Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [RPG] Starshine Academy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ichiban

Ichiban


Aantal berichten : 5

Karakter
Leeftijd: 44 jaar (17 aan de buitenkant)
Rang: x
Partner: x

[RPG] Starshine Academy Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Starshine Academy   [RPG] Starshine Academy Emptyzo sep 04, 2011 11:26 am

[RPG] Starshine Academy Eb8ylw
Naam: Starshine Academy (afgekort SSA)
Soort: RPG
Bestaat: Twee en half jaar
Onderwerp: School gericht op magie, verschillende elementen, anime, fantasy
~
De grote kasteeldeuren zwaaien voor je open, en op hetzelfde moment opent zich er een geheel nieuwe wereld voor je. Hartelijk welkom op Starshine Academy, één van de oudste scholen in het universum van Kovomaka waar jij je krachten zult opbouwen door te leren en te trainen! Van al over de zeven hoofdplaneten - Shadra, Nova, Puffoon, Gren, Erd, Razen en Cassia - komen kinderen hierheen om hun magie onder controle te krijgen, afkomstig van volkeren met ieders hun eigen element en kenmerken. Van temperamentvolle Razianen tot kille Shadranen, en van vredelievende Novanen tot vrolijke Puffoonsen.

Creëer je eigen karakter, kies je element en neem deel mee aan de Evenementen, maak vrienden en volg lessen in magie - gegeven door verschillende leraren - of vraag zelf een rang aan als leraar, stagiaire en andere belangrijke rangen. Intussen blijft het ook niet altijd even rustig op het kasteel; de Legendarische Magicians ontfermen zich over het behouden van de balans tussen de elementen, de school staat onder leiding van Master Savador die zijn eigen harde regels invoert en gevaar kan net zo goed in een medeleerling schuilen als in het Duistere Bos.

~

Statistieken:
x We hebben 322 geregistreerde gebruikers
x Alle gebruikers hebben in totaal 37088 berichten geplaatst, in 1858 onderwerpen
x De nieuwste gebruiker is Sly

We bestaan al best lang voor een RPG forum en nieuwe leden zijn natuurlijk altijd welkom!

------------------------------
x Evenementen die van start zijn of eraan zitten te komen:
[RPG] Starshine Academy Qwxced
Een gezellig kampvuur met drank en verhalen voor leerlingen onder toezicht van stagiaires. Geen enkele corrigerende leraar te bekennen!

[RPG] Starshine Academy 24q4zeq
Een horde Orcs heeft het gemunt op de school. Leerlingen worden ontvoerd, het schoolterrein wordt onveilig gemaakt en de Legendarische Magicians worden gevangen genomen. Betekent dit het einde..? - Inschrijven voor rollen is NU mogelijk! -
------------------------------
x Er is een eerste groep geopend, maar meerdere aanvragingen op groepen zien we graag
------------------------------
x Ons YouTube-kanaal staat nog steeds overeind en er zijn laatst weer wat sountracks geupload. Suggesties kunnen altijd nog geplaatst worden!

[RPG] Starshine Academy 20fosb9
Laatst toegevoegd:
Meest bekeken:
Hoogst beoordeeld:


The magic begins


Portal || Registreren || Log In

Dit forum is niet van mij!
Ik promoot alleenn =3
als hier speciale eisen voor zijn die ik over het hoofd heb gezien dan hoor ik het wel^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com/
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

[RPG] Starshine Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy   [RPG] Starshine Academy Emptyma sep 05, 2011 1:50 am

Jammer dat het niet van jou is het ziet er wel prachtig uit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sára

Sára


Aantal berichten : 10

Karakter
Leeftijd: 16 Years already
Rang: Apprentice
Partner: Love is a lie made to make you weak.. Look at my mum..

[RPG] Starshine Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy   [RPG] Starshine Academy Emptyma sep 05, 2011 8:22 am

Ik vind die site echt gaaf en heb me er lang geleden ook al geregistreerd, jammer genoeg ben ik toen inactief geraakt maar nu ga ik weer proberen actief te worden.
Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

[RPG] Starshine Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy   [RPG] Starshine Academy Emptyma sep 05, 2011 9:45 am

ik ga denk ik ook een kijkje er op nemen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Meredith
Moderator
Meredith


Aantal berichten : 60

Karakter
Leeftijd: 16, happy now?
Rang: Child
Partner: It's a cinderella syndrome

[RPG] Starshine Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy   [RPG] Starshine Academy Emptyvr sep 09, 2011 5:41 am

Ah, mijn favo-RPG site wordt ook hier gepromoot.
Nou menskes, dat meisje met die rode naam, dat ben ik. Lesaiah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RPG] Starshine Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Starshine Academy   [RPG] Starshine Academy Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Starshine Academy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG] equi-lords Academy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Reclame en Onzin. :: Affiliates-
Ga naar: