Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Fraud isn't it.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Setherian
King

Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

BerichtOnderwerp: Fraud isn't it.   zo sep 11, 2011 7:40 am

Seth stond bij een tafel in een menselijke kroeg en grijnsde, samen met Sophia naast hem en Gabe waar hij zat grijnsde hij. Sera legde haar hand op die van Seth en grijnsde 'Nooit gedacht dat sumonners aan leuke zwendel deden.' zei ze in gedachten. Seth knikte. Beide hadden ze een vermomming en ander uiterlijk aangenomen. Een man kwam bij het tafeltje in de hoek staan en keek hun onderzoekend aan. "Ik wil wel een potje." zei de man. Sera glimlachte, "Ik ben Sophia, hoeveel legt u in?" vroeg ze verleidelijk glimlachend. Seth had de vorm van iemand die niet ouder leek dan een tiener aangenomen en keek de man kalmpjes aan terwijl Sera op hem inspeelde in een bloedmooie gedaante. De man legde een ongebruikelijk groot bedrag in en Sera wijsde naar Seth. Seth knikte en legde drie bekers neer en 1 balletje. De bekers gingen op het balletje en bewogen snel, alleen zeker niet snel genoeg. De man wees het juiste bekertje aan, alleen toen Seth hem optilde was het balletje weg. Hij pakte de andere beker en tilde die op waar het balletje was verschenen en dat ging zo diverse keren door. Sera grijnsde toen de geldstapel hoger werd en pakte een vreemd briefje waar cijfers opgedrukt stonden en offciiele tekens. "wat is dit?" vroeg ze aan Seth. "Ach, iets nieuws, het is even veel waard als die munten alleen dan staat de hoeveelheid er opgedrukt." zei Seth. Sera knikte even en grijnsde toen. "Wie durft het tegen mijn jochie op te nemen? Kom op jullie verliezen van een tiener!" riep ze hardop. Als je de gedaanten zou vergelijken zou ze eerder een voogd of een tante zijn maar daar stonden niet veel bij stil. Na nog een paar keer te hebben gewonnen met zwendelen kwam er een gedaante bij de tafel die even zweeg.

(open voor iedereen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kynia

Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   zo sep 11, 2011 8:15 am

Stilletjes liep ze de kroeg in en bleef langs de kant lopen. "Wie durft het tegen mijn jochie op te nemen? Kom op jullie verliezen van een tiener!" Hoorde ze iemand zeggen en keek die kant uit. Kynia had zich in zwart gekleed en nam stil plaats op een krukje ergens in een donkere hoek van de kroeg. Ze bleef naar de mensen bij het tafeltje kijken. Waarom ze naar hun keek wist ze niet, maar het kon haar niks schelen. Het besef dat ze eigenlijk deze kroeg niet in had moeten lopen had ze goed in de gaten. Het liefst had ze geantwoord, maar ze bleef stil zitten. Zonder geld kon ze het niet aannemen en ze lachte zacht in zichzelf. ‘Iets drinken?’ Vroeg iemand. Ze keek niet op of om en wist kalm, ‘Nee.’ te antwoorden. Ze keek even de kroeg rond en richtte haar aandacht toen weer naar de staande mensen bij het tafeltje.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   zo sep 11, 2011 8:40 am

Seth zat aan de tafel terwijl er telkens meer geld bij kwam door mensen die niet opgewassen waren. De wetenschap van magie klopte niet bij hun en zelfs toen de mensen de rest gingen controleren snapten ze het neit. Valsspelen kon ook niet dus was hun enige excuus dat ze door de drank minder scherp waren. Sera grijnsde toen ze naar Seth keek, haar ogen veranderde even van kleur en Seth glimlachte terug. Zijn summons genoten er ook van als hij simpele mensen of onwetende op hun nummer zette. Het was nou eenmaal zo dat hij altijd een summon nodig had bij zijn plannetjes, als een beschermengel of extra overtuiging. Sera glimlachte en toen kwam er een man bij het tafeltje staan en die keek Seth aan. "Ik geef je de helft van wat hier ligt extra als je van mij wint." als een kleind kind knikte Seth ja en de man pakte het balletje, de drie bekers en begon razendsnel te bewegen, zeker drie keer zo snel als Seth de hele tijd had gedaan. Alleen ook hier gebruikte hij zijn krachten. Het balletje verscheen onder degene die Seth koos en de man werd ziedend. "HOE KAN DAT! HIJ ZAT IN DE MIDDELSTE NIET DAAR!" hij boog voorover en greep Seth bij zijn schouder. "Vuil klein leugenachtig rotkind!" riep de man en trok een mes. Hij wou het in Seth's hand steken maar Sera hield haar hand ervoor en het mes ging er dwars doorheen. Iedereen zweeg en zag hoe kalm ze bleef ondanks het mes in haar hand. Ze trok het los, veegde haar bloed eraf. "Dat zou heel zonde zijn,.... mijn bloed in jouw wond." zei Sera glimlachend. De man fronste, "welke wond?" en toen flitste het lemmet van het mes en hij zat diep de onderbuik van de man een paar centimer voor een orgaan. "Bied je excuses aan mijn jongen aan... en betaal... of hij raakt een inwendig orgaan." gromde Sera. De man keek haar even aan maar toen drukte ze het mes dieper en snel piepte de man zijn excuses en legde het geld neer. De man trok het mes snel los en verdween even snel als hij gekomen was in schaamte. Sera ging bij Seth zitten met een kalme blik ondanks de wond in haar hand. Alleen ze deed te opvallend en de wond was gestopt met bloeden, licht begon die in het midden al te genezen. "Zijn er mensen, die hier wel het lef hebben GEEN mes te trekken als ze verliezen," riep Sera alsof ze net bijna afgeslacht waren. Gelijk werd er hun gratis drinken aan geboden en kwamen er weer wat mensen bij de tafel. Elke vorm van reclame.... was goede reclame.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   ma sep 12, 2011 8:39 am

Kynia bleef rustig toekijken. Ze genoot van de domheid van de mensen en hoe die jongen maar geld bleef binnenhalen. Nieuwsgierigheid kon je het bij haar noemen. Haar hoofd leunde op haar kin en ze ontspande zich. Ze volgde het spel en zag dat er een man bij het tafeltje kwam staan. Met moeite wist Kynia de drie bekers te volgen met haar ogen. Heerlijk vond ze het toen de man ziedend werd. "HOE KAN DAT! HIJ ZAT IN DE MIDDELSTE NIET DAAR!" Hoorde ze hem duidelijk zeggen. Ze verdiepte zich onbewust in haar gedachten en reageerde geschok, toen ze bloed rook. Had ze iets gemist? Haar ogen flitsten naar het gene wat er gebeurde. Stemmen leken in de verte te verdwijnen en haar ogen gloeiden lichtrood. Ze draaide haar gezicht naar de muur en haar neus prikkelde pijnlijk. Vanuit haar ooghoek zag ze de man verdwijnen. Ze had duidelijk iets gemist. Woedend kon ze op zich zelf worden. "Zijn er mensen, die hier wel het lef hebben GEEN mes te trekken als ze verliezen," Hoorde ze vaag iemand zeggen. Ze hield haar hand tegen haar mond gedrukt en kneep haar ogen dicht. Dorst had ze. Ze was net terug van haar jacht, maar de dorst maakte daar geen verschil in.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   ma sep 12, 2011 9:00 am

Seth snoof even toen hij zag hoeveel ze hadden en zuchtte. Er waren niet veel mensen meer, ongeveer zeven waarvan drie te dronken om te merken als Seth met een vuurbal had zitten zwaaien. Sera glimlachte, ze pakte een tas en gooide het geld er in terwijl ze wachtte op Seth. Seth die voorop liep naar de uitgang en ergens aan de zijkant wenkte een man naar Seth. Seth keek de man aan en in zijn tienerachtige gedaante liep hij er naar toe. "Joch, vertel me je trucje en ik verraad je niet... dan betaal ik ook nog een extraatje voor jou en die vrouw. Ik weet heus wel dat jullie geen familie zijn, jullie verschillen iets te veel." zei de man. Seth keek de man aan en zuchtte toen, "Laat de bekertjes tegen elkaar stoten bij elke keer dat je het balletje ongezien wilt overgooien." fluisterde Seth, alleen toen de man het proberen lukte het niet. De man keek geirriteerd, "dit joch hier is een valsspeler! Die vrouw is niet eens familie! Kijk maar naar de tatoeage op zijn arm, hij is zo'n idiote duivelsaanbidder! Wij moeten zulke mensen niet in ons stadje." zei de man hardop. Gelijk werd er naar Seth's teken gestaart. De meeste mensen sloegen er geen acht op maar een stuk of twee stonden met de andere man. Ze trokken een stel messen en Seth keek even kinderlijk angstig toe. Seth keek om zich heen, de meesten waren te dronken om het te merken. Sera ging op 1 knie leunen en keek Seth aan, "mag ik? niemand heft een wapen tegen u," zei Sera. Seth knikte. Gelijk liet ze de tas vallen en uit haar onderrug scheurde een langwerpige staart waarbij een angel uitstak. De eerste man werd doorboort op brute wijze, de tweede man schrok zich rot en viel flauw.... en de derde was direct verdwenen. De mensen keken geschrokken hun aan. Seth snoof, "jullie drinken teveel.... jullie zijn spoken," zei Seth. Met een illusie voor stervelingen liet hij het lichaam verdwijnen. Mensen zouden hun onmenselijke trekjes niet zien. Seth werd weer normaal en greep het lijk beet. Sera fronsde, "Mietjes..... flauwvallen en wegrennen." zei ze en spuugte op de flauwgevallen man zijn borst. Toen net buiten de deur van de herberg gooide hij het bloedende lijk op de grond en leunde met de geldzak tegen de muur aan waar Sera naast hem ging zitten op de grond en teleurgesteld mompelde dat de mannen zo simpel waren geweest.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   di sep 13, 2011 4:10 am

Kynia bleef gedraaid richting de muur zitten. Op de achtergrond hoorde ze de jongen en de vrouw met een ander praten. Ze negeerde zoveel mogelijk van de gesprekken. Haar ogen sperden zich wijd open toen de geur van bloed en iets doods haar neus in schoot. Met een ruk draaide ze zich om. Haar ogen vormden zich tot dunne spleetjes. Die twee waren niet normaal, ze had het al die tijd al geweten. Haar ogen gleden over de vloer en volgden de passen van de man en de vrouw tot ze buiten waren. Waarom sleepte ze dat lijk ook mee? Ze stond nu van haar plaats op en liep naar de flauwgevallen man. Ze voelde de geschokte blikken van de over gebleven mensen op haar rusten. ‘Wat zitten jullie te kijken?’ Snauwde ze vol woede. Ze waren allemaal stil en ze keek de mensen afwachtend aan. ‘Ze heeft rode ogen.’ fluisterde iemand na een tijdje. De grijns die Kynia net nog had gehad verdween. Die mensen waren traag van begrip. Negerend wende ze zich weer tot de flauwgevallen man, die alweer bij bewustzijn leek te komen. Zijn paniekerige blik bij het zien van haar ogen vond Kynia geweldig. Voor ze een vinger naar hem had kunnen uitsteken greep iemand haar vast van achteren. Niemand mocht haar zomaar aanraken, een mens als helemaal niet. Grommend sloeg ze haar armen naar achteren en boorde haar nagels in het vlees van de vreemde. Voor die gene nog wat kon zeggen gooide ze hem zonder moeite van haar af. Ze nam een lik van het bloed wat aan haar nagels zat en grinnikte. ‘Ik krijg wat ik wil.’ Fluisterde ze lief. De man die haar had vastgehouden was ineen gezakt tegen de muur en dat was het moment waarop Kynia zacht begon te lachen. De anderen bleven net zo geschrokken als eerst staan, maar begonnen toen in paniek naar de deur te rennen. Een voor een verdwenen ze na wat geduw naar buiten.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   di sep 13, 2011 4:29 am

Na wat gegil en geren keek Sera Seth aan en zuchtte. "Naar binnen?" vroeg ze kalmpjes. Seth knikte en stond op. Sera grijnsde en kwam overeind terwijl ze met haar handen aan haar mensen kleren trok, ze waren veels te irritant voor zo'n verfijnde summon als haar. Toen ze binnenkwamen zag Seth het al, een vrouw, ze stond daar met bebloedde armen, ze zat te lachen. Seth grijnsde en zag direct wat ze was, dat het hem nu pas opviel kwam door de zwendel. Seth's huid scheurde open en zijn echte gedaante verscheen, eveneens gebeurde dat bij Sera. Alleen in tegenstelling tot Sera had Seth enkel de mantel met de kap en natuurlijk zijn broek aan. Sera had een harnas met een rooie gloed en ze grijnsde terwijl ze zich vrij voelde in het relatief kleine harnas. Haar verfijnde staart sloeg achter haar door de lucht terwijl ze naar haar bloedrode nagels keek alsof ze een vuilte weg wou poetsen. Seth snoof, "Een vampier.... nog nooit het eer gehad om er eentje tegen te komen is het niet Sera." zei Seth. Sera grijnsde en keek op, haar demonische gele ogen gericht op de vampier. Licht schenen ze een onheilspelende blik op de vampier maar glimlachte toen. "Zo dodelijk zien ze er niet uit.... en ze mogen doen wat ze willen... zolang ze maar van mij afblijven," zei Sera grijnzend tot een blik van Seth haar het zwijgen oplegde.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   di sep 13, 2011 6:06 am

Ze was ver in gedachten over hoe ze het deze keer zou gaan aanpakken. Haar lach stierf langzaam weg in een aanhoudende stilte en haar zintuigen begonnen zich weer te richten op de geluiden. Ze bleef doodstil staan en merkte dat er meer was dan ik wist. “Een vampier… nog nooit het eer gehad om er eentje tegen te komen is het niet Sera.” Hoorde ik iemand zeggen. Ze herkende de stem en draaide zich om richting de deur. Twee gele ogen keken haar aan. Haar ogen gingen van de een naar de ander. Ze had dit niet zien aankomen en zelfs nog nooit gezien. “Zo dodelijk zien ze er niet uit… en ze mogen doen wat ze willen… zolang ze maar van mij afblijven.” Die zin drong langzaam tot Kynia door en ze had de nijging om zacht te gaan grommen. Ze gokte dat de een Sera moest zijn en ze wende haar blik tot de man. Hij zag er compleet anders uit, net als Sera trouwens. ‘Tovenaar?’ zei ze vragend en haar mondhoek ging een stukje omhoog. ‘Leuk speelde je dat spelletje zonet…’ Ze bleef hem rustig aankijken. Haar gedachten waren ondertussen flink actief. Een en dezelfde vraag bleef ze voor zichzelf herhalen. Ze kon er haar eigen domheid uithalen Hoe was het mogelijk dat ik ze gewoon niet binnen had horen komen?
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   di sep 13, 2011 7:05 am

‘Tovenaar?’ zei ze vragend en haar mondhoek ging een stukje omhoog. ‘Leuk speelde je dat spelletje zonet…’ zei de vampier. Seth grijnsde, "Niet zomaar een tovenaar, Ik ben Setherian Etherrior Fel'dan. Jij... mijn bloedzuigende vriendin, bent een fout begaan. Alleen moet ik 1 overeenkomst zien, beide vinden wij de mens een naïef en dom wezen dat zich ondanks hun vermogen met de tijd mee te gaan primitief en barbaars is." zei Seth. Sera was naar voren gestapt, "en ik ben slechts Seth's werktuig, zijn dienares, een simpele tak van een grote en machtige eik bestand tegen elke storm. Slechts een mes in een arsenaal vol wapens, slechts.." toen werd ze onderbroken door een kuch van Seth. "Sera, het is duidelijk. Trek je wapen maar en wacht af." zei Seth. Sera glimlachte en trok een zwaard met allemaal zaagtanden aan de andere kant die er dodelijk scherp uitzagen. Ze grijnsde en ging op een barstoel zitten en keek toe. Seth snoof, "Vampier... officieel heb ik een pokke haat aan jouw soort en dus ook aan jou, alleen technisch gezien heb je ngo niemand vermoord waarvan het mij uitmaakt. Dus.." zei Seth en liep naar de bar. "iets te drinken? Als je nu mijn bloed zegt of Sera's bloed.... dan heb je pech." zei Seth lastig waarna Sera in haar arm prikte en zwart bloed eruit kwam stromen. "Niet echt lekker...." grijnsde ze.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   di sep 13, 2011 7:46 am

Ze zag hem grijnzen en luisterde stil en aandachtig. ‘Niet zomaar een tovenaar, Ik ben Setherian Etherrior Fel’dan. Jij… mijn bloedzuigende vriendin, bent een fout begaan. Alleen moet ik 1 overeenkomst zien, beide vinden wij de mens een naïef en dom wezen dat zich ondanks hun vermogen met de tijd mee te gaan primitief en barbaars is.’ Sprak Seth. Kynia richtte haar blik op Sera die naar voren was gekomen , "en ik ben slechts Seth's werktuig, zijn dienares, een simpele tak van een grote en machtige eik bestand tegen elke storm. Slechts een mes in een arsenaal vol wapens, slechts.." Ze werd onderbroken door Seth en Kynia bleef hen beiden in het oog houden. Ze verbaasde zich zelfs over het zwaard die Sera trok. Zo’n ding had ze nog nooit gezien. Zeker wist ze dat ze die niet wilde gaan voelen. Kynia richtte zich weer half tot Seth, maar bleef van uit haar ooghoek naar Sera kijken. "Vampier... officieel heb ik een pokke haat aan jouw soort en dus ook aan jou, alleen technisch gezien heb je nog niemand vermoord waarvan het mij uitmaakt. Dus.." Ze volgde hem met haar ogen toen hij naar de bar liep. Zelf bleef ze stil op de plek staan waar ze stond. "iets te drinken? Als je nu mijn bloed zegt of Sera's bloed.... dan heb je pech." Hoorde ze Seth zeggen. "Niet echt lekker...." Sprak Sera met een grijns. Kynia keek naar het zwarte bloed wat eruit kwam. ‘Juist…’ mompelde ze zacht. ‘Mijn naam ik trouwens Kynia Foxheart.’ En ze nam plaats op een kruk een stukje bij ze vandaan. Haar ogen gleden weer even naar het wapen van Sera. ‘Ik word nerveus van dat ding.’ Gaf ze licht grommend toe. ‘En of ik wat wil drinken? Graag. De dorst leeft altijd in me voort.’ en ze kreeg een grijns op haar gezicht. ‘Maar ik wacht wel. Tijdje terug heb ik eigenlijk ook al gehad.’
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   di sep 13, 2011 7:59 am

‘Juist…’ mompelde ze zacht. ‘Mijn naam ik trouwens Kynia Foxheart.’ En ze nam plaats op een kruk een stukje bij ze vandaan. Haar ogen gleden weer even naar het wapen van Sera. ‘Ik word nerveus van dat ding.’ Gaf ze licht grommend toe. ‘En of ik wat wil drinken? Graag. De dorst leeft altijd in me voort.’ en ze kreeg een grijns op haar gezicht. ‘Maar ik wacht wel. Tijdje terug heb ik eigenlijk ook al gehad.’ zei de vampier. Seth moest grinnikken en uit Sera's mond klonk een duister gegiechel. "Fijn, een vampier tegenkomen die nog geen tovenaars bloed heeft gedronken.... waar ik bij ben tenminste." zei Seth. Sera zat rustig te spelen met haar zwaard en gleed met haar vingertop over de kartels en tanden van het zwaard. Heel scherp en het sneed in haar vingertop die gelijk weer dicht ging na het wondje gemaakt te hebben. "Het is maar een saté prikker... mijn staart is twee keer zo pijnlijk." zei ze lachend en liet haar angel naar buiten komen. Seth zette een pul met puur alcohol neer en ze dronk het simpel leeg waarna Sera grijnsde. Seth ging tegen een vat leunen en keek de vampier aan. "Was je van plan om dronken bloed te gaan zuipen?" vroeg hij grijnzend.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   wo sep 14, 2011 4:40 am

Zacht hoorde ze hun gelach, maar reageerde daar niet op. Haar vingers bewogen rond een glas, die naast haar op een tafel stond. ‘Fijn, een vampier tegenkomen die nog geen tovenaars bloed heeft gedronken… waar ik bij ben tenminste.’ Hoorde ze Seth zeggen en ze keek hem met een klein glimlachje aan. Vanuit haar ooghoek zag ze het zwaard bewegen en richtte haar aandacht daar op. Ze verwonderde zich over hoe snel Sera genas van de sneden die het zwaard haar toebracht. ‘Het is maar een saté prikker… mijn staart is twee keer zo pijnlijk.’ zei ze lachend. Kynia keek met een lichte interesse naar de angel die ze zag verschijnen. Sera en Seth leken anders te zijn dan alle anderen die ze tot nu toe was tegen gekomen. Misschien vergiste ze zich. Ze had nog nooit op deze manier een tovenaar tegen het lijf gelopen. Kynia richtte haar blik weer op Seth en keek toe hoe hij een pul puur alcohol simpel leeg dronk. Grijnzend ging hij tegen een vat leunen en keek haar aan. ‘Was je van plan om dronken bloed te gaan zuipen?’ vroeg hij grijnzend. Kynia was even stil en bleef hem aankijken. ‘Dronken bloed heb ik wel eens gehad,’ antwoordde ze. ‘maar nog nooit van een tovenaar.’ Ze ging wat rechter op de kruk zitten en keek kort naar de twee mannen, die nog aardig stil op de grond lagen. ‘Dronken bloed heeft een rare smaak. Vies… zo kun je het noemen.’ Ze glimlachte en draaide zich terug richting Seth en Sera. ‘Ik vind het eigenlijk een hele eer om jullie te ontmoeten.’ en ze lachte zacht. ‘Ik praat niet vaak met andere soorten… eigenlijk helemaal nooit. Alleen zijn is meer mijn ding.’ Een grijns verscheen op haar gezicht. ‘Normaal heeft niemand ook tijd om te praten. Ik moord graag, maar weet ook wanneer ik moet uitkijken. Mezelf de dood in jagen zou ik een zwakte vinden.’ En ze bleef even met haar ogen op Seth rusten. ‘Waarom vroeg je me of ik van plan was om dronken bloed te gaan zuipen? Wil je gewoon dat ik een poging waag?”
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   wo sep 14, 2011 7:01 am

‘Dronken bloed heb ik wel eens gehad,’ antwoordde ze. ‘maar nog nooit van een tovenaar.’ Ze ging wat rechter op de kruk zitten en keek kort naar de twee mannen, die nog aardig stil op de grond lagen. ‘Dronken bloed heeft een rare smaak. Vies… zo kun je het noemen.’ Ze glimlachte en draaide zich terug richting Seth en Sera. ‘Ik vind het eigenlijk een hele eer om jullie te ontmoeten.’ en ze lachte zacht. ‘Ik praat niet vaak met andere soorten… eigenlijk helemaal nooit. Alleen zijn is meer mijn ding.’ Een grijns verscheen op haar gezicht. ‘Normaal heeft niemand ook tijd om te praten. Ik moord graag, maar weet ook wanneer ik moet uitkijken. Mezelf de dood in jagen zou ik een zwakte vinden.’ En ze bleef even met haar ogen op Seth rusten. ‘Waarom vroeg je me of ik van plan was om dronken bloed te gaan zuipen? Wil je gewoon dat ik een poging waag?” vroeg Kynia. Seth grijnsde breed, "Ik weet niet...volgens mij was het gewoon een vraagje omdat er een vampier in een mensen bar zit." zei Seth kalmpjes terwijl hij naar de vampier keek. "Als je mijn bloed wilt drinken... ach ja, dat is balen voor je. Ik ben heer en meester van mezelf." lachte Seth en stuurde zijn bloed. Het schoot uit een wond in zijn arm en bleef als een slangenkop die wachtte op zijn prooi. Het bloed trok zich terug en Seth zuchte. Hij had het niet moeten doen, gelukkig ging de wond dicht door het effect van Bloodstrike. "Dat is nou eht grappigst, sorry vootr de volgende opmerking. Alleen de laatste vampier die van mij dronk.... werd door mijn bloed onthoofd voor dat het doro zijn keel was." grijnsde Seth.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   wo sep 14, 2011 7:44 am

Seth grijnsde breed, "Ik weet niet...volgens mij was het gewoon een vraagje omdat er een vampier in een mensen bar zit." zei Seth kalmpjes terwijl hij naar haar keek. "Als je mijn bloed wilt drinken... ach ja, dat is balen voor je. Ik ben heer en meester van mezelf." lachte Seth. Kynia keek even vol smacht naar het bloed, maar probeerde zich er toen van af te wenden toen ze de slangenkop zag. Het bloed trok zich terug en Seth zuchtte. Ze zag dat de wond verdween en merkte dat ze zelf een wat verbaasde blik had. "Dat is nou het grappigst, sorry voor de volgende opmerking. Alleen de laatste vampier die van mij dronk.... werd door mijn bloed onthoofd voor dat het door zijn keel was." grijnsde Seth. ‘Ik zat in een mensen bar, omdat ik af en toe ook wat fun wil hebben.’ zei ze wat zacht en zat nog half met haar gedachten bij het bloed. ‘Grappig…dat met dat bloed.’ En kynia knipperde even met haar ogen alsof ze zichzelf dwong te stoppen met denken over bloed. Ze moest erbij blijven. ‘Jammer voor die vampier die dat probeerde… Zulke dingen als jij kan, kan ik helaas niet.’ Zacht lachend draaide ze wat rond op haar kruk. ‘Lijkt me best leuk om zo iets te kunnen. Ik kan niet meer dan mensen leegzuipen en wat rondzwerven.’
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   wo sep 14, 2011 8:07 am

‘Ik zat in een mensen bar, omdat ik af en toe ook wat fun wil hebben.’ zei ze wat zacht en zat nog half met haar gedachten bij het bloed. ‘Grappig…dat met dat bloed.’ En kynia knipperde even met haar ogen alsof ze zichzelf dwong te stoppen met denken over bloed. Ze moest erbij blijven. ‘Jammer voor die vampier die dat probeerde… Zulke dingen als jij kan, kan ik helaas niet.’ Zacht lachend draaide ze wat rond op haar kruk. ‘Lijkt me best leuk om zo iets te kunnen. Ik kan niet meer dan mensen leegzuipen en wat rondzwerven.' zei ze. Seth grijnsde even, "Ik ben de tovenaarskoning, en heb zo vele trucjes. Zoals je ziet, heb ik nog een andere gave." zei Seth en hij glimlachte naar Sera. "Inderdaad, alleen ik ben niet door hem gemaakt... ENKEL in dienst. Ik ben wat mensen noemen, een demonisch wezen. Geen zielig mensje, geen zwakkeling." zei Sera en ze ging op de bar zitten terwijl ze achterover boog en een fles achter de bar graaide. Gelijk begon ze te drinken en dronk de fles leeg. "de enige leuke stervelingen zijn mannen. Om ze eerst vol verlangen te zien.... en die dan kapot te maken....." lachte Sera. Toen keek ze naar Seth, "Alleen dat geld niet voor allen..." snoof ze.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   wo sep 14, 2011 8:25 am

Seth grijnsde even, "Ik ben de tovenaarskoning, en heb zo vele trucjes. Zoals je ziet, heb ik nog een andere gave." zei Seth en hij glimlachte naar Sera. "Inderdaad, alleen ik ben niet door hem gemaakt... ENKEL in dienst. Ik ben wat mensen noemen, een demonisch wezen. Geen zielig mensje, geen zwakkeling." zei Sera en ze ging op de bar zitten terwijl ze achterover boog en een fles achter de bar graaide. Gelijk begon ze te drinken en dronk de fles leeg. "de enige leuke stervelingen zijn mannen. Om ze eerst vol verlangen te zien.... en die dan kapot te maken....." lachte Sera. Toen keek ze naar Seth, "Alleen dat geld niet voor allen..." snoof ze. Kynia had licht verbaasd staan luisteren. Verbaasd wezen was ze niet van zichzelf gewend. Ze stond even stil bij het idee dat ze de tovenaarskoning gewoon zomaar tegen het lijf liep in zo’n mensen ding. Ze snapte de laatste zin van Sera niet, maar wou daar niet verder opingaan. Haar leven leek plots aardig saai. ‘Kun je me meer van die trucjes laten zien?’ vroeg ze en keek ze beiden aan. Waarom niet vragen als ze nu de kans had? Ondanks haar groeiende nieuwsgierigheid die ze verachte bleef ze op haar hoede. Ze moest zich niet te veel laten gaan, dat wist ze. Er kwam iets in haar op dat haar deed verbazen. Zelfs haar gezicht trok even een seconde lang verbaasd. Ze keek half over haar schouder heen naar de 2 mannen. Ze kon net zo goed van hun drinken. Haar ogen vormden zich tot spleetjes en ze keek terug met een neutrale blik. Ze bekeek Seth en Sera even. ‘Dat spul dat alle mensen en jullie ook drinken… mag ik daarvan ook eens wat proberen?’ Ze vloekte in zichzelf toen ze de woorden sprak en er was kort een boze uitdrukking op haar gezicht te zien. Praten met anderen liet haar domme dingen denken, zeggen en doen. Vanaf nu was ze daar zeker van.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   wo sep 14, 2011 8:50 am

‘Kun je me meer van die trucjes laten zien?’ vroeg Kynia. Seth knikte maar even later ging Kynia alweer verder met een tweede vrrag. ‘Dat spul dat alle mensen en jullie ook drinken… mag ik daarvan ook eens wat proberen?’ Seth zuchtte. "Alcohol.... het valt vies tegen eigenlijk, drink maar..." zei Seth en zette een pul voor haar neer. "Trouwens.... ik heb geen trucjes, het is magie... demonische en duistere krachten die iemands strot open kunnen rijtne met het simpelste gebaar." zei Seth en hij keek naar Kynia. "Die mannen.... die sukkels... verdienen dood." zei Seth kalm. "Sera..." zei hij lichtjes op vleiende toon. Sera stond op greep een van de mannen beet, keek hem aan alsof hij een stuk vlees was en liet het lichaam naar Seth gaan. "SouldrainPestillence," zei Seth. Hij vormde zijn hand tot een vuist richting het lichaam dat verkleurde naar grijsachtig groen en toen uit elkaar viel, tot slot... ontplofte de stukken gerot vlees en de vloer lag bezaaid met de restjes van de man. "Dat is nog maar een voorproefje," lachte Seth demonisch. Sera leek te giechelen alleen het klonk hol. "Oh wee degene die heer Seth echte schade aandoen." zei Sera en ging weer op de bar zitten.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   wo sep 14, 2011 8:02 pm

"Alcohol.... het valt vies tegen eigenlijk, drink maar..." zei Seth en zette een pul voor haar neer. Kynia keek even naar de pul en pakte het vast. Ze keek op toen hij weer begon te spreken. "Trouwens.... ik heb geen trucjes, het is magie... demonische en duistere krachten die iemands strot open kunnen rijten met het simpelste gebaar." zei Seth en keek haar aan. "Die mannen.... die sukkels... verdienen dood." zei Seth kalm. "Sera..." zei hij lichtjes op vleiende toon. Sera stond op greep een van de mannen beet, keek hem aan alsof hij een stuk vlees was en liet het lichaam naar Seth gaan. "SouldrainPestillence," zei Seth. Hij vormde zijn hand tot een vuist richting het lichaam dat verkleurde naar grijsachtig groen en toen uit elkaar viel, tot slot... ontplofte de stukken gerot vlees en de vloer lag bezaaid met de restjes van de man. "Dat is nog maar een voorproefje," lachte Seth demonisch. Sera leek te giechelen alleen het klonk hol. "Oh wee degene die heer Seth echte schade aandoen." zei Sera en ging weer op de bar zitten. Kynia keek met een vies gezicht naar de resten van de man. Met deze twee moest je voorzichtig zijn… heel voorzichtig. ‘Als dat nog maar een voorproefje is, dan weet ik niet of ik de rest ook wil weten.’ Lachte ze zacht en keek naar de pul met alcohol die ze vast had. Deed ze hier wel goed aan? Ze draaide de pul wat in haar handen rond en zuchtte. ‘Ik zal niet vergeten dat het dus eigenlijk demonische en duisterde krachten zijn.’ Mompelde ze en bleef in de pul kijken. Ze bracht de pul naar haar mond en nam en een slok van. Ze trok een lichtelijk vies gezicht en zette de pul eerst weer neer. ‘Dit spul is zelfs nog viezer, dan dat bloed van die dronken kerels.’ En ze veegde haar mond af aan haar mouw. Kynia schoof de pul een stukje bij haar vandaan en keek Seth en Sera weer aan. Haar gezicht was weer neutraal getrokken. Ze hoopte dat de smaak van dat gore spul snel uit haar mond zou verdwijnen. Met de minuut smachtte ze meer naar bloed. Van Seth en Sera kon ze het gewoon niet nemen… dat kon gewoon niet. ‘Ik heb dorst…’ fluisterde ze zacht.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   do sep 15, 2011 2:24 am

‘Ik heb dorst…’ fluisterde ze zacht Kynia nadat ze een paar momenten geleden alcohol had afgekraakt. Seth trok een wenkbrauw op en knikte even. "Laat ik dit gesprek maar niet verstoren.... en een onschuldig leven besparen." gromde Seth. Sera knikte en trok een mes. Ze liep op Seth af, "Vampier... geluk... aangezien ik je geestdrift wel mag... het feit dat je me niet wou doden... of dat durft... en het feit dat je anders onschuldigen zou doden." gromde Seth en hield zijn arm boven een pul. Hij vloekte even toen Sera een snee maakte en wat bloed in de pul liet stromen, uiteindelijk na heel wat gedoe was het een halve. "Drink maar. Deze keer is het NOG niet dodelijk," gromde Seth en schoof de pul naar Kynia toe. Het warme bloed van de tovenaarskoning, met de zoete smaak van wraak en haat.

-drink dit dan maar sigh -.-
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   do sep 15, 2011 4:06 am

Seth trok een wenkbrauw op en knikte even. "Laat ik dit gesprek maar niet verstoren.... en een onschuldig leven besparen." gromde Seth. Sera knikte en trok een mes. Ze liep op Seth af, "Vampier... geluk... aangezien ik je geestdrift wel mag... het feit dat je me niet wou doden... of dat durft... en het feit dat je anders onschuldige zou doden." gromde Seth en hield zijn arm boven een pul. Hij vloekte even toen Sera een snee maakte en wat bloed in de pul liet stromen, uiteindelijk na heel wat gedoe was het een halve. "Drink maar. Deze keer is het NOG niet dodelijk," gromde Seth en schoof de pul naar Kynia toe. Een kort moment staarde ze erna en pakte de pul toen vast met twee handen. De geur drong haar neus al binnen en ze kon er niet van wegkijken. Ze geloofde Seth maar op zijn woord. Kynia bracht de pul naar haar mond en begon te drinken. Het smaakte heerlijk.. De smaak die er in zat kon ze niet verplaatsen, maar ze genoot er van. Met een zachte bonk zette ze de pul weer op tafel toen die leeg was. Ze likte deels haar lippen af en sloot voor een kort moment haar ogen. ‘Bedankt.’ zei ze zacht met een soort van glimlachje. Dat ene woord had ze al jaren niet meer gebruikt. Ze keek Seth en Sera aan, ‘Had ik niet verwacht. Al weet ik dat je het onverwachte juist moet verwachten.’ en ze grinnikte.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   do sep 15, 2011 4:45 am

. ‘Bedankt.’ zei ze zacht met een soort van glimlachje. Dat ene woord had ze al jaren niet meer gebruikt. Ze keek Seth en Sera aan, ‘Had ik niet verwacht. Al weet ik dat je het onverwachte juist moet verwachten.’ en Kynia grinnikte. "Nou, nu heb je niemand te vermoorden... en als je toch me in de rug probeert te steken... dan ben ik zwaar in het voordeel. Dus probeer niets, anders eindig je erger dan .... tja... de overblijfselen van onze dronekn vriend hier." grijnsde Seth wijzend op het verotte vlees dat nog steeds op de grond lag. Sera zuchtte en drukte een wond in haar hand die ze tegen Seth's wond legde.... direct ging Seth's wond dicht. Hij zuchtte en keek de vampier aan, "Zeg eens... hoe smaakt mijn bloed...... sappig? zoet? zout? oud, vers?" vroeg Seth grijnzend.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   do sep 15, 2011 7:11 am

"Nou, nu heb je niemand te vermoorden... en als je toch me in de rug probeert te steken... dan ben ik zwaar in het voordeel. Dus probeer niets, anders eindig je erger dan .... tja... de overblijfselen van onze dronken vriend hier." grijnsde Seth wijzend op het verrotte vlees dat nog steeds op de grond lag. Sera zuchtte en drukte een wond in haar hand die ze tegen Seth's wond legde.... direct ging Seth's wond dicht. Hij zuchtte en keek de vampier aan, "Zeg eens... hoe smaakt mijn bloed...... sappig? zoet? zout? oud, vers?" vroeg Seth grijnzend. Kynia wierp nog even een blik op het verrotte vlees en rilde kort. ‘Ik zal niets proberen.’ Lachte ze zacht en keek weer naar ze. ‘De smaak van je bloed weet ik niet goed te plaatsen, Seth. Ik heb nog nooit zo iets geproefd en het lijkt alles tegelijk te zijn. Hemels smaakt dat van jouw.’ En ze grinnikte. ‘Bijzonder bloed, maar dat kan ook bijna niet anders. Er zat in ieder geval wel een lichte alcohol smaak aan.’ Ze stond op van haar kruk en rekte zich uit. Lang op een plek zitten kon ze nooit. De irritatie voelde ze dan gewoon al komen. Van houding veranderen was alweer genoeg en ze bleef rustig staan. ‘Ik zou zo een poging doen voor meer.’ En ze grinnikte even. ‘Maar of dat mijn eigen echte dood waard is…’
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   do sep 15, 2011 7:24 am

‘Ik zal niets proberen.’ Lachte ze zacht en keek weer naar ze. ‘De smaak van je bloed weet ik niet goed te plaatsen, Seth. Ik heb nog nooit zo iets geproefd en het lijkt alles tegelijk te zijn. Hemels smaakt dat van jouw.’ En ze grinnikte. ‘Bijzonder bloed, maar dat kan ook bijna niet anders. Er zat in ieder geval wel een lichte alcohol smaak aan.’ Ze stond op van haar kruk en rekte zich uit. Lang op een plek zitten kon ze nooit. De irritatie voelde ze dan gewoon al komen. Van houding veranderen was alweer genoeg en ze bleef rustig staan. ‘Ik zou zo een poging doen voor meer.’ En ze grinnikte even. ‘Maar of dat mijn eigen echte dood waard is…’ Seth knikte even nadenkend en rekte zich uit, "Je mag het proberen, ik doe niks.... alleen Sera..." zei Seth. Sera grijnsde en haar staart kwam achter haar rug vandaan en de angel werd even geshowed terwijl ze haar Sate prikertje weer opraapte en grijnsde. "Niemand komt aan mijn heer." zei ze met een valse grijns. Toen gromde ze even met haar gele ogen blinkend voordat ze naar Seth toe schoof en haar staart even verdedigend voor hem hield. Seth grijnsde, "Zo loyaal als een hond, maar een echte moordenares..... wat heb ik geluk," lachte Seth.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   do sep 15, 2011 7:50 am

Seth knikte even nadenkend en rekte zich uit, "Je mag het proberen, ik doe niks.... alleen Sera..." zei Seth. Sera grijnsde en haar staart kwam achter haar rug vandaan en de angel werd even geshowed terwijl ze haar Sate prikkertje weer opraapte en grijnsde. "Niemand komt aan mijn heer." zei ze met een valse grijns. Toen gromde ze even met haar gele ogen blinkend voordat ze naar Seth toe schoof en haar staart even verdedigend voor hem hield. Seth grijnsde, "Zo loyaal als een hond, maar een echte moordenares..... wat heb ik geluk," lachte Seth. Kynia bekeek ze even rustig. ‘Je hebt inderdaad geluk,’ En ze grinnikte. ‘maar ik geloof dat als ze er niet was ik het ook niet zou redden als ik een poging zou wagen.’ Nu bekeek ze Sera even apart en schatte haar kansen in. Klein waren die. ‘Voor de fun zou ik het dolgraag willen proberen. In voor een spelletje ben ik altijd.’ Kynia bewoog zacht op haar plaats en bleef een van haar mondhoeken kleintjes omhoog houden. ‘Mag ik het eens in een soort van schijn gevecht proberen?’ vroeg ze en hield haar hoofd vragend schuin.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   do sep 15, 2011 7:53 am

‘Je hebt inderdaad geluk,’ En ze grinnikte. ‘maar ik geloof dat als ze er niet was ik het ook niet zou redden als ik een poging zou wagen.’ Nu bekeek ze Sera even apart en schatte haar kansen in. Klein waren die. ‘Voor de fun zou ik het dolgraag willen proberen. In voor een spelletje ben ik altijd.’ Kynia bewoog zacht op haar plaats en bleef een van haar mondhoeken kleintjes omhoog houden. ‘Mag ik het eens in een soort van schijn gevecht proberen?’ vroeg Kynia. Seth keek haar even aan, "tegen mij of Sera?" vroeg Seth en hij sprong over de bar heen en knakte zijn knokkels. Hij ademde diep in en grijnsde toen, ".... tot bloedens toe, geen gemoord, geen overname. Alles mag behalve die dingentjes," zei Seth grijnzend en had de regels van zijn favoriete bezigheid uitgesproken. Sera stond ook op en zette haar arm in haar zij en de ander tegen haar nek terwijl ze afwachtte op antwoord.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   

Fraud isn't it.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Sterfelijke-
Ga naar: