Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 This is me :3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Denaii
Moderator & Queen
Denaii


Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

This is me :3 Empty
BerichtOnderwerp: This is me :3   This is me :3 Emptyzo sep 18, 2011 12:01 am

Ja, het is eigenlijk wel waar, als je op een RPg komt, moet je je wel voorstellen, een beetje laat dan, maar ja ^^

Owkaay, Hey iedereen, ik ben Zsa-Zsa, een meisje, van nu bijna 13. Ik ben jarig in november Smile
Ik hou heel erg graag van tekenen, schrijven, lezen, paardrijden, maar dat doe ik niet vaak. Ik woon redelijk ver weg van de meesten, dus dat is wel jammer. Ik speel piano, deed ballet, tennisste, notenleer afgemaakt, nu verder met laaste jaar AMC (<= Algemene Muziek Cultuur), ik ga gitaar leren spelen, en misschien toneel doen, maar dat is nog niet zeker, ik loop ook heel graag, maar ik wil geen atletiek doen, ik zing heel graag, liefst alleen. Ik wil heel graag een hond/Kat/ of andere pets, maar mijn ouders zijn ertegen, vor de vakantie enzo, en als we dan naar shcool/werk gaan, zit hij/zij hier alleen. Ik zit in het tweede jaar ASO, in nederland denk ik Atheneum, Latijn. Ook ben ik zeer geïnterseerd in de oude mythen over Hellas.

Ik RPg nu al iets van *pijnigd hersens*, sinds april eigenlijk toen ben ik begonnen op WC. Ik was gewoon op zoek wanneer het nieuwste WCboek uitkwam, toen ik daar een site zag staan, dat was het begin van mijn RPG-carriere

Ik weet eigenlijk niet veel te vertellen over mezelf, dus vraag hier maar vanalles xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Silente

Silente


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 16 Years
Rang: Beschermer
Partner: When the chemicals React...

This is me :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me :3   This is me :3 Emptyzo sep 18, 2011 12:03 am

Welkom Zsa-Zsa
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

This is me :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me :3   This is me :3 Emptyzo sep 18, 2011 12:05 am

Bam Zsa-zsa Eindelijk voorsteltopicje gemaakt xD

*huggy*

I'm in a good mood today xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Denaii
Moderator & Queen
Denaii


Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

This is me :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me :3   This is me :3 Emptyzo sep 18, 2011 12:07 am

Ja echt he? Ik zat er al langer over na te denken, Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





This is me :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me :3   This is me :3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is me :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als jezelf-
Ga naar: