Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 She is from long ago?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

She is from long ago? Empty
BerichtOnderwerp: She is from long ago?   She is from long ago? Emptyma okt 17, 2011 12:25 am

Daphne rende door de bossen en zag dat de zon al snel onder ging. Maar ze ha een probleem ze had een vampier achter haar aan, op een geven momen was ze het zat om te vluchten voor zon mormel en sprong toen gauw de bomen in en dee een verstop spelletje. Daphne pakte haar boog en zuchte even om haar magie er in te verwerken en keek toen nara ed vampier terwijl ze naar andere bomen sprong. Maar ze had ene probleem een vampier was snel en kon haar overal ruiken. Daphne besloot toch op de grond te landen en stond oog in oog met de vampier die haar arm had open gekrast. Ze lied gene angst zien want dat zou haar dood zijn je moest geen een grijnsje angst naar boven laten komen. Daphne lachde en ze wist dat de vampier de verkeerde elf had uit gekozen. "Ik zou je best niet doen want je ehbt de verkeerde uitgekozen!" Daphne spande haar boog aan en gooide haar woede er in en e bijl begon te branden. Daphne lied de pijl los en zag hem naar de vampier toe vliegen sneller dat ze gedacht had. De pijl bereikte de vampier en Daphne zag hoe hij weer afbranden tot as. Daphne keek hoe de vampier afbranden en keke toen naar haar schouder die best wel erg aan toen was ze moest zo snel mogelijk naar haar kamer voor een zalfje maar opeens hoore ze iemand. aphne draaide zig met ene ruk om en zag een meid tussen de bomen staan. Ze herkende de ogen en kon het niet geloven. "Mariah? Ben jij dat?" Daphne kon haar ogen niet geloven dat kon haar toch nooit zijn of toch wel? Wie weet zeggen we altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

She is from long ago? Empty
BerichtOnderwerp: Re: She is from long ago?   She is from long ago? Emptyma okt 17, 2011 12:45 am

"Mariah? Ben jij dat?" Klonk een stem en een blauwharige vrouw stond voor haar. Mariah trok haar wenkbrauw op maar hoorde inneens een grom van achter de vrouw komen. Poekie siste naast haar en sprong naar voren. Mariah keek even verbaast maar toen zag ze oppeens een gedaamte die zich op de vrouw wou storten. "Poekie!" Riep ze uit en het katje vergrootte een klein beetje en srong tegen de vrouw op om haar omver te duwen. De vampier lande grommend op de grond en Mariah hief haar arm. "Bloedzuigers horen hier niet parasiet!" Riep ze uit. De energie begon naar haar hand te vloeien een electrische lading vloeide over haar arm richting de vampier. "Laat mij jou nu bevreiden." Sprak ze duister terwijl ze haar handpalm hief waar een kleine electrische bol ontstond. "THUNDERSCHOCK!" Schreeuwde ze en de stroombal werd afgevuurd om recht op de plek te komen waar de vampier zijn hart ooit had geklopt. De electriciteit versrpijde zich over het lichaam en Mariah keek grijnsend toe. Toen de vampier helemaal zwartgeblakerd op de grond lag keek ze de vrouw aan. "Wie bent u en hoe kent u mijn naam elf." Sprak ze gairiteerd. "En waarom brengt u parasieten als deze op onze gronden." Ze draaide zich om en keek haar goed aan. "He.. ken ik jou niet ergens van?" Vroeg ze langzaam. "Poekie!" Riep ze zachtjes en het poesje sprong weer terug naar haar toe en veranderde weer van vorm. Mariah zuchtte en keek naar de twee lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

She is from long ago? Empty
BerichtOnderwerp: Re: She is from long ago?   She is from long ago? Emptyma okt 17, 2011 2:28 am

Mariah trok haar wenkbrauw op maar hoorde inneens een grom van achter de vrouw komen. Poekie siste naast haar en sprong naar voren. Mariah keek even verbaast maar toen zag ze oppeens een gedaamte die zich op de vrouw wou storten. "Poekie!" Riep ze uit en het katje vergrootte een klein beetje en srong tegen de vrouw op om haar omver te duwen. De vampier lande grommend op de grond en Mariah hief haar arm. "Bloedzuigers horen hier niet parasiet!" Riep ze uit. De energie begon naar haar hand te vloeien een electrische lading vloeide over haar arm richting de vampier. "Laat mij jou nu bevreiden." Sprak ze duister terwijl ze haar handpalm hief waar een kleine electrische bol ontstond. "THUNDERSCHOCK!" Schreeuwde ze en de stroombal werd afgevuurd om recht op de plek te komen waar de vampier zijn hart ooit had geklopt. De electriciteit versrpijde zich over het lichaam en Mariah keek grijnsend toe. Toen de vampier helemaal zwartgeblakerd op de grond lag keek ze de vrouw aan. "Wie bent u en hoe kent u mijn naam elf." Sprak ze gairiteerd. "En waarom brengt u parasieten als deze op onze gronden." Ze draaide zich om en keek haar goed aan. "He.. ken ik jou niet ergens van?" Vroeg ze langzaam. "Poekie!" Riep ze zachtjes en het poesje sprong weer terug naar haar toe en veranderde weer van vorm. Mariah zuchtte en keek naar de twee lijken. Daphne keke de kleine meid aan en zag dat ze haar niet meer herkende. "Ik ebn ene van de dochters van de Telrúnya." Daphne slikte even en zag hoe wel ze regaeerde maar zuchte toch. "Ik ben de elf ie je leven hebt gere in de heilige grotten toen ej moeder overleed." Daphne keke nara ed meid die ze niet meer goed herkende maar zga dat ed vamps haar nog steets volgde en zuchte toen pakte haar bijl en boog en schiete op ed grond. Het leek eerst of er isk gebeurde maar even later kwam een scheur in de grond wara de vampier in verwijnde. "Ik ehb een beetje ruzie met de vampiers." Zei Daphne gewoon kalm en draaide zig were om naar de meid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

She is from long ago? Empty
BerichtOnderwerp: Re: She is from long ago?   She is from long ago? Emptyma okt 17, 2011 2:42 am

"Ik ebn ene van de dochters van de Telrúnya. Ik ben de elf ie je leven hebt gere in de heilige grotten toen ej moeder overleed. Ik ehb een beetje ruzie met de vampiers." Zei Daphne gewoon kalm en draaide zig were om naar Mariah. Ze glimlachte licht en keek haar aan. "De blauwharige vrouw.." Sprak ze zachtjes. "De zus van Mimi." Mariah knikte licht. Even dacht ze terug aan wat Seth had gezegt. "U heeft me naar mijn vader gebracht. Hij vertelde dat u me eigenlijk wou meenemen. Bedankt voor.. Me bij mijn vader en moeder laten. Selene en Seth zijn belangrijk." Sprak ze langzaam. "En als er nog een vampier bij je in de buurt komt." Sprak ze grijnsend. Ze hief haar arm met haar handpalm voren. In haar handpalmpje ontstind een klein vlammetje dat algouw onzichtbaar werd en daarna blauw. "Een lot erger dan de dood kan iemand die u bedrijgd verwachten." Sprak ze langzaamensloot haar hand zodat het vlammetje verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

She is from long ago? Empty
BerichtOnderwerp: Re: She is from long ago?   She is from long ago? Emptyma okt 17, 2011 6:46 am

"De blauwharige vrouw.." Sprak ze zachtjes. "De zus van Mimi." Mariah knikte licht. Even dacht ze terug aan wat Seth had gezegt. "U heeft me naar mijn vader gebracht. Hij vertelde dat u me eigenlijk wou meenemen. Bedankt voor.. Me bij mijn vader en moeder laten. Selene en Seth zijn belangrijk." Sprak ze langzaam. "En als er nog een vampier bij je in de buurt komt." Sprak ze grijnsend. Ze hief haar arm met haar handpalm voren. In haar handpalmpje ontstind een klein vlammetje dat algouw onzichtbaar werd en daarna blauw. "Een lot erger dan de dood kan iemand die u bedrijgd verwachten." Sprak ze langzaamensloot haar hand zodat het vlammetje verdween. Daphne zuchte. "Dat zijn niet je echte vaer en je moeder, je ehte zijn al gestorven bij ej geboorte toen ik ej er uit haale dus al voor je geboorte." daphne keke de kleine meid aan en zuchte toen. "Ik heb je aan Seth gegven omdat de elven ej soort niet is en ze hebben ook andere magie die ej waarschijnlijk niet kunt beheersen. Anders zou ik ej misschien bij de elven gelaten hebben en je laten op voeen alsof ej ene elf was." Daphne keke haar nog ana maar wist dat dit geen zin had. "Je hebt waarschijnlijk em ketting gevonen he?" Daphne keke haar sirieus aan en ging ietsjes bukken voor haar en gaf ene aai over har hoofd. "Je bent heel groot geworden Mariah al ene stuk groter toen ik ej ond en je nama gaf." Daphne glimlachde naar haar met hara ogen die stetes licht gaven van haar magie.
(echt inspilloos wat moet ej ooit tegen ene kin zeggen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

She is from long ago? Empty
BerichtOnderwerp: Re: She is from long ago?   She is from long ago? Emptyma okt 17, 2011 7:45 am

Daphne zuchte. "Dat zijn niet je echte vaer en je moeder, je ehte zijn al gestorven bij ej geboorte toen ik ej er uit haale dus al voor je geboorte." daphne keke de kleine meid aan en zuchte toen. "Ik heb je aan Seth gegven omdat de elven ej soort niet is en ze hebben ook andere magie die ej waarschijnlijk niet kunt beheersen. Anders zou ik ej misschien bij de elven gelaten hebben en je laten op voeen alsof ej ene elf was." Daphne keke haar nog ana maar wist dat dit geen zin had. "Je hebt waarschijnlijk em ketting gevonen he?" Daphne keke haar sirieus aan en ging ietsjes bukken voor haar en gaf ene aai over har hoofd. "Je bent heel groot geworden Mariah al ene stuk groter toen ik ej ond en je nama gaf." Daphne glimlachde naar haar met hara ogen die stetes licht gaven van haar magie. Mariah schudde haar hoofd. "Nu begrijp ik waarom pap alleen tovenaars en Mimi mag, jullie elfen zijn arogant." Sprak ze en klikte afkeurend met haar tong zoals ze haar oma ooit had horen doen. Ze keek even over haar schouder. "Mijn vader zal mij vast zo beginnen met mij zoeken. Hij laat mij nooit lang alleen, bang dat ik aangevallen word door vampiers, zoals laatst toenik verdwaald was." Ze schudde even haar hoofd. "Ik meen het, u wil mijn vader niet zien als hij boos is.." Sprak ze zachtjes en dacht aan de monsterlijke vorm van haar vader. Een lichte rilling liep over haar rug. Ze zuchtte en keek Daphne aan. "Je zus houd van je.." Zei ze plotseling en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

She is from long ago? Empty
BerichtOnderwerp: Re: She is from long ago?   She is from long ago? Emptyza okt 22, 2011 10:42 am

Mariah schudde haar hoofd. "Nu begrijp ik waarom pap alleen tovenaars en Mimi mag, jullie elfen zijn arogant." Sprak ze en klikte afkeurend met haar tong zoals ze haar oma ooit had horen doen. Ze keek even over haar schouder. "Mijn vader zal mij vast zo beginnen met mij zoeken. Hij laat mij nooit lang alleen, bang dat ik aangevallen word door vampiers, zoals laatst toenik verdwaald was." Ze schudde even haar hoofd. "Ik meen het, u wil mijn vader niet zien als hij boos is.." Sprak ze zachtjes en dacht aan de monsterlijke vorm van haar vader. Een lichte rilling liep over haar rug. Ze zuchtte en keek Daphne aan. "Je zus houd van je.." Zei ze plotseling en glimlachte. Daphne keke de kleine meid an n schudden even. "Wij zijn niet zo arogrant als je denkt en ik hou ook wel van me zus maar er is zoveel tijd er al achter dat je het niet kon besffen." Daphne keke haar aan en gig toen op een steen zitten. "Wil ej met mij ene uziek spel maken en Seth vrolijk were begroeten netzoals de vorge keer?" Daphne keke haar aan en pakte toen haar viool en speelde toen ene lied speciaal voor Mariah en zong er zachtjes bij.

(Ik ben soms te aardig)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





She is from long ago? Empty
BerichtOnderwerp: Re: She is from long ago?   She is from long ago? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
She is from long ago?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  long time no see

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: