Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Me, Myself and I <3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Braydon

Braydon


Aantal berichten : 6

Karakter
Leeftijd: 16 Years
Rang: Phooka
Partner: What?

Me, Myself and I <3 Empty
BerichtOnderwerp: Me, Myself and I <3   Me, Myself and I <3 Emptyvr okt 21, 2011 8:43 am

Hola amigos x3.

Er werd gevraagd naar wie ik was, dus tja x3.

Op 31 augustus 1999 zag ik het ziekenhuislicht en was er een meisje genaamd Anouk geboren. *kucht* Even serieus, mijn naam is dus Anouk. Voor de mensen die lui zijn; ik ben 12 jaar. Ik ben één van die zovele brugwuppen en ik doe TTO. Verwacht nu niet dat ik zó slim ben, want dat ben ik dus niet. Ik hou ook niet van talen, maar ik ben er alleen maar goed in. Alleen beschik ik niet de taal van de kaaskoppen. Btw, dat is nederlands x3. En dat is daarom ook niet mijn beste vak. Ik bén trouwens wel een volbloed hollander. Maar ja, oninterresant. Ik doe aan tekenen en voetbal (ja, ik ben nog steeds een meisje o.o) en ik hou van de Twilight-serie <3. Al is het nu niet meer leuk om te lezen en de special-effects in de films zijn gewoon bagger (op de wolven na <3). Nu weer even optimistisch; ik zit idd op meerdere sites dan FL, want ik weet dat dit zo'n vraag is die iemand gaat stellen. Mijn actiefste accounts zijn; Anrui op AW en Braydon op FL. Tja, niet veel. Maar ik ben gewoon bagger in mijn accountjes actief houden. Btw, ik heb geen huisdieren voor als je wilt weten én ik spreek meerdere talen. Dat was het dan xD.

Nog vragen? ^^

XB
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Me, Myself and I <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, Myself and I <3   Me, Myself and I <3 Emptyvr okt 21, 2011 10:00 am

oke onze anouckje als ik ej zo mg noemen hoe ben je bij fl gekomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Braydon

Braydon


Aantal berichten : 6

Karakter
Leeftijd: 16 Years
Rang: Phooka
Partner: What?

Me, Myself and I <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, Myself and I <3   Me, Myself and I <3 Emptyvr okt 21, 2011 10:05 am

Tuurlijk, je mag me (met toestemming x3) wel zo noemen. En ik ben hier gekomen door een immers inactief fora genaamd DragonFlight. Na enige twijfeling heb ik toch een kijkje genomen en de beslissing gemaakt om ook hier te blijven, waar ik geen spijt van heb.

XB
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Me, Myself and I <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, Myself and I <3   Me, Myself and I <3 Emptyvr okt 21, 2011 10:11 am

mooi dat ej geen spijt van hebt weet ej al welk ras?
Terug naar boven Ga naar beneden
Denaii
Moderator & Queen
Denaii


Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

Me, Myself and I <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, Myself and I <3   Me, Myself and I <3 Emptyza okt 22, 2011 12:17 am

Heeey Anouk, mag ik dat zeggen? *looks around,

Ik ben dus Zsa-Zsa, eneuhm, ik hoop dat je het naar je zin krijgt hier ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

Me, Myself and I <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, Myself and I <3   Me, Myself and I <3 Emptydo okt 27, 2011 12:10 am

ik heb me niet voorgesteld ik ben shanice
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Me, Myself and I <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Me, Myself and I <3   Me, Myself and I <3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Me, Myself and I <3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Voorstellen :: Als jezelf-
Ga naar: