Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Fraud isn't it.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kynia

Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   do sep 15, 2011 8:09 am

Seth keek haar even aan, "tegen mij of Sera?" vroeg Seth en hij sprong over de bar heen en knakte zijn knokkels. Hij ademde diep in en grijnsde toen, ".... tot bloedens toe, geen gemoord, geen overname. Alles mag behalve die dingentjes," zei Seth grijnzend en had de regels van zijn favoriete bezigheid uitgesproken. Sera stond ook op en zette haar arm in haar zij en de ander tegen haar nek terwijl ze afwachtte op antwoord. Kynia twijfelde en koos voor Seth. Tegen de koning van de tovenaars vocht je ook niet elke dag. ‘Ik kies jou Seth.’ En ik keek hem met een grijns aan. Hoe kon ze enige kans hebben om van hem te winnen? Dat was het juist, doordat ze eigenlijk niet wist wat ze kon verwachten wou ze het gewoon proberen. Het zou haar stille nieuwsgierigheid wel zijn. ‘Ik ben het eens met de regeltjes, dus we kunnen beginnen lijkt me.’ Haar ontspannen houding verdween langzaam en ze glimlachte. ‘Het zal mij benieuwen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Setherian
King

Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   do sep 15, 2011 8:42 am

‘Ik kies jou Seth.’ zei Kynia. Seth grijnsde breed en maakte zijn mantel met kap los en gooide die opzij. Sera ving die op doordat ze hem doorboorde met haar staart. Seth snoof en Sera grijnsde echter. Seth keek nar Kynia ‘Ik ben het eens met de regeltjes, dus we kunnen beginnen lijkt me.’ Haar ontspannen houding verdween langzaam en ze glimlachte. ‘Het zal mij benieuwen.’ zei Kynia. Seth grijnsde en veranderde in zijn chaosmorph. Zijn huid scheurde, organen vergroeide en uiteindelijk keek hij op Kynia neer met zijn twee meter. Bruut grijnsde Seth terwijl zijn brandende armen de spieren spande en zijn glanzend ogen samen met een muil vol scherpe tanden grijnsde. Hij gromde als een beest en sprak zwaar, "Mijn magie is gemaakt om meestal direct te vermoorden. Dit... om mijn slachtoffers en vijanden te laten lijden voordat ik ze afmaak!" brulde Seth en lachte. Hij ging klaar staan en wachtte af op een reactie van de vampierin voor hem.

-http://i51.tinypic.com/2jb5uub.jpg-
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 4:30 am

Seth grijnsde en veranderde in zijn chaosmorph. Zijn
huid scheurde, organen vergroeide en uiteindelijk keek hij op Kynia neer met
zijn twee meter. Bruut grijnsde Seth terwijl zijn brandende armen de spieren
spande en zijn glanzend ogen samen met een muil vol scherpe tanden grijnsde.
Hij gromde als een beest en sprak zwaar, "Mijn magie is gemaakt om meestal
direct te vermoorden. Dit... om mijn slachtoffers en vijanden te laten lijden
voordat ik ze afmaak!" brulde Seth en lachte. Hij ging klaar staan en
wachtte af op een reactie van de vampierin voor hem. Kynia haar mond viel bijna
open, maar ze wist dat nog net tegen te houden. Ze stond als verstijfd en zat
tussen het vluchten en aanvallen in. ‘Ow… God.’ fluisterde ze zacht en keek op
naar het twee meter grote ding voor haar. Was das zonet echt nog Seth geweest?
Alles in haar schreeuwde om het nu op een lopen te gaan zetten. Ze negeerde het
geschreeuw van haar verstand. Met vluchten hield ze zich flink omlaag. In haar
ogen lag nog steeds een geschokte blik en ze wist die met wat moeite weg te
krijgen. ‘Dit doet me nou verbazen… ik verwacht veel van tovenaars, maar dit
gaat mijn gedachten even te boven.’ en ze wist licht te glimlachen. ‘Ik ben
niet van plan weg te gaan…’ Ze zou pijn gaan krijgen, maar weggaan zou ze
nooit.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 4:50 am

‘Dit doet me nou verbazen… ik verwacht veel van tovenaars, maar dit gaat mijn gedachten even te boven.’ en ze wist licht te glimlachen. ‘Ik ben niet van plan weg te gaan…’ zei kynia. Seth grijnsde en keek Sera aan die licht sarcastisch klapte. "Hij heeft een inventaris aan krachten.... enkel zijn sommige bijzonder.... let er maar niet op nu haalt hij zijn troefkaarten uit de kast maar zijn zwakkere dingentjes heeft hij niet laten zien," lachte Sera. Seth fronsde en keek toen naar Kynia. Hij liep op haar af, "ga je gang vampiertje, jij mag eerst..." zei Seth grijnzend en trapte met zijn knie de tafel aan de kant om ruimte te maken. Hij ging klaar staan en grijnsde breed. Sera zat grijnzend toe te kijken en wees naar het litteken op Seth's borst. "Die is van mij, goede oude tijd" zei ze grijnzend terwijl ze lachte. Seth zweeg echter en bleef Kynia anakijken
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 5:10 am

Seth grijnsde en keek Sera aan die licht sarcastisch
klapte. "Hij heeft een inventaris aan krachten.... enkel zijn sommige
bijzonder.... let er maar niet op nu haalt hij zijn troefkaarten uit de kast
maar zijn zwakkere dingentjes heeft hij niet laten zien," lachte Sera.
Seth fronste en keek toen naar Kynia. Hij liep op haar af, "ga je gang
vampiertje, jij mag eerst..." zei Seth grijnzend en trapte met zijn knie
de tafel aan de kant om ruimte te maken. Hij ging klaar staan en grijnsde
breed. Sera zat grijnzend toe te kijken en wees naar het litteken op Seth's
borst. "Die is van mij, goede oude tijd" zei ze grijnzend terwijl ze
lachte. Seth zweeg echter en bleef Kynia aankijken. Kynia slikte even, maar
keek niet van Seth weg. Zij moest eerst… waar moest ze beginnen? Dichterbij
leek hij nog groter. Kynia ging langzaam in haar houding staan. Meer dan haar
nagels en kracht kon ze niet gebruiken. Verder denken gunde ze zichzelf niet en
ze hield diep adem. Ze leek wat verward toen ze Seth nog een helemaal in zich
opnam. Hier faalde ze ook hard. Ze liet haar mantel van zich afglijden en
schoot toen op Seth af. Ze ging op haar handen staan en draaide met haar benen
om te proberen de benen onder Seth vandaan te slaan. Ze moest er voor het eerst
van haar leven inkomen. Net nu ze geen tijd had.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 5:51 am

Seth voelde de trappen en gleed even weg maar ving zijn balans op met zijn enorme vuisten. Hij zette zich af en gleed weer recht op zijn benen terwijl hij de vampier aankeek. Hij haalde uit naar Kynia met zijn arm maar voelde hoe hij miste door een foute stap. Boos gromde hij en besloot zijn magie iets te benutten. Zijn darkmagic prothese vervormde tot een slangachtige tentakel. Hij haalde met een ziwepende slaqg uit richting de armen en benen van Kynia uit, zijn arm was nieuw alleen hij had er vaker iemand eme vast gegrepen en verwond. Een knal klonk luid en hij wist zelf al dat hij weer mistte, zijn krachten waren niet scherp door de verandering maar hij raakte een tafel, met een trekkende beweging schoot de tafel vliegensvlug op Kynia af en was bedoeld om haar omver te werpen.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 6:55 am

Kynia zag hoe Seth haar kort aankeek en zag hem uithalen. Ze boog weg en zag hoe hij miste. Ze hoorde hem grommen en wilde naar hem uithalen. Ze stopte toen ze een slangachtige tentakel zat en wist hem de eerste paar keer te ontwijken. Met ontwijken zou ze nergens komen. Een knal klonk luid en hij wist zelf al dat hij weer mistte, zijn krachten waren niet scherp door de verandering maar hij raakte een tafel, met een trekkende beweging schoot de tafel vliegensvlug op Kynia af en was bedoeld om haar omver te werpen. Vanuit haar ooghoek zag ze de tafel op haar af schieten. Ze sprong, maar wist dat het al te laat was. Een deel van de tafel sloeg tegen haar benen en ze klapte op de grond. De tafel knalde in twee stukken tegen de muur. Kynia kwam meteen overeind en negeerde de prikkelige steekjes in haar benen. Ze kwam op Seth af en hield de tentakel scherp in de gaten. Op deze manier kreeg ze nog eens dingen te zien. Ze vormde haar handen tot klauwen en was van plan Seth eerst een paar sneeen toe te brengen en dan nog een slag om iets te breken. Kynia hield met haar volle kracht uit naar Seth in de hoop hem ergens te raken.

Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 7:06 am

Kynia raakte Seth's goede hand op een erg verkeerde plaats waardoor die kraakte en een verkeerde hoek kreeg. Seth gromde en trok met de tentakel arm zijn hand weer goed met een geirrteerde grom. Hij veranderde de tentakel naar een demonische klauw die groter was dan zijn al gigantische vuist en hij rukte een van de steunbalken boven de bar kapot aangezien er genoeg stonden. Hij wierp de balk naar Kynia en schoot toen recht op haar af. Hij sloeg met zijn gigantische klauw een lange haal die vanaf de lucht eindigde tegen de stenen wand waar hij gruis maakte van enkele stenen. Seth haalde nog eens uit met zijn normale hand en deed toen een poging om kynia's armen beet te grijpen.

-flutpost srry-
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 7:22 am

Kynia raakte Seth's goede hand op een erg verkeerde plaats waardoor die kraakte en een verkeerde hoek kreeg. Seth gromde en trok met de tentakel arm zijn hand weer goed met een geirrteerde grom. Hij veranderde de tentakel naar een demonische klauw die groter was dan zijn al gigantische vuist en hij rukte een van de steunbalken boven de bar kapot aangezien er genoeg stonden. Hij wierp de balk naar Kynia en schoot toen recht op haar af. Kynia wist met moeite de balk af te weren en zakte bijna door haar benen. Ze gooide de balk opzij en had door dat Seth al bij haar was. Hij sloeg met zijn gigantische klauw een lange haal die vanaf de lucht eindigde tegen de stenen wand waar hij gruis maakte van enkele stenen. Seth haalde nog eens uit met zijn normale hand en deed toen een poging om kynia's armen beet te grijpen. Kynia begon te hoesten door het gruis wat deels op haar viel. Ze knipperde met haar ogen en probeerde beter te zien. Met moeite wist ze de hand van Seth te ontwijken en voelde toen dat een van haar armen werd vast gegrepen. Onmiddelijk probeerde ze zich met een draai van haar arm los te rukken.

-Maakt nie uit-

Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 7:30 am

Hij raakte doel en greep Kynia vast en sleurde haar naar hem toe. Hij bracht haar tegen zich aan en trok met zijn armen haar tegen zijn borstkas. Trachtend haar ruggegraat te breken wat tevergeefst mislukte aangezien zijn arm te breed was om de goede plek te raken. Dus gaf hij een harde kopstoot die hem zelf ook aardig pijn deed. Een wond ontstond op zijn voor hoofd waar bloed uit sijpelde maar voordat het zijn voorhoofd af was stroomde het terug. Hij liet Kynia los zodat hij met zijn klauwvuist uit kon halen en triomfantelijk gromde. Hij keek naar links toen hij Sera zag, 'Tssk, barbaarse monsters..... vermakelijk alleen zo barbaars. Niet om kunnen gaan met kracht.....' had ze gedacht en ze merkte het te laat "HOU JE BEK JIJ, JIJ BENT NIETS BETER DAN EEN VAN DE ZWAKKERE MENSEN." Gromde Seth. Hij greep haar bij haar staart trok haar dichtbij, Alleen in tegenstelling tot Kynia kon zij zich niet verzetten doro Seth's brute kracht. Hij vermorzelde Sera's hoofd. 'Tot morgen.' zei hij in gedachten en wiepr het levenloze lichaam weg en keek Kynia aan. Alleen toen gleed hij weg en knalde tegen de grond, vermoedelijk..... de vampier.

-ik geef je effe een punt-
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 7:53 am

Het lukte Kynia niet om los te komen en hij sleurde haar naar hem toe. Hij bracht haar tegen zich aan en trok met zijn armen haar tegen zijn borstkas. Trachtend haar ruggegraat te breken wat tevergeefst mislukte aangezien zijn arm te breed was om de goede plek te raken. Dus gaf hij een harde kopstoot die hem zelf ook aardig pijn deed. Een wond ontstond op zijn voor hoofd waar bloed uit sijpelde maar voordat het zijn voorhoofd af was stroomde het terug. Kynia had het gevoel dat haar schelel gebarsten was en kreunde zacht. Hij liet Kynia los zodat hij met zijn klauwvuist uit kon halen en triomfantelijk gromde. Nu verwachte ze iets te voelen. Ze was op dit moment niet instaat zo snel te reageren. Toen er niks kwam keek ze op en zag hem naar Sera kijken. "HOU JE BEK JIJ, JIJ BENT NIETS BETER DAN EEN VAN DE ZWAKKERE MENSEN." Gromde Seth tegen Sera. Hij greep haar bij haar staart trok haar dichtbij, Alleen in tegenstelling tot Kynia kon zij zich niet verzetten door Seth's brute kracht. Hij vermorzelde Sera's hoofd. Kynia volgde het even niet meer en keek hoe Seth het levenloze lichaam weg wierp en haar aankeek. Ze keek hem aan en na een paar seconden zag ze hoe hij weggleed en tegen de grond knalde. Kynia deed een stapje achteruit en ze voelde snel aan haar voorhoofd. Een korte en snelle controle. Het bonkte vreselijk. Ondertussen bleven haar ogen op Seth gerust. Ze had haar kans nu voor het grijpen liggen. Ze stapte dichter naar hem toe en wilde haar nagels in zijn rug zetten.

-Mijn flutpost voor vandaag... this niet helemaal mijn dag-

Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 7:59 am

Seth zag Kynia op hem af komen en wachtte even, hij stond even moeizaam op en keek naar Kynia. Hij gromde zacht, zijn linkerarm vervormde zich naar een lemmet en hij grijnsde even, een zwart lemmet op de plaats waar zijn arm had gezeten. Hij grijnsde even en kwam dichterbij. "Trouwens... je weet niet wat Sera dacht, anders had je me gelijk gegeven." zei Seth met een zware stem. Hij hief zijn rechterhand en een van de degens aand e muren die waarschijnlijk sier waren kwamen op hem af, hij ving het op en gooide het met het heft richting Kynia. "Pak,.... en probeer," grijnsde seth.

-jouw posts zijn veel beter..... mijne zijn slecht -.- ben niet gewend aan opencombat posts XD-
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 8:12 am

Kynia zag hoe Seth moeizaam opstond en haar opnieuw aankeek. Haar blik richtte ze nu op zijn linkarm, die in een zwart lemmet veranderde. Hij grijnsde even en kwam dichterbij. "Trouwens... je weet niet wat Sera dacht, anders had je me gelijk gegeven." zei Seth met een zware stem. Hij hief zijn rechterhand en een van de degens aan de muren die waarschijnlijk sier waren kwamen op hem af, hij ving het op en gooide het met het heft richting Kynia. "Pak,.... en probeer," grijnsde seth. Ze ving de degen op en keek er naar. Haar blik gleed terug naar Seth. Voor het eerst dat ze met zo'n ding zou gaan vechten en ze hoopte dat ze er goed mee overweg kon. Ze zwaaide even met de degen rond in haar hand en stak toen naar voren richting Seth. Ze probeerde zich de dingen van vroeger te herinneren. Had ze dit ooit eerder gedaan? Ze wist het niet meer. Ze vloekte toen ze merkte dat ze gewoon miste. Wat was hier nou zo moeilijk aan en ze hield opnieuw uit richting Seth.

-I see. Ik moet zeggen dat dit ook nieuw voor me is...-

Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 9:11 pm

Seth grijnsde toen Kynia mistte en bij de tweede uithaal stapte hij naar voren waardoor een wond op zijn linkerarm ontstond. De pijn was kort maar het bloed dat zich naar buiten had geduwd gleed naar beneden naar het lemmet en vormde een dunne laag rond het snijvlak. Seth grijnsde en haalde toen zelf uit met een krachtige slag van zijn rechtervuist waarna hij met zijn zwaard een snee probeerde te maken rond Kynia's middel. Zijn doel voor nu was gewoon geinen,g een gemoord, geen afgehakte ledematen,... tot zijn spijt. Hij wachtte geduldig af op de reacties en stapte naar achter, alsof hij zich terugtrok uit het gevecht, hoewel duidelijk zichtbaar was dat het niet eens daar op leek. Hij besefte.... dat het oneerlijk was in de duistere gedaante. Zijn huid scheurde open op veel plaatsen behalve waar het lemmet zat, tot Seth zijn normale gedaante weer had. Hij had het lemmet langs zijn borstkas en schouder omhoog gestoken en wachtte af tot de reactie.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   vr sep 16, 2011 9:29 pm

Seth grijnsde toen Kynia mistte en bij de tweede uithaal stapte hij naar voren waardoor een wond op zijn linkerarm ontstond. Het bloed dat zich naar buiten had geduwd gleed naar beneden naar het lemmet en vormde een dunne laag rond het snijvlak. Seth grijnsde en haalde toen zelf uit met een krachtige slag van zijn rechtervuist waarna hij met zijn zwaard een snee probeerde te maken rond Kynia's middel. Kynia wilde uithalen naar zijn rechterhand en zag het zwaard over het hoofd. Een scherpe pijn sneet door haar middel heen. Ze zag Seth naar achteren stappen, alsof hij zich terugtrok uit het gevecht, hoewel duidelijk zichtbaar was dat het niet eens daar op leek. Zijn huid scheurde open op veel plaatsen behalve waar het lemmet zat, tot Seth zijn normale gedaante weer had. Hij had het lemmet langs zijn borstkas en schouder omhoog gestoken en wachtte af tot de reactie. Kynia negeerde de snee rond haar middel en keek Seth rustig aan. Ze vond het al een hele verbetering toen ze Seth in zijn normale gedaante zag. 'Ik wou dat ik iets had om zo snel die wonden te laten genezen.' en ze grinnikte zacht. Ze hield het zwaard in haar hand steviger vast. Met een snelle beweging was ze alweer bij Seth en probeerde hem net als bij haar rond zijn middel te raken. Ze was nu zo dichtbij dat ze een van haar benen rond die van hem sloeg en hem zo onderuit wilde halen.
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   zo sep 18, 2011 8:57 am

'Ik wou dat ik iets had om zo snel die wonden te laten genezen.' zei Kynia. Seth grijnsde en voelde het degen een wond maken en hij glimlachte toen hij het bloed in bedwang hield en de zenuwen verdoofde. Hij hield echter wel stand toen ze hem onderuit wou halen maar wankelde wel even. "Jammer, vooral omdat jullie dan een echte uidaging zouden zijn," lachte Seth en Sloeg met zijn zwaardarm tegen Kynia's zwaard aam em voelde zijn arm doorglijden en grijnsde. "Wat een flut kwaliteit zwaard is dat." zei hij lachend terwijl hij naar de ijzeren punt op de grond keek. Zijn arm werd normaal en hij kraakte zijn knokkels. "Laten we het op een gelijkspel houden... ik heb niet echt zin meer om door te vechten, ik krijg er een lamme arm van, als je begrijpt wat ik bedoel," zei hij grijnzend en voelde aan zijn linkerarm.

-flutpost : (-
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   ma sep 19, 2011 4:15 am

Seth grijnsde en Kynia voelde hoe ze hem raakte. Hij hield echter wel stand toen ze hem onderuit wou halen maar wankelde wel even. "Jammer, vooral omdat jullie dan een echte uidaging zouden zijn," lachte Seth en Sloeg met zijn zwaardarm tegen Kynia's zwaard aam em voelde zijn arm doorglijden en grijnsde. "Wat een flut kwaliteit zwaard is dat." zei hij lachend terwijl hij naar de ijzeren punt op de grond keek. Kynia keek even naar de punt op de grond net als Seth en gooide toen de andere helft maar weg. Zijn arm werd normaal en hij kraakte zijn knokkels. "Laten we het op een gelijkspel houden... ik heb niet echt zin meer om door te vechten, ik krijg er een lamme arm van, als je begrijpt wat ik bedoel," zei hij grijnzend en voelde aan zijn linkerarm. Kynia grinikte zacht en knikte. 'Laten we het inderdaad maar op gelijk spel houden.' Ze rekte zich uit en voelde de lichte pijn nog wat zeuren rond haar middel. Ze had al vaker van zulke wonden gehad, dus het maakte haar niet meer uit. Gek genoeg had ze dit wel leuk gevonden. Ze keek Seth aan met een klein glimlachje. 'Nooit gedacht dat ik ooit nog eens op deze manier tegenover de koning van de tovenaars zou staan.'

-Geeft niet... die van mij is ook niet echt geweldig-
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   di sep 20, 2011 6:48 pm

'Nooit gedacht dat ik ooit nog eens op deze manier tegenover de koning van de tovenaars zou staan.' zei Kynia en Seth fronste. "ohja... ik moet je koud maken...." zei Seth. Hij raakte haar arm even aan. "Onderkoeld..... ach, je bent al koud." zei Seth kalm en haalde zijn schouders op terwijl hij rustig naar de bar toeliep. Hij grijnsde nog even naar de vampier, "Alleen, dit is toch tijdelijk. Mocht ik je bij een tovenaar zien.......... dan ligt het einde je nabij... er zijn ergere dingen dan de dood of het vampier zijn... dingen die iedereen voor hun dan nog korte en miserabele leventje tekenen...." zei Seth kalm terwijl hij met zijn vinger over een barst in het hout van de bar ging.
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   wo sep 21, 2011 4:37 am

Seth fronste. "ohja... ik moet je koud maken...." zei Seth. Hij raakte haar arm even aan. "Onderkoeld..... ach, je bent al koud." zei Seth kalm en haalde zijn schouders op terwijl hij rustig naar de bar toeliep. Kynia bleef hem volgen met haar ogen en zag hem met een grijns naar haar kijken."Alleen, dit is toch tijdelijk. Mocht ik je bij een tovenaar zien.......... dan ligt het einde je nabij... er zijn ergere dingen dan de dood of het vampier zijn... dingen die iedereen voor hun dan nog korte en miserabele leventje tekenen...." zei Seth kalm terwijl hij met zijn vinger over een barst in het hout van de bar ging. 'Dat weet ik.' antwoordde Kynia rustig. Ze bukte zich en pakte haar mantel op van de grond. Ze sloeg hem om en glimlachte licht. 'Ik weet dat waarschijnlijk en de kans is groot dat als ik je weer zie het heel anders gaat. Toch leuk om eens zo kennis te maken. Ik ga al wat jaren mee, dus ik weet hoe dat soort dingen gaan. Ik ging ze vaak uit de weg, maar de laatste tijd lukt me dat niet meer.'
Profiel bekijken
Setherian
King

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   za sep 24, 2011 5:38 am

'Ik weet dat waarschijnlijk en de kans is groot dat als ik je weer zie het heel anders gaat. Toch leuk om eens zo kennis te maken. Ik ga al wat jaren mee, dus ik weet hoe dat soort dingen gaan. Ik ging ze vaak uit de weg, maar de laatste tijd lukt me dat niet meer.' zei de vampier. Seth zuchtte even en stond op, "Ik moet weer gaan, dit hier.... is nooit gebeurd. Als het al is gebeurd.... ik had te veel gedronken om het me te herrinneren. Doei Kynia," zei Seth en hij liep kalm richting de deur, hij deed die open en zag de stilte buiten. Langzaam liep Seth weg het gebouw achter zich latend en omhelst door de duisternis. Zijn masker deed hij voor, zijn mantel dicht en een eenzaam duister figuur verdween in de schaduwen en vervolgde zijn weg terug naar Tovenaarsgebied.

-Seth topic uit-
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   wo sep 28, 2011 7:47 pm

zuchtte even en stond op, "Ik moet weer gaan, dit hier.... is nooit gebeurd. Als het al is gebeurd.... ik had te veel gedronken om het me te herrinneren. Doei Kynia," zei Seth en hij liep kalm richting de deur, hij deed die open en zag de stilte buiten. Langzaam liep Seth weg het gebouw achter zich latend en omhelst door de duisternis. Kynia keek nog even naar de deur die langzaam terug in het slot viel. 'Tuurlijk.' mompelde ze en rekte zich uit. Ze bleef nog een tijdje te zitten en besloot toen te gaan. Hier zou ze niets meer vinden en als de mensen kwamen waren ze met veel. Ze liep langzaam naar de deur en liep richting het gebied waar ze vandaan kwam. Als een schaduw verdween ze terug naar waar ze vandaan was gekomen.

-Kynia topic uit-
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Fraud isn't it.   

Fraud isn't it.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Sterfelijke-
Ga naar: