Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 dringend bericht

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2011 6:33 pm

'Je bent in een speciale kamer voor gasten, ik schrok me een ongeluk!' Zei Samina. 'Ik zal Daphne zo even halen, of gaat het wel weer? Ik kon je nog net opvangen, je viel met een noodgang naar benenden. Wat gebeurde er?' bleef ze maar doorvragen. met een bonk viel linde terug in het kussen en voor een tweede keer werd alles zwart.


Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht - Pagina 2 Emptydi okt 11, 2011 3:53 am

linde werd wakker en keek om zich heen. samina zag ze nergens meer. ze ging voorzichtig zitten, toen dat zonder pijn lukte ging ze staan en liep voorzichtig naar de deur. ze kwam in een kleine gang met veel ramen. ze liep naar een van de ramen toe en keek naar buiten. linde slaakte een zucht van verlichting toen ze naar de hemel keek. ze zag de maan met duizende sterren die zo helde als mogenlijk rond de maan stonden. ook de schaduwen van de bomen en struiken waren prachtig in dit licht. met veel moeite kwam linde bij het venster vandaan maar ze wist ze was hier niet zomaar. linde besloot om de gang naar rechts te volgen maar kwam bij een deur uit dus keerde om. uit eindelijk kwam ze bij een grotere gang. ze volgde die ook en kwam in een grote kamer terecht. de kamer was helemaal leeg afgezien van en kleine stoel. er was maar een andere deur maar die bleek van een kast te zijn vol met boeken. met een zucht liet linde zich op de stoel vallen. ze was tog wel moe
Terug naar boven Ga naar beneden
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht - Pagina 2 Emptydi okt 11, 2011 4:03 am

Linde plofte weer terug in katzwijm. Samina keek bezorgd, ze pakte een kommetje en een doekje. Ze liet water in het kommetje lopen en depte met het doekje Linde's voorhoofd. Ze dacht aan Felix, wat had die tante van Linde met de hele mikmak te maken? Waarom deed Felix de laatste tijd zo geheimzinnig? Ze bedacht dat Linde waarschijnlijk uitgedroogd en moe was van de reis. Ze begon zachtjes te zingen.

You must go were I can not
Pangur Ban, Pangur Ban
Nil sa saol seo ach ceo
Is ni bheimid beo
ach seal beag gearr
Pangur Ban, Pangur Ban
Nil sa saol seo ach ceo
Is ni bheimid beo
ach seal beag gearr
(herhaal, luister hier: https://www.youtube.com/watch?v=zCnkanYUQMo)

Ze zuchte en liep de kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde

Linde


Aantal berichten : 54

Karakter
Leeftijd: 27
Rang: beschermer
Partner: er is nog niemand in mijn leven

dringend bericht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht - Pagina 2 Emptydi okt 11, 2011 7:07 am

de zonnestralen prikte in linde's ogen toen zij die opende. ze lag languit op de grong. beschaamd stond ze op, hoe kon ze zomaar door kasteel gaan dwalen en zomaar ergens in slaap vallen. voorzichtig zodat niemand haar zou horen glipte ze naar de deur deed die open en keek of er iemand te zien was. er was niemand. ze deed de deur zachtjes achter haar dicht en ging terug naar de kamer waar ze vanacht wakker was geworden. de deur stong open en ze hoorde iemand rustig ademhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Aantal berichten : 218

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Hunter, I know we are in love, but you are doing strange to me..What is going on?

dringend bericht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 2:49 am

Ritselend, bijna sstil sloop Felix door het kasteel, verdwijnend in schaduwen, met roodgloeiende ogen. Haar wapenuitrusting zat onder de kras en een diepe bloedende snee had zichgevormd op haar wang, wat Felix niets deed. Ze liep met een grimmig gezicht rond, en voor de bediendes die haar opmerkte als ze door de schaduwen liep, waren gauw verdwenen als ze naar haar gezicht keken. Ze hoorde dempende stemmen, stilte ne toen gedemp voetgeloop. Felix fronstte haar voorhoofd, bij het zien van Linde, haar zag ze bijna nooit. Ze stapte uit de schaduwen en keek Linde van top tot teen aan, met een vreemde giftige en bijna duistere blik.''Wat doe jij hier?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

dringend bericht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 2:55 am

Mimi zuchtte en keek uiteindelijk Daisy aan. "We kunnen hier niets meer doen." Sprak ze langzaam en keek Linde en Samina aan. "Samina, kunnen wij morgen even praten?" Daarna keek ze Linde aan. "Zeg je familie maar dat ze me snel een keer moeten opzoeken, en jij bent natuurlijk altijd welkom in het paleis. Kom gouw eens langs." Toen stapte opeens iemand uit de schaduwen. Felix keek Linde van top tot teen aan, met een vreemde giftige en bijna duistere blik.''Wat doe jij hier?'' Mimi siste onbedoeld en legde haar ijskoude hand op Felix haar schouder. "Zij is hier voor jou." Siste ze. "En jou wil ik binnenkort ook spreken." Ze spuugde de woorden uit en zuchtte. Daarna liep ze weg, gevolgd door Shadowsoul en waarschijnlijk ook Daisy.

Mimi topic uit,
erg leuk als jullie volgende keer wachten op mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Samina
Deputy
Samina


Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Rang: Deputy
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

dringend bericht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 8:01 am

(srry mim)

Mimi zuchtte en keek uiteindelijk Daisy aan. "We kunnen hier niets meer doen." Sprak ze langzaam en keek Linde en Samina aan. "Samina, kunnen wij morgen even praten?" Samina knikte. Daarna keek ze Linde aan. "Zeg je familie maar dat ze me snel een keer moeten opzoeken, en jij bent natuurlijk altijd welkom in het paleis. Kom gouw eens langs." Toen stapte opeens iemand uit de schaduwen. Felix keek Linde van top tot teen aan, met een vreemde giftige en bijna duistere blik.''Wat doe jij hier?'' Mimi siste onbedoeld en legde haar ijskoude hand op Felix haar schouder. "Zij is hier voor jou." Siste ze. "En jou wil ik binnenkort ook spreken." Ze spuugde de woorden uit en zuchtte. Daarna liep ze weg, gevolgd door Shadowsoul en waarschijnlijk ook Daisy. Samina keek even naar Felix en keek naar de bewusteloze Linde. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ze een beetje pinnig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dringend bericht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dringend bericht   dringend bericht - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dringend bericht
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het kasteel-
Ga naar: