Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

I don't care...

Go down 
AuteurBericht
Kynia

Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

BerichtOnderwerp: I don't care...   di sep 20, 2011 3:24 am

Kynia liep met stille passen en een gebogen hoofd langs de grens tussen het gebied van de Tovenaars en de Vampiers. Ze had het zelf niet eens in de gaten. Ze was zich op dit moment nergens bewust van. Het kon haar even niks meer schelen. Haar mantel waaide zacht heen en weer in de bijna windstille lucht. Kleine lokken wit haar hingen langs haar gezicht naar beneden. Haar gezicht zag er bleker uit dan normaal. Iedereen die haar zou zien dacht vast dat ze ziek of gewond was. Misschien was ze dat ook. Het hoge gras sloeg tegen haar benen aan en doorns prikten in haar vel van de struiken waar ze gewoon recht doorheen liep. De laatste tijd was ze veel alleen geweest. Veel op dit soort tochten geweest. Ze hield van alleen zijn, maar misschien was dit net iets te veel. Haar passen begon vaart te minderen en ze keek half op. Nu drong het langzaam tot haar door dat ze niet langer meer in het gebied van de vampiers was. Ze keek naar achteren en bleef stilstaan. Haar blik gleed langs het pad die ze gegaan was. Ze bukte wat en merkte dat ze een spoor had achtergelaten. Langs het hele pad die ze gegaan was kleefden kleine druppels bloed. Ze vloekte in zichzelf. Zin om terug te gaan had ze niet en zo bleef ze naar haar eigen spoor kijken. Ze voelde met haar hand onder haar mantel en merkte dat het er onder vochtig was. Ze trok haar hand terug en keek er met een lichte verbazing naar, haar hand kleurde rood van haar eigen bloed. Hadden ze haar echt geraakt? Ze zakte door haar knieen heen en liet zich achterover in het gras vallen. Ze sloot haar ogen, terwijl haar gezicht in de schaduw bleef. Wat maakte het ook uit.

-Iedereen mag haar zo vinden-
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Stacey

Aantal berichten : 15

Karakter
Leeftijd: 16 years..
Rang: Leerling
Partner: Love is what I did but I lost things with

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   wo nov 02, 2011 4:24 am

Stacey liep door haar terein wara ze al een heletijd eenzaam en alleen was geen moeder geen broer die ze niet meer kon vnden maar wel hoop. Hoop om ze terug te vinden hoop dat ze ooit weer terecht bij haar kwamen. Hoop om hun levend terug te vnden en knuffel terwijl de koudte hun lichaams warmte op vangt.
Stacey zag opeen bloed druppels op de grond liggen en schrok zig. "wie is daar!" Schreeuwde Stacey door het gebied zodat iedereen het kon horen. Stacey rende sne achter de bloed druppels aan. Na paar minuten hjgde ze en had ze pijn in haar zij maar ze gaf het niet op ze moes de dader vinden. De plaasen werden groter en groter, uit eindelijk kwam ze bij een gestalte uit die op de grond lag. "Wie ben jij en wat doe ej hier!" Zei ze moedig maar nog niet bewust wie het was. Stacey pakte snel haar zwaard die ging branden met blauwe vlammen.

(flut post)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   wo nov 02, 2011 7:04 am

Kynia had stil naar de steeds dichterbij komende voetstappen geluisterd en bleef naar de hemel staren. "wie is daar!" had ze iemand horen roepen. De voetstappen waren nu vlak bij en normaal zou ze zijn opgestaan, maar ze had er geen zin in. "Wie ben jij en wat doe je hier!" vroeg plots iemand moedig. Kynia schrok ligt en had niet geweten dat er iemand al zo dicht in haar buurt was geweest. Ze keek en zag dat het een meisje was. Ze had moedig geklonken en had een blauw vlammend zwaard vast. Kynia voelde de drijging en haar lichaam dwong haar omhoog te komen om zich te verdedigen als dat nodig mocht zijn. Ze wilde zich niet zwak laten lijken tegenover een jonge tovenaar. Ze wilde haar pijn niet laten zien en kroop snel overeind, maar niet als een vampier altijd deed. De pijn die door haar lichaam schoot was nu ondragelijk geworden, maar ze hield haar gezicht strak. Ze keek het meisje met rode ogen aan. 'Ik lig hier enkel te rusten.' antwoordde ze zonder te zeggen wie ze was. 'Mag ik dat niet...?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Stacey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   wo nov 09, 2011 11:38 pm

Kynia schrok ligt en had niet geweten dat er iemand al zo dicht in haar buurt was geweest. Ze keek en zag dat het een meisje was. Ze had moedig geklonken en had een blauw vlammend zwaard vast. Kynia voelde de drijging en haar lichaam dwong haar omhoog te komen om zich te verdedigen als dat nodig mocht zijn. Ze wilde zich niet zwak laten lijken tegenover een jonge tovenaar. Ze wilde haar pijn niet laten zien en kroop snel overeind, maar niet als een vampier altijd deed. De pijn die door haar lichaam schoot was nu ondragelijk geworden, maar ze hield haar gezicht strak. Ze keek het meisje met rode ogen aan. 'Ik lig hier enkel te rusten.' antwoordde ze zonder te zeggen wie ze was. 'Mag ik dat niet...?' Stacey keek nog teets boos en de vlammen werdn groten en ze kwam rustig aan lopen. "Aan het rusten van wat een iemand van me volk aan vallen?" Stacey keke nog stets boos na haar en hara knuffel kwam tot leven en werd een beest met slacchtanden. "Zo zeg het maar vampier wat heb jij hier gedaan?!"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   vr nov 11, 2011 3:03 am

Toen de vlammen groter werden deed Kynia voor het eerst in haar vampier leven een stuk terug voor iets. Opnieuw schoot een pijnlijke steek rond haar middel, maar ze bleef recht staan. Het meisje keek boos en kwam op haar af. "Aan het rusten van wat een iemand van me volk aan vallen?" Stacey keke nog stets boos na haar en hara knuffel kwam tot leven en werd een beest met slacchtanden. "Zo zeg het maar vampier wat heb jij hier gedaan?!" Nu stapte ze niet naar achteren en boog naar een verdedigende stand. 'Ik mag eerlijk spreken, dat mijn aanwezigheid hier niks met een tovenaar te maken heeft.' en ze glimlachte kort. 'Zoals ik al zei... ik zit hier enkel te rusten! Ik heb niemand.. en werkelijk nog niemand op dit gebied vandaag tot mij genomen.' en ze gromde zacht, terwijl ze nu een stap naar voren deed. 'Ik waarschuw je... veel dingen die je doet kan ik zien als start teken voor een aanval.'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Stacey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   vr nov 11, 2011 8:18 am

Toen de vlammen groter werden deed Kynia voor het eerst in haar vampier leven een stuk terug voor iets. Opnieuw schoot een pijnlijke steek rond haar middel, maar ze bleef recht staan. Het meisje keek boos en kwam op haar af. "Aan het rusten van wat een iemand van me volk aan vallen?" Stacey keke nog stets boos na haar en hara knuffel kwam tot leven en werd een beest met slacchtanden. "Zo zeg het maar vampier wat heb jij hier gedaan?!" Nu stapte ze niet naar achteren en boog naar een verdedigende stand. 'Ik mag eerlijk spreken, dat mijn aanwezigheid hier niks met een tovenaar te maken heeft.' en ze glimlachte kort. 'Zoals ik al zei... ik zit hier enkel te rusten! Ik heb niemand.. en werkelijk nog niemand op dit gebied vandaag tot mij genomen.' en ze gromde zacht, terwijl ze nu een stap naar voren deed. 'Ik waarschuw je... veel dingen die je doet kan ik zien als start teken voor een aanval.'
Stacey glimlahde. "Volgens mij heeft Christopher honger en ik kan hem niet tegen houden als hij een vampier hapje wilt." Zei Stacey met een duivelse glimlachje op haar gezicht en zag dat haar knuffel geen knuffel meer was maar een duistere monster van puur zwarte magie. Stacey zette toen ene stap naar voren als waarschuwing en bleef glimlachen. "Ik ben niet bang voor zon klein vampiertje. Ik heb al vampiers vanaf me 8ste lopen mollen als oefening dus ik zou maar voorzichtig zijn wat je doet of wenst."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   vr nov 11, 2011 8:33 am

Stacey glimlachte. "Volgens mij heeft Christopher honger en ik kan hem niet tegen houden als hij een vampier hapje wilt." Zei Stacey met een duivelse glimlachje op haar gezicht en zag dat haar knuffel geen knuffel meer was maar een duistere monster van puur zwarte magie. Stacey zette toen ene stap naar voren als waarschuwing en bleef glimlachen. "Ik ben niet bang voor zo'n klein vampiertje. Ik heb al vampiers vanaf me 8ste lopen mollen als oefening dus ik zou maar voorzichtig zijn wat je doet of wenst." Kynia staarde naar het monster van pure zwarte magie, maar liet geen enkele uitdrukking op haar gezicht spreken. Angst was nog nergens te ontdekken. Niet binnen in haar en ook niet van buiten. Ze verbande alles wat haar in de weg kon zitten. 'Indrukwekkend.' zei ze met een klein glimlachje. 'En jij mag dan wel vanaf je 8ste vampiers hebben zitten te mollen ik mol mijn hele vampier tijd ook al.' en ze keek fel naar haar. 'Wil je spelen? Kom dan maar op en laat eens wat zien!' snauwde ze en balde een van haar vuisten. 'Pak me dan als ik hier niet mag komen!' en ze voelde een nieuwe steek van pijn in haar zij. Ze wist dat het gevaarlijk was wat ze nu in haar gedachten had, maar zij had je touwtjes in handen al leek het meisje die te hebben. Kynia had geen leven meer. Ondood en ze moest klein glimlachen. Zwak was ze. Ze moest het toegeven. Nu stond ze hier voor een tovenaar met een monster van zwarte magie. Ze wenkte met haar hand en had nog steeds een glimlach op haar gezicht. 'Laat het zien dan, dat is mijn wens.' en ze lachte terwijl ze wachtte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Stacey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   vr nov 11, 2011 9:34 am

Stacey glimlachte. "Volgens mij heeft Christopher honger en ik kan hem niet tegen houden als hij een vampier hapje wilt." Zei Stacey met een duivelse glimlachje op haar gezicht en zag dat haar knuffel geen knuffel meer was maar een duistere monster van puur zwarte magie. Stacey zette toen ene stap naar voren als waarschuwing en bleef glimlachen. "Ik ben niet bang voor zo'n klein vampiertje. Ik heb al vampiers vanaf me 8ste lopen mollen als oefening dus ik zou maar voorzichtig zijn wat je doet of wenst." Kynia staarde naar het monster van pure zwarte magie, maar liet geen enkele uitdrukking op haar gezicht spreken. Angst was nog nergens te ontdekken. Niet binnen in haar en ook niet van buiten. Ze verbande alles wat haar in de weg kon zitten. 'Indrukwekkend.' zei ze met een klein glimlachje. 'En jij mag dan wel vanaf je 8ste vampiers hebben zitten te mollen ik mol mijn hele vampier tijd ook al.' en ze keek fel naar haar. 'Wil je spelen? Kom dan maar op en laat eens wat zien!' snauwde ze en balde een van haar vuisten. 'Pak me dan als ik hier niet mag komen!' en ze voelde een nieuwe steek van pijn in haar zij. Ze wist dat het gevaarlijk was wat ze nu in haar gedachten had, maar zij had je touwtjes in handen al leek het meisje die te hebben. Kynia had geen leven meer. Ondood en ze moest klein glimlachen. Zwak was ze. Ze moest het toegeven. Nu stond ze hier voor een tovenaar met een monster van zwarte magie. Ze wenkte met haar hand en had nog steeds een glimlach op haar gezicht. 'Laat het zien dan, dat is mijn wens.' en ze lachte terwijl ze wachtte. Stacey gaf ene gimlach en tufte op haar handen en klopte het af om haarr zelf klaar te maken ze keke naar de dingen die ze om haar heen had en knikte naar Christopher. Stacey wist dat e haar best dit keer moes doen en niet gemakkelijk was om zomaar ene vampier in ene klap neer te leggen. De aarde kwam toen ik beweging n de ogen van Stacey werden pik zwart terwijl de lucht om hun heen rood werd met een vollemaan voor de zon. Christopher Werd hongeriger en Stacey voelde hoe ed aarde in de lucht ging hangen om haar heen en voelde ook hoe ed rotsblokken om haar heen draaide. Stacey lachde naar de kleine vampier en zette een stap dichter bij en de rotblokken bleven haar volgen. "Strike!' Zei Stacey en zag hoe dde rots blokken op de vampiers afkwamen en haar meenamen aan de andere kant van het veld. stacey zweefde mee op de wind naar de vampier en tergelijkertijd Christopher ook. Stacey kwam toen weer angzama op de grond terecht en glimlachde naar ed vampier en stak haar hand uit. "Je zult boeten voor al je taken die je ooit gedaan hebt." Sprak ze uit en met die woorde kwam het beest in actie die in haar maag beet en voor een deel open scheurde.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   vr nov 11, 2011 9:58 am

Stacey gaf ene gimlach en tufte op haar handen en klopte het af om haar zelf klaar te maken ze keke naar de dingen die ze om haar heen had en knikte naar Christopher. Stacey wist dat e haar best dit keer moes doen en niet gemakkelijk was om zomaar ene vampier in ene klap neer te leggen. De aarde kwam toen ik beweging n de ogen van Stacey werden pik zwart terwijl de lucht om hun heen rood werd met een vollemaan voor de zon. Christopher Werd hongeriger en Stacey voelde hoe ed aarde in de lucht ging hangen om haar heen en voelde ook hoe ed rotsblokken om haar heen draaide. Stacey lachde naar de kleine vampier en zette een stap dichter bij en de rotblokken bleven haar volgen. "Strike!' Zei Stacey. Kynia had de rotsblokken zien aankomen en was stil blijven staan. Het gebeurde in een paar seconden en ze hield haar armen voor een stuk van haar borst en gezicht. Stukken rots raakten haar lichaam en een aantal kleine braken kapot op haar huid. Ze had geen grip meer op de grond en vloog naar achteren. Een paar meter verder klapte ze hard op de grond. Alles bonkte en ze duwde wat rotsen weg. Stacey kwam toen weer angzama op de grond terecht en glimlachde naar ed vampier en stak haar hand uit. "Je zult boeten voor al je taken die je ooit gedaan hebt." Sprak ze uit en met die woorde kwam het beest in actie die in haar maag beet en voor een deel open scheurde. De schreeuw die uit haar keel kwam had ze van zich zelf nog nooit gehoord. Een schreeuw waar alles in leek te zitten en ze voelde haar eigen bloed stromen. Ze bleven in de pijn hangen en staarde zo enkele seconden naar voren voor ze een grote teug lucht nam, die haar opnieuw liet schreeuwen. Haar lichaam riep haar te vluchten of terug te vechten. Ze gaf het beest een aantal harde klappen en schopte raak toen ze de kans kreeg. Ze kroop eerst naar achteren en stond langzaam op, terwijl ze het bloed nu duidelijk uit haar opengescheurde maag voelde druipen. Ze wilde er niet naar kijken en bleef maar naar het beest en het meisje kijken. 'Mijn complimenten.' fluisterde ze zacht en wat bloed verscheen op haar lippen. 'Had... had ik.. niet zien aankomen.' en ze wist nog te glimlachen. Ze pakte haar twee zwaarden en leek elk moment terug op de grond te kunnen vallen, maar ze bleef staan. 'Ik boeten voor alle taken die ik ook heb gedaan... je doet me pijn met woorden.' en ze lachte zacht. Ze verstevigde de greep op haar zwaarden en stormde op het meisje af terwijl ze het beest ook in de gaten probeerde te houden, maar wat nu meer moeite koste.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Stacey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   vr nov 11, 2011 10:08 am

Stacey gaf ene gimlach en tufte op haar handen en klopte het af om haar zelf klaar te maken ze keke naar de dingen die ze om haar heen had en knikte naar Christopher. Stacey wist dat e haar best dit keer moes doen en niet gemakkelijk was om zomaar ene vampier in ene klap neer te leggen. De aarde kwam toen ik beweging n de ogen van Stacey werden pik zwart terwijl de lucht om hun heen rood werd met een vollemaan voor de zon. Christopher Werd hongeriger en Stacey voelde hoe ed aarde in de lucht ging hangen om haar heen en voelde ook hoe ed rotsblokken om haar heen draaide. Stacey lachde naar de kleine vampier en zette een stap dichter bij en de rotblokken bleven haar volgen. "Strike!' Zei Stacey. Kynia had de rotsblokken zien aankomen en was stil blijven staan. Het gebeurde in een paar seconden en ze hield haar armen voor een stuk van haar borst en gezicht. Stukken rots raakten haar lichaam en een aantal kleine braken kapot op haar huid. Ze had geen grip meer op de grond en vloog naar achteren. Een paar meter verder klapte ze hard op de grond. Alles bonkte en ze duwde wat rotsen weg. Stacey kwam toen weer angzama op de grond terecht en glimlachde naar ed vampier en stak haar hand uit. "Je zult boeten voor al je taken die je ooit gedaan hebt." Sprak ze uit en met die woorde kwam het beest in actie die in haar maag beet en voor een deel open scheurde. De schreeuw die uit haar keel kwam had ze van zich zelf nog nooit gehoord. Een schreeuw waar alles in leek te zitten en ze voelde haar eigen bloed stromen. Ze bleven in de pijn hangen en staarde zo enkele seconden naar voren voor ze een grote teug lucht nam, die haar opnieuw liet schreeuwen. Haar lichaam riep haar te vluchten of terug te vechten. Ze gaf het beest een aantal harde klappen en schopte raak toen ze de kans kreeg. Ze kroop eerst naar achteren en stond langzaam op, terwijl ze het bloed nu duidelijk uit haar opengescheurde maag voelde druipen. Ze wilde er niet naar kijken en bleef maar naar het beest en het meisje kijken. 'Mijn complimenten.' fluisterde ze zacht en wat bloed verscheen op haar lippen. 'Had... had ik.. niet zien aankomen.' en ze wist nog te glimlachen. Ze pakte haar twee zwaarden en leek elk moment terug op de grond te kunnen vallen, maar ze bleef staan. 'Ik boeten voor alle taken die ik ook heb gedaan... je doet me pijn met woorden.' en ze lachte zacht. Ze verstevigde de greep op haar zwaarden en stormde op het meisje af terwijl ze het beest ook in de gaten probeerde te houden, maar wat nu meer moeite koste. Stacey glimlachde naar ed vampier die nog pprobeerde ana tevallen het was hhopeloos stacey verdween uit het niet en kwam achter tevoorschijn terug. Ze baalde haar vuist en gaf een klap in de vampiers rug e zag haar naar ed andere kant vliegen. stacey liep weer langzaam naar haar toen en zag Christopher al herstelen van de klappen die de vampier probeerde et maken. Stacey hief haar hand en ed rots blokken cirkelde om haar heen. Even wist stacey wat ze moest doen maar was niet zo zwak als de vampier. De rotsblokken werden spijlen en kamen op de vampier afgeschoten. Stacey keek naar haar kunstwerk. "Een vampiertje in een kooitje." Zei met ene glimlach en alles werd were normaal om hun heen de mana verdween de lucht werd blauw en Stacey's ogen werden haar normale kleur weer. Stacey zag hoe haar knuffeltje were ene knuffel werd en pakte hem op. "Heey lieve Christopher." Zei e zacht maar keek toen naar ed vampier. "Ga nu of verwacht je lot." Sprak Stacey nog steets met ene boze blik uit.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   vr nov 11, 2011 10:26 am

Stacey glimlachde naar ed vampier die nog pprobeerde ana tevallen het was hhopeloos stacey verdween uit het niet en kwam achter tevoorschijn terug. Ze baalde haar vuist en gaf een klap in de vampiers rug e zag haar naar ed andere kant vliegen. stacey liep weer langzaam naar haar toen en zag Christopher al herstelen van de klappen die de vampier probeerde et maken. Stacey hief haar hand en ed rots blokken cirkelde om haar heen. Even wist stacey wat ze moest doen maar was niet zo zwak als de vampier. De rotsblokken werden spijlen en kamen op de vampier afgeschoten. Stacey keek naar haar kunstwerk. "Een vampiertje in een kooitje." Zei met ene glimlach en alles werd were normaal om hun heen de mana verdween de lucht werd blauw en Stacey's ogen werden haar normale kleur weer. Stacey zag hoe haar knuffeltje were ene knuffel werd en pakte hem op. "Heey lieve Christopher." Zei e zacht maar keek toen naar ed vampier. "Ga nu of verwacht je lot." Sprak Stacey nog steets met ene boze blik uit. Kynia hoorde de tovenaar spreken en het gevoel dat ze faalde kwam hard aan. Ze antwoordde nog niet en bleef op de grond liggen. Na een tijdje ging ze overeind zitten en keek haar aan. Ze had zin om te blijven het nog af te maken, maar ze zag in dat ze in deze toestand geen kans had. 'Ik... ik zal.. gaan.' fluisterde ze en keek naar de grond. 'Ik was hier enkel... omdat ik al gewond was.' zei ze nog zachter en keek weer op. 'Ik wil mijn verwachte lot niet op deze plek met jou delen.' snauwde ze weer met een krachtige stem. Nu zweeg ze en bleef je fel aankijken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Stacey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   vr nov 11, 2011 10:51 am

Stacey glimlachde naar ed vampier die nog pprobeerde ana tevallen het was hhopeloos stacey verdween uit het niet en kwam achter tevoorschijn terug. Ze baalde haar vuist en gaf een klap in de vampiers rug e zag haar naar ed andere kant vliegen. stacey liep weer langzaam naar haar toen en zag Christopher al herstelen van de klappen die de vampier probeerde et maken. Stacey hief haar hand en ed rots blokken cirkelde om haar heen. Even wist stacey wat ze moest doen maar was niet zo zwak als de vampier. De rotsblokken werden spijlen en kamen op de vampier afgeschoten. Stacey keek naar haar kunstwerk. "Een vampiertje in een kooitje." Zei met ene glimlach en alles werd were normaal om hun heen de mana verdween de lucht werd blauw en Stacey's ogen werden haar normale kleur weer. Stacey zag hoe haar knuffeltje were ene knuffel werd en pakte hem op. "Heey lieve Christopher." Zei e zacht maar keek toen naar ed vampier. "Ga nu of verwacht je lot." Sprak Stacey nog steets met ene boze blik uit. Kynia hoorde de tovenaar spreken en het gevoel dat ze faalde kwam hard aan. Ze antwoordde nog niet en bleef op de grond liggen. Na een tijdje ging ze overeind zitten en keek haar aan. Ze had zin om te blijven het nog af te maken, maar ze zag in dat ze in deze toestand geen kans had. 'Ik... ik zal.. gaan.' fluisterde ze en keek naar de grond. 'Ik was hier enkel... omdat ik al gewond was.' zei ze nog zachter en keek weer op. 'Ik wil mijn verwachte lot niet op deze plek met jou delen.' snauwde ze weer met een krachtige stem. Nu zweeg ze en bleef je fel aankijken. stacey keke haar ana met ene wenkbrauw opgestilt en lachde even. "Je zul ooit je lot onder ogen zien en als iemand anders het niet dood ben ik het wel." Zei Stacey met een glimlach op haar gezicht. "Ik zou maar gaan." Beveelde Stacey nog ene keer en haar ogen werden weer even zwart als waarschuwing voor de vampier.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   za nov 12, 2011 4:05 am

Stacey keke haar ana met ene wenkbrauw opgetilt en lachte even. "Je zal ooit je lot onder ogen zien en als iemand anders het niet doet ben ik het wel." Zei Stacey met een glimlach op haar gezicht. "Ik zou maar gaan." Beveelde Stacey nog ene keer en haar ogen werden weer even zwart als waarschuwing voor de vampier. Kynia gromde kort en zacht. Waarom liet ze deze jonge tovenaar toe zo tegen haar te praten? 'Ik zal nooit mijn lot onder ogen komen.' antwoordde ze met een lachje. 'Mijn lot bestaat niet meer al beweer jij van wel.' en ze keek haar nog steeds met een klein lachje aan. Het leek of ze gek begon te worden door wat er hier met haar gebeurde. Dit had ze nog nooit gehad en ze leek haar einde te zien. Dit zou niet haar einde worden... en als er ooit een einde kwam zou het pas zijn als het goed was. Als het iets wat ze wilde over was. Ze kwam deels overeind en hield diep adem. Met een grote kracht wist ze de spijlen rond om haar te breken en ook nog staande te blijven. 'Die zwarte ogen van je werken niet.' en ze sprong op haar af. Met een snelheid die voor nog meer pijn zorgde wierp ze haar tegen de grond en keek de tovenaar woedend aan. 'Wie mij pijn doet kan pijn terug verwachten.' en ze gaf een harde klap tegen haar gezicht aan. Onder haar vuist voelde ze de kaak breken en ze scheurde met haar nagels de kleding open en sneed op sommige plaatsen door de huid heen. Kynia deed een stap terug en schopte tegen het meisje aan waardoor die door de kracht van de klap een paar meter naar achteren werd geschopt. Kynia bleef nu stilstaan en keek naar het meisje.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Stacey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   zo nov 13, 2011 1:13 pm

Stacey keke haar ana met ene wenkbrauw opgetilt en lachte even. "Je zal ooit je lot onder ogen zien en als iemand anders het niet doet ben ik het wel." Zei Stacey met een glimlach op haar gezicht. "Ik zou maar gaan." Beveelde Stacey nog ene keer en haar ogen werden weer even zwart als waarschuwing voor de vampier. Kynia gromde kort en zacht. Waarom liet ze deze jonge tovenaar toe zo tegen haar te praten? 'Ik zal nooit mijn lot onder ogen komen.' antwoordde ze met een lachje. 'Mijn lot bestaat niet meer al beweer jij van wel.' en ze keek haar nog steeds met een klein lachje aan. Het leek of ze gek begon te worden door wat er hier met haar gebeurde. Dit had ze nog nooit gehad en ze leek haar einde te zien. Dit zou niet haar einde worden... en als er ooit een einde kwam zou het pas zijn als het goed was. Als het iets wat ze wilde over was. Ze kwam deels overeind en hield diep adem. Met een grote kracht wist ze de spijlen rond om haar te breken en ook nog staande te blijven. 'Die zwarte ogen van je werken niet.' en ze sprong op haar af. Met een snelheid die voor nog meer pijn zorgde wierp ze haar tegen de grond en keek de tovenaar woedend aan. 'Wie mij pijn doet kan pijn terug verwachten.' en ze gaf een harde klap tegen haar gezicht aan. Onder haar vuist voelde ze de kaak breken en ze scheurde met haar nagels de kleding open en sneed op sommige plaatsen door de huid heen. Kynia deed een stap terug en schopte tegen het meisje aan waardoor die door de kracht van de klap een paar meter naar achteren werd geschopt. Kynia bleef nu stilstaan en keek naar het meisje. Stacey sond op haar ogen werd pik zwart ze lied dit niet op haar geweten staan. Stacey's knuffel kwam tt leven en erd meteen een monster er kwam ene zwarte vaag om Stacey heen en ze hef haar hand op. Haar handen werden van metal en liep toen rustig naar de vampier toe zonder te vrezen. Ze praate met ene stem dat niet van haar was en sloeg toen met ed metalen hand keihard tegen de vampier zijn gezicht en zag hem vliegen maar vogde toen wara ze neer viel. "Ik Zou je laten lijden trut!" Riep ze uit. "Thurs shock!" Er kwamen opens zwarte wolken en lietn hun bliksem naar Stacey's hand gaan en vormde een bol er om heen Stacey grijnsde en vlog de vampier er mee terwijl er een oontplofing er mee bestond. Stacey vloeg naar achter maar viel niet om en bleef met haar benen op de grond staan. Ze keek nara ed vampier die geroosterd was en glimlachde ze aaide over de kop van ed hell monster die trouw naast haar stond en keek hoe de vampier leed.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Kynia

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   ma nov 14, 2011 3:15 am

Stacey stond op haar ogen werden pik zwart ze lied dit niet op haar geweten staan. Stacey's knuffel kwam tot leven en werd meteen een monster er kwam ene zwarte vaag om Stacey heen en ze hief haar hand op. Haar handen werden van metal en liep toen rustig naar de vampier toe zonder te vrezen. Ze praatte met ene stem dat niet van haar was en sloeg toen met de metalen hand keihard tegen de vampier zijn gezicht en zag hem vliegen maar volgde toen waar ze neer viel. "Ik Zou je laten lijden trut!" Riep ze uit. "Thurs shock!" Er kwamen opens zwarte wolken en lieten hun bliksem naar Stacey's hand gaan en vormde een bol er om heen Stacey grijnsde en sloeg de vampier er mee terwijl er een ontploffing er mee bestond. Stacey sloeg naar achter maar viel niet om en bleef met haar benen op de grond staan. Ze keek naar de vampier die geroosterd was en glimlachte ze aaide over de kop van het hell monster die trouw naast haar stond en keek hoe de vampier leed. Kynia had zich stil gehouden toen de tovenaar er op los begon te slaan. Nu lag ze daar op de grond en kromp ineen van pijn. Haar ogen had ze stijf dicht en ze stootte een schreeuw uit. Ze had zich zelf maar een keer eerder zo horen schreeuwen en ze krom nog eens in elkaar. Elke beweging, elk plekje van haar lichaam deed pijn. Ze probeerde nog overeind te komen maar liet zich verslagen weer terug op de grond vallen. Haar huid brandde net als ze van binnen deed. Over haar netvlies schoten beelden van haar verleden en ze drukte haar handen tegen haar gezicht aan. Ze voelde iets uit haar ogen lopen. Het brandde op haar verbrande huid en ze wist wat het waren. Ze huilde en drukte haar handen nog dichter tegen haar gezicht aan en draaide haar hoofd weg van de tovenaar. De beelden bleven over haar netvlies lopen en even zonk ze er in weg. Ze zag zich een weg door de vlammen heen banen zonder een uitgang te zien. De vlammen likten aan haar huid en ze struikelde een aantal keer. Met een schok bleef ze stil staan toen ze de twee lijken zag liggen en ze barste in huilen uit, terwijl er een hard gelach te horen was. Ze opende haar ogen weer en liet haar handen zakken. Ze hoestte en rolde op haar rug. Haar borst bewoog schokkerig omhoog en omlaag als ze probeerde te ademen. Ze keek naar de tovenaar en merkte dat ze bang was geworden. Ze wreef de tranen van haar pijnlijke wangen weg, maar er verschenen weer nieuwen. ‘Niet meer…’ fluisterde ze. ‘Please, niet meer.’ smeekte ze. Ze voelde geen schaamte voor de woorden die ze gebruikte en ze kroop een stukje naar achteren en was bang voor wat er zou gaan gebeuren. De pijn leek erger te worden en ze liet zich weer volledig op de grond zakken. ‘Het doet pijn…alles.’
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Stacey

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   ma nov 14, 2011 7:54 am

Kynia had zich stil gehouden toen de tovenaar er op los begon te slaan. Nu lag ze daar op de grond en kromp ineen van pijn. Haar ogen had ze stijf dicht en ze stootte een schreeuw uit. Ze had zich zelf maar een keer eerder zo horen schreeuwen en ze krom nog eens in elkaar. Elke beweging, elk plekje van haar lichaam deed pijn. Ze probeerde nog overeind te komen maar liet zich verslagen weer terug op de grond vallen. Haar huid brandde net als ze van binnen deed. Over haar netvlies schoten beelden van haar verleden en ze drukte haar handen tegen haar gezicht aan. Ze voelde iets uit haar ogen lopen. Het brandde op haar verbrande huid en ze wist wat het waren. Ze huilde en drukte haar handen nog dichter tegen haar gezicht aan en draaide haar hoofd weg van de tovenaar. De beelden bleven over haar netvlies lopen en even zonk ze er in weg. Ze zag zich een weg door de vlammen heen banen zonder een uitgang te zien. De vlammen likten aan haar huid en ze struikelde een aantal keer. Met een schok bleef ze stil staan toen ze de twee lijken zag liggen en ze barste in huilen uit, terwijl er een hard gelach te horen was. Ze opende haar ogen weer en liet haar handen zakken. Ze hoestte en rolde op haar rug. Haar borst bewoog schokkerig omhoog en omlaag als ze probeerde te ademen. Ze keek naar de tovenaar en merkte dat ze bang was geworden. Ze wreef de tranen van haar pijnlijke wangen weg, maar er verschenen weer nieuwen. ‘Niet meer…’ fluisterde ze. ‘Please, niet meer.’ smeekte ze. Ze voelde geen schaamte voor de woorden die ze gebruikte en ze kroop een stukje naar achteren en was bang voor wat er zou gaan gebeuren. De pijn leek erger te worden en ze liet zich weer volledig op de grond zakken. ‘Het doet pijn…alles.’ Stacey zakte weer en het monster werd were langzaam hoe het was Stacey's normale ogen kwamen te voorschijn en zag dat ze leed de ruimte om haar heen werd were normaal en Stacey beschouw haar uitwerking. Ze zag wat ze had ana gericht en kon niet geloven dat ze zo sterk was gewordn ze veegde het bloed van haar gezicht en glimlachde even. Ze pakte haar knuffel op die weer nrmaal was geworden en gaf hem een knufel maar ven hoorde ze voetstappen dat er nog iemand hier was. Stacey draaide zig om en keek wie het was. "Wie ben jij!"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I don't care...   

Terug naar boven Go down

I don't care...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Hoogbergen-
Ga naar: