Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'm just me, and i'll always will be

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptyvr sep 16, 2011 6:06 am

Bella zuchtte. Ze was een net nieuwe vamp, misschien twee dagen oud. Gisteren had ze al een mentor gekregen, maar die zou pas over een tijdje beginnen met de lessen. Ze kende nog niemand, en haar keel stond in brand. In een soepele beweging stond ze op, en trok haar kleren recht. Snel liep ze verder, bang dat iemand haar jachtechnieken wou zien. Ze had ze niet. Het woud leek stil, en de schaduwen lagen afwachtend. Geen enkele vogel maakte geluid, en de zon drong niet door de eeuwig hagende mist. Snel liep ze door, tot ze iemand hoorde. De stad was niet meer zo ver weg, en zo had dorst. Verlegen keek ze vanachter een boom, en zag een jongen van haar leeftijd zitten. 'Hey' Zei ze vriendelijk. Hij keek op, en ze staarde in lichtblauwe ogen. 'Hey' Zei hij terug. 'Vind je het erg als ik.. ?' Ze gebaarde naast hem, en hij schoof metteeen op. Hij glimlachte. Snel knakte ze zijn hoofd af, en beet dwars door de slagader die daar zat. Het hoofd werd ergens achter haar gegooit, en gulzig stortte ze zich op het bloed. Alles zat aan haar onder, en over haar witte kleed verspreidde zich een grote vlek. De dorst nam iets af, maar ze verzette tegen meer. Ze hoorde iets achter haar kraken, en draaide zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptyvr sep 16, 2011 6:35 am

Lily besloop de hert rustig aan, het was ochtend dus had het geen nut om bij de mensen te jagen nu waren alle kinderen op school en de ouders waren aan het werkt en er waren te veel mensen om een stille moord te doen. Ze richte haar blik weer op een hert 'dan maar een hert' dacht ze in zich zelf, stil sloop ze op een hert af zonder geluid stapte ze een stapte ze naar voren ze hoorde een raaf in de beurt die de hert waarschuwde de hert begon te rennen nu zou ze het eigenlijk hebben opgegeven maar door de brandende keel ging ze de achtervolging aan de hert was snel maar zij was sneller door de lange trainingen van raven had ze haar rennen onder controle om de snelheid te bepalen die ze wou, maar door de dorst kon ze dat niet langer volhouden ze stopte bij een meisje en pakte snel haar dolk en gooide richting de hert de dolk kwam in zijn nek terecht waardoor hij viel Ze rende snel naar de hert haalde haar dolk er uit en stopte in haar laars en begon te drinken, ze morste niet meer toen de hert bij leeg was de laatste paar druppels bleven er in. Ze richte haar blik op het meisje en die een bloedvlek op haar kleren had er kwam een kleine glimlach op haar gezicht het was een nieuweling dat on je zo zien ze stond op en glimlachte 'hoi'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Bella

Bella


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptywo sep 21, 2011 5:22 am

Bella zuchtte. Ze was een net nieuwe vamp, misschien twee dagen oud. Gisteren had ze al een mentor gekregen, maar die zou pas over een tijdje beginnen met de lessen. Ze kende nog niemand, en haar keel stond in brand. In een soepele beweging stond ze op, en trok haar kleren recht. Snel liep ze verder, bang dat iemand haar jachtechnieken wou zien. Ze had ze niet. Het woud leek stil, en de schaduwen lagen afwachtend. Geen enkele vogel maakte geluid, en de zon drong niet door de eeuwig hagende mist. Snel liep ze door, tot ze iemand hoorde. De stad was niet meer zo ver weg, en zo had dorst. Verlegen keek ze vanachter een boom, en zag een jongen van haar leeftijd zitten. 'Hey' Zei ze vriendelijk. Hij keek op, en ze staarde in lichtblauwe ogen. 'Hey' Zei hij terug. 'Vind je het erg als ik.. ?' Ze gebaarde naast hem, en hij schoof metteeen op. Hij glimlachte. Snel knakte ze zijn hoofd af, en beet dwars door de slagader die daar zat. Het hoofd werd ergens achter haar gegooit, en gulzig stortte ze zich op het bloed. Alles zat aan haar onder, en over haar witte kleed verspreidde zich een grote vlek. De dorst nam iets af, maar ze verzette tegen meer. Ze hoorde iets achter haar kraken, en draaide zich om. 'hoi' Zei de ander. Bella keek haar aan. 'Heey' Zei ze wat aarzelend. 'Ik ben Bella' Glimlachte ze vriendelijk, en stak een hand uit. Vragend keek ze naar het andere meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptywo sep 21, 2011 5:35 am

'Heey' Zei ze wat aarzelend. 'Ik ben Bella' Glimlachte ze vriendelijk, en stak een hand uit. Ze glimlachte naar haar en schudde haar hand 'Mijn naam is Lily, ben je nieuw in het vampier leven.' vroeg ze op een normale toon, natuurlijk was ze nieuw dat zag je aan haar, Lily ging tegen over Bella zitten en keek de jongen die naast die meid dood lag. Even kwam er een glimlach op haar gezicht, 'je eerste vangst???' vroeg ze met een lach een deed het strik uit haar haar waar door het los kwam te zitten en tot maar dijen kwam.

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Bella

Bella


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptywo sep 21, 2011 7:22 am

'Hey' Zei hij terug. 'Vind je het erg als ik.. ?' Ze gebaarde naast hem, en hij schoof metteeen op. Hij glimlachte. Snel knakte ze zijn hoofd af, en beet dwars door de slagader die daar zat. Het hoofd werd ergens achter haar gegooit, en gulzig stortte ze zich op het bloed. Alles zat aan haar onder, en over haar witte kleed verspreidde zich een grote vlek. De dorst nam iets af, maar ze verzette tegen meer. Ze hoorde iets achter haar kraken, en draaide zich om. 'hoi' Zei de ander. Bella keek haar aan. 'Heey' Zei ze wat aarzelend. 'Ik ben Bella' Glimlachte ze vriendelijk, en stak een hand uit. Vragend keek ze naar het andere meisje. 'Mijn naam is Lily, ben je nieuw in het vampier leven.' vroeg ze op een normale toon. Lily ging tegen over Bella zitten en keek de jongen die naast die meid dood lag. Even kwam er een glimlach op haar gezicht, 'je eerste vangst???' vroeg ze met een lach een deed het strik uit haar haar waar door het los kwam te zitten en tot maar dijen kwam. Bella glimachte voorzichtig naar Lily, 'Ja inderdaad, het was.. ik had dorst' Gaf ze toe, terwijl ze naar de jongen keek, wie was hij, en hoe zou zijn familie zijn? Maar ze had er geen spijt van, de drang om te overleven was sterven dan haar geweten. 'Jij bent hier al langer he?' Vroeg ze. Het meisje zag er veel proffioneler uit, zonder bloed enzo. Ze staarde even naar haar kleed, het zag er bijna grappig uit.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptydo sep 22, 2011 4:15 am

Heey' Zei ze wat aarzelend. 'Ik ben Bella' Glimlachte ze vriendelijk, en stak een hand uit. Ze glimlachte naar haar en schudde haar hand 'Mijn naam is Lily, ben je nieuw in het vampier leven.' vroeg ze op een normale toon, natuurlijk was ze nieuw dat zag je aan haar, Lily ging tegen over Bella zitten en keek de jongen die naast die meid dood lag. Even kwam er een glimlach op haar gezicht, 'je eerste vangst???' vroeg ze met een lach een deed het strik uit haar haar waar door het los kwam te zitten en tot maar dijen kwam.
'Ja inderdaad, het was.. ik had dorst' Gaf ze toe, terwijl ze naar de jongen keek 'Jij bent hier al langer he?' Vroeg ze. 'najaa niet echt lang 2 jaar ongeveer' niet zoveel eigenlijk voor een vampier, maar binnen paar maanden kon je al leren hoe je zonder te morsen kon drinken dus zo een grote probleem was het weer niet. Ze zuchten en keek naar Bella die voor haar zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Bella

Bella


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptyvr sep 23, 2011 8:17 am

Ik ben Bella' Glimlachte ze vriendelijk, en stak een hand uit. Vragend keek ze naar het andere meisje. 'Mijn naam is Lily, ben je nieuw in het vampier leven.' vroeg ze op een normale toon. Lily ging tegen over Bella zitten en keek de jongen die naast die meid dood lag. Even kwam er een glimlach op haar gezicht, 'je eerste vangst???' vroeg ze met een lach een deed het strik uit haar haar waar door het los kwam te zitten en tot maar dijen kwam. Bella glimachte voorzichtig naar Lily, 'Ja inderdaad, het was.. ik had dorst' Gaf ze toe, terwijl ze naar de jongen keek, wie was hij, en hoe zou zijn familie zijn? Maar ze had er geen spijt van, de drang om te overleven was sterven dan haar geweten. 'Jij bent hier al langer he?' Vroeg ze. Het meisje zag er veel proffioneler uit, zonder bloed enzo. Ze staarde even naar haar kleed, het zag er bijna grappig uit. 'najaa niet echt lang 2 jaar ongeveer' Ze zuchten en keek naar Bella die voor haar zat. 'En ik nog maar twee dagen ofzow,' Lachte ze. Misschien leek het niet zo lang, maar het verschil was toch wel groot. 'Dus, ken je al andere leerlingen?' Vroeg ze. Natuurlijk, maar gewoon die leuke bedoelde ze. Lily zou dat wel begrijpen. 'Nouja, ik ben nieuw zie je, en dan maak ik niet gemakkelijk vrienden, 'Glimachte ze verontschuldigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptyvr sep 23, 2011 11:58 pm

'Ja inderdaad, het was.. ik had dorst' Gaf ze toe, terwijl ze naar de jongen keek 'Jij bent hier al langer he?' Vroeg ze. 'najaa niet echt lang 2 jaar ongeveer' niet zoveel eigenlijk voor een vampier, maar binnen paar maanden kon je al leren hoe je zonder te morsen kon drinken dus zo een grote probleem was het weer niet. Ze zuchten en keek naar Bella die voor haar zat. 'En ik nog maar twee dagen ofzow,' Lachte ze. Misschien leek het niet zo lang, maar het verschil was toch wel groot. 'Dus, ken je al andere leerlingen?' Vroeg ze. Er kwam een kleine glimlach op haar gezicht 'Bijna wel, je kent bijna iedereen na een tijdje.' 'Nouja, ik ben nieuw zie je, en dan maak ik niet gemakkelijk vrienden, 'Glimachte ze verontschuldigend. 'je hebt mij toch ontmoet?' Lily glimlachte naar haar 'de jongens en de meiden hier zijn erg aardig, Elias is super aardig, cormag kan raar zijn wanneer je hem eerste keer ziet maar hij is aardig, Alice ze word een goede healer, Taylor is aardig ook al is hij best oud en hij haat mensen die dronken zijn.' ze lachte bij die worden al die leerlingen zijn leuk en aardig 'Vincent is ook best nieuw maar hij is ook aardig, Ciardha heb ik nooit ontmoet en kajira is jammer genoeg dood gegaan.' Ze slikte bij die woorden en keek naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Bella

Bella


Aantal berichten : 13

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: Apprentice
Partner: I will never forget my true love, but I just don't dare to say it to him

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptydo sep 29, 2011 5:16 am

Ze staarde even naar haar kleed, het zag er bijna grappig uit. 'najaa niet echt lang 2 jaar ongeveer' Ze zuchten en keek naar Bella die voor haar zat. 'En ik nog maar twee dagen ofzow,' Lachte ze. Misschien leek het niet zo lang, maar het verschil was toch wel groot. 'Dus, ken je al andere leerlingen?' Vroeg ze. Natuurlijk, maar gewoon die leuke bedoelde ze. Lily zou dat wel begrijpen. 'Nouja, ik ben nieuw zie je, en dan maak ik niet gemakkelijk vrienden, 'Glimachte ze verontschuldigend. Er kwam een kleine glimlach op haar gezicht 'Bijna wel, je kent bijna iedereen na een tijdje.' Lily glimlachte naar haar 'de jongens en de meiden hier zijn erg aardig, Elias is super aardig, cormag kan raar zijn wanneer je hem eerste keer ziet maar hij is aardig, Alice ze word een goede healer, Taylor is aardig ook al is hij best oud en hij haat mensen die dronken zijn.' ze lachte bij die worden al die leerlingen zijn leuk en aardig 'Vincent is ook best nieuw maar hij is ook aardig, Ciardha heb ik nooit ontmoet en kajira is jammer genoeg dood gegaan.' Ze slikte bij die woorden en keek naar het meisje. Bella was even stil, een ander meisje was gestorven, zoals bij iedereen normaal gebeurde. Maar hier was het niet normaal, ze waren onstervelijk normaal. Ze zweeg, en liet haar gedachten van vandaag over zich heen gaan, 'Lily?' Begon ze vragend, 'Wat is er gebeurt met haar?' Vroeg ze met grote ogen. Het maakte haar bang, dat zelfs hier ze kon doodgaan, en ze keek om zich heen, alsof er plots iemand haar zou verbranden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Emptydo sep 29, 2011 7:27 am

Ze zag dat het meisje haar iets vragen maar het niet durfde 'Lily?' Vroeg Bella en keek haar vragend aan. 'Wat is er gebeurt met haar?' Vroeg ze met grote ogen. Even zuchte ze zacht en dacht na wat vampieren ook al weer verteld hadden. 'Die meid was in een kerk gemaakt door een ombekende vampier Jonahthan had haar daar gevonden, daarna kreeg ze hem als mentor en de eerste les ging het al mis....Ze moest dieren vangen en ze leeg drinken...Hij was vergeten te zeggen dat ze niet alles moest op drinken maar een paar druppels moest inlaten...Die meid had alles opgedronken en was in steen verrandert' zei ze op een normale toon en keek het meisje vor haar recht in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





I'm just me, and i'll always will be Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm just me, and i'll always will be   I'm just me, and i'll always will be Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm just me, and i'll always will be
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Vampire kamp-
Ga naar: