Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 after talkin comes walkin

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

after talkin comes walkin - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: after talkin comes walkin   after talkin comes walkin - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 11:44 pm

Voorzichtig deed Dave zijn ogen open en keek naar het plafon, Hij lag op een houte tafel en deed niks gewoon luisteren wat zijn zusje en zijn ouders zeiden. "ik ook van jou, en Mama houd ook van jou. Alleen kijk, jij en Dave hebben een andere mama, Dave had een andere mama. Zijn mama.... is overleden en gaf me dat hartje cadeau. Dat is alles wat ik nog van haar heb... en Dave. Daarom LIJKT het alsof ik meer van hem hou maar dat komt omdat ik zijn mama mis aangezien wij van elkaar hielden. Alleen Mariah, jij was en bent nog steeds een van de grootste wonderen die mij is overkomen. Toen Dave's mama overleed. Was jij het sprankje hoop dat ik nog iets kon betekenen. Dave was pas geboren, iedereen kon hem overnemen. Alleen jij, jij hield van mij en ik van jou dus kon ik niet opgeven." Hij dacht aan en vrouw met blauwe haren die veel pijn had geleden. Hij dacht ook aan 2 meisjes die bij zijn geboorte bij waren wie waren dat dan. Dave keek om zich heen en zag een kistje op een andere tafel staat geïnteresseerd keek hij ernaar wat zou er in zitten?

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
 
after talkin comes walkin
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: