Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

still believe

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Angel
Deputy

Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

BerichtOnderwerp: still believe   wo okt 19, 2011 12:09 am

Angel vloog over het terein net als een vrije vogel die hara eigen koers vond.Ze zag toen ene vogel en lachde naar hem en kwam voorzichtig op zijn rug staan en spreide haar armen. Kun je het geloven een fee in de lucht die magie verspreid in alle zaken? Angel keke door de lucht en keek over alle andere tereinen en wist dat ze toch haar niet zou zien omdat ze zo klein was. Sommige geloven er in dan ze bestaan en hele grote dingen doen maar sommige denken van dat kan niet zoals de sterfelingen. Angel ging zitten en sprong toen van het die af en viel recht naar beneden et haar vleugels dicht. Voordat ze de grond kwam sloeg ze haarvleugels uit en voelde datvze weer omhoog werd gebeukt door ed lucht. Angel vloog toen weer over het terein. Angel zag dat ze niet meer op haar eigen terein was en vroeg zig af wara ze nu were was gekomen. Waar zou ik kunnen zijn?
Angel keek rond en zag niks bekend alleen maar bomen die het helemala vulde. Opeens hoorde ze voetstappen en verstope zig en keke wie eht zou kunnen zijn ookal wist ze dat ze hem of haar toch niet zou herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Samina
Deputy

Aantal berichten : 139

Karakter
Leeftijd: 29 jaar
Partner: The pain of reality ceepes me away from it

BerichtOnderwerp: Re: still believe   wo okt 19, 2011 3:50 am

Samina voelde zich misselijk, ze had thuis kunnen blijven maar dat zag ze echt niet zitten. Ze besloot eens naar de rivier te gaan en even te rusten. Ze dacht even aan Mordon, ze had het hem nog niet kunnen vragen maar ze wilde dat hij het werd. Alleen hij mocht de peetvader zijn van haar kind! Ze voelde de zon op haar gezicht schijnen en dacht verder aan namen voor haar kind. Semela was een mooie naam en Doreen ook, als het een jongen werd dacht ze aan Violyn of Starmus. Ze had het meer berijkt en ging aan de oever zitten, ondanks dat ze al zo dik was. Het was vreemd, ze had het gevoel dat ze niet alleen was... ''Wie is daar? Ik doe je niks als je je maar koest houd!'' Zei ze vast.
Profiel bekijken
Angel
Deputy

Karakter
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

BerichtOnderwerp: Re: still believe   wo okt 19, 2011 4:37 am

Ze had het meer berijkt en ging aan de oever zitten, ondanks dat ze al zo dik was. Het was vreemd, ze had het gevoel dat ze niet alleen was... ''Wie is daar? Ik doe je niks als je je maar koest houd!'' Zei ze vast. Angel kwam te voor schijn en zag ene groto wezen voor zig het was waarschijnlijk ene elf. "Ik moet koest hhouden het geld ook voor jezelf!" Zei Angel met ene brutaale toon ze was niet meer zo klein dat ze voor alls bang is.
Profiel bekijken
Samina
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: still believe   za okt 22, 2011 4:52 am

Een kleine fee kwam tevoorschijn. 'ik moest me koest houden dus dat geld ook voor jezelf!' zei ze op een brutale toon. Samina trok haar wenkbrauwen op. 'Ho even, we gaan niet op de beledigende toer hoor, ik kan wijnig zoals je ziet.' Zei Samina en ze ging weer zitten, ze wist wat voor kravht feeen bezaten maar was er niet zo bang voor. Een fee in het elfenrijk was minder eng dan een vampier of tovenaar. Samina huiverde toen ze weer aan het arrogante gezicht van Setherian dacht. Om je rot te schrikken. 'Nouja, om beledegingen te voorkomen, ik kan je niks doen want dan riskeer ik een miskraam, kom naast me zitten dan kunnen we zonder gemor praten, ik heb feeen altijd wel interresant gevonden.' Ze gebaarde naar de plek naast haar.
Profiel bekijken
Angel
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: still believe   za okt 22, 2011 10:02 am

zei ze op een brutale toon. Samina trok haar wenkbrauwen op. 'Ho even, we gaan niet op de beledigende toer hoor, ik kan wijnig zoals je ziet.' Zei Samina en ze ging weer zitten, ze wist wat voor kravht feeen bezaten maar was er niet zo bang voor. Een fee in het elfenrijk was minder eng dan een vampier of tovenaar. Samina huiverde toen ze weer aan het arrogante gezicht van Setherian dacht. Om je rot te schrikken. 'Nouja, om beledegingen te voorkomen, ik kan je niks doen want dan riskeer ik een miskraam, kom naast me zitten dan kunnen we zonder gemor praten, ik heb feeen altijd wel interresant gevonden.' Ze gebaarde naar de plek naast haar. Angel keke raar maar volgde het op maar inplaats daar van kwam ze op haar schouder zitten. "Ik ben Angel sorry voor net maar ene vampier heeft em al geprobeerd em om te eten." Sprak Angel zuiver tegen de onbekende en keke snel om haar hene voordat iemand kwam.
Profiel bekijken
Samina
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: still believe   za okt 22, 2011 6:29 pm

De fee kwam op haar schouder zitten. 'Ik ben Angel sorry voor net maar een vampier heeft al geprobeerd om me op te eten.' sprak ze huiverend en keek even om zich heen. 'Wees maar niet bang, als hier een bloedzuiger komt dan zijn we veilig. Het is hier open terrein en dat betekend dat iedereen, dus inclusief beschermers, ons kunnen zien en horen. Van achter aanvallen kan ook niet, er liggen hopen bladeren op de grond.' zei Samina geruststellend. 'Ik ben Samina, wat doe je eigenlijk zo ver van het feeenrijk?' vroeg ze, aleen uit nieuwsgierigheid.
Profiel bekijken
Angel
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: still believe   ma okt 24, 2011 6:44 pm

'Wees maar niet bang, als hier een bloedzuiger komt dan zijn we veilig. Het is hier open terrein en dat betekend dat iedereen, dus inclusief beschermers, ons kunnen zien en horen. Van achter aanvallen kan ook niet, er liggen hopen bladeren op de grond.' zei Samina geruststellend. 'Ik ben Samina, wat doe je eigenlijk zo ver van het feeenrijk?' vroeg ze, aleen uit nieuwsgierigheid. Angel keek Samina ana en gimlachde. "Ik zocht Denaii die heb ik allang niet meer gezien en daar voor moes ik door de elfen reizen om bij haar te komen maar ik heb haar nog niet gevonden." Angel keke omzig were een en keke met ene zielig gezichtje. "Ik vind haar waarschijnlijk nooit meer de tovenaars zijn ook zo ver weg." Angel schoof een hand onder hara hoofd en zuchte.
Profiel bekijken
Samina
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: still believe   ma okt 24, 2011 7:12 pm

Angel keek Samina ana en gimlachde. "Ik zocht Denaii die heb ik allang niet meer gezien en daar voor moes ik door de elfen reizen om bij haar te komen maar ik heb haar nog niet gevonden." Angel keke omzig were een en keke met ene zielig gezichtje. "Ik vind haar waarschijnlijk nooit meer de tovenaars zijn ook zo ver weg." Angel schoof een hand onder hara hoofd en zuchte. Samina had niet veel op met tovenaars, Nature was verdwenen na een ontmoeting met Seth en de keer dat ze Seth had gezien deed haar ook angst aan. 'Mmmmm....Ik weet niet zeker maar volgens mij moet je een tovenaar zijn om door dat horrorgebied te gaan, nouja in ieder geval moet je de rivier volgen, dan kom je bij een weg, die houd na een tijd op en gaat dan over in rotsgebied, daar zit je vriendin waarschijnlijk...' Samina zuchte en streek over haar buik.
Profiel bekijken
Angel
Deputy

Karakter

BerichtOnderwerp: Re: still believe   do okt 27, 2011 9:31 am

Samina had niet veel op met tovenaars, Nature was verdwenen na een ontmoeting met Seth en de keer dat ze Seth had gezien deed haar ook angst aan. 'Mmmmm....Ik weet niet zeker maar volgens mij moet je een tovenaar zijn om door dat horrorgebied te gaan, nouja in ieder geval moet je de rivier volgen, dan kom je bij een weg, die houd na een tijd op en gaat dan over in rotsgebied, daar zit je vriendin waarschijnlijk...' Samina zuchte en streek over haar buik. "Het is niet zo erge gebied en als ze me wat willen doen krimp iik ze gewoon." Zei Angel met ene lach op haar gezicht en grinnikte. "Was er zo erg ana Seth? Als ik het vragen mag."
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: still believe   

still believe
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: De Zilveren Rivier-
Ga naar: