Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

in the palm of Destiny

Go down 
AuteurBericht
Setherian
King

Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

BerichtOnderwerp: in the palm of Destiny   zo sep 04, 2011 6:28 am

Seth liep kalm door de bergen en ging even later kalm zitten in een van de zwarte cirkels die hier al lang stonden, Valencia's moeder had ze hier neergezet en Valencia had ze weer aan Seth laten zien. Deze punten waren vol met de duistere energie, hij kon alles aftappen wat hij wou. Seth zat in een meditatie houding en de duistere energie kolkte om hem heen als een sneeuwstorm met kleine zwarte bolletjes die om hem heen zweefde. Seth bewoog langzaam en zakte diep weg in zijn gedachten waar hij alleen stond. Diep versmolten met zijn eigen kracht.... stond hij voor al zijn summons, ze leken oppermachtig, de zwarte magie die hem in zijn bewustzijn raakte gaf hun meer kracht dan tevoren. Seth schrok op en keek om zich heen, de aanwezigheid die hij had zitten zoeken was teruggekomen. ZE... was in de buurt, Seth snoof en stond op. Ze was in de buurt, hij rook haar, hij voelde haar, hij hoorde haar ademhaling. Al was ze ver, al was ze dichtbij, hij had zich gefocust op haar aanwezigheid en ze was hier.... "Rox... laat jezelf zien!" riep Seth hardop toen hij het sterker voelde worden.

-only Rox-
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rox

Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

BerichtOnderwerp: Re: in the palm of Destiny   ma sep 05, 2011 1:48 am

Rox liep weer met ene bebloede jurk naar de tovenaars en wou haar slag gaan slaan omdat het vandaag haar dag was om gte lunchen dus om alles op haar pad aan te vallen. Rox rook een geur van een tovenaar en het was een meisje aan het bloed te ruiken. Rox kwam in actie en klom super snel in een boom en storte neer op ed tovenaar en maakte haar eerst blind. Rox grijnsde en ene glimlach op haar mond bleef staan en stapte rustig op de blinde tovenaar af. Rox pakte toen ed dolk die ze van haar ouders had na hun moord en zette die keihard in het been en zag de tovenaar weerloos om vallen. Rox hoorde tovenaar krijzen van de pijn en Rox moes alleen maar lachen en pakte toen de schouder van de tovenaar en zijn hoofd en zette toen haar vlijmscherpe tanden in zijn nek en hoorde het bloed ook were over haar jurk druipen. Na dat rox klaar was gooide ze het lijk weer loos op de grond en veegde het bloed van haar mond ookal zou dat niet helpen want ze zat toch helemaal onder het bloed. Opeens rook ze een bekende geur en glimlachte "Seth foute keus." mompelde ze en kwam toen langzaam op zijn geur af en hoorde hem toen schreuwen. "Rox... laat jezelf zien!" Rox kwam uit ht bos langzaam helemaal onder het bloed van verschillende rassen en zag Seth al eerste en grijnsde toen. "Ook weer leuk om u weer te zien." Rox liep op haar gemak rustig dichter bij en lied haar ogen niet meer van Seth of glijden terwijl ze dood ana staarde.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: in the palm of Destiny   ma sep 05, 2011 2:16 am

"Ook weer leuk om u weer te zien." zei Rox die tevoorschijn kwam. Seth keek haar aan en snoof, "Fijn je weer te zien Roxaliria," zei Seth en hij keek langs Rox heen. "Ik heb geen zin.. in een gevecht of discussie met jou, weg.... ik heb belangrijkere dingen te doen. De vorige keer was ik al duidelijk genoeg volgens mij." zei Seth en naast hem verscheen Selene met haar boog. Wat niet te zien was, was hoe Seth eigenlijk piepte en adem haalde. Hij was wat ziekjes tegenwoordig en had nu last van miltschaduw, oftewel.... zwartvuur. Hij kon het niet meer binnen houden en begon te hoesten. Seth keek de vampier aan, rochelde en spuugde vreemd genoeg zwart slijm op haar schoenen. Selene keek hem aan, ".... smerig... maar goed gericht." zei ze zacht. Seth schudde zijn hoofd, "Ik richtte op haar gezicht." zei hij. Selene klopte zacht op Seth's rug. "Heer, ik ben niet zo sterk als u, maar ik doe mijn best om u buiten gevecht te houden." zei Selene en ging voor Seth staan. Ze trok drie pijlen tegelijk en legde ze op de lange boog. "U bent niet gewenst, keer om en vertrek." zei Selene en ze richtte. Ze kon snel schieten en Rox was nog niet geweldig dichterbij. Seth hield zich in maar zijn maag klapte dubbel en koude adem kwam uit zijn mond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rox

Karakter
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

BerichtOnderwerp: Re: in the palm of Destiny   ma sep 05, 2011 2:40 am

Rox zag Seth snoven en lette daar niet op. "Fijn je weer te zien Roxaliria," Rox keek toen pissig en pakte de dolk al vast die ze had en keek hem toen met een dode blik aan vandaag zou het zijn dat hij haar niet meer zo zou zien zo laag. "Ik heb geen zin.. in een gevecht of discussie met jou, weg.... ik heb belangrijkere dingen te doen. De vorige keer was ik al duidelijk genoeg volgens mij." Rox lachde en wist dat er iets mis was met hem en zg toen zwart slijm op haar schoenen terecht komen en zuchte en hoorde toen zijn summon praten. ".... smerig... maar goed gericht." Rox lachde even. "Je bent zwak vandaag en daarom durf je het niet aan en kleine summon of hoe je ook heet ej bent dood voor me." Rox zucte toen en keke dood naar haar of ze niks voor haar was. "Ik richtte op haar gezicht." En Rox lachde toen keihard in een deuk "Heer, ik ben niet zo sterk als u, maar ik doe mijn best om u buiten gevecht te houden." En Rox grijnsde toen en luisterde verder. "U bent niet gewenst, keer om en vertrek." En Rox zag dat ze pijlen richte en lachte toen meer ene een deuk "Denkje nou echt dat mij dat wat aan doet dat ik ene sloome slak ben." rox reageerde toen snel en was opeens verdwemen en kwam toen achter Seth summon zonder dat ze het zagen en schopte haar tegen ene boom zonder dat ze iets kon doen. "Je hebt het wel tegen Roxanne Nemesis dame!" En Rox pakte bij haar nek en scheurde haar kop er af in ene snelle beweging en zag haar langzaam verdwijnen en keek toen naar Seth. "Ik zou maar vandaag niet proberen te spelen want ejpakt dat de verkeerde dag." Rox glimlachte toen en stond weer op van haar daad en stapte langzaam op Seth af met een dode blik. "Ik hoef maar een ding en het zou niet pijn doen. Dat beloof ik."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: in the palm of Destiny   ma sep 05, 2011 2:52 am

"Denkje nou echt dat mij dat wat aan doet dat ik ene sloome slak ben." rox reageerde toen snel en was opeens verdwemen en kwam toen achter Seth summon zonder dat ze het zagen en schopte haar tegen ene boom zonder dat ze iets kon doen. "Je hebt het wel tegen Roxanne Nemesis dame!" En Rox pakte bij haar nek en scheurde haar kop er af in ene snelle beweging en zag haar langzaam verdwijnen en keek toen naar Seth. "Ik zou maar vandaag niet proberen te spelen want ejpakt dat de verkeerde dag." Rox glimlachte toen en stond weer op van haar daad en stapte langzaam op Seth af met een dode blik. "Ik hoef maar een ding en het zou niet pijn doen. Dat beloof ik." zei Rox. Seth hijgde en hoestte weer. Selene's hoofd en lichaam verdwenen in rook om uit de schaduwen van een rots te verschijnen en voor Seth te duiken. Bloed zat rong haar hele bovenlichaam en nek. "Nee...... zo simpel ben ik ook niet." zei Selene en ze versmolt met de schaduwen om toen Rox haar benen vanaf de grond vast te grijpen. Seth moest lachen en liep naar achter. "Selene, dismiss.." zei Seth. Protesterend geluid klonk voordat ze verdween. Ze moest blijven leven voor Mariah. Seth liep nog steeds naar achter, "wat je ook van me wilt..... je krijgt het niet vrijwillig." gromde Seth. Een zwarte cirkel verscheen om hem heen en Salia&Moora stonden klaar. "Raak onze heer aan en je zal lijden.... hoe dan ook........ waarom dan ook... wanneer dan ook." zei Salia met het rode harnas. Beide spreidde hun vleugels en trokken de gespijkerde zwepen. "...... zij.. is familie van die ander! Diegene die onze wapens had gebruikt tegen ons... gelukkig kan deze ze niet vastgrijpen zonder problemen" zei Moora schaterend. Ze zweefden lichtjes boven de grond en zwepen sloegen door de lucht met de ijzeren spijkers scherp gericht op Rox. Seth liep telkens verder naar achter, als hij bij de schaduwsteen kon komen was hij verdwenen maar dan moest hij het volhouden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rox

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: in the palm of Destiny   vr okt 21, 2011 12:02 am

Seth hijgde en hoestte weer. Selene's hoofd en lichaam verdwenen in rook om uit de schaduwen van een rots te verschijnen en voor Seth te duiken. Bloed zat rong haar hele bovenlichaam en nek. "Nee...... zo simpel ben ik ook niet." zei Selene en ze versmolt met de schaduwen om toen Rox haar benen vanaf de grond vast te grijpen. Seth moest lachen en liep naar achter. "Selene, dismiss.." zei Seth. Protesterend geluid klonk voordat ze verdween. Ze moest blijven leven voor Mariah. Seth liep nog steeds naar achter, "wat je ook van me wilt..... je krijgt het niet vrijwillig." gromde Seth. Een zwarte cirkel verscheen om hem heen en Salia&Moora stonden klaar. "Raak onze heer aan en je zal lijden.... hoe dan ook........ waarom dan ook... wanneer dan ook." zei Salia met het rode harnas. Beide spreidde hun vleugels en trokken de gespijkerde zwepen. "...... zij.. is familie van die ander! Diegene die onze wapens had gebruikt tegen ons... gelukkig kan deze ze niet vastgrijpen zonder problemen" zei Moora schaterend. Ze zweefden lichtjes boven de grond en zwepen sloegen door de lucht met de ijzeren spijkers scherp gericht op Rox. Seth liep telkens verder naar achter, als hij bij de schaduwsteen kon komen was hij verdwenen maar dan moest hij het volhouden. Rox keke naar die dingen en zuchte "Lijden ik lijd al met dit leven e wetej ik vind het ook nog fijn ook. Hoe zou dat komen denkje? Je kunt vechten wat ej wilt maar ik ben toch sneller en sterker." Rox zag toen dat Seth weg wou komen en lachde toene n bewoog toen were zo snel dat haar even niet konden zien en kwam toe voor Seth uit. "Wat wil jij doen weg komen live Sethy je wilt toch niet meer bij em weg lieveling." Toen Rox het zei kwam een grijns op haar gezicht en keke toen naar de mormels die haar niks konden schelen. en pakte toen Seth's hand vast "Je gata toch niet bij me weg of wel soms?" Rox pakte toen het wapen die om haar middel zat heel snel en lied het snel door zijn pols glijden genadeloos en pakte wat ze wou hebben en lied het wapen toen liggen en ging in de eerste boom die ze tegen kwam zitten. "Zonde toch van em weglopen dan wil ik iedegeval je handje Sethje."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: in the palm of Destiny   

Terug naar boven Go down

in the palm of Destiny
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: