Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 History of Kaiadja

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kaiadja

Kaiadja


Aantal berichten : 65

Karakter
Leeftijd: 14
Rang: Leerling
Partner: You can try to steal my heart... but i warn you, one step wrong and you will die.

History of Kaiadja Empty
BerichtOnderwerp: History of Kaiadja   History of Kaiadja Emptyza sep 24, 2011 1:24 am

Ik ga maar wat schrijven over Kaiadja, omdat ik me verveel en eigenlijk nog een berg huiswerk naast me heb liggen. Op dit moment ben ik nieuwsgierig naar het verleden van Kaiadja en niet naar mijn huiswerk.



Zie spoiler:



Spoiler:



Een vervolg komt nog...

Dankje ^^

Spoiler:



Even een kort stukje... zit dit namelijk op school te typen XD

Had nog een stukje ergens in mn documenten staan XD

Spoiler:

Post ik nu nog een stukje... Ik doe te veel dingen op het zelfde moment .-. Te veel fantasie in mn kop zitten en kan het niet kwijt... en het punt is dan net dat ik voor dit verhaal juist weer wat extra fantasie nodig heb... die ik nie kan vinden *zucht* Ik ben weer redelijk vaag voor mn gevoel ^^

Spoiler:

-one thing.. ben niet heel erg tevreden over dit stuk, dus ik zal wachten voor ik verder ga om wat meer tijd er in te kunnen steken-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
History of Kaiadja
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Reclame en Onzin. :: Dump-
Ga naar: