Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 pas op jij!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: pas op jij!   pas op jij! Emptyma sep 19, 2011 8:21 am

Daisy Liep rustig tussen de bomen toen ze een prachtige meer zag(niet zo mooi als die bij de elven). Na een lange tijd naar een zoek tocht, Ze liep er naar toe in de meer leefde geen vissen jammer want in zulke rivieren leefden soms zeldzame vissen. Ze ging zitten en keek in haar spiegelbeeld ze was zo anders maar mimi had haar toch herkent, Daisy had gehoord dat mim 3 kinderen had gekregen een jonge en 2 meisjes. Haar mentor had eindelijk kinderen en nu was ze een vampier. Ze liet haar handen in de meer glijden en keek daar naar. De vroegere elf werd er altijd rustig van, voor de zekerheid had ze haar boog meegenomen want haar kracht was niet sterk genoeg om goede aanvallen te doen. Plotseling hoorde ze zachte voetstappen op de grond dat kwam door haar elven oren die ze nog steeds had, behendig draaide ze zich om en pakte haar pijl en boog en richte op het persoon die in de bosjes zat.

-only Rinaldo-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptydi sep 20, 2011 11:28 pm

Rinaldo liep rustige door de bossen van het riddergebied waar hij hoorde. Hij miste de laatste tijd iets maar wat het was. Dat wist hij nog steeds niet ook had hij een gevoel alsof er iets belangrijks ging gebeuren. Rinaldo schudde zijn kop en liep rustige door hij had ook het nieuws over de elfen gehoord. Hun Queen was gebeten en nou een vampier, de vampieren leken met de dag meer leden en vampieren te krijgen en dat baarde hem toch wel zorgen. Misschien dat hij hier toch eens met de queen en koning over zou moeten praten. Daallijke waren de vampieren een oorlog een het voorbereiden en Rinaldo wist dan niet zeker of ze dan wel stand hielden. Rinaldo lette niet echt op en merkte de dame die op een steen zat voor hem niet op. Pas toen hij een boog hoorde die gespannen werd keek hij abrupt op en zich toen een jongen dame staan die in het zwart gekeeld was en een soort van bloem achtige tekening op haar gezicht had. Ze was duidelijk een elf wa kwam ze hier doen. Rinaldo keek haar even aan en richten toen zijn blik op het meer. ‘En wat doet een elf hier?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptywo sep 21, 2011 2:58 am

‘En wat doet een elf hier?’ Hoorde ze een jonge man zeggen. Boos keek ze hem aan hoe durfde hij haar een elf te noemen, als ze in haar elven gedaante was was ze veel mooier dan wat ze nu had! Daisy bekeek de jonge man die voor haar stond, hij was jong 18 jaar ongeveer en ij was ook zeker een ridder dat kon je zo zien. Daisy liet haar boog zakken en keek hem aan 'het spijt me, maar ik moest wel door dit gebied heen het was een nodgeval.' Ze keek hem aan hij hoefde niet alles te weten. 'en trouwens ik ben geen elf' De laatste kwam er boos uit hoe durfde hij, Al maanden lang leefde ze bij de tovenaars en niemand merkte het eens en nu zag die joch het pas.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptywo sep 21, 2011 3:09 am

Rinaldo keek de dame vriendelijk met een neutrale blik aan. die hem boos aan keek ze liet haar boog wat zakken. 'Het spijt me, maar ik moest wel door dit gebied heen het was een noodgeval.’ Zei ze Rinaldo keek haar even vragend aan toen ze boos zei. 'En trouwens ik ben geen elf.' Rinaldo glimlachte even naar haar en zette een paar stappen vooruit. ‘OOO.’ Rinaldo liet zijn blik over haar kleding en lichaam gaan. Misschien een tovenaar of een vampier hij had dan liever een tovenaar dan een vampier. ‘Je bent toch geen tovenaar of vampier he?’ Of ze was gewoon een ridder net zoals hem. Wat het beste en mooiste zou zijn Rinaldo keek haar kalm en rustige aan en liet zijn hand langzaam naar zijn zwaard gaan. Voor het geval ze wou aanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptywo sep 21, 2011 3:54 am

‘OOO.’ ‘Je bent toch geen tovenaar of vampier he?’ Vroeg de jongen verder. Ook zag ze dat zijn hand naar zijn zwaard ging 'Ik ben niet zo achterlijk als je denkt jonge man, als ik je wou doden zou ik dat allang gedaan hebben een pijl zou je dan al kunnen vergiftigen en ik schiet nooit en ook nooit mis.' zei ze plagend maar het was wel waar zelfs toen ze een leerling was, was het een uitzondering dat ze miste net als haar zus Loveday, ze zuchten en keek de jonge man voor haar aan 'Mijn naam is Daisy en die van jou?' Ze keek de jonge voor haar aan.

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptywo sep 21, 2011 4:20 am

Rinaldo snoof bij haar woorden en keek haar wat fel aan. Hij had zijn schild en zwaard een pijl kon hij daarmee makkelijke tegen houden. hij mocht dan misschien net 18 zijn maar hij kon aardige vechten. En ze was niet zo veel oudere dan hem toen ze naar zijn naam vroeg keek hij haar wat boos aan. ‘En waarom zou ik die aan jou moeten vertellen? Elf.’ Zei Rinaldo met een felle stem waarna hij zijn zwaard trok. Even bekeek hij het zijn vader had het voor hem gemaakt. Het leek op een gewoon normaal zwaard. Maar het was een stuk lichter maar ook steviger en sterker dan gewoon metaal. En ook een stuk wendbaarder. Zijn vader had een spaceil soort metaal gebruikt voor zijn zwaar zijn schild bestond uit precies het zelfde metaal waar van zijn zwaard was gemaakt. Zijn vader was een uitstekende Smith een echte vakman. Rinaldo richten zijn blik Daisy. En heild het zwaard vlak ondere haar kin. ‘Zo pijltje kan ik makkelijk afslaan hoor.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptywo sep 21, 2011 4:29 am

‘En waarom zou ik die aan jou moeten vertellen? Elf.’ Zei Rinaldo met een felle stem waarna hij zijn zwaard trok.En heild het zwaard vlak ondere haar kin. ‘Zo pijltje kan ik makkelijk afslaan hoor.’ Nu was ze boos, hij moest haar niet onderschatten ze mocht niet goed zijn met haar tover kracht maar wat ze wel kon was haar pijlen betoveren, Daisy fluisterde zachtjes dat De ridder haar niet hoorde een lichte spreuk en haar pijl begon te gloeien. 'ik zou me niet uitdagen ventje misschien zie ik er niet sterk uit ik heb met sterkere mensen gevochten en de meesten hebben een arm of een andere lichaam deel niet meer' zei ze boos en zette haar pijl in der boog als hij zou aanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptywo sep 21, 2011 4:43 am

Met een felle blik hield Rinaldo de elf goed in het oog. ‘Ik zou me niet uitdagen ventje misschien zie ik er niet sterk uit ik heb met sterkere mensen gevochten en de meesten hebben een arm of een andere lichaam deel niet meer.’ Zei ze boos waarna ze een pijl pakte en haar boog spande. Rinaldo keek haar met een valse glimlach aan. Dit ging een makkelijke gevecht worden. Rinaldo snoof even en zei met een spottende stem. ‘Misschien heb ik dat al gedaan.’ Waarna hij met zijn andere hand waar mee hij zijn schild vasthield uit haalde om zou haar boog uit haar handen te slaan. Rindaldo gaf haar een flink duw op haar borstkas en deed een paar stappen naar achter met zijn schild voor zich om mogelijke een aanval af te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptywo sep 21, 2011 5:09 am

Rindaldo gaf haar een flink duw op haar borstkas en deed een paar stappen naar achter met zijn schild voor zich om mogelijke een aanval af te slaan. Toen hij haar duwde maakte ze een vlik vlak achter over en kwam op haar benen terecht, haar cap was er wel af gevallen, haar haren kwamen naar buiten en haar oren ook snel deed ze hem weer aan en richte een normale pijlen op paar bomen ze pakte haar toverstaf en zei 'Oppugno' En er kwam vogels achter de rug van een ridder die niks merkte en begonnen hem aan te vallen.

(flut flut flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Rinaldo
Deputy
Rinaldo


Aantal berichten : 75

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: deputy
Partner: I havent met the right one so far.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptywo sep 21, 2011 6:11 am

Rinaldo glimlachte even vermakelijke toen ze mis schoot en een boom raakte. Was dat het hij had toch wel wat meer verwacht. Maar toen ze. 'Oppugno.' Deed hij toch even een paar stappen naar achtere. Ze was dus een tovenaar, Rinaldo schrok even van deze gedachten. Maar herstelde zich snel. Rinaldo wou net een op haar afstappen toen ineens vogels hem lastige begonnen te vallen. Rinaldo zwaaide een paar keer snel met zijn schild en zwaard en roepte wat geïrriteerd. ‘is dit alles een stel rot vogels. Ik had toch wat beters verwacht vooral voor een tovenaar.’ Terwijl hij zijn gezicht beschermde en de vogels van zich afsloeg. Toen de vogels dood of het opgaven rihcten hij snel zijn aandacht weer op Daisy. En rende en gaf haar een flink trap in haar zij. Rinaldo sloeg met zijn zwaard richting haar arm. terwijl hij zijn schild netjes voor zich heild. En die mee liet gaan met de uithalen van zijn zwaard. Of zelf als wapen gebruikte om mensen een flinke klap mee te verkopen of weg te duwen. Zolang hij haar geen tijd gaf om te spreken kon ze ook geen spreuk op hem afroepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daisy
Sunheaven
Daisy


Aantal berichten : 89

Karakter
Leeftijd: 23
Rang: dead
Partner: ooit zal ik de ware vinden.

pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Emptydo sep 22, 2011 4:04 am

‘is dit alles een stel rot vogels. Ik had toch wat beters verwacht vooral voor een tovenaar.’ Terwijl hij zijn gezicht beschermde en de vogels van zich afsloeg. Toen de vogels dood of het opgaven rihcten hij snel zijn aandacht weer op Daisy. En rende en gaf haar een flink trap in haar zij. Rinaldo sloeg met zijn zwaard richting haar arm. terwijl hij zijn schild netjes voor zich heild. En die mee liet gaan met de uithalen van zijn zwaard. Ze ontweek de ridder gemakkelijk en trok haar zwaard uit haar riem om aan te vallen. Het zwaard was voor haar speciaal gemaakt, het was erg licht maar je kon iemand goed raken. Meteen begon ze aan te vallen 'dacht je echt dat ik alleen een tover stok beheer' er kwam een duivelse lach op haar gezicht haar zwaard kon ze gemakkelijk betoveren maar dat deed ze niet het was veel te leuk om weer normaal te vechten.

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud





pas op jij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: pas op jij!   pas op jij! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pas op jij!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: Riddersmeer-
Ga naar: