Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

You must be freaking kidding me!?!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dawn
Deputy

Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: 25 years...
Rang: Deputy
Partner: Silently our love has grown. Be there for me my little secret love Hunter

BerichtOnderwerp: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 4:55 am

Langzaam kleedde Dawn zich aan. Alweer een lange nacht achter de rug, En net zoals altijd het bedankbriefje enhet geld aan de andere kant van het bed. Ze wou het al niet meer. Maar haar schulden torende zich op en op. Jasmyn wou niets van har weten, dankzij d prakijken die Dawn moest volbrengen. Ze zuchtte, stom verwend kind. Geiriteerd door haar zus tekte ze zich uit. En toen gebeurde er iets wat ze nooit had gedacht dat ze zou voelen. Een helse pijn steek in haar baarmoeder. Ze zakte door haar knieeen en greep naar haar onderbuik. Dit was een grapje zeker! Ze kreunde en probeerde langzaam overeind te komen. Celeste! Ze moest haar vriendin en nichtje Celeste spreken! Eenmaal overeind lukte het haar om haar kamer uit te rennen, en vervolgens het halve kasteel door om bij Celeste haar kamer te komen. Fel bonsde ze op de deur, ook al was het nog vroeg Celeste moest open doen. "Celeste doe die deur open nu!" Riep ze uit en ramde verder.

Celeste
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 5:15 am

Celeste schrok op, ze had haar enkel verbonden nadat ze per ongeluk zichzelf had aangevallen in haar slaap. De Nachtmerries werden telkens erger per maand maar het hielp wel aangezien de pijn snel wegtrok. Ineens werd er hard op de deur gebonsd en Celeste schoot er naartoe. "Celeste doe die deur open nu!" Riep de stem van Dawn uit en ramde verder. Celeste opende de deur en keek Dawn aan, "Wat is er!?" vroeg ze verschrikt terwijl ze Dawn aandachtig in zich op nam. "Hoe... kom je aan... die ogen! ... Wat is er?!" vroeg ze nog eventjes verward en ging toen aan de kant om Dawn erdoor te laten. Ze wist wat haar beroep was maar Celeste veroordeelde haar niet, zij hadden hetzelfde beroep... in een vreemde manier... zij was normale healing en Dawn deed aan s**ualhealing. Alleen ze vond het niet erg fijn maar dat maakte haar niet uit, ze was nou eenmaal familie. Celeste deed de deur achter hun dicht en onderstueunde Dawn voorzichtig.
Dawn
Deputy

Karakter
Partner: Silently our love has grown. Be there for me my little secret love Hunter

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 5:24 am

Celeste opende de deur en keek Dawn aan, "Wat is er!?" vroeg ze verschrikt terwijl ze Dawn aandachtig in zich op nam. "Hoe... kom je aan... die ogen! ... Wat is er?!" vroeg ze nog eventjes verward en ging toen aan de kant om Dawn erdoor te laten. Celeste deed de deur achter hun dicht en onderstueunde Dawn voorzichtig. Dawn keek haar aan met haar bloedrode ogen en ging langzaam op het bed zitten met haar arm rond haar onderbuik geslagen. "Celeste, je..je weet dat ik onvruchtbaar ben toch.. Ik denk dat.. dat toch niet zo was. Of ik ben ineens vruchtbaar.. Celeste.. ik weet het niet zeker.. maar volgens mij ben ik zwanger.." Piepte ze bijna en haalde haar arm van haar onderbuik zodat Celeste het kon onderzoeken.
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 5:45 am

"Celeste, je..je weet dat ik onvruchtbaar ben toch.. Ik denk dat.. dat toch niet zo was. Of ik ben ineens vruchtbaar.. Celeste.. ik weet het niet zeker.. maar volgens mij ben ik zwanger.." Piepte ze bijna en haalde haar arm van haar onderbuik. Celeste voelde de buik kalm aan en drukte zachtjes zo nu en dan zonder pijn te doen. "Je bent zwanger.... maar je was eerst onvruchtbaar..... heb je contact gelegd met tovenaars?...... want het is onmogelijk in biologisch opzicht dat je nu ineens vruchtbaar bent geworden uit jezelf." zei Celeste en had haar hand nog steeds op Dawn haar buik. Ze ging even weg en rommelde in de kast, na een tijdje kwam ze terug met een bundeltje. "Neem een mini beetje in als je misselijk bent en eet en drink goed. Dawn, ik weet niet of het je tevreden stelt.... maar je word een mama. Wees blij, je krijgt een klein prachtig kindje dat op jou gaat lijken en van je gaat houden," zei Celeste glimlachend. Ze glimlachte naar Dawn en voelde haar voorhoofd, "verder lijk je normaal en kerngezond."
Dawn
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 5:58 am

Celeste voelde de buik kalm aan en drukte zachtjes zo nu en dan zonder pijn te doen. "Je bent zwanger.... maar je was eerst onvruchtbaar..... heb je contact gelegd met tovenaars?...... want het is onmogelijk in biologisch opzicht dat je nu ineens vruchtbaar bent geworden uit jezelf." zei Celeste en had haar hand nog steeds op Dawn haar buik. Ze ging even weg en rommelde in de kast, na een tijdje kwam ze terug met een bundeltje. "Neem een mini beetje in als je misselijk bent en eet en drink goed. Dawn, ik weet niet of het je tevreden stelt.... maar je word een mama. Wees blij, je krijgt een klein prachtig kindje dat op jou gaat lijken en van je gaat houden," zei Celeste glimlachend. Ze glimlachte naar Dawn en voelde haar voorhoofd, "verder lijk je normaal en kerngezond." Dawn slikte. "Een paar maanden geleden... hebbik een tovenaar ontmoed en een klein drinkspelletje met hem gedaan.. Het eindigde vreemd, een dronken ik.. Maar, hij heeft toen mijn oog kleur veranderd.. Hoezo?" Vroeg ze en keek Celeste aan met haar hand opnieuw op haar onderbuik. "Denk je dat Setherian meer heeft veranderd aan aan mij dan alleen mijn oog kleur?" Haar stem was nu bijna een grom. "O die idioot gaat hier voor betaald krijgen, waarom moest ik hem dan ook vertellen dat ik onvruchtbaar ben..was" Dawn zuchtte. "En bedankt voor je hulp Celeste. Ik denk dat als ik het aan mijn lieve zusje Jasmyn vertel ze de deur in mijn neus dichtslaat en me uit het kasteel smijt." Sprak Dawn sarcastisch en keek Celeste dankbaar aan. "En moeder worden, is misschien nog niet zo erg." Sprak Dawn zacht en wreef bewonderend over haar buik. Een leven dat in haar groeide.. ongelovelijk maar toch.. waar.
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 6:06 am

"Een paar maanden geleden... hebbik een tovenaar ontmoed en een klein drinkspelletje met hem gedaan.. Het eindigde vreemd, een dronken ik.. Maar, hij heeft toen mijn oog kleur veranderd.. Hoezo?" Vroeg ze en keek Celeste aan met haar hand opnieuw op haar onderbuik. "Denk je dat Setherian meer heeft veranderd aan aan mij dan alleen mijn oog kleur?" Haar stem was nu bijna een grom. "O die idioot gaat hier voor betaald krijgen, waarom moest ik hem dan ook vertellen dat ik onvruchtbaar ben..was" Dawn zuchtte. "En bedankt voor je hulp Celeste. Ik denk dat als ik het aan mijn lieve zusje Jasmyn vertel ze de deur in mijn neus dichtslaat en me uit het kasteel smijt." Sprak Dawn sarcastisch en keek Celeste dankbaar aan. "En moeder worden, is misschien nog niet zo erg." Sprak Dawn zacht en wreef bewonderend over haar buik.
Celeste glimlachte, "Ach Dawn. Ik snap wat er is gebeurt, hij had je oogkleur aangepast maar ging te werk via.... je genen. Als het ware heeft hij ze aangepast waardoor andere dingen aangepast werden..... je was niet meer onvruchtbaar bij ongeluk. Dawn, het maakt niet uit wat je doet of waarom. Je blijft familie en die geven om elkaar, om maar langs wanneer je wilt." zei Celeste vrolijk glimlachend. "Weet je dat ik nu jaloers ben, ik wou zelf later ook kinderen... mij lijkt het zalig in plaats van de moordende eenzaamheid. Alleen mijn taak gaat voor en ik wil het bed niet delen." zei Celeste kalm terwijl ze haar verband bij haar been even fatsoeneerde.
Dawn
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 6:16 am

Celeste glimlachte, "Ach Dawn. Ik snap wat er is gebeurt, hij had je oogkleur aangepast maar ging te werk via.... je genen. Als het ware heeft hij ze aangepast waardoor andere dingen aangepast werden..... je was niet meer onvruchtbaar bij ongeluk. Dawn, het maakt niet uit wat je doet of waarom. Je blijft familie en die geven om elkaar, om maar langs wanneer je wilt." zei Celeste vrolijk glimlachend. "Weet je dat ik nu jaloers ben, ik wou zelf later ook kinderen... mij lijkt het zalig in plaats van de moordende eenzaamheid. Alleen mijn taak gaat voor en ik wil het bed niet delen." zei Celeste kalm terwijl ze haar verband bij haar been even fatsoeneerde. Dawn glimlachte en legde haar vrije arm om Celeste's schouder. "Echt bedankt Celeste. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder jou." Sprak ze glimlachend en zuchtte even. "Ik weet wel wat ik nu ga doen. En dat is een klein bezoekje brengen aan een zekere Setherian Fel'dan." Siste ze en glimlachte daarna. "Hmm hoe erg zou ik hem hier voor kunnen uitbuiten?" Vroeg ze grijnsend en keek Celeste aan.
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 6:52 am

"Echt bedankt Celeste. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder jou." Sprak ze glimlachend en zuchtte even. "Ik weet wel wat ik nu ga doen. En dat is een klein bezoekje brengen aan een zekere Setherian Fel'dan." Siste ze en glimlachte daarna. "Hmm hoe erg zou ik hem hier voor kunnen uitbuiten?" Vroeg ze grijnzend. Celeste keek haar verontwaardigd aan. "Dat ga je niet menen.... wil je die man... die het ook maar perongeluk deed iets aan doen? Wil je hem problemen geven, ga je die man.......echt iets aan doen!?" zei Celeste verbaasd die in eerste instantie aan een grap dacht. Toen zweeg ze even en keek een beejte ongelovig naar Dawn. Ze kon het niet geloven dat iemand zoiets zou doen maar toen accepteerde ze het. "Je doet maar... alleen dat is wel erg gemeen... hij schenkt je het wonder van een kind.... en dan wil je hem iets aandoen..."
Dawn
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 7:35 am

Celeste keek haar verontwaardigd aan. "Dat ga je niet menen.... wil je die man... die het ook maar perongeluk deed iets aan doen? Wil je hem problemen geven, ga je die man.......echt iets aan doen!?" zei Celeste verbaasd die in eerste instantie aan een grap dacht. Toen zweeg ze even en keek een beejte ongelovig naar Dawn. Ze kon het niet geloven dat iemand zoiets zou doen maar toen accepteerde ze het. r"Je doet maar... alleen dat is wel erg gemeen... hij schenkt je het wonder van een kind.... en dan wil je hem iets aandoen..." Dawn gromde. "Hij schenkt me niets!" Siste ze. "Hij heeft me misschien vruchtbaar gemaakt maar hij heeft mij niet bezwangerd Celeste!" Riep ze uit en stond op. Meteen stak er een pijn door haar hele lichaam en ze gromde opnieuw. "En je hebt al net zo'n slecht gevoel voor humor als Jasmyn." Siste ze. Ze draaide zich om en kneep haar hand tot een vuist. "Maar goed, niemand hier begrijpt toch ene flikker van mij. Ik ben weg hier."
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   ma okt 17, 2011 7:55 am

"Hij schenkt me niets!" Siste ze. "Hij heeft me misschien vruchtbaar gemaakt maar hij heeft mij niet bezwangerd Celeste!" Riep ze uit en stond op. Meteen stak er een pijn door haar hele lichaam en ze gromde opnieuw. "En je hebt al net zo'n slecht gevoel voor humor als Jasmyn." Siste ze. Ze draaide zich om en kneep haar hand tot een vuist. "Maar goed, niemand hier begrijpt toch ene flikker van mij. Ik ben weg hier." zei Dawn. Celeste liep naar haar toe en greep haar vast bij haar pols. "Als je weggaat... moet je mijn hand afhakken. Ik ben nog niet klaar met jou.... of je kind en sorry...... maar als Healer krijg je niet vaak humor mee te maken of sarcasme. Dawn... ik moet enkel weten hoelang je ongeveer denkt zwanger te zijn en nog wat dingen nakijken, daarna mag je gaan en doen en laten wat je wilt." zei Celeste en glimlachte lichtjes terwijl ze Dawn probeerde te kalmeren. "Dawn, je moet kalm blijven. Hij heeft je niks geschonken maar door hem kan je een vorm van liefde meemaken die je anders niet zou kunnen krijgen. Ik als Healer heb kinderen geboren zien worden, er is geen mooier ding dan liefde tussen een moeder en haar kind. Je zal zien dat hoe zwaar het ook word je beloond zal worden." zei Celeste met een glimlachje zoals alleen zij dat kon.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: You must be freaking kidding me!?!   

You must be freaking kidding me!?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: Koningen kasteel-
Ga naar: