Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Did I had to come here?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hanyo

Aantal berichten : 16

Karakter
Leeftijd: 17 years long I was a human..
Rang: Leerling
Partner: In the night sparkling bright, you are there and I fell in love with you the moment I saw you. Alice my little angel..

BerichtOnderwerp: Did I had to come here?   ma sep 26, 2011 9:28 am

Een lange blonde jongen van ongeveer 17 jaar stapte de straat op. "HeZie je later ma!" Riep hij achterom toen hij de deur dichtsloeg en zijn oortjes in deed. Op weg naar uitgaan. Heerlijk, naar zijn vriendin. Zijn moeder riep hem nog een waarschuwing over monsters na. Maar Hanyo lachte haar er om uit. Monsters. Alsof hij daar in geloofde. Het enigste waar hij in geloofde was Sex, drugs en Rock en Roll. Hij glimlachte breed tot en liep gestaagd door. Geobsedeerd door de muziek die keihard op zijn oren denderde besefte hij veelste laat dat hij van zijn roette was afgeweken. Voorzichtig haalde hij zijn oortjes uit zijn oren en keek zoekend rond. Dit deel kende hij niet. "Dit meen je toch niet." Vloekte hij in zichzelf. Hij was verdwaalt. "Ehh.. Is daar iemand?" Riep hij genegeerd en keek rond. Hij gromde in zichzelf en zuchtte meteen daarna. Dit was toch een grapje zeker. "Haloooooo!" Riep hij en liet zich zuchtend op de stenen onder hem vallen. Dit was toch zeker niet waar he.

(voor iedereen die deze mooi boy tot vamp willen maken.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Brandon

Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   ma sep 26, 2011 11:22 pm

Met koele passen bewoon een jong 20-jarig gestalte zich voort, zijn irritatie had weer eens een hoogtepunt bereikt. Opnieuw had zijn leerling gefaald om te doen wat hij zei. Hij snoof en ging harder lopen, zo kon hij weer wat extra aggressie kwijt. In de verte rook hij de vaga geur van bloed maar het deed hem niks. "HeZie je later ma!" Hoorde hij een stem roepen en verminderde zijn vaart. Hoe lang zat hij nu nog met die leerling van he opgescheept? Hij snoof weer en volgde de jongen geruisloos, zodra die begon te lopen. De jongen had zijn muziek hard staan en zou hem dus niet horen. In de schaduw liep hij door en versnelde zijn tempo iets meer. "Ehh.. Is daar iemand?" Brandon grijnsde even in zichzelf. Verdwaald moest je rond dit tijdstip niet zijn, dat was ook zijn fout gweest. Zo is hij ook geworden wie hij nu was. Hij hoorde de jongen zuchtten en dook even iets verder weg in de schaduw. "Haloooooo!" Riep de jongen en liet zich op de stenen vallen. Pas toen stapte Brandon tevoorschijn met een grijns en schoot naar voren todat hij voor de jongen stond. ''Verdwaald?'' Vroeg hij met een kille stem. Toen stond hij niet meer voor de jongen maar achter hem. Hij hield ervan om met mensen te spelen, en dat door alleen maar gebruik te maken van zijn snelheid. ''Had je moeder jou niet gewaarschuwd voor monsters? Of heb je dat weer gemist?'' Hij grijnsde zijn witte tanden bloot en stond toen weer voor de jongen. Zijn ogen boorden zich in die van de jongen en hij wachtte zijn reactie geduldig af.

Brandy >3 nyan
Profiel bekijken
Rox

Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   di sep 27, 2011 2:15 am

Rox keke langzama naar haar prooi die zijn moeder gedag zegde en toen weging in het donkere nacht waar ed vampiers vooral actief waren voordat Rox wou toe slaan zag ze opeens Brandon voor komen en zuchte toen en keek even naar hem wat hij zou gaan doen.'Verdwaald?' ''Had je moeder jou niet gewaarschuwd voor monsters? Of heb je dat weer gemist?'' Rox zuchte en stapte toen uit de shaaduwen netzoals een engel die zig voor de eerste keer lied zien terwijl haar haren glinsterde in het maan licht. "Brandon wat probeer je ? Je makt hem alleen maar bang." Zei Rox met ene beeldige stem die waarschijnlijk na paar menuten toch were schijn werd ze wist dat ej eerst de vertrouwen moes winnen en zo hoorde dat niet. Rox dee nog onschuldig maar die van binnen was het monster al plannen aan het smeden.
Profiel bekijken
Hanyo

Karakter
Partner: In the night sparkling bright, you are there and I fell in love with you the moment I saw you. Alice my little angel..

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   di sep 27, 2011 5:37 am

'Verdwaald?'' Vroeg iemand met een kille stem. Toen stond hij niet meer voor Hanyo maar achter hem. ''Had je moeder jou niet gewaarschuwd voor monsters? Of heb je dat weer gemist?'' Plotseling stond hij weer voor Hanyo. Zijn ogen boorden zich in die van Hanyo toen er plots nog een stem klonk, een vrouwenstem dit keer terwijl haar haren glinsterde in het maan licht. "Brandon wat probeer je ? Je makt hem alleen maar bang." Zei ze met ene beeldige stem. Hanyo slikte even maar kwam toen langzaam overeind. Half geobsedeerd door de engel die voor zijn neus stond. Half beangstigd door de woorden van de zwartharige jongen die dus Brandon heette stond hij daar. "Eh.. Sorry, ik ben verdwaald, zou een van jullie mij kunnen vertellen wat de weg naar het centrum is?" Vroeg hij zacht niets afwetend van het dreigende gevaar. Instinctief zette hij een stap richting het meisje, dat ongeveer even oud als hij leek. "Ik wil niet.. Tot last zijn.." Verontschuldigde hij zich zacht tegen de engel tegenover hem. Het was dat hij een vriendin had, anders zou hij letterlijk op zijn knieën vallen voor haar. "Mijn naam is Hanyo trouwens. En jij?" Vroeg ze nu volledig aan de beeldschone vrouw voor hem. Hij was letterlijk geobsedeerd door haar ogen. Dieprode ogen die hem leken te doorboren. Haar blonde haar dat leek te dansen op de zachte briesjes. Haar handen zo perfect en verfijnd. De hemel mocht nu letterlijk op zijn hoofd vallen. Hij had het licht gezien.
Profiel bekijken
Rox

Karakter
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   di sep 27, 2011 7:44 am

"Eh.. Sorry, ik ben verdwaald, zou een van jullie mij kunnen vertellen wat de weg naar het centrum is?" Zei de onbekende jongen die rustig naar Rox stapte en Rox lachde lief en elegant terug. "Ik wil niet.. Tot last zijn.." Zei hij zacht en Rox kwam rustig dicht bij hem en lied ene hand op zijn wang zacht vallen en keek heb sprankelijk in zijn ogen aan. "Mijn naam is Hanyo trouwens. En jij?" Rox keke hem lief ana en was dicht bij zijn gezicht en zei met rustige en lieve woorden. "Je doet niks verkeerd ik ben Roxanne nemesis." Zei Rox lieftalig en met ene live lach en keek hem toen ana en ging rustig van zijn gezicht f en pakte rustig zijn hand vast en liet Brandon in de koou staan.
Profiel bekijken
Brandon

Aantal berichten : 99

Karakter
Leeftijd: Frozen at the age 20
Rang: Beschermer
Partner: Who dares to try and touch my deep frozen heart?

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   di sep 27, 2011 8:38 am

Brandon wachtte nog altijd op een reactie van de jongen toen hij ineens ander geluid hoorde. Hij was hier niet alleen, maar het was geen mens. Toch bleven zijn ogen strak gericht op de jongen voor hem. "Brandon wat probeer je ? Je maakt hem alleen maar bang." Klonk toen een stem en Brandon keek geïrriteerd op. Rox was hier, zeker om hem te verstoren. ''Laat me raden, jij wil nu mijn plaats overnemen?'' Zijn stem klonk kil en hij staarde haar strak aan. Hij snoof minachtend en stak zijn handen in zijn broekzakken."Eh.. Sorry, ik ben verdwaald, zou een van jullie mij kunnen vertellen wat de weg naar het centrum is?" Hij wierp een blik op de jongen vanuit zijn ooghoeken en keek Rox kwaad aan. Hij stapte opzij toen de jongen richtig Rox stapte. "Ik wil niet.. Tot last zijn.." Hoorde hij hem zich verontschuldigen tegenover Rox. Opnieuw snoof Brandon en keerde ze zijn rug toe. ''Echt een idioot,'' Siste hij net luid genoeg om te horen. "Mijn naam is Hanyo trouwens. En jij?" Brandon schudde zijn hoofd, en begreep echt niet wat dat joch had. Rox mocht er dan wel uitzien als een engel maar het irriteerde hem alleen maar. "Je doet niks verkeerd ik ben Roxanne nemesis.'' Bij het horen van haar toon siste Brandon even. ''Als ik jou was zou ik maar gaan bidden voor jezelf, hier kom je niet meer als mens uit. Misschien zelfs niet meer levend.'' Brandons toon klonk koeltjes en met een krachtige sprong verliet hij de straat en keek vanaf het dan een keer naar beneden voordat hij weer wegsprong en in de nacht verdween.

-Brandon is dus weer weg...
Profiel bekijken
Hanyo

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   di sep 27, 2011 9:06 am

"Je doet niks verkeerd ik ben Roxanne nemesis.'' Bij het horen van haar toon
schuifelde Hanyo zenuwachtig heen en weer. ''Als ik jou was zou ik maar gaan bidden voor jezelf, hier kom je niet meer als mens uit. Misschien zelfs niet meer levend.'' Brandons toon klonk koeltjes en met een krachtige sprong verliet hij de straat. De haartjes in zijn nek sprongen overeind. Sprong hij nou net iets van 5 meter! Angstig deed hij een stap achteruit. "Wat bedoelde hij daarmee?" Vroeg hij licht angstig en keek Roxanne aan. "Is er iets dat ik hier mis?" vroeg hij met lichte angst in zijn stem en keek Roxanne aan. Wat was zij? Toen wist hij het ineens. De kracht en snelheid van Brandon. De ogen van Roxanne. Hanyo deed nog een stap achteruit, struikelde over zijn eigen benen en viel achterwaarts op de grond. In een reflectie stak hij zijn armen uit en voelde een misselijkmakende pijn toen zijn linkerhandpalm over de grond schuurde. Meteen hief hij zijn hand en zag rood bloed opwellen vanuit het kleine wondje. Toen was het al te laat...

(bijten?)
Profiel bekijken
Rox

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   di sep 27, 2011 9:34 am

''Als ik jou was zou ik maar gaan bidden voor jezelf, hier kom je niet meer als mens uit. Misschien zelfs niet meer levend.'' Bij die woorden zag Rox dat de jonge ene stap ateruit dee en sisde nog nara Brandon voordat hij weg ging en dacht in haar zelf "wat ene idioot!" "Wat bedoelde hij daarmee?" Vroeg Hanyo angstig en Rox vestigde were haar bilk op de zijne en stapte een stap dichter bij terwijl haar naar achter stapte. "Is er iets dat ik hier mis?" Rox zag ana zijn gezicht dat hij wist wat ze was en zag hem vallen in ene flits maar toch niet snel genoeg om het voor haar zintuigen niet snel af te spelen. Rox zag hoe zijn hand scheurde en er een wondje onstond en Rox rook het en voelde de branding in hara keel op komen en kon haar zelf niet tegen houden. Dat bloed dat rook zo lekker en hij lach er maar hupeloos bij wat zou er mis gaan? Rox dach er niet ana en ging zo snel als ze kon hem op vangen terwijl de branding in haar nek bleef hangen en dee zijn hoofd vlak bij haar mond en hoorde het bloed al stromen en bonken. "Het doet niet pijn alleen hhet zou wel branden tot de eeuwigheid zeg maar hoi tegen je nieuwe leven Hanyo."Terwijl Rox dat gezegt had bracht ze zijn nek snel bij haar mond en lied langzama haar tanden in zijn huid vallen en zag de bloeddruppels die opkwamen. Rox maakte gene aarzeling en knakte toen in zijn nek en lied de beest zijn gang gana met stevige looken vloeide het bloed doro haar keel en zag hoe Hanyo langzaam bleek werd doro het bloed verlies. Rox stopte toen het gevaarlijk werd en scheurde snel haar pols open en gaf het bloed in zijn mond van haar en wist dat het een pijnlijke branding voor hem zou worden netzoals voor haar. Rox kwam ophoog met ene beboede kleding en zag hem dara liggen en trillen en het enige wat Rox kon doen was zijn bloed afvegen aan haar mouw en een valse glimlach leggen op haar mond terwijl ed jonge de hevige pijn moest trotseren. Terwijl Rox net wou gaan hoorde ze nog iemand en stopte snel hoe haar reflexen konden en lied haar blik op die persoon gana terwijl haar zintugen nog aan stonden. "Ik weet dat je er bent nicht wat doe je hier!" Waren Rox woorden die er snel er uitvlogen en wist dat ez haar nu elk moment kon aanvallen omdat het branden niet gestopt was.
Profiel bekijken
Alice
Healer

Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   di sep 27, 2011 10:08 am

Met vliegensvlugge passen rende een jong gestalte door de duistere steegjes. Voor de zoveelste keer had ze een tripje gemaakt naar de begraafplaats waar haar familie lag begraven. Het werd ondertussen bijna een routine van haar. Maar in plaats van de gewone route nam ze nu een omweg. in de verte hoorde ze stemmen, en zodra ze naderde begon ze ze te herkennen. Een ervan was van Brandon, Elias zijn leraar en een vreemd duister typje. En de ander was vrouwelijk, die van Roxanne. Zij zag eruit als een engel maar was als het ware eigenlijk een duivel. Ze vond ze beide maar vreemde typjes, maar durfde dit niet openlijk te zeggen. Maar er was ook een derdestem bij, deze klonk angstiger en voor haar onbekend. Dat kon onmogelijk een vampier zijn. Snel schoot ze over een muurtje en bleef zwijgend in de schaduw staan kijken. Zonder dat ze de jongen kon helpen keek Alice toe hoe Roxanne toesloeg. Brandon was verdwenen maar haar ogen werden wijd opengesperd toen ze zag wat Rox aan het Doen was. Was het nou nodig om nog iemand te veranderen? De geur van bloed had haar keel al bereikt maarze hield zich sterk, ze mocht niet toegeven aan het brandende gevoel in haar keel. "Ik weet dat je er bent nicht wat doe je hier!" Klonk ineens Rox haar stem en Alice verstijfde. Even slikte ze eens goed en stapte langzaam uit de schaduw. ''Ik ben je nicht niet Rox,'' Sprak ze op een beheerste toon en stapte naar voren. Haar ogen waren op de jongn gericht. In het gesprek had ze zijn naam wel opgevangen, Hanyo. ''En waarom was het nodig om nog iemand deze ellende te brengen?'' Haar stem werd scherper en even staarde ze Rox kwaad aan. Toen liep ze naar de jongen op de grond en knielde naast hem neer. Ze legde haar hand op zijn wang en wist wat voor een pijn hij had. Ze draaide zjn hoofd voorzichtig zo, zodat ze hem kon aankijken. Haar blik stond bezorgd, maar er zat ook woede in. ''Maak je geen zorgen, de pijn is straks wel weer weg.'' Haar stem klonk nu niet meer zo scherp als toe ze tegen Rox had gesproken. hij klonk zacht en meelevend. Ze wilde hem niet banger maken dan dat hij al was. Ze kon niet mer terugkeren wat Rox had gedaan dus zou ze er maar het beste van maken voor hem.

-op verzoek van Hanyo kom Alice erbij >3
Profiel bekijken
Hanyo

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   wo sep 28, 2011 1:12 am

"Het doet niet pijn alleen het zou wel branden tot de eeuwigheid zeg maar hoi tegen je nieuwe leven Hanyo." Terwijl ze dat gezegt had bracht ze zijn nek snel bij haar mond en lied langzama haar tanden in zijn huid vallen en zag de bloeddruppels die opkwamen. Hanyo's spieren verstrakte en zijn ogen sperde zich weid open. Langzaam aan verloor hij meer bloed dat in haar mond kwam. Hij werd zwakker en zwakker toen Rox stopte en scheurde haar arm open en hij voelde het bloed in zijn mond. Uit instinct dronk hij het langzaam op waarna de vreselijke pijn begon. De pijn was ondragelijk maar Hanyo maakte geen geluid. "Ik weet dat je er bent nicht wat doe je hier!" Waren Roxanne woorden die er snel er uitvlogen. Het brandde werd even erger, maar daarna minder. Het begon af te zwakken, maar inplaats daarvoor werd alles gevoelloos. Zijn ogen waren dichtgevallen. Toen hij een nieuwe stem hoorde. 'Ik ben je nicht niet Rox,'' Sprak ze op een beheerde toon. ''En waarom was het nodig om nog iemand deze ellende te brengen?'' Haar stem werd scherper. Iemand legde haar hand op zijn wang en Hanyo kreunde even. Ze draaide zijn hoofd voorzichtig zo, zodat ze hem kon aankijken. En langzaam deed hij zijn ogen open. Haar blik stond bezorgd, maar er zat ook woede in. ''Maak je geen zorgen, de pijn is straks wel weer weg.'' Haar stem klonk nu niet meer zo scherp als toe ze tegen Roxanne had gesproken. hij klonk zacht en meelevend. Hij opende langzaam zijn mond. Maar inplaats van wat zeggen trok er een stuiptrekking door zijn lichaam en hij kromp ineen. Zacht kreunde hij met gepeinigte ogen. Hij knipperde even. De gevoelloosheid en pijn trokken samen weg, tot zijn keel alleen bleef bonken. Hij greep naar zijn keel en schoot zo ongeveer omhoog zodat hij terwijl hij zat voorover hing. "Wa..wat is er met me gebeurd?!" Hijgde hij zacht. En keek van Roxanne naar het andere meisje. Uiteindelijk hielt hij zijn ogen op de hare gericht. Terwijl hij met zijn handen over zijn keel bleef zitten. Alsof dat ooit kon helpen, deze pijn was te erg. Dit kon onmogelijk zo zijn. Waarom was hij niet dood?
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   wo sep 28, 2011 1:50 am

Ze hoorde hem kreunen van pijn en haar gezicht werd meteen zorgelijker. Ze vond het erg voor hem, gewoon alleen omdat hij nu eerst weer de pijn moest weerstaan. Ze schudde zacht haar hoofd en keek hem nog altijd aan. Hij opende langzaam zijn mond maar in plaats van dat er geluid uit kwam trokken er stuiptrekkingen door zijn lijf en ze zag hem ineen krimpen. Haar andere hand schoot nu ook naar zijn wang en ze knipperde even zwijgend. Zacht kreunde hij met gepeinigte ogen. Hij knipperde even. . Hij greep naar zijn keel en schoot zo ongeveer omhoog zodat hij terwijl hij zat voorover hing. "Wa..wat is er met me gebeurd?!" Hijgde de jongen zacht en Alice legde haar handen op zijn schouders. Hij keek van Roxanne naar haar. Uiteindelijk hielt hij zijn ogen op de hare gericht. Terwijl hij met zijn handen over zijn keel bleef zitten. ''Je bent nu een van ons,'' murmelde ze half en keek even weg. ''Ik zal je hier weghalen,'' mompelde ze en haakte moeiteloos haar armen onder hem. Een arm hield ze onder zijn schouders en de andere in zijn knieholtes. Moeiteloos tilde ze hem op en keek Rox aan. ''Ik hoop dat jij nu je zin hebt.'' Haar stem klonk kwaad en ze sloot even haar ogen. ''Maar geen zorgen, ik zal wel voor hem zorgen. Ik heb toch niks anders te doen.'' En met die woorden zette ze zich af en sprong op het dichtsbijzijnde dak, ze moest hem nu wegbrengen van alle mensen. Ze wilde niet dat dit fout af zou lopen...
Profiel bekijken
Hanyo

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   wo sep 28, 2011 2:17 am

''Je bent nu een van ons,'' murmelde ze half en keek even weg. ''Ik zal je hier weghalen,'' mompelde ze en haakte moeiteloos haar armen onder hem. Een arm hield ze onder zijn schouders en de andere in zijn knieholtes. Moeiteloos tilde ze hem op en keek Roxanne aan. ''Ik hoop dat jij nu je zin hebt.'' Haar stem klonk kwaad en ze sloot even haar ogen. ''Maar geen zorgen, ik zal wel voor hem zorgen. Ik heb toch niks anders te doen.'' En met die woorden zette ze zich af en sprong op het dichtsbijzijnde dak. Hanyo had zich tot die tijd stil gehouden maar nu hapte hij naar adem. Daarna schudde hij voorzichtig zijn hoofd. "Zou.. je me los kunnen laten?" Vroeg hij voorzichtig. En keek haar vragend aan. Toch geneerde hij zich aardig, ze was duidelijk, qua uiterlijk dan jonger dan zij. Zou hij niet haar in zijn handen moeten dragen? Hij glimlachte naar haar en zuchtte toen toen hij zich uit haar greep losmaakte om wankel op haar benen te staan. Weer greep hij naar zijn keel. "Kan dit... stoppen met pijn doen?" Vroeg ze voorzichtig en keek haar opnieuw genegeerd aan.

(fail)
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   wo sep 28, 2011 2:28 am

Op het dak balanceerde ze zwijgend en keek ner op het gezicht van de oudere jongen. Hanyo had zich tot die tijd stil gehouden maar nu hapte hij naar adem. Daarna schudde hij voorzichtig zijn hoofd. "Zou.. je me los kunnen laten?" Vroeg hij voorzichtig. En keek haar vragend aan. Alice schudde haar hoofd met toch een glimpje van een glimlach op haar gezicht. ''Nee, een je kan nog niet ech op je eigen voeten staan en ten tweede, ik weet niet hoe goed jij je kunt inhouden.'' Haar toon was serieus maar toch vriendelijk. Maar hij glimlachte naar haat en maakte zich los uit haar greep. Toen ze hem zag wankelen stak ze haar hand uit om hem in balans te houden. ''Je bent echt koppig,'' mompelde ze zacht grinnikend en keek hem aan. Weer greep hij naar zijn keel. "Kan dit... stoppen met pijn doen?" Vroeg hij voorzichtig en keek haar gegeneerd aan. Langzaam knikte ze en zuchtte. ''Dan moeten we gaan jagen,'' sprak ze op een vriendelijke toon en keek hem aan. ''Denk je dat je jezelf goed in kan houden?'' Vroeg ze toen serieus en sprong ineens weg naar het volgende dak. Meteen daarna zette ze zich af en sprong weer verder, ze was vastbesloten hem geen tijd te geven om echt na te denken over het antwoord.
Profiel bekijken
Hanyo

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   wo sep 28, 2011 3:07 am

''Dan moeten we gaan jagen. Denk je dat je jezelf goed in kan houden?'' Vroeg ze toen serieus en sprong ineens weg naar het volgende dak. Meteen daarna zette ze zich af en sprong weer verder. Even staarde hij haar verbaast aan maar schudde daarna haar hoofd, deed twee stappen en zette af. Hij voelde voor een paar seconden de grond niet meer onder hem en kwam toen naast haar terecht op zijn voeten. Hij dood ineen en kwam langzaam weer overeind. Hij keek haar even aan en glimlachte. "Gaaf!" Riep hij uit en sprong verder. Zo sprong hij verassend vastbesloten van dak naar dak. Tot hij aankwam. Slippend kwam hij tot stilstand en zag in het licht van een lantaarnpaal. Was dat? Zijn ogen werden leeg, Maar toen schudde hij zijn hoofd. Misschien dat hij het meisje en de jongen ooit had gekend, maar dat was in een ander leven. Hij opende zijn mond en hijgde zacht, de geur van hun bloed drong door in zijn neus en hij siste zacht. Bijna wou hij zich afzetten maar toen herinnerde hij zich wat het meisje had gezegd. Hij moest zich inhouden. Langzaam schudde hij zijn hoofd. Greep zich vast aan een brede opstaande rand en hielt zich in om hemzelf tegen te houden. Langzaam bleef hij zo gespannen zitten tot ze kwam om hem te vertellen wat ze moest doen.
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   wo sep 28, 2011 3:33 am

Toen ze bleef staan luisterde ze even om te luisteren of hij haar volgde. Toen hoorde ze hem landen op een van de daken en glimlachte. Ze sloot haar ogen even en wachtte tot hij dichterbij en opende toen haar ogen weer. Hij was naast haar geland en ze keek hem zwijgend, en onderzoekend aan. Hij dook ineen en kwam langzaam weer overeind. Hij keek haar even aan en glimlachte. "Gaaf!" Riep hij uit en sprong verder. Even fronste ze en schoot moeiteloos achter hem aan, het leek goed met hem te gaan. Slippend kwam hij tot stilstand. Was dat? Zijn ogen werden leeg, Maar toen schudde hij zijn hoofd. Geruisloos landde ze naast hem en keek hem aan. Hij opende zijn mond en hijgde zacht, hij siste zacht. Ze keek hem kalm aan en zweeg. Langzaam schudde hij zijn hoofd. Greep zich vast aan een brede opstaande rand en hielt zich in om hemzelf blijkbaar tegen te houden. Langzaam bleef hij zo gespannen zitten. ''Ik heet trouwens Alice,'' zei ze zacht en grinnikte. Ze was zichzelf gewoon vergeten voor te stellen. ''Ik ben de leerling healer van ons ras, de vampiers.'' Legde ze even verder uit en rechtte toen haar schouders. ''Maar je moet geduld hebben en een slachtoffer zoeken,'' Vervolgde ze serieus en keek hem aan. ''Ik zal je een hele belangrjke waarschuwing erbij geven. Je drinkt het bloed van je slachtoffers, maar drink niet alles op. Doe je dat wel dan zul je versteend worden en dan eindigt je leven nu al.'' Ze zuchtte even en keek voor zich uit. ''Dus wat ga je zo doen?'' Vroeg ze rustig en wachtte op antwoord.[/color]
Profiel bekijken
Hanyo

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   wo sep 28, 2011 3:42 am

''Ik heet trouwens Alice. Ik ben de leerling healer van ons ras, de vampiers. Maar je moet geduld hebben en een slachtoffer zoeken. Ik zal je een hele belangrijke waarschuwing erbij geven. Je drinkt het bloed van je slachtoffers, maar drink niet alles op. Doe je dat wel dan zul je versteend worden en dan eindigt je leven nu al. Dus wat ga je zo doen?'' Vroeg ze rustig en wachtte op antwoord. Hij keek haar even aan en zuchtte. "Zijn hun twee goed?" Vroeg hij angstig bij het idee zometeen iemands leven te moeten nemen. Maar daarna schudde hij zijn hoofd. "Je moet me later maar uitleggen wat jullie allemaal voor rangen hebben ofzo. Nu eerst.. Deze pijn.." Fluisterde hij zacht en liet zich van het dak vallen. Met een zachte plof kwam hij terecht en stapte uit de schaduwen. De twee gedaantes keken lachend op en begroette hem. Ja ze hadden hem gekend, maar niet de hem die hij nu was. Het waren twee van zijn vrienden geweest. Hij kon ze al vanaf hun geboorte. Langzaam stapte hij op ze af. Nu wist hij niet meer wat te doen, ook al roken ze nog zo lekker. "Alice.." Fluisterde hij zacht, zeker wetend dat ze hem zou horen.
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   wo sep 28, 2011 8:48 am

Hij keek haar even aan en zuchtte. "Zijn hun twee goed?" Vroeg hij angstig hij leek bang te zijn voor wat hij nu ging doen. Alice volgde zijn blik en knikte langzaam. ''Jij een en ik een,'' sprak ze vriendelijk en keek hem even aan. Hij schudde even zijn hoofd om van zijn gedachtes af te komen en ze glimlachte even. "Je moet me later maar uitleggen wat jullie allemaal voor rangen hebben ofzo. Nu eerst.. Deze pijn.." Fluisterde hij zacht en liet zich van het dak vallen. Met een zachte plof kwam hij terecht en stapte uit de schaduwen. De twee gedaantes keken lachend op en begroette hem. Even bleef Alice op het dak staan en liet zich toen ook van het dak vallen. Haar landing was alleen maar hoorbaar als je je erop zou richten. Stilletjes bewoog ze door de schaduw en bleef nog even in de schaduw staan kijken. Blijkbaar kende Hanyo de twee mensen, dus dit zou nog makkelijk worden. "Alice.." Hoorde ze hem fluisteren en stapte toen uit de schaduw op hem af. Zonder een woord te zeggen kwam ze naast hem staan en bekeek de mensen eens goed. Ze roken best lekker maar ze deed nog niks. ''Wat is er?'' Vroeg ze op een zachte toon en keek hem aan. ''Sla toe wanneer je je kans ziet.'' Fluisterde ze erachteraan en hield haar ogen strak op de twee stervelingen gericht, wachtent tot Hanyo zou toeslaan. ''Vergeet niet om ze uit het zicht te halen voordat je ook maar iets doen trouwens,'' Fluisterde ze omdat ze dat was vergeten te zeggen. Het mocht dan wel laat zijn maar mensen konden gegil wel horen en zouden gaan kijken. En als ze midden op staat stonden zou het echt opvallen.
Profiel bekijken
Rox

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   vr okt 14, 2011 4:13 am

* Spam verwijderd door Savannah*
Profiel bekijken
Hanyo

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   zo okt 16, 2011 10:27 am

'Wat is er?'' Vroeg ze op een zachte toon en keek hem aan. ''Sla toe wanneer je je kans ziet.'' Fluisterde ze erachteraan. Koortsachtig knikte Hanyo toen sprong hij razendsnel naar voren en trapte de jongen weg om de kin en de schouder van het meisje te paken en zijn tanden in haar nek te zetten. Heerlijk verzachtend bloed stroomde stroomde door zijn keel. Pas toen Hanyo merkte dat hij het einde van het bloed naderde stopte hij met moeite. Geiriteerd rammelde hij het lijk heen en weer en smeet het daarna weg om vervolgens Alice aan te kijken.
Profiel bekijken
Savannah
Evil admin bitch <3

Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   wo okt 19, 2011 11:46 pm

@ Rox,
die opmerkingen kunnen via pb worden gemaakt. Dit is spam, gelieve dit de volgende keer voorkomen.

Op dit bericht hoeft niet te worden gereageerd. Vragen en opmerkingen kan je mij over pben.

M.v.G. Savannah

Laatst aangepast door Savannah op zo nov 06, 2011 4:36 am; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Alice
Healer

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   do okt 20, 2011 1:44 am

Hij gaf geen antwoord op haar vraag en ze haalde even haar schouders op. Ze zou zometeen wel weer antwoord krijgen. Waarschijnlijk ook nog een aantal vragen, maar dat vond ze totaal niet erg.Koortsachtig knikte Hanyo toen sprong hij razendsnel naar voren en trapte de jongen weg om de kin en de schouder van het meisje te paken en zijn tanden in haar nek te zetten. Moeiteloos ving Alice de jongen op en draaide hem om zodat hij haar niet kon aanvallen. Snel en zonder te twijfelen boorde ze haar eigen tanden in de nek van de jongen en dronk zijn bloed. Al snel voelde ze dat de jongen bijna geen bloed meer had en trok haar hoofd terug. Snel brak ze de nek van de jongen en keek naar Hanyo die met het lijk rammelde en het wegsmeet. Ze volgde even zijn voorbeeld en ontmoette zijn blik. ''Beter?'' Vroeg ze zacht en keek even naar haar handen. Ze liep naar hem toe en keek hem aan. Zelf walgde ze van zichzelf maar ze mocht dat nu niet tonen, dus rechtte ze haar schouder en legde ze haar hand op Hanyo's schouder. ''Brand het nog?'' Vroeg ze vriendelijk en keek hem weer aan.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Did I had to come here?   

Did I had to come here?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Sterfelijke-
Ga naar: