Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Why did I came here in the depts of hell?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Emptyzo okt 16, 2011 11:09 am

Langzaam struinde de achtjaruge door het tovenaarsgebied. Met haar handen in haar bijde broekzakken rond twee kettinkjes gevouwen. De een, het eine steentje, van de vrouw die haar gered had zoveel jaar geleden. De andere. Het boek vormje waar twee foto's in zaten. Haar echte vader en moeder.. Een klein zuchtje kwam over haar lippn toen een nieuwe lucht oin haar neus kwm. Ze schrok vur en bloed. Mariah scrok. Maar toen ze naar achter stapte stoote ze tegen iemand aan. N gil viel over haar lippen toen ze zich omdraaide en struikelde. "DOE ME NIETS!" Riep ze angstig uit en keek een vreemde mevrouw aan.

Eerst stslle Rox en Mariah,
pas als een van ons t zegt nog wat vamps en
daarna Seth om Mariah te redden.

Btw dis de ketting die Mariah nu krijgt:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Emptyzo okt 16, 2011 11:41 am

Rox liep door haat terein tot ze opeens een hapje ruikte en toen dach ze
van dit kan toch niet? Wie gaat er nou ooit hier lopen? Rox rende er op
af zonder er over na te enken wie het as en zog opeen in e verte ene
meisje met twee kettingen in haar hand ze zag er beken uit maar Rox kon
niet in ene twee drie op haar naam komen. Rox keke even goed en zag wie
het was, Mariah dat kan toch niet dan moet Seth in de buurt zijn maar
Rox rook hem nergens. Rox stape sneller dichter bij maar zag al dat ze
schrok. "DOE ME NIETS!" Riep ze angstig uit en keek een vreemde mevrouw
aan. "Ik ben hier niet voro gekomen om kwaad te doen." Zei Rox soepel en lief en herkende haar toen goed het was Mariah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Emptyzo okt 16, 2011 11:47 am

aan. "Ik ben hier niet voro gekomen om kwaad te doen." Zei ze lief maar Mariah geloofde er niets van. "Als u hier bent om mijn bloed op te drinkenhebt u pech. Ik ben sterker dan u denkt bloedzuiger!" Riep Mariah uit en in de grond onder de vampier kwamen kleine barstjes. Langzaam werden de barstjes scheurtjes die de vampier omcirkelde. "Probeer een ding parasiet en ik laat je zien wat ik kan." Sprak ze zacht, maar haar ogen keken bang. Waar was papa? Waar was mama? Waar was poekie? Vragen stapelde zich op in haar hoofd. Maar ze moest zich concentreren. Ze was niet bang voor die vampier. Hoewel haar vaders sterke armen nu om haar heen om haar te beschermen wel erg fijn zou zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Emptydo okt 20, 2011 11:17 pm

Mariah geloofde er niets van. "Als u hier bent om mijn bloed op te drinkenhebt u pech. Ik ben sterker dan u denkt bloedzuiger!" Riep Mariah uit en in de grond onder de vampier kwamen kleine barstjes. Langzaam werden de barstjes scheurtjes die de vampier omcirkelde. "Probeer een ding parasiet en ik laat je zien wat ik kan." Sprak ze zacht, maar haar ogen keken bang. Waar was papa? Waar was mama? Waar was poekie? Vragen stapelde zich op in haar hoofd. Maar ze moest zich concentreren. Ze was niet bang voor die vampier. Hoewel haar vaders sterke armen nu om haar heen om haar te beschermen wel erg fijn zou zijn.. "Kleine meid je vergist je eenorm." Rox keke haar aan en haar ogen werden opeens donker rood en stonden en ijskoud."Nooit gehoord van je papie van Rox, Rox die hij steets niet dood kon krijgen. De Rox die zo ijskoud is als de winter zelf?" Rox keek haar dood aan zonder emotie op hara gezicht. "Ik kwam alleen maar wat afleveren van iemand maar als je perce wilt laten zien wat ej kan kleine meid ook al mag ik kleine emisje niet slaan laat maar zien, of ben ej netzoals je papie Seth zo zwak datie niet zonder magie durft." Rox grijnsde naar het kleine mormel en gooide toen de ketting in de lucht naar haar toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Emptyvr okt 21, 2011 4:58 am

"Kleine meid je vergist je eenorm." De vrouw keke haar aan en haar ogen werden opeens donker rood en stonden en ijskoud."Nooit gehoord van je papie van Rox, Rox die hij steets niet dood kon krijgen. De Rox die zo ijskoud is als de winter zelf?" Rox keek haar dood aan zonder emotie op hara gezicht. "Ik kwam alleen maar wat afleveren van iemand maar als je perce wilt laten zien wat ej kan kleine meid ook al mag ik kleine emisje niet slaan laat maar zien, of ben ej netzoals je papie Seth zo zwak datie niet zonder magie durft." Rox grijnsde naar haar en gooide toen de ketting in de lucht naar haar toen. Simpel ving Mariah het uit een reactie en keek er naar. Het was een klein rond kettinkje met een zwart hart er op afgebeeld, wat haar het meest beangstigde waren niet de tentakels die naar het hart leken te grijpen, maar de energie die er van af kwam. Grommend keek ze Rox aan. "Mijn vader heeft me inderdaad over een laf monster genaamd Rox verteld. Jij bent degene die Mimi vampier heeft gemaakt. Jij bent niets anders als een zielig persoon dat zich voed op de pijn, verdriet en bloed van anderen. Jij verdient het niet te leven." Siste Mariah en wou het kettinkje wegsmijten. Maar inplaatd dat het wegvloog bleef het vastzitten in haar handpalm en een brandende pijn ontstond. Een schreeuw verliet Mariah's mond terwijl ze door haar knieen zakte en haar hand vastgreep. Helse pijn scheurde door haar heen en tranen stroomde in reactie daarop over haar wangen. Wat was dit. Mariah kon niets doen en huilend toekijken hoe het kettinkje in haar huid leek te trekken. "Papa." Snikte ze tussen de pijn door en bleef wezenloos naar haar hand kijken.

(Verkeerde acc >.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Emptyvr okt 21, 2011 5:10 am

"Papa." klonk het zacht. Seth verdween uit het niets. Het ene moment thuis, het andere moment naast Mariah. "Roxanne Nemesis.... zielig zwak wezen. Slechts een pion in het spel van het lot." gromde Seth. Boven Rox uittorend stond hij daar, sinds Vyndi.... sinds hij een heel stuk krachtiger was geworden was hij veel sterker en groter in Chaosmorph. Seth's bovenlichaam stond in brand, bloedrode ogen, een muil vol scherpe tanden en uit zijn rug staken enkele botten die op de geraamten van vleugels leken. Met de punt kon hij doorboren, met de rest kon hij blokkeren en met zijn gedaante kon je monsters angst inboezemen. Seth keek op Rox neer en gromde, "BLIJF UIT DE BUURT VAN MARIAH." Gromde Seth. Achter hem verscheen Selene die zich naar Mariah haastte en haar vast pakte in haar armen. Haar net nieuwe vleugels om haar heen geslagen en haar beschermend. "Alles komt goed," zei ze zacht tegen Mariah. Seth keek neer op Rox, zijn linkerarm vervormde zich en er ontstond een slangenkop in plaats van zijn hand. "Rox..... de laatste keer dat we elkaar zagen waren we gelijken..... alleen ik heb afgelopen 2 dagen meer kracht bij elkaar gekregen dan jij voormogelijk kan houden. Ik koester jou.... als een vijand, dus ga weg of ik zal vechten zonder magie... want weet je... een chaosmorph valt bijna niet tot nooit aan te leren. Een Fel'dan word er mee geboren. Zie het niet als een magische kracht maar als een erfenis." Grijnsde het wezen dat bekend stond als Setherian. De slangenkop-arm kronkelde heen en weer terwijl de bek open en dicht klapte waarbij het telkens twee gigantische gifkaken liet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Emptyvr okt 21, 2011 10:08 am

Simpel ving Mariah het uit een reactie en keek er naar. Het was een klein rond kettinkje met een zwart hart er op afgebeeld, wat haar het meest beangstigde waren niet de tentakels die naar het hart leken te grijpen, maar de energie die er van af kwam. Grommend keek ze Rox aan. "Mijn vader heeft me inderdaad over een laf monster genaamd Rox verteld. Jij bent degene die Mimi vampier heeft gemaakt. Jij bent niets anders als een zielig persoon dat zich voed op de pijn, verdriet en bloed van anderen. Jij verdient het niet te leven." Siste Mariah en wou het kettinkje wegsmijten. Maar inplaatd dat het wegvloog bleef het vastzitten in haar handpalm en een brandende pijn ontstond. Een schreeuw verliet Mariah's mond terwijl ze door haar knieen zakte en haar hand vastgreep. Helse pijn scheurde door haar heen en tranen stroomde in reactie daarop over haar wangen. Wat was dit. Mariah kon niets doen en huilend toekijken hoe het kettinkje in haar huid leek te trekken. "Papa." Snikte ze tussen de pijn door en bleef wezenloos naar haar hand kijken. Seth verdween uit het niets. Het ene moment thuis, het andere moment naast Mariah. "Roxanne Nemesis.... zielig zwak wezen. Slechts een pion in het spel van het lot." gromde Seth. Boven Rox uittorend stond hij daar, sinds Vyndi.... sinds hij een heel stuk krachtiger was geworden was hij veel sterker en groter in Chaosmorph. Seth's bovenlichaam stond in brand, bloedrode ogen, een muil vol scherpe tanden en uit zijn rug staken enkele botten die op de geraamten van vleugels leken. Met de punt kon hij doorboren, met de rest kon hij blokkeren en met zijn gedaante kon je monsters angst inboezemen. Seth keek op Rox neer en gromde, "BLIJF UIT DE BUURT VAN MARIAH." Gromde Seth. Achter hem verscheen Selene die zich naar Mariah haastte en haar vast pakte in haar armen. Haar net nieuwe vleugels om haar heen geslagen en haar beschermend. "Alles komt goed," zei ze zacht tegen Mariah. Seth keek neer op Rox, zijn linkerarm vervormde zich en er ontstond een slangenkop in plaats van zijn hand. "Rox..... de laatste keer dat we elkaar zagen waren we gelijken..... alleen ik heb afgelopen 2 dagen meer kracht bij elkaar gekregen dan jij voormogelijk kan houden. Ik koester jou.... als een vijand, dus ga weg of ik zal vechten zonder magie... want weet je... een chaosmorph valt bijna niet tot nooit aan te leren. Een Fel'dan word er mee geboren. Zie het niet als een magische kracht maar als een erfenis." Grijnsde het wezen dat bekend stond als Setherian. De slangenkop-arm kronkelde heen en weer terwijl de bek open en dicht klapte waarbij het telkens twee gigantische gifkaken liet zien. "Wel wel dat me nicht het zo goed doen ze is echt o slim als ik daht voor je het weet heb je ggeen grip meer in je kleien handjes Seth." Rox keke dood naar hem. "Als je mij dood betekend het ook dood voor je eigen leven Setherian Fel'dan dat wete je." Rox keek toen naar haar hand en zag opeesn iets verschijnen en kek toen naar Mariah. "Een stap bij mij in de buurt doen en je krijgt het voor je kiezen je zou nooit weten hoe die ketting werkt." Rox glimlachde en pkte haar nieuwste wapen die ze van ene Tovenaar mee had gepikt. "Weetje feeen zijn nog handig voor dingen die ej wilt ze kunenn je meer macht geven, of beter je kunt em niks aan doen." Rox pakte toen een klein zakje en maakte het open en er kwam een nieuwe ketting er uit met een feen vleugel er aan gemaakt. Opeens begonnen de ogen van Rox te stromen het bloed glijden er in en stapte richting Seth. "Weetej ik ben dol op feeen vooral met hun mooie vleugels." Roxanne lied iets over haar lipepn glijden wat ze niet konden horen en keke toen naar het duister waar twee nieuwe schimmen vandaan kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Emptyvr okt 21, 2011 10:39 am

"Wel wel dat me nicht het zo goed doen ze is echt o slim als ik daht voor je het weet heb je ggeen grip meer in je kleien handjes Seth." Rox keke dood naar hem. "Als je mij dood betekend het ook dood voor je eigen leven Setherian Fel'dan dat wete je." Rox keek toen naar haar hand en zag opeesn iets verschijnen en kek toen naar Mariah. "Een stap bij mij in de buurt doen en je krijgt het voor je kiezen je zou nooit weten hoe die ketting werkt." Na die woorden verstrakte Selene haar omhelzing. "Weetje feeen zijn nog handig voor dingen die ej wilt ze kunenn je meer macht geven, of beter je kunt em niks aan doen." Rox pakte toen een klein zakje en maakte het open en er kwam een nieuwe ketting er uit met een feen vleugel er aan gemaakt. Opeens begonnen de ogen van Rox te stromen het bloed glijden er in en stapte richting Seth. "Weetej ik ben dol op feeen vooral met hun mooie vleugels."Rox keek ergens naar en Seth volgde de blik en zag twee schimmen. Hij gromde als een beest en stapte naar voren. Selene had zich vrijwillig op Mariah's hand gespiest, alleen geen bloed. Materie. Zij zou alle pijn en schade vangen. "Wees niet bang lieverd... mama en papa beschermen je." fluisterde Selene. Seth snoof en leunde achterover waarbij al zijn spieren spanden en hij een brul liet horen. Hij keek naar de twee schimmen en ademde kalm in. Hij ontspande zijn spieren en werd weer menselijk opzijn linker arm na die nog steeds een slang was, "Ga..... vertrek. Laat Mariah met rust, haar veiligheid gaat voor." zei Seth. Hij draaide zich om en liep naar Selene toe die Mariah's hand weer bevrijde. Seth tilde Mariah op na een omhelzing. "Als je nog één keer zoiets waagt... dan scheur ik je armen eraf... begrepen?" zei Seth semiongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Emptyvr okt 28, 2011 12:17 am

Selene had zich vrijwillig op Mariah's hand gespiest, alleen geen bloed. Materie. Zij zou alle pijn en schade vangen. "Wees niet bang lieverd... mama en papa beschermen je." fluisterde Selene. Seth snoof en leunde achterover waarbij al zijn spieren spanden en hij een brul liet horen. Hij keek naar de twee schimmen en ademde kalm in. Hij ontspande zijn spieren en werd weer menselijk opzijn linker arm na die nog steeds een slang was, "Ga..... vertrek. Laat Mariah met rust, haar veiligheid gaat voor." zei Seth. Hij draaide zich om en liep naar Selene toe die Mariah's hand weer bevrijde. Seth tilde Mariah op na een omhelzing. "Als je nog één keer zoiets waagt... dan scheur ik je armen eraf... begrepen?" zei Seth semiongerust. Rox keke Seth nog na "De schuldige moet ej voor dit nog vinden je weet wat em nicht doet Seth." Met di woorde liep Rox het bo in en verdween in de schaduwen.



(Rox topic uit dus einde topic? dan vraga ik wel voor ene slotje zeg het maar in chat of pm)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Why did I came here in the depts of hell? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why did I came here in the depts of hell?   Why did I came here in the depts of hell? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why did I came here in the depts of hell?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium-
Ga naar: