Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love is magical isn't it?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 8:55 am

Seth glimlachte en kuste haar op de mond. "Mimi, het kan. Ik doe het voor jou en voor mij..... i hou van je." zei Seth. Hij trok mimi tegen zich aan en omhelsde haar. "Jij bent alles voor mij. Dat weet je, zonder jou zat ik een tombe van lijken. Ik was gek geworden... dat weet ik zeker." fluisterde Seth. Seth keek Mimi recht aan en kneep zacht in haar arm, "je hebt gelijk... het is geen droom." grapte hij. Mimi glimlachte. "Met jou bij mij weet ik nooit of het een droom of realiteid is." Fluisterde Mimi glimlachend en kuste hem zachtjes. "Zonder jou zat ik nog in dat paleis, zitten kniezen en alleen maar van mensen horen dat ik er niet zo goed uit zie. Jij hebt mij.. echt laten leven." Sprak ze en kuste hem nogmaals zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Love is magical isn't it? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 9:04 am

Mimi glimlachte. "Met jou bij mij weet ik nooit of het een droom of realiteid is." Fluisterde Mimi glimlachend en kuste hem zachtjes. "Zonder jou zat ik nog in dat paleis, zitten kniezen en alleen maar van mensen horen dat ik er niet zo goed uit zie. Jij hebt mij.. echt laten leven." Sprak ze en kuste hem nogmaals zachtjes. Seth kuste terug en tilde Mimi boven op hem. Seth streelde haar arm en grijnsde. "Ik wil voor eeuwig bij je blijven, ik wil je niet meer met rust laten en je gek maken tot je me zat bent en me wilt dumpen." grapte Seth met een glimachje. Zachtjes kuste hij haar op haar mond en ging toen weer naast haar liggen. Hij luisterde haar even aan en glimlachte. Daarna viel hij met zijn hoofd tegen haar schouder in slaap.

-Seth topic.. soort van uit Xd-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

Love is magical isn't it? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2011 9:57 am

Seth kuste terug en tilde Mimi boven op hem. Seth streelde haar arm en grijnsde. "Ik wil voor eeuwig bij je blijven, ik wil je niet meer met rust laten en je gek maken tot je me zat bent en me wilt dumpen." grapte Seth met een glimachje. Zachtjes kuste hij haar op haar mond en ging toen weer naast haar liggen. Hij luisterde haar even aan en glimlachte. Daarna viel hij met zijn hoofd tegen haar schouder in slaap. Mimi keek glimlachend naar hem en streelde langzaam met haar hand door zijn haar. "Mijn Seth.. leven zonder jou kan ik me niet meer voorstellen. Leven met jou is een droom die uitkomt. Leven voor jou is wat ik elke dag doe." Fluisterde ze en legde haar hoofd zachtjes op de zijne. Ze was klaarwakker maar kon zo uren zitten zonder ook maar te knipperen. Langzaam kwam er een liedje in haar hoofd op en zacht begon ze te nurieen. "Ik hou van jou.
Voor nu en voor altijd.
Mijn hart en ziel willen je nooit meer kwijt
Ik heb je lief,
mijn hele leven lang

Ik wist meteen toen ik je daar zag staan
Dat dit nooit meer weg zou gaan
Want ik hoor bij jou
Met alles wat ik ben kies ik vandaag voor jou
Dwars door de zee van tijd breng ik je de eeuwigheid
Ik hoor bij jou.

Al zijn de golven nog zo hoog
De liefde sleept ons er doorheen
Ik voelde het nog nooit zo sterk als nu
Ik hoor bij jou

Zelfs als mijn hart ooit stopt behoort het toe aan jou (Ironisch)
Aan jou en aan jou alleen
Ik wil nergens anders heen
Ik hoor bij jou
Ik hou van jou." Daarna kustte ze zijn haar en sloot haar ogen zachtjes. Hoewel ze wakker bleef kon ze zo het meest genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Love is magical isn't it? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love is magical isn't it?   Love is magical isn't it? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love is magical isn't it?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» love in the air?
» Your love is my love
» why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
» a love story
» Blood love and tears

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium :: Berggrot-
Ga naar: