Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 the blood that drips from the past

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Emptyma sep 05, 2011 2:20 am

Rox rende via de vampiers gebied naar de ridders vandaag was de dag dat ene dame zou gaan sterfen. Rox sprong eerst op de muur en dan omgemerkt er af bij de stallen en keek of er wat mensen waren met een dolk om te gebruiken. Rox zag een mag en glimlachde vals. "Jij word het." Verluisterde zachtjes en stapte langzaam op ed ridders af met een heel lief gezichtje en sprankelijke haar. De ridders kwam op haar af met ene flitterige gezichtje en Rox ging heel sexy staan voor hem en hoorde hem toen praten. "Heey mopje wie ben jij?" Rox pakte haar kan en gooide ed jonge keihard op ed grond en hoorde iets breken en haar gezicht was meteen in een valse glimlahje gegaan, "Roxanne Nemesis." Zei Rox kill en de jonge schrok op "Dat kan niet die is allang niet meer zo jong ze is dood!" Rox lachde en lied de ring zien die van haar moeder was de trouwring en de jonge wou toen weg rennen maar Roxtrapte op zijn bene en hoorde hem toen janken van ed pijn "Ik leef maar jij zo niet meer." Rox pakte toen zijn nek vast en beet keihard er in en hoorde het kraken en lied het lichaam toen vallen en pakte de dolk en glimlachde toen. "Bedankt voor ej dolk he?" Rox rende toen naar het huis waar Cormag moeder woonde en glimlachte toen "Nu kom jij aan de beurt." mompelde ze van haar lippen af die nog steets onder het bloed zat. Rox sloop via het raam naar binnen en zag toen meteen de moder schreuwen van wie is dat die meid met die bloedirige kleren. Rox hoorde hara denken en Glimlachte toen vals "Ik ben Roxanne Nemesis en dit zijn ej laatste minuten dat je van ej leven genoot." Rox kam toen dreigent op haar af en ed vrouw schreeuwde en liep naar de keuken om een koekenpan te pakken en Rox moes alleen maar lachen en sloeg zo de koekenpan uit haar handen enpakte toen ed vrouw bij haar kill op. "Was leuk om je te leren kennen maar moet nu echt doei zeggen." Rox brak eerst haar benen dat ze niet meer kon weg lopen en trapte toen keihard in haar maag met haar hakken en ruikte hoe het bloed stroomde en gign toen naast haar op knieen en pakte toen hara nek en keek nog even vals naar haar en lied toen langzaam e haar tanden door haar nek boren met zoveel mogelijk pijn. Rox hoorde de dame schreuwen om hulp en Rox zette toen haar volle kracht in de nek en hoorde de laatse adem van ed dame en hoorde toen ook ed klok 12 uur slaan. Rox genoot van het bloed even en gooide het toen alweer weg toen ze op ed helft zat. Rox pakte toen haar dolk en snee de vinger er af met de trouwring en stopte in haar zak. Rox pakte toen haar ketting van haar pake en hammerde ketting vast op de deur met ed dolk en schreef er bij Roxanne Nemesis. Rox verlied toen het huis en ging naar ed afgesproken plaats en zag Cormag al staan en glimlachde toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Emptyma sep 05, 2011 2:37 am

Cormag zag Rox aan komen lopen en zuchtte 'wat doet die slang hier ..... vast en zeker met die andere aan het jagen of moorden. en dan glimlacht ze ook nog!' protesteerde hij in gedachten en deed alsof hij haar niet had opgemerkt. Pas toen ze dichtbij was keek hij Rox aan met een pokerface glimlachje. "Hoi Rox, Wat doet u hier?" vroeg Cormag met een valse ondertoon en keek haar aan, zijn kapotte kruis hing aan zijn nek en twee overgebleven stukken metaal zaten in zijn broekzak. Opgedroogd bloed zat over de kruis en Cormag friemelde er even aan tot het opgedroogde bloed van het godsteken weg was. Hij keek rox aan en zuchtte heel zacht en merkte het bloed op. Hij keek even verbitterd maar dat was allemaal verborgen onder hetzelfde irritante nep glimlachje. Hij draaide zich even om alsof hij rondkeek en keek toen weer naar zijn mentrix. Jaloezie had hem geslagen, dat wist hij zelf ook.... alleen .... gek was het niet. Eerst was Rox altijd zo met hem bezig en ze had hem erin gelokt, toen had ze hem een tijdje getraind, toen had ze ineens iemand anders gebeten en in Cormag's ogen leek het alsof hij ... vervangen was door een ander vampier-kind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Emptyma sep 05, 2011 2:50 am

Rox zag Cormag zuchten en wist dat hij haar niet mog maar ze had een kado voor hem ookal wist zedat hij zig achter gelaten voelt om vincent, "Hoi Rox, Wat doet u hier?" Rox lachte even naar hem en gooide toen de vinger en met ed trouw ring er uit en keek naar hem "Volgens mij wou ej dit nog of niet meer?" Rox keke rustig naar ed vinger die nu op de grond lag en nog ana het bloede was en zag al ed pijn van ed dame er in en moes toen lachen. "Wat ene beleefde moeder heb je ze heeft em eens niet voorgestelt maar volgens mij was dit wel geneg voor haar om me te onthouden als je het zo kan noemen." Rox keke toen naar Cormag en zuchte ze wist dat hij zig achter gelaten voelde ze kon het gewoon ruiken maar dat had ze niet gedaan Cormag zou nog stetes de speciale zoon voor haar zijn die gekozen was en Vincent niet datwas gewoon ene tussen doortje om de pijn die brande in haar keel te bevredigen. Rox lied haar van ed egdachten glijden en keek were naar hem. "Ik heb ej echt niet achtergelaten als dat denkt." en Rox keek toen were dodo naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Emptyma sep 05, 2011 3:19 am

"Volgens mij wou ej dit nog of niet meer?" Rox keke rustig naar ed vinger die nu op de grond lag. "Wat ene beleefde moeder heb je ze heeft em eens niet voorgestelt maar volgens mij was dit wel geneg voor haar om me te onthouden als je het zo kan noemen." Rox keke toen naar Cormag en zuchte "Ik heb ej echt niet achtergelaten als dat denkt." Zei Rox. Cormag zweeg en keek naar de vinger. Toen even naar Rox, toen naar de vinger, rox,vinger,rox,vinger, rox, vinger, rox...... toen keek hij naar de vinger en pakte die op. Hij keek naar de ring en las de letters, "Rox... .... u hebt mijn moeder gedood.... de.. vrouw.. die... ik.. uit iedereen het meest... verafschuwde...ze haatte mij, ik haatte haar." zei Seth. Hij keek Rox even aan en slikte even om een kleine traan te verbergen. Cormag liep op Rox af en omhelsde haar. Zwijgend had hij zijn armen om haar Middel gedaan en zweeg maar hij begroef zijn gezicht even dankbaar in Rox haar zij. "Dankuwel Rox.. het spijt me.... dat ik.... dacht dat u me achtergelaten had." zei Cormag zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Emptyma sep 05, 2011 5:09 am

Rox zag dat Cormag naar ed vinger keke en toen were naar haar en het ging even zo door tot hij stopte en zei. "Rox... .... u hebt mijn moeder gedood.... de.. vrouw.. die... ik.. uit iedereen het meest... verafschuwde...ze haatte mij, ik haatte haar." Rox zag fdat hij een traan moes laten van geluk en haar omhelsde dit was vreemd voor Rox. hij knuffelde haar en begroef zijn egzicht in haar zei Rox glimlachde en sloeg langzaam haar armen om hem heen en knuffelde hem ook. "Dankuwel Rox.. het spijt me.... dat ik.... dacht dat u me achtergelaten had." Rox schrok op van Cormags en aaide toen over zijn hoofd en gaf een glimlach. "Ik zou ej nooit ahter laten voor een ander dat weet je toch je met me adop zoon en misschien zelfs wel meer dan alleen en vriend of monster hoe ej me eerst zag." Rox tilde hem toen op en liep rustig naar het elfen gebied. "Wil ej ene lekker snack? En ene klein lesje leren hoe ej ene elf pijn kan doen zonde dat je dood gaat door hun wapens want het geheim is snelheid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Emptyma sep 05, 2011 7:43 am

Rox schrok op van Cormags en aaide toen over zijn hoofd en gaf een glimlach. "Ik zou ej nooit ahter laten voor een ander dat weet je toch je met me adop zoon en misschien zelfs wel meer dan alleen en vriend of monster hoe ej me eerst zag." Rox tilde hem toen op en liep rustig naar het elfen gebied. "Wil ej ene lekker snack? En ene klein lesje leren hoe ej ene elf pijn kan doen zonde dat je dood gaat door hun wapens want het geheim is snelheid." Zei Rox. Cormag knikte, "Je bent een monster.... alleen een aardiger monster dan mijn moeder als mens. Was u maar mijn moeder geweest." fluisterde Cormag zachtjes. Toen sprak hij op normale toon, "Nee, ik... heb vanochtend.. in de kerk gegeten.... alleen dat lesje klinkt heel aannemelijk mevrouw Rox," zei Cormag met een klein glimlachje. "Alleen tot dan heb ik genoeg aan mijn kinderlijke schattigheid.. elfen zijn achterlijk," zei Cormag kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Emptyma sep 05, 2011 9:59 am

Rox zag cormag knikken en luisterde wat hij zei. "Je bent een monster.... alleen een aardiger monster dan mijn moeder als mens. Was u maar mijn moeder geweest." verluisterde hij even zachtje en dee toen zijn stem were snel mogelijk op zijn eigen toen hoe Rox hem kende. "Nee, ik... heb vanochtend.. in de kerk gegeten.... alleen dat lesje klinkt heel aannemelijk mevrouw Rox," Rox lied toen ene klein lachtje gaan en lied hem zelf lopen op zijn eigen benen hij was geen klein kind meer hij was de jonge die snel op groeide tot een sterke vampier. "Alleen tot dan heb ik genoeg aan mijn kinderlijke schattigheid.. elfen zijn achterlijk," Rox moes toen achen en ging rustig verder met lopen en onder tussen de woorden van haar lippen laten glijden. "Je mag heus wel Roxanne zeggen das me echte naam uit mijn tijd toen ik een ridder was." Zei Rox op ene lieve toen dat ze vn haar zelf ook niet kon geloven en liep rustig naar de elfen voor een kleine snack.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Emptyma sep 05, 2011 10:42 pm

Rox moes lachen en ging rustig verder met lopen en onder tussen de woorden van haar lippen laten glijden. "Je mag heus wel Roxanne zeggen das me echte naam uit mijn tijd toen ik een ridder was." Zei Rox op ene lieve toon. Cormag liep naast haar en keek voor zich uit, "Danku Roxanne," ze hij zacht. Hij hield de ring in zijn handpalm, het teken van zijn moedersfamilie stond erop. Een zwaan die vloog. Hij pakte de ring stevig vast... alleen zijn kracht was niet sterk genoeg om het goud kapot te maken... wat wel logisch was. Hij stopte de ring in zijn zak om die later in het vuur te gooien en laten smelten. Cormag keek naar Roxanne en glimlachte, "Ik ben blij dat.. u het was die me beet. Ik zal u later trots maken," zei Cormag zelfverzekerd en hij liep door. 'Als de wereld een rottende hel in stort.... dan zal ik er tenminste niet meer om geven. Ik zal toch blijven leven zolang de mens rond loopt. Ik ben geworden... wat ik haatte... en ik hou ervan,' zei Cormag tegen zichzelf in gedachten. Voor het eerst was Cormag het eens met zijn vampier-kant.... en was klaar om te gaan leven als een vampier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Emptyvr okt 14, 2011 5:05 am

ik stop deze je bent nu beschermer we mken wel nieuwe aan van ej nieuwe beschermer vampie xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





the blood that drips from the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: the blood that drips from the past   the blood that drips from the past Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the blood that drips from the past
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The pain of the past, it's just killing me
» Haunted by the past, but scared of the future
» New blood
» Blood Shifter [RPG]
» Fresh blood..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: Koningen kasteel-
Ga naar: