze plotseling tegen een gedaante opliep. Ze schrok even en zag toen wie het was. Ze kreeg een kop als vuur. Voor haar stond Suki.''Het spijt me Suki, ik had beter op moeten letten.'' Ze staarde naar de grond.



(suki)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
missing...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Niemandsland-
Ga naar: