Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Act first then betrayal

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 8:09 am

Seth snoof, "Ik beleef hier geen plezier aan! Dus schiet op en zeg waar! Als ik mijn kinderen en Mimi niet hiermee veiligstelde had ik je nu al uit elkaar gescheurd en vermorzeld!" Gromde Seth. Hij sloeg met zijn vuist tegen een boom die in lichterlaaie vloog en in elkaar werd getrokken doro een demonische kracht die door Seth's minachting was opgeroepen. "Schiet op Vyndi...." snoof Seth. Zijn ogen hadden de pupil verloren en volledig zwart was de kleur. Sera greep naar haar keel en Selene naar haar maag. Seth's woede deed hun pijn. De lucht om hem heen vulde zich met zijn kracht en als hij het had gewenst had hij hun alle 4 opkunnen blazen maar dan zou hij zelf ook dood gaan en met hem alle zielen die hij ahd genomen. Seth liep naar Vyndi toe en greep haar armen beet. "ZEG WAAR WE NAARTOE MOETEN EN SCHIET OP! WELK TEMPO DAN OOK.. IK GA NIET KALM GENIETEN ALS IK WEET DAT IK NOG 7 MENSEN EEN LOT ERGER GEEF DAN DE DOOD DIE HIER NIETS MEE TE MAKEN HADDEN!" brulde Seth uit woede. In hem was er eent weestrijd bezig. Vyndi keek hem grommend aan en trok zichzelf los. "We hebben een Deal Seth, mijn armen er van af rukken is geen deel van die Deal. Maar om het jouw makellijk te maken, er is hier een grote stad in de beurt, daar kunnen we die zielen wel halen. En pest je summons niet zo, vinden ze vast niet leuk. Gromde Vyndi en keek hem strak aan. "Ik weet meer van een wrede wereld als jij Seth, kom mee." Siste ze en draaide zich om. Op top snelheid rende ze naar de stad en stopte slippend toen ze daar eindelijk was. Een grom rolde over haar lippen terwijl ze geiriteerd wachtte op Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 8:55 am

"We hebben een Deal Seth, mijn armen er van af rukken is geen deel van die Deal. Maar om het jouw makellijk te maken, er is hier een grote stad in de beurt, daar kunnen we die zielen wel halen. En pest je summons niet zo, vinden ze vast niet leuk. Gromde Vyndi en keek hem strak aan. "Ik weet meer van een wrede wereld als jij Seth, kom mee." Siste ze en draaide zich om. Seth rende met eenzelfde snelheid maar 4 meter achter Vyndi erachteraan. Drie seconde na Vyndi kwam hij bij haar en hij keek haar in kilte aan. "Ik heb genoeg meegemaakt om te weten dat dit een wrede wereld is... en alles wat ik heb meegemaakt is jouw soort de oorzaak van geweest. De deal is enkel.. ter bescherming van Mimi, mijn kinderen en de tovenaars. Normaal zou ik genieten als ik mocht moorden alleen deze moorden zijn om slachting te verrichten in plaats van vergelding.... Vyndi, ik wil zo nog een beetje van het voorproefje anders kan ik het niet lang meer verdragen hier." gromde Seth laag. Sera was naast hem verschenen en zuchtte. Ze sloeg haar staart om hem heen, "Kom.. moorden... eindelijk." Snoof ze opdringerig. Seth zuchtte en ging de stad in Sera had zich weer veranderd en hing in de vorm van Mimi op zijn schouder, alleen dan menselijker. Ze liepen verder en langzaam aan zocht Seth de slachtoffers uit. Via een lichte vervloeking liepen de slachtoffers als het ware achter hun aan. Richting Vyndi liepen ze. Daar aangekomen hadden ze pas in de gaten dat ze niet meer in de stad waren. "Soulshatter" zei Seth simpel en de zeven mensen vielen bewusteloos neer. "En dat is 10.... nu.. wil ik het bloed... en nog wat overleggen." snoof Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 9:11 am

Drie seconde na Vyndi kwam hij bij haar en hij keek haar in kilte aan. "Ik heb genoeg meegemaakt om te weten dat dit een wrede wereld is... en alles wat ik heb meegemaakt is jouw soort de oorzaak van geweest. De deal is enkel.. ter bescherming van Mimi, mijn kinderen en de tovenaars. Normaal zou ik genieten als ik mocht moorden alleen deze moorden zijn om slachting te verrichten in plaats van vergelding.... Vyndi, ik wil zo nog een beetje van het voorproefje anders kan ik het niet lang meer verdragen hier." gromde Seth laag. Sera was naast hem verschenen en zuchtte. Ze sloeg haar staart om hem heen, "Kom.. moorden... eindelijk." Snoof ze opdringerig. Seth zuchtte en ging de stad in Sera had zich weer veranderd en hing in de vorm van Mimi op zijn schouder, alleen dan menselijker. Ze liepen verder en langzaam aan zocht Seth de slachtoffers uit. Via een lichte vervloeking liepen de slachtoffers als het ware achter hun aan. Richting Vyndi liepen ze. Daar aangekomen hadden ze pas in de gaten dat ze niet meer in de stad waren. "Soulshatter" zei Seth simpel en de zeven mensen vielen bewusteloos neer. "En dat is 10.... nu.. wil ik het bloed... en nog wat overleggen." snoof Seth. Vyndi knikte langzaam, haar goede humeur was ver weg. Even floot ze en de twee vampiers kwamenmet serieuze gezichten aangelopen. Kleine zuchtjes ontglipten hun lippen terwijl ze in stilte de lichaamen onderverdeelde en als zandzakkenover hun armen gooide. Met een knikje namen ze opnieuw hun verrrek. Daarna keek Vyndi seth aan. Langzaam zette ze haar nagels op haar pols en keek Seth aan. "Je eerste betaling Setherian Fel'dan.. vergeet nooit wie jou de kracht geschonken heeft.." Siste ze en drukte haar nagels door haar huid tot de vier vingertoppen in haar pols verdwenen. Met haar nagels maakte ze een klein sneetje in haar slagader waardoor het blied nog veller opstroomde. Ze trok haar vingers terug en hief haar arm tot hij onder Seths kin lag. "Geniet maar van deze daad.. Je bent meer zoals ik dan je zou denken." Gromde ze en wachtte ongeduldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 9:23 am

"Je eerste betaling Setherian Fel'dan.. vergeet nooit wie jou de kracht geschonken heeft.." Siste ze en drukte haar nagels door haar huid tot de vier vingertoppen in haar pols verdwenen. Met haar nagels maakte ze een klein sneetje in haar slagader waardoor het blied nog veller opstroomde. Ze trok haar vingers terug en hief haar arm tot hij onder Seths kin lag. "Geniet maar van deze daad.. Je bent meer zoals ik dan je zou denken." Gromde ze en wachtte ongeduldig. Seth dronk voorzichtig zijn 'betaling' en liet toen los. Zijn ogen werden weer zwart zonder iris of pupil. Sera mompelde zacht op de achtergrond, "en bij mij wou hij niet eens uit me navel drinken..." Seth gromde zacht en keek haar aan. Ze kromp ineens in elkaar eveneens Selene. Daarna hijzelf. Vier bollen verschenen rond zijn hoofd en cirkelden rond tot ze knapten. Een gloed gleed over zijn lichaam en verdween. Toen hij overeind kwam knakte hij zijn handen. Hij was in Fel'dans kracht gestegen... hij was Alpha... dichterbij apocalyptische krachten. Selene was naast hem gekomen en twee veerachtige vleugels staken uit haar schouderbladen bijna evenwijdig aan haar armen. Sera had uit haar elleboog 2 scherpe ijzerachtige bladen zitten die zacht geluid maakte bij elke beweging. Alleen hoorbaar als je focuste, "Zo te zien is mijn magische kracht ook gestegen... en ja Vyndi. Wij lijken op elkaar. Wij doden om te overleven, wij voeden om sterker te worden, wij zijn alles ontnomen en nemen wraak op diegene die dat veroorzaakten. Het ene monster schept de ander is het niet." zei Seth kalm. Om te kijken hoe ver zijn bereik lag hief hij zijn hand zacht en deed wat hij zovaak geprobeerd had. "Fel'dans watcher of the skies," mompelde Seth en het volgende moment waren er in runen gevormde vleugels achter hem die hem boven de grond hielden. Zijn chaosmorph vermengt met nieuwe angstaanjagende tekens over zijn hele lichaam. Toen veranderde hij weer terug. "Ik ben veel sterker geworden,.... dank u vrouwe," zei Seth beschaafd, pakte haar hand en kuste die. Met zijn mond veegde hij een paar druppels bloed die erop beland waren op en liet die bij de rest voegen. Misschien had het iets teveel gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Act first then betrayal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 9:46 am

Seth dronk voorzichtig zijn 'betaling' en liet toen los. Zijn ogen werden weer zwart zonder iris of pupil. Sera mompelde zacht op de achtergrond, "en bij mij wou hij niet eens uit me navel drinken..." Seth gromde zacht en keek haar aan. Ze kromp ineens in elkaar eveneens Selene. Daarna hijzelf. Vier bollen verschenen rond zijn hoofd en cirkelden rond tot ze knapten. Een gloed gleed over zijn lichaam en verdween. Toen hij overeind kwam knakte hij zijn handen. Hij was in Fel'dans kracht gestegen... hij was Alpha... dichterbij apocalyptische krachten. Selene was naast hem gekomen en twee veerachtige vleugels staken uit haar schouderbladen bijna evenwijdig aan haar armen. Sera had uit haar elleboog 2 scherpe ijzerachtige bladen zitten die zacht geluid maakte bij elke beweging. Alleen hoorbaar als je focuste, "Zo te zien is mijn magische kracht ook gestegen... en ja Vyndi. Wij lijken op elkaar. Wij doden om te overleven, wij voeden om sterker te worden, wij zijn alles ontnomen en nemen wraak op diegene die dat veroorzaakten. Het ene monster schept de ander is het niet." zei Seth kalm. Om te kijken hoe ver zijn bereik lag hief hij zijn hand zacht en deed wat hij zovaak geprobeerd had. "Fel'dans watcher of the skies," mompelde Seth en het volgende moment waren er in runen gevormde vleugels achter hem die hem boven de grond hielden. Zijn chaosmorph vermengt met nieuwe angstaanjagende tekens over zijn hele lichaam. Toen veranderde hij weer terug. "Ik ben veel sterker geworden,.... dank u vrouwe," zei Seth beschaafd, pakte haar hand en kuste die. Met zijn mond veegde hij een paar druppels bloed die erop beland waren op en liet die bij de rest voegen. Vyndi grijnsde en keek naar de bloedende wond op haar pols. Even snel likte ze hem schoon en langzaam aan groeide haar huid dicht. "Nu dan Setherian.. Geniet van je kracht. Ik heb wel een klein testje voor je. Blijf hier." Siste ze en verdween de stad in. Hij was niet moeilijk vinden. Met een grijns van oor tot oor verwelkwam hij Vyndi terwijl hij op een enorme berg vrouwelijke lijken zat. Vyndi zuchtte, schoot vooruit en greep hem bij zijn keel. Totaal onvereacht voor hem sleurde ze hem naar Seth. Ze smeet hem voor zijn voeten en grijnsde. "Santiago.. Hij hewft genoeg leed gebracht, laat zien wat voor krachten je hebt dankzij mij." De grijns rond de zwartharige vampier verdween en geschrokken kroop hij achteruit. Daarna keek hij Vyndi aan. "Samen werken met een tovenaar?! Dat is echt heel zielig!" Spuugde hij de woorden uit. Vyndi negeerde hem en keek Seth aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Act first then betrayal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 9:58 am

"Nu dan Setherian.. Geniet van je kracht. Ik heb wel een klein testje voor je. Blijf hier." Siste ze en verdween de stad in. Seth grijnsde ondertussen demonisch en voelde de duistere energie in hem kloppen alleen niemand wist wat zijn echte doel was. Enkel hij en zijn summons, dacht Vyndi dat ze hem nu ahd... dat hij gehoorzaam was,,.. nee... onsterfelijkheid voor Mimi had hij bijna bereikt... dus was het tijd om binnenkort te kappen.... of hij wachtte nog even geduldig en bracht meer schade. Toen kwam Vyndi terug. "Santiago.. Hij hewft genoeg leed gebracht, laat zien wat voor krachten je hebt dankzij mij." De grijns rond de zwartharige vampier verdween en geschrokken kroop hij achteruit. Daarna keek hij Vyndi aan. "Samen werken met een tovenaar?! Dat is echt heel zielig!" Spuugde hij de woorden uit. Vyndi negeerde hem en keek Seth aan. Seth snoof, "Jij hebt deelgenomen... aan de kracht niet gegeven. Enkel hersteld wat ik anders eerder had gekregen. Daarbij Ik ben geen gewone tovenaar.. Ik ben Fel'dans opvolger... een Sumonner." Grijnsde Seth. Hij hief zijn hand alsof hij dronken was van de macht. "Genesis Zero!" klonk het uit zijn keel. De tijd stond ineens stil... om hen heen kolkte een zwarte massa waar je doorheen kon zien ookal was het vast. Seth hoorde Selene en Sera angstig naar adem happen. Hij grijnsde, "Dit is waar de gevallen zielen komen van iedereen die niet op word genomen... hier was Lea beland als ik haar niet had bevrijd.. hier waren Selene en Sera beland als ik ze niet had overgenomen of aangenomen. Deze zielen.. zijn doder dan jullie." grijnsde Seth. Zwarte klauwende armen grepen de vampier vast en lieten de huid wegbranden waar die werd aangeraakt. Gif stroomde door hem heen, vuur verspreidde zich over hem, de nagels en klauwen boorden zich in het vlees en scheurde hem uit elkaar. De leegte in, waar niemand ontsnapt. Toen verdween de wolk... en Santiago was weg. Seth grijnsde met een demonische blik en hoorde Selene denken. Hij lachte als antwoord op haar gedachten. "Nog even... en dan ... en dan..." hijgde Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Act first then betrayal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act first then betrayal   Act first then betrayal - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Act first then betrayal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Vampire kamp-
Ga naar: