Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The nice life of a fairy

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Faith

Faith


Aantal berichten : 23

Karakter
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Neejj

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyvr okt 21, 2011 3:40 am

(sorry als het berichtje iets te kort is, ben nog tamelijk nieuw in lange berichten schrijven)

Het meisje genaamd Faith huppelde rustig door het kleine toch vrolijke dorpje van de feeën. Haar kleine gezichtje werd versierd door een breede glimlach die om haar lippen heen speelde. Ze was een typische fee met altijd haar vrolijke gedrag en zag in alle gebeurtenissen wel een positieve kant. Ze zag eigenlijk altijd alleen maar de positieve kanten en de negatieve kanten zag ze over het hoofd. Dit maakte haar daarom ook wel op alle momenten, hoe triest die momenten ook waren, ongelooflijk vrolijk. Zo hoorde een fee namelijk toch ook te zijn? Dat vond Faith zelf tenminste wel zo en dus schaamde ze zichzelf er eigenlijk nooit voor. Ze keek om zich heen naar alle vrolijke kleine huisjes en dat maakte haar glimlach zo mogelijk nog breder en nog vrolijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyvr okt 21, 2011 6:11 am

Savannah vloog geïrriteerd door alle blijdschap van haar soortgenoten door het dorpje. haar huisje was de enige die er uitsprong, Savanah weigerde als de enige fee haar huis en land te verzorgen, alle bloemen waren verwelkt. De boom die in haar tuintje stond was om gevallen en weggehaald door andere. haar huisje brokkelde af en hield alleen stand door de klimop die er om heen gewikkeld was. Savannah haatte blijdschap, haar zus was de queen en het kon dr niks schelen ze voelde zich al 17 jaar gevangen in het verkeerde lichaam. ze kon niet altijd maar vrolijk zijn liefste wilde ze moorden, maar ze was zo klein en zwak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 23

Karakter
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Neejj

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyvr okt 21, 2011 6:23 am

Nog steeds vrolijk huppelde ze langs alle mooie gezellige huisjes totdat ze met een schok tot stil stand kwam. Er stond één huisje tussen die niet echt bij de andere huisje paste. Alle bloemen waren verwelkt. De boom die ooit in het tuintje had gestaan was om gevallen en weggehaald door andere. Haar huisje brokkelde af en hield alleen stand door de klimop die er om heen gewikkeld was. Met grote ogen bleef Faith ernaar staan staren. Dit was gewoon te walgelijk voor woorden... ging er door haar hoofdje heen. Het leek wel of er een bom ontploft was... Oké, dat was niet zo want dan had er helemaal geen huisje meer gestaan. Bij die gedachte kwam haar glimlach, die eerder door dit aanzicht verdwenen was weer te voorschijn op haar gezichtje. Ze hield haar hoofdje scheef en bedacht wie er nou in zo'n huisje zou willen wonen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyvr okt 21, 2011 10:44 pm

Savannah vloog naar haar huisje en daalde neer in haar voortuin. Ze keek naar het feetje dat naar haar huisje staarde met nog net geen opengevallen mond. Savannah lachde, haar lach klonk vrolijk maar ergens in de verte kon je je haat bijna horen. Savannah duwde de deur open en liep haar zo zo uitziende huisje in. Savannah haar zwartkleurige jurkje zwierde achter haar aan. haar vrolijk groen gekleurde vleugels stonden open, Savannah pakte haar vuilnisbak en pleurde die leeg op een hoopje in de voortuin (XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 23

Karakter
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Neejj

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyza okt 22, 2011 10:57 am

Faith haar antwoord kwam al gauw toen Savannah tevoorschijn kwam. Ze slikte eventjes en keek naar het zwarte jurkje van Savannah. Langzaam maar zeker verdween de glimlach weer van haar gezicht en viel haar mond open. Het jurkje straalde niet echt uit wat een fee uit hoorde te stralen en ze schudde haar hoofd. Als haar mond nog verder open kon had die dat zeker gedaan toen Savannah der vuilnis voor in der tuintje gooide op een hoopje. Langzaam duwde ze haar mondje weer dicht en liep langzaam het tuintje van Savannah in. "Een aparte manier van gezelligheid heerst hier..." zei ze na uiteindelijk nogal droog met haar vrolijke stem. "Het is maar net wat je gezellig vind hé..." mompelde ze en schudde haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyza okt 22, 2011 11:05 am

savanah keek naar de fee die kommentaar had op haar huisje en tuin, 'maar net wat je gezellig vnd hé' zei de fee mompelend en hoofdschuddend. ''wat kan jou het bommen hoe mijn huis er uit ziet.'' zei ze haatdraagend. Daar zwarte jurkje dwarrelde om haar lange benen heen, haar bene waren langer dan de meeste feeën hier. Savannah keek naar de fee die er zo feeïg uit zag. ''Ik haat jou vrolijkheid en get out of my property!'' Zei ze nogmaals pissig./
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 23

Karakter
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Neejj

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyzo okt 23, 2011 12:14 am

Faith luisterde rustig naar wat Savannah allemaal te zeggen had, maar maakte geen aanstalte om een stap te zetten en bleef dus gewoon staan waar ze stond; In het tuintje van Savannah. Ze grijnsde eventjes vals, maar ook met een vrolijke tint erin en keek Savannah aan. "En wat wil je er aan gaan doen als ik precies hier nou eens eventjes bleef staan?" vroeg ze zachtjes, maar toch erg vrolijk. Ze keek om zich heen naar al het vuil waar ze tussen stond. "Is wel weer is iets anders dan ik normaal gewend ben" gaf ze grinnikend toe. "Dus ik heb geen haast om hier weg te komen hoor"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyzo okt 23, 2011 1:05 am

Zachtjes lande een kleine fee op de grond waar alle huisjes stonden, even trok ze een vies gezicht al die huisjes zagen er zo net uit en vreselijk vrolijk. met een neutrale gezicht liep ze tussen de huizen. Haar gescheurde jurk bewoog heen en weer toen ze liep en haar vleugels stonden open, Bellona had haar handschoenen netjes aan zodat niemand haar tatoeage kon zien, omdat het niet de bedoeling was dat een fee onder tatoeage's zat. De fee dacht weer aan de bezoek in Rome en de tovenaar die haar had gered en betoverd. De tovenaar was een vrouw maar niet zomaar een vrouw een draken tovenaar. Niet zo ver van haar vandaan hoorde de fee een fee grinniken en zei: "Dus ik heb geen haast om hier weg te komen hoor" Nieuwsgierig liep Bellona op het geluid af en zag een blonde fee in zwarte jurk met groene vleugels, een huis die Alle bloemen waren verwelkt. De boom die ooit in het tuintje had gestaan was om gevallen en weggehaald door andere. Haar huisje brokkelde af en hield alleen stand door de klimop die er om heen gewikkeld was. En een fee die vrolijk uitzag typisch een fee. Rustig liep de fee op hun af en keek afkeurend op het huis, als die fee iets engs uit haar huis wou maken was het haar niet gelukt 'Sorry dat ik jullie stoor maar als je van je huis iets engs wou maken is dat niet gelukt want dan moest je huis in de schaduw staan en het zou leuker zijn als er grafstenen in je voortuin stonden' Ze lachte bij die gedachten dan zou het een leuke huis zijn. 'Ohja mijn naam is Bellona dat betekend oorlogsgodin in latijns' zei de kleine fee met een lach.

-Ik stoor jullie gewoon XD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 23

Karakter
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Neejj

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyzo okt 23, 2011 1:30 am

Faith keek achterom naar het stemgeluid van de andere fee en glimlachte eventjes liefjes. De opmerking van Bellona was aan de ene kant wel op zijn plaats. Een grafsteen zou hier zeker niet misstaan, al vond Faith zelf deze plek behoorlijk eng om eerlijk te zijn. "Ook hallo" zei ze glimlachend en keek eventjes om zich heen in het tuintje. "Een grafsteen zou de sfeer die hier hangt inderdaad wel vergroten." gaf ze lachend toe. "Maar of dat positief of juist negatief is... durf ik niet te zeggen..." voegde ze er rustig aan toe. Ze bekeek de fee genaamd Bellona is eventjes beter. Deze fee was toch eventjes iets meer een fee dan de fee met het zwartje jurkje. Eigenlijk was Faith zonet eventjes bang geweest dat ze verdwaald was en in een dorpje terecht was gekomen waar de 'donkere' feeën leefden. Al maakte al die andere vrolijke huisje die theorie wel wat ongelovig.

(Haha, ik merk het Razz. En mijn berichtjes zijn echt mini in vergeleken met die van jou :O x'D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyzo okt 23, 2011 2:18 am

Savannah keek naar fee die zich er mee bemoeide en haar huisje bespotte. ''Het boeit me niet hoe mijn huis er uit ziet. Mijn zus is jullie queen dus pas op met wat je tegen mij zegt.'' zei ze dreigend en vals. Savannah gooide de vuilnisbak terug haar huisje in. ''Rot nou maar gewoon op voor ik je wat aan doe.'' Zei Savannah gemeend en sloeg haar deur dicht en liep langs Faith en duwde haar aan de kant terwijl ze haar tuin uit liep. Savannah kon niet tegen dat feeën zeker niet die vrolijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyzo okt 23, 2011 6:05 am

''Het boeit me niet hoe mijn huis er uit ziet. Mijn zus is jullie queen dus pas op met wat je tegen mij zegt.'' zei ze dreigend en vals. 'Zooo ik ben bang, wat kan het me boeien wie je zus is.' Zei Bellona boos ''Rot nou maar gewoon op voor ik je wat aan doe.'' Zei Savannah gemeend en sloeg haar deur dicht en liep langs Faith en duwde haar aan de kant terwijl ze haar tuin uit liep. Savannah kon niet tegen dat feeën zeker niet die vrolijke. Boos keek ze naar het fee en het huisje, ze had niks gezegd alleen advies gegeven over hoe het enger kon worden, Bellona trok haar neus op, die fee voelde zich duidelijk niet lekker. De fee keek naar Faith 'Ik ben nieuw hier, Wil je me de plekken laten zien?' Vroeg ze vriendelijk en lachte duivels over het gedachten die ze had met haar fire drake. Ze schudde haar gedachten weg en richten haar blik op Faith en wat ze zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 23

Karakter
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Neejj

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyzo okt 23, 2011 6:20 am

Met grote ogen keek Faith Savannah na en trok een wenkbrauw op. Die fee... die spoorde echt niet, bedacht ze zich. Ze keek rustig naar Bellona en glimlachte eventjes. "Maar natuurlijk wil ik jou een rondleiding geven, ik heb persoonlijk toch niet veel beters te doen eigenlijk." gaf ze lachend toe en liep toen toch maar het gore tuintje van Savannah uit. "Ik ben trouwens Faith en dat betekent vertrouwen, maar dat is niet zo heel erg bijzonder." vertelde ze rustig terwijl ze zich omdraaide naar Bellona. "Ik weet niet echt welke plekken jij het liefste zou willen zien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyzo okt 23, 2011 6:29 am

"Ik weet niet echt welke plekken jij het liefste zou willen zien." Even keek Bellona nadenkend naar Faith ze was een aller daagse fee 'Het maakt me niks uit het liefst in een bos want daar kan je leuke dingen mee doen' Lachte ze vriendelijk naar het fee en probeerde haar duivelse glimlach te onderdrukken de draken wouden iets te eten hebben geen fee maar gewoon eekhoorns ofzo. Bellona steeg in de lucht en wachten tot Faith ook naar boven kwam en ze samen naar het bos gingen, eigenlijk had ze zin om op haar snowflake te vliegen maar ze wou hier niemand bang maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 23

Karakter
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Neejj

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptyma okt 24, 2011 6:00 am

Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze naar Bellona. "In het dorpje zijn duizende gezellige mooie en weet ik veel wat nog meer plekjes..." zei ze langzaam en hield haar hoofd schuin. "En jij kiest voor het bos....?" vroeg ze en keek Bellona aan. "Misschien een beetje raar, maar waar" zei ze lachend en schudde haar hoofd. "Maakt niet uit, als jij graag naar het bos gaat is het prima..." mompelde ze terwijl ze ook naar Bellona toe vloog. "Weet je al waar het bos is of moet ik helemaal de weg gaan wijzen?" vroeg ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptydi okt 25, 2011 4:58 am

"In het dorpje zijn duizende gezellige mooie en weet ik veel wat nog meer plekjes..." zei ze langzaam en hield haar hoofd schuin. "En jij kiest voor het bos....?" Bellona lachte 'sorry hoor maar ik ben er aan gewend 14 jaar lang was ik door het bos aan het vliegen' Misschien een beetje raar, maar waar" zei ze lachend en schudde haar hoofd. "Maakt niet uit, als jij graag naar het bos gaat is het prima..." mompelde ze terwijl ze ook naar Bellona toe vloog. "Weet je al waar het bos is of moet ik helemaal de weg gaan wijzen?" vroeg ze lachend. Bellona lachte mee en vloog richting het bos 'ik ken het een beetje' zei ze uiteindelijk toen ze een open plek zag waar ze kon landen. Met haar kleine voetjes voelde ze de grond. even keek ze om zich heen en krabde aan haar onderarm om de draken gerust te stellen 'Faith beloof me dat je niet zou schrikken en ook niet gaat gillen oke en aan niemand zal vertellen?' vroeg ze haar op een rustige toon en zonder te wachten op de antwoord trok ze haar handschoenen uit waar 4 grote draken tatoeage over haar onderarm krulde, Bellona richten haar op een boom die 3 meter verder op stond en zei 'dragons come forth' de 4 draken van haar tatoeage werden levend en kwamen te voorschijn ze waren niet heel groot misschien iets groter dan een fee maar ontzettend krachtig. Iedereen gaf ze een aai over zijn koppie en zei streng 'Snowflake, Terrador, Kane, Nina you may find something simple foraging I expect you back in fifteen minutes and not more than 5 km away from me going.' De draken knikten en vlogen uit elkaar op zoen naar voedsel. Toen ze weg waren keek de fee weer naar Faith
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 23

Karakter
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Neejj

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptydo okt 27, 2011 3:25 am

Met open mond keek naar wat Bellona deed en toen de draken tevoorschijn kwamen zette ze een stap achteruit. Toen Bellona uiteindelijk weer naar haar keek legde ze der hand op der kin en duwde der mond weer netjes dicht. Ze schudde der hoofd even en kneep haar ogen dicht. "What the..." mompelde ze en opende naar een tijdje der ogen weer. Ze keek Bellona aan en glimlachte een beetje moeilijk. "Uhmm.... Mag ik alsjeblieft flauwvallen?" vroeg je zachtjes, maar grijnsde daarna als teken dat ze wist dat ze nog net niet ging flauwvallen. "Dat was... uhm.... vaag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellona

Bellona


Aantal berichten : 32

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer.
Partner: My heart is surrounded with black roses there is no place for love

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptydo okt 27, 2011 3:41 am

"What the..." mompelde ze en opende naar een tijdje der ogen weer. Ze keek Bellona aan en glimlachte een beetje moeilijk. "Uhmm.... Mag ik alsjeblieft flauwvallen?" vroeg je zachtjes, maar grijnsde daarna als teken dat ze wist dat ze nog net niet ging flauwvallen. "Dat was... uhm.... vaag?" Bellona glimlachte breed 'ik wist dat een normale elf het niet normaal zou vinden.' ze lachte nog breder het was een veel te leuke gezicht om het te vergeten 'maar goed ik heb 14 jaar lang rond gezwermd en ik werd steeds bedreigt op een dag had me een tovenaar te pakken gekregen en heeft me betoverd met de draken die naar me luisteren, ze vond me bijzonder op een manier om deze kracht te hebben...Ik weet niet waarom...Maar die tovenaar had verteld dat ze op andere feeën had geprobeerd maar die waren uit eindelijk neit sterk genoeg en werden opgegeten door de draken.' zei ze zachtjes en keek naar de grond ergens in de buurt waren er draken op zoek naar eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 23

Karakter
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Beschermer
Partner: Neejj

The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Emptydo okt 27, 2011 3:55 am

Na aandachtig geluisterd te hebben en af en toen der mond open proberen te doen om wat te zeggen en hem dan meteen weer dicht gedaan te hebben omdat ze simpel weg niets wist te zeggen knikte Faith alleen maar. Wat zou ze er ook op moeten antwoorden? Ze bekeek Bellona eventjes en glimlachte onschuldig. "Dat is..." begon ze uiteindelijk maar met wat tegenzin. Wat was het eigenlijk? "Uhm... wonderbaarlijk?" Ze knikte eventjes. "Ja, dat was het juiste woord. Wonderbaarlijk... "Ik heb nog nooit eerder zoiets gehoort ofz" gaf ze toe en glimlachte eventjes. "Dat is toch niet raar hoop ik? Begin ik nog aan mezelf te twijfelen ook." lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The nice life of a fairy Empty
BerichtOnderwerp: Re: The nice life of a fairy   The nice life of a fairy Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The nice life of a fairy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nice life
» Not a real fairy
» Nice is it with you
» nice and quiet to do
» nice to see you again[Raven]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: Feeën dorp-
Ga naar: