Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mij..Mij..En nog eens Mij...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Silente

Silente


Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 16 Years
Rang: Beschermer
Partner: When the chemicals React...

Mij..Mij..En nog eens Mij... Empty
BerichtOnderwerp: Mij..Mij..En nog eens Mij...   Mij..Mij..En nog eens Mij... Emptyzo sep 18, 2011 12:13 am

Hallo,



Ik ben Jinte en ik ben 13 jaar. Ik woon in Eindhoven, dicht bij de Splinter. Mijn beste vriendin is Noa, en zij is Samina hier. We hebben een kat Hoeps, en ze is een vrouwtjes lapjespoes van 1 jaar oud. Ik schrijf veel, teken en lees graag. Verder wil ik op Paardrijden, maar dat mag niet van mn ouders.
Ik zit op het Novalis College in 2 vmbo-t, het is een vrije school. Ik loop hard en ik doe mee met de IAK cityrun van 6 km. Ik ben slank en heb blauwe ogen en blond haar. Ik wil heel graag Gothic worden maar het lukt niet echt, (mede ook door mijn stomme ouders >.<)

Any questions?


Laatst aangepast door Silente op zo sep 18, 2011 12:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Denaii
Moderator & Queen
Denaii


Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

Mij..Mij..En nog eens Mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mij..Mij..En nog eens Mij...   Mij..Mij..En nog eens Mij... Emptyzo sep 18, 2011 12:16 am

Not really, just say hello Smile

'Hello'

Welcome xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Mij..Mij..En nog eens Mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mij..Mij..En nog eens Mij...   Mij..Mij..En nog eens Mij... Emptyzo sep 18, 2011 12:26 am

Hello oh oh oh o

(liedje in mn hoofd xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Mij..Mij..En nog eens Mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mij..Mij..En nog eens Mij...   Mij..Mij..En nog eens Mij... Emptyzo sep 18, 2011 12:27 am

xD hoi hoi
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn
Queen
Jasmyn


Aantal berichten : 384

Karakter
Leeftijd: 21
Rang: Queen
Partner:

Mij..Mij..En nog eens Mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mij..Mij..En nog eens Mij...   Mij..Mij..En nog eens Mij... Emptydi okt 18, 2011 10:38 am

ik ehb een vraag!!!!!... Ben hem nu al vergeten ._. een sirri vraag wat wil ej later gaan worden en ken ej anime?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mij..Mij..En nog eens Mij... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mij..Mij..En nog eens Mij...   Mij..Mij..En nog eens Mij... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mij..Mij..En nog eens Mij...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als jezelf-
Ga naar: