Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 is that you?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 4:05 am

Brooke strijkte door haar haar en keek over het onbekende terein dta haar nieuwe huis was. Kan dit wel mijn nieuwe huis zijn? Of ben ik gewoon were ana het dromen? Brooke sloot haar ogen en kneep heel hard in haar arm en voelde het bloed al stromen maar geen pijn. Ik droom niet? Ik ben echt zo geworden door Vyndi. Brooke keek naar ed omgeving en zuchte al het water war ze ooit in had gezwomen was hier niet te bekenen. Het was een kaale vlakte zonder leven te bekkennen en zonder liefde te zien. Brooke zuchte en zakte in, Wat heeft ze gedaan? Waarom heeft ze er ooit voor gekozen? Was ik soms gek om me oude leven te verlaten? Ze zuchte nog een keer en keke naar haar benen die gene vinnen meer waren. Toen keke ze in ene plasje water van de regen terwjl de volle maan scheen is het plas en keke naar haar gezicht. Bijna alles was het zelfde behalve haar ogen ze waren rood, Wat zou dat betekenen? Dat ze zwak was?, Of omda ze sterk was? Zoveel vragen had brooken in haar hoofd maar wist er geen antwoord op toen pakte ze e kerring van haar uit haar zak en dee hem rustig om. De ketting ha al heel lang in haar familie gezetene n was nu van haar. Plotseling hoorde ze iemand het terein binnen stappene n herkende hem meteen. "Raven ben jij dat van de vorge keer op het strand?" Brooke kon haar ogen niet geoven en zag metene dat hij het was en rende toen snl in zijn armen. Hij was ed enige vampier die haar niks aan wou doen toen ze nog een zeemeermin was daar voor had ze hem zoveel te danken. Maar voor nu begroef ze haar gezicht in zijn borst kast en genoot er van hoelang het ook kon duren.


-only raven- (Voor nu dan nog misschien andere mensen later er bij)
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 6:05 am

Raven was aan het trainen in de bossen en hoorde tenslotte "Raven ben jij dat van de vorge keer op het strand?", hij keek om en voelde zich omhelst worden. Raven legde de armen om brooke heen en keek naar haar, "gaat het?" zij hij rustig en aaide haar een beetje. Langzaam begon raven te glimlachen en dacht "ze kan nu op land...".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 11:21 am

hij keek om en voelde zich omhelst worden. Raven legde de armen om brooke heen en keek naar haar, "gaat het?" zij hij rustig en aaide haar een beetje. "Het gaat wel Vyndi heeft me veraderd in dit." Brooke legde haar armen in zijn nek en was blij dat ze hem nu helemaal kon omhelsen dan normala van de vorge manier. Ze begraafdde were haar hoof rustig in zijn borst kast en voelde haar gerust warm worden van binnen. "Raven hoe is het eigenlijk met jou?" Zei Brooke met roze wangetje en een lief glimlachje naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 11:26 am

"Het gaat wel Vyndi heeft me veraderd in dit." zei brooke en raven keek haar aan, ze vroeg "Raven hoe is het eigenlijk met jou?".Raven was aan het denken hoe hij daar op moest antwoorden langzaam kwam hij op een goede uitleg"het gaat redelijk goed... ik ben blij om je weer te zien... maar heeft vindy je gebeten?" zij raven bezorgd en ging tegen een boom zitten terwijl hij naar haar keek "het komt allemaal goed." zij hij met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 11:32 am

.Raven was aan het denken hoe hij daar op moest antwoorden langzaam kwam hij op een goede uitleg"het gaat redelijk goed... ik ben blij om je weer te zien... maar heeft vindy je gebeten?" zij raven bezorgd en ging tegen een boom zitten terwijl hij naar haar keek "het komt allemaal goed." zij hij met een glimlach. "Vyndi heeft me gebeten ja." En Brooke liep rustig naar hem terwijl hij tegen de boom zat en Brook gign rustig op haar knien en toen tegen hem aan. Brooke voelde net were of ze leefde en letet heel erg op Raven die het waarschijnlijk niet leuk von dat ze gebeten was. "Raven kan ene vampier het koud krijgen?" Brooke kruipte helmala tegen hem aan het lied hem niet meer egmakkelijk los met haar kleine handtjes terwijl ze vast klamde aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 11:36 am

Raven voelde brooke langzaam tegen hem aan kruipen en begon te blozen "Raven kan ene vampier het koud krijgen?", raven keek haar aan en glimlachte "ik weet het niet zeker... maar als je het nu koud hebt houd ik je wel warm" zij hij en begon te blozen zo rood als een roos.Hij voelde haar stevig vast geklemt tegen zijn lichaam en lechde zijn armen om haar heen "ik zorg voor je... als er iets is kun je naar mij komen".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 11:46 am

raven keek haar aan en glimlachte "ik weet het niet zeker... maar als je het nu koud hebt houd ik je wel warm" zij hij en begon te blozen zo rood als een roos.Hij voelde haar stevig vast geklemt tegen zijn lichaam en lechde zijn armen om haar heen "ik zorg voor je... als er iets is kun je naar mij komen". Brooke keke hem ana en legde haar handen op Ravens gezicht en wrijfde de er over. "Ik wil niet van ej weg Raven. Nooit meer." Brooke werd rood als en tomaat maar van binenn heet als ene vlam die anawakkerde. Di was het niet het branden dat ze meegemaakt had maar iets specials van binen ze kwam rustig ichter bij zijn gezicht maar bleef toen hngen terwijl un neuzen tegen elkaar aan wrife en de zoete aem kon proeven. "Ik ben bang Raven, heel erg bang. Hoe kan ik nou weten at nieman me nou wat aan oet zoals vroeger?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 11:53 am

"Ik wil niet van ej weg Raven. Nooit meer." Raven keek naar haar terwijl ze haar gezicht dichterbijer bracht, zo dichtbij dat hij haar neus tegen zijn neus aanvoelde. "Ik ben bang Raven, heel erg bang. Hoe kan ik nou weten at niemand me nou wat aan doet zoals vroeger?".
Raven glimlachde en zij "er zijn genoeg mensen die je helpen... ik neem je straks mee naar het kamp als je wilt zij hij met een glimlach.Hij keek haar aan in de ogen en glimlachte "en anders bescherm ik je... maar kijk altijd uit met wie je vertrouwt... er zijn mensen die je bedriegen...".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 11:59 am

Raven glimlachde en zij "er zijn genoeg mensen die je helpen... ik neem je straks mee naar het kamp als je wilt zij hij met een glimlach.Hij keek haar aan in de ogen en glimlachte "en anders bescherm ik je... maar kijk altijd uit met wie je vertrouwt... er zijn mensen die je bedriegen...". Zei Raven en Brooke keek hem ana "Jij zou me toch nooit beriegen?" Zei ze zagjes en verdronk in zijn ogen. Brook pakte zijn han vast en ging nog klammer aan hem vast zitten en keke hem met een onschulig gezichtje aan. "Je gaat me toch nooit beriegen?"
Brooek wreef toen over zijn wang en gign langzama met haar wang op zijn wang zitten en voelde de warmte ie oro haar aneren stroome
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 12:04 pm

"Jij zou me toch nooit beriegen?""Je gaat me toch nooit beriegen?" raven keek haar aan "ik zal je nooit maar dan ook nooit bedriegen..." hij glimlachde en legde zijn armen om haar heen, "dat zal het laatste zijn dat ik ooit bij een vriend zou doen.. ik sterf nog liever.." langzaam zuchte hij en deed zijn ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyzo okt 16, 2011 12:42 pm

raven keek haar aan "ik zal je nooit maar dan ook nooit bedriegen..." hij glimlachde en legde zijn armen om haar heen, "dat zal het laatste zijn dat ik ooit bij een vriend zou doen.. ik sterf nog liever.." langzaam zuchte hij en deed zijn ogen dicht. Brooke lete goe op zijn wooren en ging stetes dichter bij zijn gezicht met haar lippen. "Gewoon maar een vriend of iets anders?" Terwijl Brooke at ee kwam ze icht met haar lipepn bij ed zijne en liet ze het vloeien naar hem toen komen en drukte toen een zachte zoen op zijn om en lie toen niet meerlos. Terwijl ze ed zoen gaf sloeg ze armen om zijn nek en lie haa gevoel haar gang gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyma okt 17, 2011 7:04 am

"Gewoon maar een vriend of iets anders?" hij voelde langzaam de zachte lippen van brooke zijn lippen raken en werd zo rood als een roos, hij voelde haar armen om zich heen gaan en hij legde zijn armen om haar heen en deed zijn ogen dicht. Raven legde zijn hand op haar wang en hield haar stevig vast terwijl het donkerder werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyma okt 17, 2011 8:33 am

hij voelde langzaam de zachte lippen van brooke zijn lippen raken en werd zo rood als een roos, hij voelde haar armen om zich heen gaan en hij legde zijn armen om haar heen en deed zijn ogen dicht. Raven legde zijn hand op haar wang en hield haar stevig vast terwijl het donkerder werd. Brooke deed rustig haar ogen were open en gign were van zijn gezicht af mar lied haar hand nog rusten op zijn gezicht en glimlachde met ene kleine roode wangetjes. "Ben ik echt maar een vriend?" Zei ze zacht en keke in zijn prachtige ogen. Brooke was nu eenmaal wel ene vampier maar haar gevoelens waren nooit verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptydi okt 18, 2011 3:26 am

"Ben ik echt maar een vriend?" hoorde hij Brooke zachtjes zeggen terwijl ze in zijn ogen keek, Raven keek naar haar "als je wilt mag je voor mij meer zijn." zij hij glimlachend en hoeld haar stevig vast terwijl hij haar een kus op de wang gaf en naar haar bleef kijken.Hij voelde in zijn zakken en pakte iets vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptydi okt 18, 2011 4:23 am

Raven keek naar haar "als je wilt mag je voor mij meer zijn." zij hij glimlachend en hoeld haar stevig vast terwijl hij haar een kus op de wang gaf en naar haar bleef kijken.Hij voelde in zijn zakken en pakte iets vast.Brooke keke hem aan en bloosde. "Raven je was al special voor me toen ik al een zeemeermin was ik zou ej nooit als een vriend kunnen zien."Terwijl Brooke dat zij vouwde ze haar handen in de zijne en keke hem aan met een gelukkige glimlach en gign rustig were tegen hem ana liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptydi okt 18, 2011 9:35 am

"Raven je was al special voor me toen ik al een zeemeermin was ik zou ej nooit als een vriend kunnen zien." zei brooke met een gelukkige glimlach, Raven voelde haar tegen zijn borstkast komen aan te liggen en zij zachtjes "als ik bij jou ben heb ik het gevoel dat ik weer leef, wil je met me?" zij raven met moeite en bloosde. Raven keek naar haar en wachte op haar antwoord. Ondertussen hield hij een ketting en hield die diep in zijn handpalm verstopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptydi okt 18, 2011 11:00 am

Raven voelde haar tegen zijn borstkast komen aan te liggen en zij zachtjes "als ik bij jou ben heb ik het gevoel dat ik weer leef, wil je met me?" zij raven met moeite en bloosde. Raven keek naar haar en wachte op haar antwoord. Ondertussen hield hij een ketting en hield die diep in zijn handpalm verstopt. Brooke keke naar Ravens gezicht en bloosde. "Je hoeft het niet et vrgen want je hebt me al." Brooke kuste toen op zijn wang en nestelde stevig tegen zijn lichaam vast met heel even haar ogen dicht. Het moment was perfect samen tegen ed boom ana terwijl de blossom op ed grond kwam en were omhoog werd geblazen door ed lucht. Broke pakte teer het gezicht van Raven en begon teder en langzaam met haar lippen op de zijnde drukken en lied het gevoel verder te werk gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyvr okt 21, 2011 3:43 am

"Je hoeft het niet et vrgen want je hebt me al." terwijl raven bij haar een ketting omdeed, hij legde zijn armen om haar heen en keek naar de maan die op het meer weerkaatste tegen haar wangen. hij pakte haar vast en zoende haar "ik blijf bij je voor altijd." zij raven en begon te blozen zo rood als een tomaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyza okt 22, 2011 5:19 am

terwijl raven bij haar een ketting omdeed, hij legde zijn armen om haar heen en keek naar de maan die op het meer weerkaatste tegen haar wangen. hij pakte haar vast en zoende haar "ik blijf bij je voor altijd." zij raven en begon te blozen zo rood als een tomaat. Brooke voelde hoe hij de ketting bij haar omdeed en toen zoende en langzaa de woorden uitsprak. Brooke blooste als een gek en voelde ana de ketting en gaf toen ene glim. "Raven zijn we voor altijd bij elkaar want de dood kan ons niet schijden." Terwijl brooke dat zij pakte ze zijn handen vast en keek naar hem met rode wangtjes. Terwijl de maan weerkaasde op haar gezicht. Ze kwam langzama dichter bij zijn gezicht en bijte ton haar lip een beetje open en kuste toen hem. Langzama volede brooke har bloed in zijn mond gieten en sloeg toen haar armen om zijn nek en bleef even zo zitten terwijl ene kleine briesje over hun heen kwam. Brooke trok haar gezicht toen weg en veegde over haar lip e het bloed ging weg. "Raven voor altijd bij elkaar." Hrhaald e ze terwijl ze tegen zijn borst aan ging liggen en genoot van de stilte. die o hun hene draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptydi okt 25, 2011 6:48 am

"Raven voor altijd bij elkaar." zij brooke tegen raven en ging tegen zijn borstkast aanliggen, Raven legde zijn armen om haar heen en deed zijn ogen dicht. Hij dacht in zichzelf "ik wou dat dit moment voor eeuwig duurde", hij keek naar de grote maan, hij gaf een kus op haar voor hoofd. "Ik blijf voor altijd bij je." zij raven en keek naar haar met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyma okt 31, 2011 8:40 am

Raven legde zijn armen om haar heen en deed zijn ogen dicht. Hij dacht in zichzelf "ik wou dat dit moment voor eeuwig duurde", hij keek naar de grote maan, hij gaf een kus op haar voor hoofd. "Ik blijf voor altijd bij je." zij raven en keek naar haar met een glimlach. Brooke lag bij hem en sloot haar ogen en genoeet van het moment en viel in ene rustige houding in slaap. Brooke was uitgeput en lied ed slaap langzaam winnen van haar ogen.

(Volgens mij is dit we het einde denk ik?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptyma okt 31, 2011 8:41 am

(ja dit is het einde.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Sean

Sean


Aantal berichten : 27

Karakter
Leeftijd: 18 years..
Rang: wizzy in opleiding
Partner: I think I fell in love with her ​​...

is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Emptydi nov 01, 2011 1:31 am

oke vraag an denaii of ier eenslot op kan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





is that you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: is that you?   is that you? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
is that you?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: