Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Loneliness is darkness of a friendship...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jonathan

Aantal berichten : 38

Karakter
Leeftijd: 75 (20 als mens)
Rang: Beschermer
Partner: Solus Aeterna...(Alone Forever)

BerichtOnderwerp: Loneliness is darkness of a friendship...   vr sep 02, 2011 8:36 am

Jonathan was ongelooflijk depressief nadat Kajira hier ,bij de brandstapel ,ineens was gestorven. Hij kwam hier elke dag om te kijken naar het levenloze lichaam dat de Healer nog niet eens had bekeken. Het deprimeerde hem ,maar het gaf hem troost dat het arme kind niet de eeuwige leegte van zijn bestaan hoefde te delen. Hij begon te mompelen zoals elke keer dat hij hier kwam sinds zijn leerlinge dood was. "Ik houd niet van afscheid. Het is zo moeilijk. Elke keer als iets mij verblijdt sterft de vreugde weg als een dier dat door een jager is verwaarloosd. Ik laat dit niet meer gebeuren. Zeker weten." Hij ging nog uren zo door ,totdat op een gegeven moment iemand zijn bevriezende verdriet verstoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Alice
Healer

Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   za sep 03, 2011 7:35 am

Alice liep met kleine pasjes weg van het kamp, ze zou even wat rust op gaan zoeken. Ze had het verhaal van een jonge vampier gehoord die was gestorven, versteend omdat ze haar slachtoffer had leeggedronken. Ze voelde best wel mee met haar mentor, het was nooit leuk om iemand te verliezen. Zwijgend liep ze naar de brandstapel, daar was alles juist gebeurd. Daar eenmaal aangekomen zag ze Jonathan weer staan, hij leek er niet overheen te komen. Geruisloos kwam ze naast hem staan en keek naar het lichaam van Kajira. ''Verlies is moeilijk om te dragen,'' zei ze zacht en keek naar de veel oudere vampier. ''Maar je moet het niet voor eeuwig dragen. Er kom een dag dat je het moet laten gaan,'' sprak ze kalm en was verbaasd over haar wijsheid.
Profiel bekijken
Jonathan

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   ma sep 19, 2011 7:24 am

Er kwam iemand naast hem staan. ''Verlies is moeilijk om te dragen." ,klonk het naast hem. Het was Alice. Ze vervolgde : ''Maar je moet het niet voor eeuwig dragen. Er kom een dag dat je het moet laten gaan." Het was Jonathan wel duidelijk dat ze het niet helemaal begreep. "Het is niet eenvoudig een jonge ziel in vrede te laten rusten. Daarbij had ik zoveel plannen met dat kind. Grootse plannen!" Hij stortte te gronde en begon zacht te snikken. "Voor het eerst had ik iets anders dan mijn boeken dat belangrijk voor me was.. Ze heeft niet eens een begrafenis gehad!" Hij pakt een hoopje grond en liet het tussen zijn vingers door vallen. "Van as tot as. Van stof tot stof."
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   vr sep 23, 2011 7:36 am

Ze wist niet of de vampier naast haar begreep wat ze bedoelde, maar hij reageerde wel. "Het is niet eenvoudig een jonge ziel in vrede te laten rusten. Daarbij had ik zoveel plannen met dat kind. Grootse plannen!" Hij stortte te gronde en begon zacht te snikken. "Voor het eerst had ik iets anders dan mijn boeken dat belangrijk voor me was.. Ze heeft niet eens een begrafenis gehad!" Hij pakt een hoopje grond en liet het tussen zijn vingers door vallen. "Van as tot as. Van stof tot stof." Zachtjes legde Alice haar hand op de schouder van de vampier. ''Niet ales kan gaan zoals wij plannen, ik weet daar alles van.'' Sprak ze vriendelijk en zakte langzaam door haar knieën. ''Maar als je wil kan ik haar nog even nakijken en kunnen we haar nog een begravenis geven. Eentje waar ze trots op zou zijn geweest.'' Haar stem was meelevend. Ze wist natuurlijk niet hoe het was om iemand te verliezen terwijl ze in zijn positie stond. Maar ze wist dat de meeste vampiers hun leerlingen als hun familie zagen. En van haar familie wist ze hoe het voelde om die te verliezen.

laat sorry had niet gezien dat je gepost had
Profiel bekijken
Jonathan

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   vr sep 23, 2011 9:36 am

De andere vampier ,waarvan Jonathan de naam even niet meer wist ,legde haar hand op zijn schouder. ''Niet alles kan gaan zoals wij plannen, ik weet daar alles van.' Ze sprak kalm en op een of andere manier rustgevend. ''Maar als je wil kan ik haar
nog even nakijken en kunnen we haar nog een begravenis geven. Eentje
waar ze trots op zou zijn geweest.''
"Ja ,dat zou ik heel fijn vinden.." ,begon Jonathan met een bibberende stem. Zijn mensenlijke familie had altijd van hem gehouden en voor hem gezorgd. Daarna waren er alleen nog maar koude mensen ,zoals Vyndi. "Het doet me goed dat het menselijk nog wenselijk is.." Hij bleef met de aarde spelen ,waar hij een druppeltje bloed van Kajira's slachting kon zien. "Ze was gehoorzaam. Meer niet..." ,snikte hij en direct daarna barste hij in tranen uit. Het ging hem allemaal te ver.
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   ma sep 26, 2011 10:44 pm

Haar ogen lagen nog altijd op het levenloze lichaam van de jonge vampier. "Ja ,dat zou ik heel fijn vinden.." ,begon Jonathan met een bibberende stem. Ze knikte even vriendelijk en stond langzaam weer op. Ze liep met geluidsloze passen naar het lichaam van de levenloze vampier. Daar zakte ze weer terug op haar hurken en legde haar handen even op het voorhoofd van het jonge meisje. Ze sloot haar ogen en zuchtte zacht. "Het doet me goed dat het menselijk nog wenselijk is.." Zwijgend knikte Alice en draaide haar hoofd en opende haar ogen weer. ''Niet iedereen is hetzelfde, en zonder het menselijke zullen wij echt niks anders zijn dan monsters.'' Sprak ze zacht en keek hem aan. ''Maar zolang wij nog altijd iets menselijks hebben zijn we dat niet,'' een vage glimlach ontstond op haar gezicht maar verdween al snel weer. "Ze was gehoorzaam. Meer niet..." ,snikte hij en direct daarna barste hij in tranen uit. Alice sloot de ogen van het meisje dat er lag en legde snel haar gestalt netjes neer. De handen van het meisj vouwde ze in elkaar en richtte zich toen weer op. ''En dat is vaak nog alles wat we vragen, gehoorzaamheid..'' Ze zuchtte zacht en keek hem aan. ''Nou komop, laten we aan het werk gaan.'' Ze legde een handop zijn schouder en keek hem afwachend aan.
Profiel bekijken
Jonathan

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   di sep 27, 2011 9:14 am

''Nou komop, laten we aan het werk gaan.'' ,zei de andere vampier. Jonathan knikte. Ze had het lichaam onderzocht en zijn eerste prioriteit was nu dit onrecht recht te zetten. Hij pakte een bijbel en een kruis. "Mogen alle vampiers afstand houden van de deerne der dood. Dans niet met een dame die je lot bepaalt." Dit gezegd hebbende kuste hij het kruis. Zijn lippen verschroeiden er een beetje door. Daarna las hij hardop op een deel uit de bijbel en naafloop was er weinig van zijn vingertoppen ,die onder zijn handschoenen uitkwamen over. Daarna legde hij de bijbel en het kruis op Kajira's lichaam. "Is het goed als ik hiervoor de brandstapel gebruik? Dat is namelijk toepasselijk." ,zei hij met neergebogen hoofd.
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   di sep 27, 2011 9:31 am

Alice zag hem knikken en ze haalde zwijgend haar hand van zijn schouder. Ze zag hem een bijbel en een kruis pakken en onbewust deed ze toch een stap achteruit. "Mogen alle vampiers afstand houden van de deerne der dood. Dans niet met een dame die je lot bepaalt." Dit gezegd hebbende kuste hij het kruis. Zonder zich er verder mee te bemoeien luisterde ze naar wat hij voorlas uit de bijbel en sloot ven haar ogen. Zou de begravenis van haar familie er ook zo uit hebben gezien? Eigenlijk hoopte ze van we, dat was wat haar ouders zouden hebben gewild. Ze richtte haar blik op Jonathan en onderzocht zijn gezichtsuitdrukking even. Eienlijk wist ze niet wat ze verder moest doen of zeggen, ze stond daar maar te kijken. Het gaf haar wel een vreemd gevoel, maar ook iet van vuur begon te branden. Een vuur van vastberadenheid, een vastberadenheid om dit nooit meer mee te hoeven maken. "Is het goed als ik hiervoor de brandstapel gebruik? Dat is namelijk toepasselijk." De stam van Jonathan deed haar even knipperen. Hij had het kruis en de bijbel op het lichaam gelegd even even keek ze hem niet-begrijpend aan. ''Ja natuurlijk,'' zei ze toen zacht en keek naar het lichaam.Ze deed opnieuw een stap naar achteren, maar ditmaal om hem wat meer de ruimte te geven. hij moest dit alleen verder doen.
Profiel bekijken
Jonathan

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   di sep 27, 2011 10:20 am

''Ja natuurlijk,'' zei ze toen zacht en keek naar het lichaam. Jonathan liep terug naar het lichaam en pakte het op. Hij legde het op de brandstapel en sprak weer de woorden. "Terram terræ, cinerem cineri, pulverem pulveri." ,zei hij zuchtend. Even vroeg hij zich af hoe hij de brandstapel moest aanmaken en ging op een gegeven moment maar zitten bidden en ernaar kijken. Totdat de stapel ineens in brand vloog... "Weet jij hier iets van ,Alice?" ,vroeg hij verontwaardigd ,terwijl hij naar de dansende vlammen rond de heilige geschriften keek.
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   di sep 27, 2011 10:42 am

Ze keek nog altijd zwijgend toe hoe Jonathan terug liep naar het lichaam en het opraapte. Zwijgend volgde ze hem toen hij het lichaam op de brandstapel legde. en luisterde naar wat hij zei. "Terram terræ, cinerem cineri, pulverem pulveri." ,zei hij zuchtend en ALice keek hem aan. Haar ogen gleden toen terug naar het lichaam. Ze sprong met een enorme schrik achteruit toen het lichaam ineens in vlammen uitbarsten. Een kreet kon daarbij ook niet missen en ze staarde naar het tafereel. Waarom was ze nu ineens zo geschrokken? "Weet jij hier iets van ,Alice?" Vroeg Jonathan verontwaardigd en Alice schudde haar hoofd. ''Nee echt niet!'' Zei ze met een nog altijd geschrokken stem.
Profiel bekijken
Jonathan

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   do nov 03, 2011 5:52 am

Alice was net zo verbaasd als Jonathan was. Ook zij wist hier niets van. Op het moment dat het arme kind in vlammen opging had Jonathan nog eraan gedacht dat hij geen lucifers bij zich had. Hij pakte een blaadje op van de grond -misschien was brandstichten in de herfst niet zo slim- en hij keek er aandachtig naar. Opeens vloog ook dit in brand. Hij keek Alice nu aan en vroeg : 'Slaap ik toevallig? Of heb ik misschien iets verkeerds gegeten?' Hij keek naar het verkoolde blaadje..
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   di nov 29, 2011 10:08 am

Alice bleef zwijgen, ze wist niet wat ze hiervan moest zeggen. Maar wat viel er van te zeggen, dit was wel heel erg raar. Voor zover ze had gehoord was dit nog nooit eerder gebeurd. Er moest dus zeker weten iets aan de hand zijn. Ze tilde haar hoofd even op om Jonathan aan te kijken maar zweeg nog altijd. Ze kon gewoon niks hierover zeggen. Dit alles was gewoon even boven haar kennis. Hij pakte een blaadje op van de grond -misschien was brandstichten in de herfst niet zo slim- en hij keek er aandachtig naar. Opeens vloog ook dit in brand. Hij keek Alice nu aan. 'Slaap ik toevallig? Of heb ik misschien iets verkeerds gegeten?' Hij keek naar het verkoolde blaadje.. Alice volgde zijn blik even en schudde haar hoofd. ''ik denk niet dat dat nou het probleem is hier.'' Zei ze zachtjes en keek Jonathan nu zelf weer aan. ''Hoewel ik toch eerlijk moet toegeven dat dit wel heel erg raar is. en ik heb nog nooit gehoord dat zoeist is gebeurd. In de hele geschiedenis die ik heb geleerd.'' Ze zuchtte nu zelf even en legde haar hand toch even op de schouder van de oudere vampier.

laat
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Loneliness is darkness of a friendship...   

Loneliness is darkness of a friendship...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Brandstapel-
Ga naar: