Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stupid Mortals

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Stupid Mortals - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid Mortals   Stupid Mortals - Pagina 2 Emptyzo dec 04, 2011 3:55 am

Seth zuchtte en hield zich vast bij de schouder. "en de enige die mij dit flikt zonder gedecapiteerd, uit elkaar gescheurd, doodbloedend en krijsend te sterven." zei Seth. "Hoewel ik in een slechte positie ben om dat te zeggen." vervolgde hij zijn zin terwijl hij bijna weggleed van de schouder af. Sheila lachte even helder en stak haar hand naar haar schouder om Seth een zetje te geven. '' Geen zorgen hoor, wij zijn nog altijd een vredelievend volk. En ik maak je heus wel weer groot.'' Ze grinnikte weer. Het was fijn om gewoon ook iets gezelligs te kunnen doen zonder alle stres die rond haar hoofd zweefde. Ze strekte haar vleugels verder uit en bleef in de lucht hangen. Nu kon ze neerkijken op alles wat er was. De kerk die ze verlaten hadden, en de bomen die het bos maakte. Ze glimlachte vol in zichzelf. Langzaam begon ze iets af te dalen en keek om zich heen. ''Maar zeg eens eerlijk, hoe voelt het om mijn formaat te hebben?'' Ze grijnste vrolijk en draaide haar hoofd zodat ze in ieder geval naar Seth kon kijken.

fluuutttt
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Stupid Mortals - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid Mortals   Stupid Mortals - Pagina 2 Emptyzo dec 04, 2011 10:32 am

- toestemming seth -

Savannah had haar zusje gevolgd uit verveling en het hele tafereel gevolgd. Haar groene vleugels klapperde geluidloos terwijl aar blonde lokken met de wind mee voerde.
Sheila lachte even helder en stak haar hand naar haar schouder om Seth een zetje te geven. '' Geen zorgen hoor, wij zijn nog altijd een vredelievend volk. En ik maak je heus wel weer groot.'' Ze grinnikte weer. Het was fijn om gewoon ook iets gezelligs te kunnen doen zonder alle stres die rond haar hoofd zweefde. Ze strekte haar vleugels verder uit en bleef in de lucht hangen. Nu kon ze neerkijken op alles wat er was. De kerk die ze verlaten hadden, en de bomen die het bos maakte. Ze glimlachte vol in zichzelf. Langzaam begon ze iets af te dalen en keek om zich heen. ''Maar zeg eens eerlijk, hoe voelt het om mijn formaat te hebben?'' Ze grijnste vrolijk en draaide haar hoofd zodat ze in ieder geval naar Seth kon kijken.
Savannah moest grinniken toen ze vredelievend volkje zei. ze keek naar de twee, Sheila hun queen ging om met een tovenaar. Het uitschot van de magie, Savannah haatte tovenaars. Maar goed wat haatte dit meisje niet, in haar zeventienjarige leven had ze nooit lief gehad of was ze vriendelijk geweest. Savannah was een bitch en haar ouders hielden meer van Sheila en zo hebben ze dit monster gecreëerd. Niks vredelievend
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Stupid Mortals - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid Mortals   Stupid Mortals - Pagina 2 Emptyzo dec 04, 2011 11:32 am

Geen zorgen hoor, wij zijn nog altijd een vredelievend volk. En ik maak je heus wel weer groot.'' Ze grinnikte weer. Het was fijn om gewoon ook iets gezelligs te kunnen doen zonder alle stres die rond haar hoofd zweefde. Ze strekte haar vleugels verder uit en bleef in de lucht hangen. Nu kon ze neerkijken op alles wat er was. De kerk die ze verlaten hadden, en de bomen die het bos maakte. Ze glimlachte vol in zichzelf. Langzaam begon ze iets af te dalen en keek om zich heen. ''Maar zeg eens eerlijk, hoe voelt het om mijn formaat te hebben?'' Ze grijnste vrolijk en draaide haar hoofd zodat ze in ieder geval naar Seth kon kijken. Seth glimlachte, "het bevalt me niet. Ik wil veel liever normale lengte zijn... al is het maar voor mijn geliefde. Een moordenaar.. een bruut... of een monster... kunnen alsnog liefde kennen. Mijn liefde.. heb ik nodig en dan moet ik normale lengte zijn." lachte Seth kalmpjes. Hij dacht even na en zuchtte, "mijn spreuken zouden er vaag uitzien op dit formaat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stupid Mortals - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid Mortals   Stupid Mortals - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stupid Mortals
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stupid Vampire's
» Glory to the dead.. O just shut up stupid vampire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Sterfelijke :: Kerk en omstreken-
Ga naar: