Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wizard, Bear won't save me!!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



Wizard, Bear won't save me!!! Empty
BerichtOnderwerp: Wizard, Bear won't save me!!!   Wizard, Bear won't save me!!! Emptyma sep 05, 2011 12:58 am

"Miss Aaliyah, we shouldn't come here. Wizards are dangerous. And the Vampires are close by. I can feel them. If we don't go back right now I'll tell your mother as soon as we come home." Amynedd draaide zijn hoofd naar haar toe maar Aaliyah schudde alleen haar hoofd. "Mama hoeft niets te weten." Ze legde bij wijze van zeggen haar hand over Amynedd's snoet. Hij stribbelde tegen maar deed niets. Oppeens kwam er een Gedaante voor haar staan. "Ben je verdwaalt kleine meid?" Vroeg een zachte stem en de jongen bukte voor haar neer. Aaliyah schudde licht haar kleine hoofdje. "Nee hoor meneer, ik maakte alleen een wandeling met mijn Teddy Amynedd." Haar stralende glimlachje deed de man vreemd opkijken. "Hoor jij niet bij jouw ouders te zijn?" Weer schudde Aaliyah haar hoofdje. Opeens werd haar teddy uit haar kleine handjes gesmeten en werd ze aan haar keel opgetild. Een andere man die uit de schaduwen stapte Ging met zijn zware schoen op Amynedd staan. "Amynedd!" Schreeuwde Aaliyah maar daar had ze meteen spijt van. Meteen werd haar keel nog verder dichtgeknepen en Aaliyah begon te spartelen. Er kwam nog een hand uit de schaduwen en die viel op de man's schouder. "Het is het kind niet... Dit is een ander.." Sprak de vrouwen stem zacht en de man die haar bij haar keel vast had smeet Aaliyah tegen een oude boom. Angstig keek Aaliyah naar de man die op haar af kwam. "Dus als dit kleine Mariah niet is. Wie is dit kind dan wel Lea." De stem gromde en de vrouw antwoordde. "Het is een dwergenmeisje. Ze is ouder dan je denkt. Ze lijkt even oud als Mariah, maar ze is het niet." Aaliyah wist niet of ze de woorden geruststellend bedoelde maar de man die haar net weg had gesmeten schoot naar voren en greep haar opnieuw bij haar keel. Hij drukte haar omhoog tot haar nek op zijn mondhoogte kwam en hij gromde zacht. "Dan laten we geen getuigen over." Siste hij en zette zijn tanden vol in haar nek. Aaliyah sloeg een kreet die door merg en been ging maar hing daarna slap terwijl de Vampier haar toch al niet zo vele bloed gulzig op dronk.

(only seth, Aaliyah won't die
So seth be in time)
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Wizard, Bear won't save me!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wizard, Bear won't save me!!!   Wizard, Bear won't save me!!! Emptyma sep 05, 2011 1:12 am

"Dus als dit kleine Mariah niet is. Wie is dit kind dan wel Lea." De stem gromde en de vrouw antwoordde. "Het is een dwergenmeisje. Ze is ouder dan je denkt. Ze lijkt even oud als Mariah, maar ze is het niet." hoorde Seth zacht, langzaam verdween hij in de schaduwen en keek toe naar een schouwspel voor hem. Een meisje werd bij haar keel gegrepen en omhoog getild. Een vampier begon van haar te drinken. Seth schrok, ze waren op zoek naar Mariah.... en nu grepen ze een ander meisje. Seth's handen vergroeiden en zijn nagels werden klauwen, zijn ogen kregen een rooie gloed en zijn tanden kromden licht, zijn gezicht vertrok, zijn armen, benen en romp leken breder en groter. Met een sprong zette Seth zich af en sprong op een vampier die het meisje vast had. "JIJ HEBT GENOEG GEDRONKEN," gromde Seth en rukte het hoofd weg bij het meisje haar nek. Zijn twee klauwachtige handen zaten rond de schedel van de vampier en knepen samen. De vampier schrokte even en viel toen.... met een verbrijzelde schedel neer... dood. Seth hief zijn arm, "Unholysmite of the demonlord!" bruldde Seth. Een straal schoot weg uit een teken op zijn voorhoofd dat door de volgende vampier schoot en hem... in twee achterliet. Seth voelde een uithaal bij zijn nek, het bloed begon te stromen. Alleen het ging naar zijn rug waar het zich op vier plaatsen erin boorde en het andere bloed gebruikte voor slangachtige tentakels. Vier dunne maar vlijmscherpte tentakels sloegen door de lucht terwijl ze brandde, scheurden en hakten. Nog twee stonden er overeind. Seth boorde de tentakels in hem en bracht hem naar zijn gezicht. "Jij bent de laatste vampier voor vandaag.." snoof Seth en gaf een kopstoot waarbij hij de schedel insloeg. Hij wierp het lijk weg en de vijfde bleef achter. "WIE AAN MARIAH KOMT, KRIJGT EEN LOT ERGER DAN DE WREEDSTE DOOD." gromde Seth en hij werd weer normaal. Hij liep naar het meisje toe, legde zijn hand op de wond. "Unholy salvation," zei hij zacht en de wond verdween bij haar.... waarna de wond bij hem verscheen. Snel plaatste hij een lap over zijn eigen wond en zuchtte. "Gaat het meisje? is alles oké?" vroeg Seth voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Wizard, Bear won't save me!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wizard, Bear won't save me!!!   Wizard, Bear won't save me!!! Emptyma sep 05, 2011 1:22 am

"JIJ HEBT GENOEG GEDRONKEN," Hoorde Alliyah nog iemand schreeuwen maar daarna werd alles zwart. Ze voelde nog hoe ze van de man af gesleurd werd en voelde de grond onder haar. Daarna zakte ze weg in het duister. Niet veel later voelde ze ineens handen om haar heen. Een hand werd er op haar wond gelegd en de stem fluisterde iets. Het leek alsof ze verdronk in haar eigen lichaam. Ver weg zakte ze, dieper en dieper. Was dit het einde? Was dit dood gaan? Dood gaan voor ze geleerd had. Dood gaan voor ze had geleefd? "Gaat het meisje? is alles oké?" Vroeg een stem die haar voor een groot gedeelte terug trok. "Amynedd.." Fluisterde ze zacht. Ze wou dat het niet zijn schuld was. hij had haar geprobeerd te beschermen. Maar zij had niet geluisterd. Het duister probeerde haar weer op te slokken en Aaliyah slaakte plots een kreet. Ze vocht terug tegen het duister maar haar lichaam was zo goed als bloedloos. De kreet was niet van pijn geweest. Hij was van angst, afgunst. Ze kwam terug in haar lichaam en leek haar ledematen terug te voelen. Ze greep zich vast aan de gedaante die haar die vraag had gesteld. "Amynedd!" Fluisterde ze. "Waar is Amynedd!" Daarna zakte ze opnieuw het duister in. Vechtend tegen de schaduwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Wizard, Bear won't save me!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wizard, Bear won't save me!!!   Wizard, Bear won't save me!!! Emptyma sep 05, 2011 2:03 am

"Amynedd!" Fluisterde ze. "Waar is Amynedd!" vroeg het meisje die hem even vast greep en weer terug viel. Seth slikte en keek rond, hij vond een beer daar liggend op de grond, maar zag het toen al. Hij voelde de duisternis trekken aan zijn ledematen. "Amynedd...." zei Seth tegen de beer die daar lag. Een duistere sfeer hing erom heen. "Abysmal e kretuni e paétí, het meisje heeft je nodig, the girl needs you, el'kala e..... parché." zei Seth in vier verschillende talen, 1 van hen moest wel raken. Seth pakte de beer vast en hield hem vlak bij het meisje. "Wat is je naam? Wie ben je?" vroeg Seth in gedachten terwijl hij zijn vingers neerlegde tegen haar voorhoofd. Ze had de pech gehad zoveel vampieren tegen te komen. De lijken en resten om Seth heen deed hem niks, het feit dat hij onder vampier bloed zat deed hem niks.... het feit dat er een meisje bijna gewond was geraakt met een weirdo teddybear.... deed hem een beetje wat.

-inspiloos wegens die teddy-.-XD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Wizard, Bear won't save me!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wizard, Bear won't save me!!!   Wizard, Bear won't save me!!! Emptyzo okt 16, 2011 10:15 am

Diep zakte ze weg, verloren in een put vol verdriet. Onwetendheid had haar overgenomen. Was dit haar einde? Voor haar leven begon? Verloren gegaan zo veelste jong. Langzaam Dreef Aaliyah weg, naar een wereld waar geen pijn bestond.

"Amynedd...." sprak een stem zijn naam. "Abysmal e kretuni e paétí, het meisje heeft je nodig, the girl needs you, el'kala e..... parché." Het schudde hem wakker. Aaliyah, degene aan wie hij trouw had gezworen. Hij was een moordenaar geweest, had een tweede kans gekregen. "Take care of the girl. Make her great. Don't let her down." De woorden waren ijzerhard. Ze brachten hem terug naar de werkelijkheid. "Wat is je naam? Wie ben je?" Sprak dezelfde stem in zijn gedachtes. "My name is Amynedd, once I was a murderer, a soulles body, killig people just for fun. In stead of sending me straight to Deadhell, they gave me a new chance. In this helpless body of a bear. I promised to save Aaliyah. Little reckless Aaliyah. The only thing that now keeps me going. But she is diing and so am I. She can't die. I cant let her die, but I can do nothing, you can, save her, I know you can." Zijn woorden waren vel en hard. Maar gemeend. Hij kon niet zonder dat rare probleem opzoekende kind. Daarvoor gaf hij teveel om haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Wizard, Bear won't save me!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wizard, Bear won't save me!!!   Wizard, Bear won't save me!!! Emptyzo okt 16, 2011 10:34 am

"My name is Amynedd, once I was a murderer, a soulles body, killig people just for fun. In stead of sending me straight to Deadhell, they gave me a new chance. In this helpless body of a bear. I promised to save Aaliyah. Little reckless Aaliyah. The only thing that now keeps me going. But she is diing and so am I. She can't die. I cant let her die, but I can do nothing, you can, save her, I know you can." zei de teddybeer en Seth keek er best verward na.
Hij keek toen naar het meisje, ze had te veel schade gekregen om zo simpel de wond te laten genezen. Seth vloekte, dit was serieus geschut. Seth keek naar het meisje en tilde haar op in zijn armen, "Sanctum of the shadows, hollow her road and give her live... take them to save this youngling. Give her live and have them in death." zei Seth. Hij legde zijn hand op haar voorhoofd, "Fel'dans Phoenix: Risen against death," mompelde Seth. Het meisje... begon te hoesten, zachtjes maar dat was genoeg om te zeggen dat het had geholpen. Seth legde het meisje kalm neer en zakte op de grond met zijn benen. Uit zijn neus, oren, ooghoeken en uit een hoek van zijn mond kwam een beetje bloed naar buiten. Seth moest zelf ook hoesten en bloed belandde op de grond. Dit had altijd een tol te betalen. Het meisje zou leven maar dan moest hij nu even rusten. Hij veegde het bloed snel weg en alles wat achter bleef waren enkele kleine druppels op zijn wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wizard, Bear won't save me!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wizard, Bear won't save me!!!   Wizard, Bear won't save me!!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wizard, Bear won't save me!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
» The evil young wizard Mariah >:3
» Little, little kid be strong, be hard and be a true Wizard.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: